חיפשת:

בקרת כניסה לחניון

מצלמה לחניון LPR בקרת כניסה יציאה לוחית זיהוי - דלוקס מערכות
https://www.deluxe.co.il › מצלמה-לחניו...
מצלמות LPR נותנות פתרון מושלם לכניסה ולבקרה של רכבים לפי מס' הרכב וניתן להרכיבן בכל שער כניסה בן אם זה חניה פרטית בבית פרטי ובן אם זה חניון בעל מאות חניות.
מערכת LPR - חניונים - אביב שערים
https://avivgates.co.il/חניונים
שילוב מלא של מערכות בקרת תשלום – טרמינלי כניסה לחניון (מנפיקים), טרמינלי היציאה מהחניון (בולעים), עמדות תשלום האוטומטיות, קופות מרכזיות, מערכות הפקת קופונים אינטגראלית הכוללת מעקב על קופונים וניהול חניה. מודול אינטגראלי לטיפול בכרטיסי אשראי מול חברת שבא – כולל בעמדות ...
Technoso טכנוסו - פתרון מלא לניהול חניונים. | מערכות בקרה ...
technoso.co.il
ניהול החניון מרחוק - מכל מקום ובכל שעה. מדידת התנועה בחניון ומעקב אחרי התנועה בחניון בעזרת תמונות בזמן אמת, דוחות גישה, נתונים סטטיסטיים, נתונים כספיים, שליטה על כל המחסומים והשערים, מעקב בזמן ...
תנועה וחנייה | אגף הנדסה ותחזוקה | אוניברסיטת ת"א
https://campus-development.tau.ac.il/departments/security/enrty-and-parking
הזכאות לאישור כניסה לחניוני הקמפוס ניתנת על פי הקריטריונים המחולקים לפקולטות / יחידות. חנייה בצורה מסודרת, במקומות המסומנים בלבד. מדור תנועה וחנייה. תקנות חנייה. אישורי כניסה. מפת הקמפוס. תו החנייה מהווה אישור כניסה לשטח קמפוס אוניברסיטת תל אביב. החניה היא על בסיס מקום פנוי ...
idp -בקרת כניסה - בקר כניסה ומגוון פתרונות של בקרות כניסה
https://www.idp.co.il/access-control
ניתן אף להגדיר מספר קודים לפתיחה. אצלנו ב-IDP, תוכלו למצוא מגוון פתרונות של בקרות כניסה, המשמשים לצורכי פתיחת דלתות, שערים, מעברים, חניונים, מעליות ועוד. כמו כן, מערכות בקרת הכניסה שלנו משמשות כפתרון אבטחה יעיל ומונעות את כניסתם של זרים למקומות לא רצויים.
מערכת ניהול חניונים: ניהול רכבים - מערכת SLPR מתקדמת - טופ ליין ...
https://toplines.co.il › news
מאפייני מערכת בקרת חיניונים. ניהול חניון עם שליטה ובקרה מלאה 24/7, על תנועת רכבים בכניסה ויציאה מחניון. תיעוד והפקת דוחות נתונים –רישום תנועות בזמן אמת.
מערכת בקרה לחניון | מערכות בקרה לחניונים - קבוצת YSB
https://www.ysbgroup.com › מערכות-...
איפה חונים? מערכת בקרה לחניון אינה כוללת רק בקרת כניסה, יציאה ותשלום על החניה אלא מאפשרת גם הכוונה של הרכבים החונים למקומות חניה פנויים. כולנו מכירים את פנסי ה" ...
idp -בקרת כניסה - בקר כניסה ומגוון פתרונות של בקרות כניסה
www.idp.co.il › access-control
בקרת כניסה הינה מוצר הכרחי עבור כל כניסה. בין אם מדובר בבית עסק גדול (או קטן) המעוניינים בפתרון אבטחה יעיל, ובין אם מדובר בניין מגורים כאשר המטרה היא לאפשר כניסה מאובטחת לדיירי הבניין בלבד. בנוסף, בקרות כניסה יכולות להתאים במיוחד גם לשערים בחניונים. באמצעותן ניתן להגביל את מספר הכניסות למשתמש מסויים או להגביל את מספר הרכבים שיישהו בחניון.
מערכות ומצלמות LPR, בקרות כניסה ואבטחה | עופר שערים חשמליים
https://ofergates.com/מצלמות-lpr
רק בעופר שערים – שירות תחת גג אחד לכל מוצרי החניון והתקנה ע"י צוות מיומן המתמחה הן בשערים והן במצלמות. מערכת ה – LPR של חברת עופר שערים כוללת: מצלמת LPR מקצועית עם זיהוי פנימי, עמוד אנטי ונדלי עם כיסוי נירוסטה ותוכנה לניהול בענן. במידה ולא קיימת נקודת רשת – יסופק מתאם סלולרי עם ...
מערכות ומצלמות LPR, בקרות כניסה ואבטחה | עופר שערים חשמליים
ofergates.com › מצלמות-lpr
תכונות בקרת כניסה: פתיחת דלת ע"י כרטיס, כרטיס+קודן, טביעת אצבע או טביעת אצבע + כרטיס קבלת התראות: החזקת דלת פתוחה, כניסה מאולצת, העברת כרטיס לא מאושר, גילוי עשן. Auto checkout מחיקת משתמש לאחר העברת ...
מערכת ניהול חניון - גל קול מערכות
https://www.galkol.co.il › about2 › T...
ניתן לנהל את החניון במערכת קריאה מרחוק, במערכת LPR, ומערכת קריאה מקרוב ובאמצעי בקרה נוספים. בקרת חניון בקריאה מרחוק UHF RFID.
עמדת כניסה לחניון | עמדת חניה | מערכות חניה מתקדמות ...
https://www.shearim.co.il/products/parking-entrance-station
מערכת lpr לחניון הינה מרכיב משמעותי מתוך מערכת חניה מתקדמת ומערכת בקרת החניון. מערכת זיהוי לוחית רישוי אוטומטית מספקת מידע בזמן אמת.
מערכת ניהול חניון QPARK
qpark.co.il
qpark מציעה פתרון טכנולוגי חדשני וגמיש לניהול החניון, חוסכת בשימוש בכוח אדם, קלה לתפעול ומביאה למיצוי מקסימאלי של נתוני החניון. שליטה, בקרה וניהול מלא.
עמדת כניסה לחניון – Afcon
https://www.afcon.co.il/product/עמדת-כניסה-לחניון
טכנלוגיות המוצר מבוססת על הנפקת כרטיסי ברקוד, מגליל נייר או בשיטת מחסנית (Fan-fold) אשר ניתן לקריאה בכל אחת מעמדות המשתמש בחניון וברחבי המבנה, זיהוי במכשירים סלולריים של הלקוח, וזיהוי בעמדות מחשב בבתי עסק הפועלים במתחם המאפשר להם לבצע הנחות ללקוחותיהם, בבית העסק עצמו.
בקרת כניסה | ait-migun
www.ait-migun.com › --csct
בקרת כניסה לחניון. בקרה מלאה על הנכנסים והיוצאים מהחניון תוך ביצוע הגבלות למעבר חוזר וכו'.
מערכת אוטומטית לתשלום כניסה לחניון בריכה מקווה וכדומה ...
https://www.maginet.co.il/3211
May 29, 2017 · באימייל לחצו. מערכת אוטומטית המקבלת מטבעות שטרות כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב בקירבה (NFC ) המערכת מבצעת חיוב לפי תפריט של שירות כלשהו או כניסה חד פעמית . המערכות המוגדרות PAY ON FOOT יכולות לעבוד בפורמטים שונים של תשלום לפני קבלת שירות. או תשלום אחרי קבלת שירות .
בקרת כניסה לחניון Archives – מג'יק אינטראקטיב
https://www.maginet.co.il › tag › בקר...
בקרת כניסה של חברת מגי'ק. טעינת המנוי במספר כניסות מראש – כרטיסיה אלקטרונית . שימושי במיוחד לבריכות מקווה ספא מכוני כושר ועוד… למידע נוסף נא לפנות בטלפון ...
מערכת LPR - חניונים - אביב שערים
avivgates.co.il › חניונים
מערכת lpr – בקרת חניונים אפשרות ניהול חכם לחניון בקרת כניסה למנויים, מזדמנים ואורחים. מערכת הבקרה כוללת ממשק למערכות קצה ומשלבת כלי תוכנה מתקדמים ומגוון אפשרויות רחב לניהול מערך בקרת כניסה וחניה בתשלום.
מערכת בקרת כניסה לחניון LPR - DPM
https://www.dpm-parking.com › lpr
מערכות בקרת כניסה לחניון באמצעות מצלמות LPR. זיהוי וצילום לוחיות רישוי LPR (License Plate Recognition) של +DPM הינה ...
Technoso טכנוסו - פתרון מלא לניהול חניונים. | מערכות בקרה ...
https://technoso.co.il
לראשונה בישראל – מערכת חניה מתקדמת ללא השקעה מראש. טכנוסו מערכות בקרה גאה להציג הזדמנות חדשה לבעלי חניונים להתקין מערכת בקרת חניון מהמתקדמות בעולם ללא סיכון או השקעה גדולה מראש! לפרטים נוספים.
עמדת כניסה לחניון | עמדת חניה | מערכות חניה מתקדמות | שערים ...
www.shearim.co.il › products › parking-entrance-station
עמדת כניסה לחניון מבוססת בינה מלאכותית לרבות הבנה ודיבור קולי בעברית החוסכת כוח אדם במוקד. ניתן לשלב מערכת זיהוי לוחיות רישוי סינכרוני ואסינכרוני באמצעות אלגוריתם חכם ובקרה בתנועה צפופה.
מערכות ומצלמות LPR, בקרות כניסה ואבטחה | עופר שערים חשמליים
https://ofergates.com › מצלמות-lpr
... מספר הרישוי של הרכב ומאפשרת כניסה מהירה לחניון ללא צורך באמצעי הפעלה אחר. ... החברה מורשית התקנה וניהול מהיבואן הרשמי למערכת בקרת הכניסה של Geovision.
מערכת בקרה לחניון | מערכות בקרה לחניונים - קבוצת YSB
www.ysbgroup.com › מערכות-בקרה
כיום, כל תהליך בקרת הכניסה והיציאה והכוונה של רכבים בחניון מנוהל באמצעות מערכות בקרה לחניונים – מערכות ממוחשבים שיודעות לבצע את כל הפעולות בצורה אוטומטית לחלוטין ולייתר את הצורך במפעיל אנושי. איך עובדת מערכת בקרה לחניון? מערכות בקרה לחניון היום היא הרבה יותר מאשר זיהוי כניסת כלי רכב נכנסים ויוצאים ותיעוד שעת הכניסה והיציאה שלהם.
מערכת זיהוי רכבים ולוחיות רישוי - בקרת כניסה, פיקוח וניהול לחניונים של ...
https://www.g1-group.com › מערכות-ז...
זיהוי כלי רכב על פי מספר לוחית הרישוי מאפשר אוטומציה מוחלטת של בקרת הכניסה לחניונים. פיקוח על חניון דורש תשומת לב מתמדת למשתנים רבים: כניסה יעילה ומהירה ...
פתרונות לחניונים - IDP
https://www.idp.co.il › doc › Parking
די.פי | בקרת חניה | בקרת חניונים | בקרת חניון ...
מערכת בקרה לחניון | מערכות בקרה לחניונים - קבוצת YSB
https://www.ysbgroup.com/מערכות-בקרה-לחניון.html
המערכת מתממשקת למגוון רחב מאוד של תתי מערכות הכוללות מערכת עם מערכת חיוב שמקבלת נתונים על מועד הכניסה של הרכב לחניון ובהתאם לכך קובעת את גובה התשלום שצריך לשלם בעל הרכב וגם גובה אותו ממנו באמצעות עמדת תשלום אוטומטית הממוקמת בשטח החניון או ביציאה מהחניון.