חיפשת:

בריכת הפועל חולון

בריכות שחיה ופארקי מים בחולון לכל המשפחה - בזק B144
https://www.b144.co.il › חולון
מחפשים בריכות שחיה בחולון? רוצים לקחת את המשפחה ליום כיף עם אטרקציות כמו מגלשות מים ומתנפחים? היכנסו ובחרו פארק מים או בריכת שחיה בחולון.
בריכת הפועל בחולון
www.aisrael.org
בריכת הפועל בחולון עברה הפרטה מסוימת, אך אין שיפור בנגישות הלקויה שלה. המתלוננים לא מקבלים תשובות ברורות. קיבלנו מהעירייה הבטחה מעורפלת בנושא. בתלונה נכתב: "...
האוהדים מחולון נפרדים וכבר מתגעגעים: מתחם הפועל החדש יוצא לדרך
holon.mynet.co.il › local_news › article
Jul 02, 2021 · מבין כל המבנים בשטח, אין ספק שאולם הפחים בולט מכולם, בעיקר בגלל הערך הסנטימנטלי שלו לתושבי העיר בכלל, ועבור חובבי הספורט בפרט. במשך שנים הוא שימש את קבוצת הכדורסל של הפועל חולון, וגם אם לא שמעתם את הסיפור שהוליד את שם האולם, בוודאי שמעתם את הסיבה לכך. "בגלל גג הפח, ההד של ...
בריכת הפועל חולון - Holon, Israel - Yellow.Place
https://yellow.place › בריכת-הפועל-חולו...
בריכת הפועל חולון. Holon, Israel ... קלפי טארוט ונורמולוגיה בחולון - ויקי רום שמש ייעוץ בקלפי טארוט ונורמולוגיה. חולון, Holon, 58318, Israel. Company.
הפועל יונט חולון
https://www.hapoelholon.co.il
האתר הרשמי של הפועל יונט חולון עם כל העדכונים, המשחקים, התוצאות והחדשות על הקבוצה בסגול
בחולון אין בריכה עירונית והתושבים סובלים: "המחירים לא שפויים ...
holon.mynet.co.il › local_news › article
Jul 10, 2019 · בחולון אין בריכה עירונית והתושבים סובלים: "המחירים לא שפויים, צריך לצאת מחוץ לעיר". הקיץ בעיצומו ותושבים רבים בחולון שואלים מדוע אין בעיר בריכה עירונית במחירים מסובסדים כפי שיש בערים אחרות. "אם אני רוצה להגיע לבריכה עם הילדים זה יוצא לנו כמו יום בבית מלון", אומרת תושבת העיר.
גלריית תמונות – בריכת הפועל הנטושה | Hcity - חולון באינטרנט
https://hcity.co.il/post-697051
Jun 14, 2015 · גלריית תמונות – בריכת הפועל הנטושה. יצאנו לצלם בבריכת הפועל (הבריכה הלימודית) המיתולוגית, וחזינו בפיסת ילדות שנעלמה לה. כמעט כולנו למדנו שם לשחות וכיום עומד המקום מלא בצמחיית פרא ולכלוך ועובש כאבן שאין לה הופכין. דיברנו עם הנוגעים בדבר, ביררנו פרטים.
בריכת הפועל בחולון
https://www.aisrael.org/?CategoryID=557&ArticleID=42734
בריכת הפועל בחולון עברה הפרטה מסוימת, אך אין שיפור בנגישות הלקויה שלה. המתלוננים לא מקבלים תשובות ברורות. קיבלנו מהעירייה הבטחה מעורפלת בנושא. בתלונה נכתב: "...
בין הלימודית לבין בריכת השלום: קופצים למים המיתולוגיים - השקמה חולון
https://www.hashikma-holon.co.il › li...
בריכת הפועל, ברחוב ליאון בלום בשכונת קריית עבודה, מוכרת גם בשם ה"בריכה הלימודית", כי דורות של תלמידים בעיר הגיעו אליה ללמוד שחייה.
לקראת חופשת הקיץ: כניסה מסובסדת לתושבים לבריכת הנופשונית
https://www.holon.muni.il › List2
לאחר חופשת הקיץ תספק בריכת הנופשונית שירותי בריכה לתושבי העיר במגוון נושאים: שיעורי שחייה ... אימוני שחייה לנבחרת הפועל חולון בשחייה ועוד.
נפשונית - קאנטרי חולון | חדר כושר חולון, חוגים לילדים, ומבוגרים
https://www.nofshonit-club.co.il
נפשונית קאנטרי קלאב בסגנון אחר כולל בריכות, חדר כושר בחולון, חוגי ילדים, חוגים למבוגרים, ספינינג, זומבה, חוגי קראטה ועוד. ... השכרת אולמות+ בריכת שחיה.
הפועל חולון ניצחה 57:64 את דרושפאקה בליגת האלופות | ספורט 1
sport1.maariv.co.il › world-basketball › article
Dec 15, 2021 · מערכת ספורט 1. יום רביעי, 23:58, 15.12.21. הפועל חולון שבה הערב (רביעי) למסלול הניצחונות באירופה עם 57:64 על דרושאפקה במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א. החבורה של מאוריציו ...
האוהדים מחולון נפרדים וכבר מתגעגעים: מתחם הפועל החדש יוצא לדרך
https://holon.mynet.co.il › article
מדובר בשטח של כ־20 דונם, שכולל בתוכו את הסמלים האייקונים ביותר של חולון, בהם בריכת הפועל, בית רותר וכמובן אולם הפחים, שמיועד להריסה.
מתחם בריכת השחייה הלימודית... - פורום חולון - הבית של חולון | פייסבוק
https://www.facebook.com › posts
הבריכה, המוכרת גם בשם "בריכת הפועל", היא בריכת השחייה הראשונה שהוקמה בחולון. היא נחנכה בדיוק לפני 70 שנה ב-29 בספטמבר 1946 בטקס רב רושם.
גלריית תמונות – בריכת הפועל הנטושה | Hcity - חולון באינטרנט
https://hcity.co.il › post-697051
פיסת הילדות שנעלמה לה, בריכת הפועל (הבריכה הלימודית) שכולנו אהבנו, כך היא נראת היום.
הפועל יונט חולון
www.hapoelholon.co.il
האתר הרשמי של הפועל יונט חולון עם כל העדכונים, המשחקים, התוצאות והחדשות על הקבוצה בסגול
בחולון אין בריכה עירונית והתושבים סובלים: "המחירים לא ...
https://holon.mynet.co.il/local_news/article/m_392782
Jul 10, 2019 · בחולון אין בריכה עירונית והתושבים סובלים: "המחירים לא שפויים, צריך לצאת מחוץ לעיר". הקיץ בעיצומו ותושבים רבים בחולון שואלים מדוע אין בעיר בריכה עירונית במחירים מסובסדים כפי שיש בערים אחרות. "אם אני רוצה להגיע לבריכה עם הילדים זה יוצא לנו כמו יום בבית מלון", אומרת תושבת העיר.
בריכת הפועל בחולון - נגישות ישראל
https://www.aisrael.org › ...
בריכת הפועל בחולון עברה הפרטה מסוימת, אך אין שיפור בנגישות הלקויה שלה. המתלוננים לא מקבלים תשובות ברורות. קיבלנו מהעירייה הבטחה מעורפלת בנושא.
האוהדים מחולון נפרדים וכבר מתגעגעים: מתחם הפועל החדש יוצא …
https://holon.mynet.co.il/local_news/article/BkuD6nYh00
Jul 02, 2021 · מבין כל המבנים בשטח, אין ספק שאולם הפחים בולט מכולם, בעיקר בגלל הערך הסנטימנטלי שלו לתושבי העיר בכלל, ועבור חובבי הספורט בפרט. במשך שנים הוא שימש את קבוצת הכדורסל של הפועל חולון, וגם אם לא שמעתם את הסיפור שהוליד את שם האולם, בוודאי שמעתם את …
גלריית תמונות – בריכת הפועל הנטושה | Hcity - חולון באינטרנט
hcity.co.il › post-697051
Jun 14, 2015 · גלריית תמונות – בריכת הפועל הנטושה. יצאנו לצלם בבריכת הפועל (הבריכה הלימודית) המיתולוגית, וחזינו בפיסת ילדות שנעלמה לה. כמעט כולנו למדנו שם לשחות וכיום עומד המקום מלא בצמחיית פרא ולכלוך ועובש כאבן שאין לה הופכין. דיברנו עם הנוגעים בדבר, ביררנו פרטים.