חיפשת:

בקתות עם נוף

בקתות נופים חוות דעת, מחיר, תמונות, זמינות מיידית להזמנה - קרם
https://www.creme.co.il › nofim
בקתות נופים - שתי בקתות עץ ושתי דירות אירוח עם ג'קוזי ספא פרטי מול הנוף. בקתות נופים מעניק למתארחים בו את כל נפלאות החופשה שחלמתם עליהם... החל מפרטיות מלאה, ...
בקתות האגם | צימרים בכנרת עם בריכה | בקתות עץ עם נוף | נופש בכנרת
www.kinneretlakehouse.co.il › thelakehouse
מתחם צימרים עם נוף מהמם לכנרת, לארבל ולרמת הגולן, בריכת שחייה מחוממת בחורף, ג'קוזי מפנק בחצר, מתאים למשפחות, זוגות וקבוצות עד 14 איש.
צימרים עם נוף פתוח - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה: מי ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 4526
מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים. מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים עם נוף פתוח שבדקנו בעצמנו.
צימרים עם נוף - "בורדו"
https://www.bordo100.co.il › צימרי...
צימרים יוקרתיים עם נוף מדהים המעצים את חווית הנופש - "בורדו" - 100 צימרים יוקרתיים. ... בקתות נוף צמרת גליל עליון | כחל. 2 בקתות עץ. זוגות בלבד.
94 צימרים עם נוף לזוגות, הזמינו צימר עכשיו! - ריזורט
https://www.resort.co.il › view
מגוון צימרים עם נוף לזוגות בכל הארץ - צפו בגלריות מרהיבות, חוות דעת אמיתיות ומבצעים בלעדיים והזמינו צימר לחופשה המושלמת באתר ריזורט! ... צימר בקתות בכחול.
בקתות נוף כנרת- מש' שומר, חד נס | Weekend
my.weekend.co.il › נוף_כנרת
ב- בקתות נוף כנרת-מש' שומר תוכלו להזמין את היחידות/סוגי החדרים הבאים: בקתת שלושה חדרים, בקתה רומנטית, בקתות צמודות, סוויטה עם בריכה וספא.
צימרים עם נוף
https://www.zmr.co.il › view
בפורטל צימרים תמצאו מגוון רחב של צימרים עם נוף בכל אזור הצפון. ... צימרים עם נוף - אלין-סוויטות יוקרה לזוגות בלבד ... צימרים עם נוף - בקתות נוף ההר.
"בקתות נוף מונפורט" במנות - המלצות, מחירים ומבצעים | RRR.co.il
www.rrr.co.il › showCabin
צימר בקתות נוף מונפורט בישוב מנות. מבצעים, המלצות והנחות באתר. צפו בצימר בקתות נוף מונפורט – מחירים, תמונות ענק מרהיבות, תאריכים פנויים ומידע מקיף ומלא.
צימרים עם נוף בדרום | Weekend
https://www.weekend.co.il › צימרים...
היכנסו עכשיו לצימרים עם נוף בדרום, כל המקומות המומלצים, מבצעים חמים, מחירים, ניווט בלחיצת כפתור, ... בקתות אבן עם ג'קוזי, מאהלים, עמדות מדורה, נוף מדברי.
צימרים לזוגות בלבד עם נוף פנורמי - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il › view
חווית נופש ייחודית, מדהימה ושונה ממה שהכרתם, צימרים עם נוף פנורמי מחכים לכם בצימרטופ, ... נוף ליער. 4.9/5. 2 בקתות ו-2 סוויטות בביריה בגליל העליון.
צימרים בצפון: בקתות עם נוף - Mako
https://www.mako.co.il › travel-israel
בקתות נופים, מנות ... עם נוף הכי יפה שיש – בגליל המערבי והעליון, ברמת הגולן או ליד הים. ... בקתות עץ מעוצבות, לה ולו (צילום: אלברט אדוט).
בקתות נוף צמרת - בורדו 100
www.bordo100.co.il › צימר › בקתות+נוף
בקתות נוף צמרת-נופש כפרי נינוח ואיכותי בתוך בוסתן הדרים, מול נוף לכנרת. מתחם אירוח כפרי, ניצב מול נוף פתוח אל הכנרת והגליל, שדות ומטעים פסטורליים.
בקתות נוף כנרת- מש' שומר, חד נס | Weekend
https://my.weekend.co.il/נוף_כנרת
המתקנים העיקריים כוללים: בריכה פרטית ליחידה, ג'קוזי ספא חיצוני במתחם, מקום התכנסות, טיפולי ספא, ג'קוזי ביחידות, מטבחון מאובזר ועוד מתקנים נוספים. לצפיה בכל המתקנים ב- בקתות נוף כנרת-מש' שומר.
10 הבקתות הטובות ביותר באזור כנרת, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/chalet/region/il/sea-of-galilee.he.html
חד נס. מקום האירוח ’צימרים טרה נוסטרה’ נמצא בחד נס, במרחק של 24 ק"מ מראש פינה ומציע בריכת שחיה חיצונית ואינטרנט אלחוטי בחינם. Everything, the facilities were amazing, loved the …
בקתות נוף צמרת - בורדו 100
https://www.bordo100.co.il/צימר/בקתות+נוף+צמרת.html
1/25במתחם - שתי בקתות פיניות במראה ציורי, הממוקמות במרחק אחת מהשנייה. 2/25. מרפסת מקורה עם פינת ישיבה לכל בקתה. 3/25. גקוזי זוגי עגול ממוקם מול החלון הצופה לחצר ולנוף. 4/25. בקתות עץ פיני בסגנון כפרי עם גקוזי בכל בקתה. 5/25. שטח חוץ רחב ידיים, המכיל פרגולת אירוח רומנטית, גינות, עצים ומדשאות.
בקתות נוף האגם בפוריה כפר עבודה - ריזורט
https://www.resort.co.il/suite/lake-view-suites
מתחם בקתות נוף האגם ממוקם ביישוב הפסטורלי פוריה אל מול נופי הכנרת הקסומים, עמק הירדן והרי הגולן. האווירה היא כפרית, יוקרתית ונינוחה. חצר נופש מטופחת מקיפה את המתחם עם מדשאה …
צימרים עם נוף פתוח - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/4526
צימר עם נוף שנמצא בגליל התחתון - צימרים רומנטיים עם נוף הממוקמים באיזור זה ישקיפו לנוף שרובו גבעות ירוקות, עם צמחיה ים תיכונית ישקיף לנוף ירוק של גבעות אלון או אלה. צימרים עם נוף במישור החוף - באזור מישור החוף מתמעטים הצימרים אך אלו שישנם משקיפים-לנוף מישורי, הכולל גם ...
בקתות האגם | צימרים בכנרת עם בריכה | בקתות עץ עם נוף ...
https://www.kinneretlakehouse.co.il/thelakehouse?lightbox=dataItem-jppx4tpm2
בקתת סטודיו (חלל אחד) עם מיטה זוגית וספה שנפתחת למיטה זוגית מלאה נוספת. מטבחון מאובזר, פינת אוכל, מקלחת ושירותים, טלוויזיה בכבלים, אינטרנט אלחוטי, מרפסת נוף ופינת ישיבה בחצר.
צימר בקתות עץ - נוף ירדן, מנחמיה | Weekend
my.weekend.co.il › בקתות_עץ_נוף
בקתות עץ - נוף ירדן - בקתות עץ וסוויטה מלכותית בסגנון עתיק לחוויה קסומה. במושבה מנחמיה, מטרים ספורים מנהר הירדן, שוכנות בקתות האירוח המעוצבות של נוף ירדן. בבקתות העץ תוכלו לנפוש כזוג או משפחה ...
בקתות נוף ים במנות - ריזורט
www.resort.co.il › zimmer › sea-view-cabins
סוויטת נוף ים מתאים לזוגות .למשפחה עם 2 ילדים, לקבוצה עד 6 אנשים. בסוויטה חדר שינה. מקלחת גדולה, פינת ישיבה, פינת אוכל ומטבח מאובזר (כולל פינת קפה). טלוויזיה בכבלים של yes, מיזוג, בריכה פרטית ומרפסת ...
"בקתות נוף מונפורט" במנות - המלצות, מחירים ומבצעים | RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/showCabin.asp?site=322
מה במתחם: 3 בקתות. אנו מזמינים אתכם לחופשה רומנטית קסומה לזוגות אוהבים במצפה מנות בגליל המערבי. בלב ליבה של שמורת טבע מוריקה, ממוקמות 3 בקתות עץ מרווחות ורומנטיות להפליא …
צימרים עם נוף פתוח - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga...
מתחם "עץ החיים" מציע את אחת החוויות היותר "שוות" שיכולתי לדמיין: יש כאן נוף בראשיתי לחלוטין, ושתי בקתות מבודדות היטב. לכל בקתה יש בריכת טבילה פרטית ומחוממת ...
נופש בבקתות עץ בצפון - Shlush1
https://www.shlush1.co.il
בקתת עץ המיועדת לזוגות תהיה חמימה ואינטימית ותכלול בתוכה מיטה זוגית רחבה ונעימה עם מצעים איכותיים, שולחן אוכל זוגי בפינה רומנטית, מטבחון מאובזר להכנת ארוחות ערב טעימות, ג'קוזי הצופה אל הנוף עם תאורה מיוחדת או נרות ריחניים, חדר רחצה מרווח עם חלוקי מגבת ומוצרי אמבט ועוד ...
בקתות עץ בצפון למשפחות וזוגות - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il/vip.html
בקתות עץ רומנטיות עם ג'קוזי ספא פרטי לכל אחת. נוף ישיר לכנרת ומתחם גן מטופח עם צמחייה עשירה.
צימר בקתות עץ - נוף ירדן, מנחמיה | Weekend
https://my.weekend.co.il/בקתות_עץ_נוף
בקתות עץ - נוף ירדן - בקתות עץ וסוויטה מלכותית בסגנון עתיק לחוויה קסומה. במושבה מנחמיה, מטרים ספורים מנהר הירדן, שוכנות בקתות האירוח המעוצבות של נוף ירדן. בבקתות העץ תוכלו לנפוש כזוג או משפחה ולהנות מאירוח חם ולבבי. במתחם בקתת אירוח המתאימה לעד 5 איש וסוויטה מלכותית ל2-5 מתארחים.