חיפשת:

בקתות על חוף הכנרת

טיול חופים סובב כנרת - רשת כינורות
https://www.kinorot.com/attraction/טיול-חופים-סובב-כנרת
טיול חופים סובב כנרת. חודשי הקיץ החמים הם הזמן המתאים לצאת לחופשת בטן-גב באחד מהצימרים האיכותיים במתחמי האירוח המפנקים של אחוזת כינורות באזור הכנרת. את חופשתכם הקייצית תתבלו בביקור באחד מחופיה הקסומים של הכנרת, עם ארטיק קרח ביד אחת וספר טוב ביד השנייה.
אחוזת חוף כנרת - בורדו 100
https://www.bordo100.co.il › צימר › אחוזת+חוף+כנרת
באחוזה - 6 בקתות עץ פסטורליות במתחם נפרד ו-3 סוויטות גדולות במבנה אבן ענק הבנוי על 3 מפלסים ופונה ברובו אל נוף פנורמי של הכנרת והרי הגולן. כל אחת משלוש סוויטות ...
10 הבקתות הטובות ביותר באזור כנרת, ישראל | Booking.com
www.booking.com › chalet › region
מצאו והזמינו דילים על הבקתות הטובות ביותר באזור כנרת, ישראל! קראו חוות דעת של אורחים, הזמינו בקתה מעולה ותיהנו מנסיעה מצוינת.
צימרים על שפת הכנרת - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_על_שפת_הכנרת.asp
צימרים על שפת הכנרת - RRR.co.il. צאט. צאט. דף הבית. צימרים בכנרת. צימרים על שפת הכנרת.
צימרים ליד הים בכנרת, צימר קרוב לים בכנרת | Weekend
https://www.weekend.co.il › ... › כנרת
קסם בכנרתצימרים במושבה כנרת, כנרת וגליל תחתון. מעולה. החל מ: אמצ"ש 700 סופ"ש 800. 3 סוויטות, חוף ים במרחק הליכה, חצר גדולה ומטופחת.
אוליב דריוס חוף גולן - כפר נופש בכנרת
https://www.olivebb.co.il/olive-darius
Oct 23, 2021 · מתקני המלון. חוות דעת. צור קשר. גלרייה. אטרקציות. במתחם האירוח אוליב דריוס חוף גולן ישנן 13 בקתות עץ. לכל אחת מהן מרפסת עץ. כל בקתה מוקפת בעצים ובצמחיה מטופחת. סביב הבקתות עומדות לרשות האורחים מדשאות רחבות ידיים, עמדות מנגל ועמדות קומזיץ.
10 הבקתות הטובות ביותר באזור כנרת, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com › region
מקום האירוח 'צימרים טרה נוסטרה' נמצא בחד נס, במרחק של 24 ק"מ מראש פינה ומציע בריכת שחיה חיצונית ואינטרנט אלחוטי בחינם. Everything, the facilities were ...
צימרים על שפת הכנרת - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il › blog
אם אתם מחפשים צימרים בכנרת ששוכנים ממש על שפת האגם, כדאי שנבשר לכם כבר עכשיו שמרביתם לא ממוקמים בקו החוף אך נמצאים במרחק של כמה דקות נסיעה ...
צימרים בכנרת: קופונים, מבצעים והמלצות לצימרים בכנרת - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/sea-galilee
צימרים בכנרת: קופונים, מבצעים והמלצות לצימרים בכנרת - אתר צימר. צימרים > צימרים בצפון > צימרים בכנרת. הצג רק פנויים בסופ"ש הקרוב.
כפר נופש אוליב דריוס - hotels.co.il
https://www.hotels.co.il/hotelsmain/hotels/Hotel.cfm?hotelid=1366
כל בקתה כוללת מרפסת עץ בה ניתן לשבת בכיף, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות ולהשקיף על הזריחה המרהיבה או בשעות הערב בהן תראו את השמש נעלמת לאט לאט מאחורי ההרים.
צימרים על שפת הכנרת - RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימרים_על_שפת_הכנרת
צימרים על שפת הכנרת. ( 164 תוצאות) צימרים ברמת הגולן והכנרת X. מגוון רחב של צימרים על שפת הכנרת עם שלל פינוקים במחירים משתלמים, בחרו עכשיו צימר מושלם. מיון לפי מרחק. מיון לפי מחיר. המחיר הנמוך ...
10 הבקתות הטובות ביותר באזור כנרת, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/chalet/region/il/sea-of-galilee.he.html
צימרים טרה נוסטרה. מקום האירוח ’צימרים טרה נוסטרה’ נמצא בחד נס, במרחק של 24 ק"מ מראש פינה ומציע בריכת שחיה חיצונית ואינטרנט אלחוטי בחינם. Everything, the facilities were amazing, loved the private jacuzzi and sauna, and the pool. The breakfast was delicious, the service fantastic, really amazing getaway :)
צימרים בכנרת | הצימרים המומלצים והיפים ביותר בכנרת - RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימרים_כנרת
לרבוץ על שפת האגם עם מנגל וכמה חברים זה הבילוי המועדף בכל שבת או חג. בימים כמו יום העצמאות או ל"ג בעומר כמעט ובלתי אפשרי למצוא איזו פינה קטנה פנויה בחוף באזור הכנרת.
בקתות עץ בכנרת | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=44&r=40
בקתות עץ בכנרת, אלמגור | 19/10/2021. 17 חוות דעת פתוח לחוות דעת. בקתות עץ משקיפות אל נוף הכנרת והגולן.כל בקתה מעוצבת ומאובזרת בכל טוב.
צימרים על שפת הכנרת - המומלצים ביותר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
היכנסו ותגלו שפע של צימרים על שפת הכנרת רק בפורטל צימר בשבילי במבחר מחירים ופינוקים בצימרים עצמם היכנסו עכשיו לאתר.
צימרים על שפת הכנרת - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימרים_על_שפת...
חופשה מפנקת, כזו שלא תשכח במהרה. מהרו להזמין סוף שבוע בצימרים על שפת הכנרת. צימרים המציעים את כל ההפתעות הקטנות שהופכים כל חופשה למיוחדת ומדהימה.
בקתות האגם | צימרים בכנרת עם בריכה | בקתות עץ עם נוף | נופש בכנרת
www.kinneretlakehouse.co.il › thelakehouse
למרגלותיו של הר ארבל, במושבה מגדל, תמצאו את בקתות האגם "The lake house". מכל אחת מהבקתות נשקף נוף מרהיב לכנרת, להר הארבל ולרמת הגולן. במתחם 3 בקתות מעץ וסוויטה המשקיפה על הכנרת, הצבועות בצבעי כחול ולבן.
כפר נופש אוליב דריוס - הוטלס
https://www.hotels.co.il › hotels › hotel
בכניסה לבקתה קיימת מרפסת מוצלת עם נוף לכיוון הכנרת והרחבה המרכזית של המתחם וכוללת שולחן וספסל ישיבה. 2 בקתות גלריה גדולות – דה לקס. בקתות הגלריה מתאימות לזוגות, ...
דף בית - כפר הנופש מעגן עדן
https://www.maagan.co.il
אתר נופש קסום בצפון, על שפת הכנרת. כפר הנופש מעגן עדן מזמין אתכם ליהנות מחופשה חלומית, רגועה ומפנקת על שפת הכנרת. מעגן עדן ממוקם בקיבוץ מעגן על חופו הדרומי של האגם, בלב שדות רחבים ונוף פסטורלי יפהפה של עמק הירדן, ומתאים לנופש מושלם עם ההורים והילדים.
צימרים בכנרת: קופונים, מבצעים והמלצות לצימרים בכנרת - אתר צימר
www.zimmer.co.il › sea-galilee
בחופי הכנרת אפשר למצוא משפחות שעורכות ברביקיו, חבורות צעירים מסתלבטים על מחצלות, זוגות בטיול רומנטי ועוד ועוד. לינה בצימרים בכנרת תאפשר לכם גישה מיידית לאטרקציה מספר אחת של הצפון.
צימרים על שפת הכנרת - AAA.co.il
https://www.aaa.co.il › צימרים_על_שפ...
כך אפשר לדעת האם המחיר של צימרים על שפת הכנרת הוא אכן כזה שמציג אפשרויות בילוי מושלמות עבור ... תמונות כלליבקתות גולן וחרמוןסוויטת כנרתחצר משותפת ובריכה.
אוליב דריוס חוף גולן - כפר נופש בכנרת
www.olivebb.co.il › olive-darius
Oct 23, 2021 · אוליב דריוס חוף גולן (לשעבר אוליב על המים), הינו כפר נופש בכנרת. במתחם האירוח ישנן 13 בקתות עץ עם מרפסת הפונה לכנרת ומוקפת בצמחיה מטופחת, מדשאות ועמדות מנגל וקומזיץ.
חופים בכנרת: 7 חופי הכנרת המומלצים לנופש - טיולי
https://www.tiuli.com/articles/568
Jan 10, 2018 · איזה חוף הכי מתאים לקפיצה הבאה שלכם לכנרת? קבלו המלצות ומידע על מגוון חופים סביב הכנרת – שקיעות נהדרות, סתלבט על החוף באווירה של האיים הפולינזיים, ספורט ימי, חופים מפנקים לחופשה משפחתית או פשוט חופים כיפיים לקמפינג ...
אחוזת חוף כנרת - בורדו 100
https://www.bordo100.co.il/צימר/אחוזת+חוף+כנרת.html
מתחם אירוח יוקרתי יחיד ומיוחד הממוקם במרחק נגיעה מחופי הכנרת. אחוזת חוף כנרת-אחוזת אירוח אקסקלוסיבית וחדשה בטבריה, חופשה חלומית לזוגות ולמשפחות בתנאי פרטיות מלאים.
חוף גולן (אוליב על הכינרת) : מלון חוף גולן (אוליב על הכינרת ...
www.blik.co.il › HotelsIsrael › HotelsIsraelOrder
הזמינו נופש במלון חוף גולן (אוליב על הכינרת) ! כל הפרטים, התמונות והמידע על מלון חוף גולן (אוליב על הכינרת) באתר בליק תיירות.
צימרים בכנרת: ההמלצות שלנו לשנת 2021 - הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
סובב כנרת. לבנים. 3 בקתות. 10/9.65. 289 חוות דעת. במתחם האפשרויות הבאות: ... כאילו נלקחה מפרוספקט פרסומי של מלון חוף אקסקלוסיבי ויוקרתי אי שם באחת הפנינות ...
צימרים עם חוף פרטי בכנרת - TTT.co.il - צימר T
https://www.ttt.co.il › צימרים_עם_חוף_...
זקוקים למידע על צימרים עם חוף פרטי בכנרת? באתר "צימר T" רכזנו עבורכם מידע עדכני ... פנטהאוז יוקרה בוטיק כנרת · ברמת הגולן והכנרת, טבריה ... בקתות נופי הגליל.