חיפשת:

בראשית א שאלות

בנק שאלות - ספר בראשית - סיקינג
cking.co.il/index.php?pageid=225
בראשית, א', 1 - 31. א. כתוב שני הבדלים בין סיפור הבריאה הבבלי (אנומה אליש) לבין סיפור הבריאה המקראי בבראשית פרק א'. ב. סיפור הבריאה השני שבפרק ב' נבדל מקודמו מבחינה ספרותית ומבחינה עניינית. הסבר שלושה הבדלים בין שני סיפורי הבריאה. כתוב שתי סיבות להבדלים בין שני סיפורי הבריאה. ג.
בראשית – שאלות תשובות
https://www.ataryafe.com/image/users/65064/ftp/my...
בראשית – שאלות תשובות. 1. מהי מסגרת התיאור של פרשת בריאת העולם? 1. פתיחה בשבע יחידות ספרותיות פסקאות שסממנים חיצוניים מפרידים ביניהם. פתיחה 1-2 ויאמר אלוהים ויהי ערב ויהי בוקר. פסקה שביעית – מגיע הסיפור לשיא. 2. 3 יסודות קדמונים לא הוכללו במעשה הבריאה מהם? 2.
שאלות חזרה על המפרשים בספר בראשית Flashcards | Quizlet
https://quizlet.com › שאלות-חזרה-על-המ...
Start studying שאלות חזרה על המפרשים בספר בראשית. Learn vocabulary, terms, and more with ... פרק א- מדוע התורה פתחה בסיפור בריאת העולם ולא במצווה?
בראשית – שאלות תשובות
http://ataryafe.com › ftp › my_files › yahadot › ב...
בראשית – שאלות תשובות ... בריאת האישה לפי פרק א' בריאת האישה לפי פרק ב'? ... החלוקה תהיה כך ימים א-ג בהם נבראו מרכיבי התשתית הקוסמית (אור שמים הארץ מרכיבים.
מאגר שאלות ליחידת ההרחבה קיץ תשע"ט - ספר בראשית
https://www.hila-matnasim.org.il › designFiles
1 . בריאת העולם. -. פרק א'. א. בתיאור הבריאה בפרק א' יש תבנית וסדר קבועים ויש חריגות מן הסדר הקבוע.ציין מהי. החריגה בכל אחד מן הפסוקים שלפניך, ...
אוסף שאלות מתוך בחינות הבגרות לעולים שאלון 900401 בשנים תשנ"ה ...
https://daat.ac.il › daat › tanach › tests
בראשית. שאלה 1 (קיץ 1 / תשס"ב). עיין בבראשית, פרק א', פסוקים כ"ט-ל'. א. (1) לפי פסוקים אלה, מה היו המאכלים של האדם? (2) אחרי איזה מאורע שינה ה' את מה שהרשה ...
בראשית פרק א' – שאלות
https://www.bneyzion.co.il › media › שאלות-חזרה-ב...
שאלות חזרה. שאלות. –. בראשית פרק א'. (1. הסבר: "בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ". (2. מה היה בעולם לפני שה' ברא את השמים ואת הארץ?
שאלות ותשובות בראשית | אוצר התורה - לגלות את האוצר שבתורה
https://www.otzar.org.il › תנך › שאלות...
שאלות ותשובות לספר בראשית. שאלות – בראשית פרק א'. הסבר: "בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ". לפני שה' ברא את השמים ואת הארץ.
חידון לשולחן שבת: האם תוכלו לענות על שאלות לפרשת בראשית ...
https://www.hidabroot.org/article/1159384
Sep 30, 2021 · פרשת בראשית חידון לשולחן שבת: האם תוכלו לענות על שאלות לפרשת בראשית לפי הא'-ב'? החידות שלפניכם לקוחות מתוך פרשת השבוע, בראשית, עם פירוש רש"י, וכל …
מאגר שאלות בגרות בתנ"ך בראשית
https://atidedu.org.il › אוסף-חדש-שאלות-בבראשית
סיפורי. ראשית הבריאה: .1. קראו בראשית א',. 26. -. 28. ,. ופרק ב',. 23. -. 18. : .א. ההבדלים בין בריאת האדם בפרק א' ובין התיאור בפרק ב', מבטאים תפיסות.
מאגר שאלות לבגרות בתנ"ך - משרד החינוך
http://meyda.education.gov.il › MikzootAzmaeem
מאגר שאלות בגרות בבראשית .8. בראשית, א', א'. -. ד'. א. בפירושו לפסוק א' רש"י מביא את שאלתו של רבי יצחק: "לא היה צריך להתחיל את התורה. אלא מ'החודש הזה לכם.
תרגול שאלות מבחינות בגרות
http://misgav.iscool.co.il › LinkClick
תרגול שאלות מבחינות בגרות. בראשית פרקים א' – ב'. בראשית א'. בפס' 21 רואה חוקר המקרא קאסוטו "מחאה נגד השקפות שהיו נפוצות באומות העולם".
בראשית פרק א - בריאת העולם, סיכום, פירושים והסברים
https://www.magicbible.co.il/בראשית-פרק-א-בריאת-העולם-סיכום...
בראשית שאלות:
https://www.herzog.ac.il/vtc/0075249.html
בראשית כ"ח ‎1. פס' ‎10 רש"י ויצא יעקב: א) מה קשה לו? ב)השוה מקומנו לברא' ל"ט ‎1 ורש"י שם ד"ה ויוסף הורד, וכן שמות א' ‎1 רש"י ורמב"ן שם. מה המשותף בשלושת המקומות? ‎2. רש"י ד"ה וילך חרנה: מה קשה לו? ‎3.
שאלות ותשובות לספר בראשית - תנ"ך רגע לפני הבחינה
http://www.amalnet.k12.il › tanah › s...
שאלות ותשובות לספר בראשית ... זוהי צורה רגילה של תיאור בריאה: החריגה מצויה בימים ב' ג' ו', המעידה א. ... מה אופי השבת עפ"י בראשית ב'? ב.
שאלות לימוד לספר סיפורי המקרא שלי
https://www.jw.org/he/ספרייה/ספרים/סיפורי-המקרא/שאלות...
שאלות נוספות:‏ ‏(א) אילו ביטויי חסד יפהפיים אומרת רות? (‏רות א’:16, 17‏)‏ ‏(ב) כיצד גישתה של רות מבטאת היטב את גישתם של חברי ’הצאן האחרות’ כלפי המשוחים החיים כיום על הארץ?