חיפשת:

ברכת רם לינה

ברכת רם: לינה, אטרקציות ופאב בלב האגם - Mako
https://www.mako.co.il › magazine
בברכת רם, שנמצאת בסמוך למסעדה, תמצאו מקומות לינה, מסלולי טיול ואפילו בר-קפה בלב האגם, אליו מגיעים עם טקסי בואט.
קמפינג | לינת שטח | חניוני לילה - קופונופש
https://www.cuponofesh.co.il/קמפינג
בצפונה של רמת הגולן מחכים למטיילים אורחן אלרום, קמפינג אינדיאני ג'ונס וקמפינג מושב שעל. קמפינג שעל: קמפינג שעל שממוקם בצפון רמת הגולן ליד צומת רוויה, לינה בתנאי שטח, באוהלים או בחושות ציוריות, באווירה פסטוראלית מיוחדת ובאוויר הצלול והקריר של צפון הגולן.
במבוק פארק ברכת רם, מסעדה, מג'דל שמס', כרטיסים בהנחה בקופונופש
https://www.cuponofesh.co.il › קמפינג
האתר מציע 2 אפשרויות לינה : * לינה בחושה פשוטה ובסיסית, לינה על גבי מזרונים עם מצעים נקיים. * לינה באוהל מהבית באתר : שירותים ומקלחות משותפים, פשוטים אך נקיים ...
ברכת רם - eretzdagan.com
https://www.eretzdagan.com/tracks/ברכת-רם
בריכת רם היא אגם טבעי בצפון מזרח רמת הגולן בין היישובים מסעדה ומגדל שאמס. צורתה אליפטית, מימיה מתוקים ובהירים והבריכה מתפקדת כמאגר מים להשקיית גידולים באזור הגולן. הבריכה נוצרה כתוצאה מהתפוצצות הר געש קדום, שלוע ההר השתנה לבריכה שהתמלאה במי התהום. אורך הבריכה כ- 850 מטר ...
בריכת רם - תעלומת האגם הציורי שבכפר מסעדה | בא לי לטייל
baliletayel.co.il › israeltrip › בריכת-רם
May 02, 2021 · מעבר לבמבוק ברכת רם , ישנם על שפת האגם אפשרויות לינה רבות כגון : צימרים בריכת רם הפונים לעברו. אפשרות נוספת שהיא אטרקציה לכל המשפחה : קטיף עצמי של דובדבנים בתקופת הקיץ.
ברכת רם - רמת הגולן - ישראל - מסע אחר
https://www.masa.co.il/article/ברכת-רם
ברכת רם נמצאת צפון מזרחית לכפר מסעדה. הכניסה הנוחה ביותר היא מכיוון מסעדת סלים. מים בששון: ברכת רם, שנפחה כ- 400 אלף קוב, מהווה מקור מים יחידי לחקלאות צפון רמת הגולן.
BamBooK - כפר במבוק - בריכת רם קמפינג חלומי על גדות האגם...
https://m.facebook.com › posts
כפר במבוק - בריכת רם קמפינג חלומי על גדות האגם באוהל פרטי או בחושה | סירות מנוע, פדלים וקייאקים להשכרה | כניסה לפיקניק או לבית קפה ...
פארק במבוק, מג'דל שמס | Weekend
https://www.weekend.co.il/attraction/default.aspx?id=2504&lang=he
פארק במבוק - פארק חוויתי הסובב את ברכת רם הקסומה. מה יש כאן: אטרקציות לזוגות, אטרקציות למשפחות, לינת שטח, ספורט ימי, אטרקציות מים, קבוצות וימי כיף. פארק במבוק הינו מתחם יפהפה עם מגוון אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה!
ברכת רם | המלצה חמה ללינה במקום קסום, מסעדות ופעילויות - אנה ברודי
https://www.annabrody.co.il › birkat-...
עכשיו תשמעו, המקום מקסים ברמות אחרות ובתור ירושלמית לשעבר כל דבר עם נוף למים ישר כובש אותי. ברכת רם. חשוב להגיד שמי שמחפשת צימרים מפנקים זה לא ...
צימרים בחרמון למשפחות | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?sf=5&r=39
Nov 14, 2021 · בואו לקמפינג משפחתי במתחם חושות ואוהלים שנמצא על חוף בריכת רם.
פארק במבוק, מג'דל שמס | Weekend
www.weekend.co.il › attraction › default
ברכת רם והסביבה הקסומה. אזור ברכת רם הציורי מציע יופי טבעי, צמחיה פראית, מחיית בר עשירה, מסלולי טיול מרתקים ומיקום מושלם למטיילים! האגם פעיל כל השנה, גודלו 850x600 מ' ועומקו 6 עד 10 מטרים.
ברכת רם | המלצה חמה ללינה במקום קסום, מסעדות ופעילויות
https://www.annabrody.co.il/birkat-ram
Jun 14, 2020 · הנסיעה בדרך לגולן היא כל כך יפה והזכירה לי בצורה הכי קלישאתית שיש – שיש לנו ארץ פשוט יפהפייה, אנחנו רק צריכים לזכות לצאת קצת ולטייל בה. בקיץ האחרון נסענו כולנו …
ברכת רם: לינה, אטרקציות ופאב בלב האגם
https://www.mako.co.il/travel-israel/magazine/Article-be13f362edd2a71026.htm
Jul 09, 2021 · במבוק פארק, ברכת רם | צילום: אינסטגרם. על המקום הזה לא הרבה אנשים שמעו, אם בכלל, והוא עבר בעיקר מפה לאוזן. לרבים הוא מזכיר את תאילנד, לאחרים את שוויץ ויש כאלה שמתחברים למקום בגלל הוויב של חופי סיני. כל אחד והקונוטציה שלו.
צימרים בחרמון למשפחות | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers
Nov 14, 2021 · קסם על ברכת רם . צימרים למשפחות בחרמון | 15/12/2021. 1 חוות דעת פתוח לחוות דעת. מתחם קמפינג נעים לכל המשפחה! 4 יחידות אירוח עם יציאה לחצר ירוקה ומטופחת הצופה לברכת רם. בסביבה מגוון אטרקציות לכל הגילאים.
צימר צימר וידאד - בריכת רם, מג'דל שמס | Weekend
https://my.weekend.co.il/tzimmer_vidad
מרפסת גן ענקית ופרטית לכל צימר. כל צימר כולל מרפסת פאטיו רחבת ידיים (80 מ"ר) שהיא רק שלכם. תמצאו בה ריהוט גן, שולחן אוכל חיצוני, מתקן מנגל, מדשאה ירוקה, צמחיית נוי, נדנדה, פינות ישיבה מקורות ונוף פנורמי לאגם המרהיב ביופיו. המתחם הוא מטופח ומיוחד במינו.
ברכת רם - רמת הגולן - ישראל - מסע אחר
https://www.masa.co.il › ... › כתבות
גולן וחרמון. לינה ומלונות, אוכל ומסעדות, בילויים וקניות. אוכל מסעדת הבוקרים כתובת: מרום גולן טלפון: 04-6960206 מור וקינמון – קפה ומסעדה כתובת: בני יהודה טלפון: ...
ברכת רם | רשת מלונות מטיילים
https://www.travelhotels.co.il › ברכת_...
ברכת רם - מאגר המים במעלה הגולן בין הכפרים מסעדה ומג'דל שמס. היקוות מי התהום במאגר יוצרת מראה יוצא דופן והנוף המתקבל ייחודי ועוצר נשימה.
בריכת רם - תעלומת האגם הציורי שבכפר מסעדה | בא לי לטייל
https://baliletayel.co.il/israeltrip/בריכת-רם-תעלומת-האגם-הציורי...
May 02, 2021 · בריכת רם – תעלומת האגם הציורי שבכפר מסעדה. איזור בארץ: צפון | רמת הגולן. תאריך ביקור: 02/05/2021. חשוב לדעת. ברכת רם המכונה גם בירכת רם הוא אגם ענקי הנמצא סמוך לכפר הדרוזי מסעדה.
10 הכי טובים: מלונות ליד בריכת רם - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › מצדה › מלונות במצדה
מלונות ליד בריכת רם, מצדה ב-Tripadvisor: מצא 7235 חוות דעת של מטיילים, 149 תמונות אמיתיות ומחירים עבור 45 מלונות ליד בריכת רם במצדה, ישראל.
ברכת רם | המלצה חמה ללינה במקום קסום, מסעדות ופעילויות
www.annabrody.co.il › birkat-ram
Jun 14, 2020 · ברכת רם זה מקום גבוה ברמת הגולון וכמו שאמרתי, היה ממש קר ברמה שקצת ביאסה אותנו כי לא רק שהיה קר בלילה, היה קר גם במהלך היום. אבל לשמחתנו בלילה השני היה כבר פחות קר וביום השלישי היה אפילו ממש חם.
צימר צימר וידאד - בריכת רם, מג'דל שמס | Weekend
my.weekend.co.il › tzimmer_vidad
טל 053-9427307 צימר וידאד - בריכת רם במג'דל שמס, ברמת הגולן - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים.
ברכת רם - רמת הגולן - ישראל - מסע אחר
www.masa.co.il › article › ברכת-רם
ברכת רם, הנחבאת בינות הגבעות בצפון רמת הגולן נמצאת בלב אחד האזורים הגשומים ביותר בארץ. הגשמים העזים האלה מאפשרים צמיחתו של יער אמיתי, מאלה הנדירים בארצנו. עם זאת במהלך הקיץ יורד מפלסה של ברכת רם כתוצאה מאידוי ומשאיבה ...
צימר ונוס רם - בריכת רם, מג'דל שמס | Weekend - צימרים
https://my.weekend.co.il › venus_ram
טל 053-6111684 ונוס רם - בריכת רם במג'דל שמס, ברמת הגולן - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
10 מקומות הלינה הטובים ביותר בוואדי רם, ירדן | Booking.com
https://www.booking.com/placestostay/city/jo/wadi-rum.he.html
Moon city camp. וואדי רם. With mountain views, Moon city camp is located in Wadi Rum's tourist area, 6 km from the city and has a restaurant and a 24-hour front desk. Free WiFi is available at the reception area. It's a great camp and the people who run it are amazing.
ברכת רם: לינה, אטרקציות ופאב בלב האגם
www.mako.co.il › travel-israel › magazine
Jul 09, 2021 · בברכת רם, שנמצאת בסמוך למסעדה, תמצאו מקומות לינה, מסלולי טיול ואפילו בר-קפה בלב האגם, אליו מגיעים עם טקסי בואט ברכת רם: לינה, אטרקציות ופאב בלב האגם