חיפשת:

בקוע שסוע תשחץ

חתוך, בקוע - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il › solutions › ח...
פתרונות תשחץ עבור חתוך, בקוע - מילון הכי שימושי בישראל. ... אנו מעוניינים למצוא פתרונות אפשריים להגדרת תשבץ: "חתוך, בקוע". ... פתרון של 4 אותיות: שסוע ...
HeToEn.xml - מורפיקס
https://www.morfix.co.il › HeToEn
... האזן https://www.morfix.co.il/שפה שסועה https://www.morfix.co.il/שריר וקים ... ענק https://www.morfix.co.il/כור בקוע https://www.morfix.co.il/כור מהיר ...
שסוע תשבץ - תשאלו את ליטל - מילון לתשחצים ותשבצים
http://www.asklital.com › תשחצים
ראשי » תשחצים » שסוע | שסוע מילון | שסוע תשבץ ... ביטויים דומים: שסוע 4 אותיות, שסוע מילון, שסוע פירוש, שסוע מילה נרדפת, שסוע תשחץ, שסוע תשבץ
שסוע - ויקימילון
https://he.wiktionary.org/wiki/שסוע
שָׁסוּעַ: ·גוף החתוך חתך עמוק, ונראה כשניים. יש בו שסע. בודק בפרסותיה אם שסועות הן··קריעה, חיתוך גוף לשניים באגרסיביות. "אותו בשסוע ואין עולת בהמה בשסוע" (פסיקתא זוטרתא ויקרא דף ה)
קטוע, חתוך | קטוע חתוך תשבץ - מורדו - פתרון תשחצים ותשבצים
http://pitaronfree.blogspot.com › blo...
התשובות להגדרה קטוע חתוך תשבץ | קטוע חתוך תשחץ הם: מודעות. פתרון 2 אותיות: פתרון 3 אותיות: פתרון 4 אותיות: גדום, גידם (מבעלי המום), כרות, שסוע, שסוף (חתוך)
שסוע בקוע תשחץ - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il › שסוע-בקוע-תשחץ
www.israwords.co.il › שסוע › תשחץ ... פרסה שסועה תשבץ - מורדו - פתרון תשחצים ותשבצים ... פתרונות תשחץ עבור חתוך, בקוע - מילון הכי שימושי בישראל.
שסוע - ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
https://www.israwords.co.il › תשחץ
שסוע. נוסף על ידי: תשחץ 04/10/2014. הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שסוע . זוהי הגדרה בת 5 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.
B-I2358-D101182.pdf
https://olam.eu-central-1.linodeobjects.com › pdfs
שסוע־הלשון. מכנה. את. □הרופא. ד״ר״. כמגלה״,. כינוי. המביא ... אוה בקוע. הזב. רחא הז ירחא. תויתנפואה. תיליוואה. תפידרו. עצבה. תינלוחה. לש. ,םדאה־ינב. ירחא.
מפולג, חצוי - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il/solutions/מפולג_חצוי
פתרונות תשחץ עבור מפולג, חצוי - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום! ... פתרון של 4 אותיות: בקוע, גזור, שסוע.
שסוע | שסוע מילון | שסוע תשבץ - תשאלו את ליטל - מילון ...
www.asklital.com/2017/11/שסוע-שסוע-מילון-שסוע-תשבץ
לא יודעים את התשובה? תשאלו את ליטל! שלום חברים. ההגדרה שברצוננו לפתור היום היא שסוע. תוך מספר פעולות נגלה את הפתרונות האפשריים להגדרה זו. ראשית, הביטוי "שסוע" יכול להופיע במדור התשבצים בעיתונים היומיים, בשבועונים ...
שסוע – ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
https://www.israwords.co.il/שסוע/תשחץ
Oct 04, 2014 · הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שסוע . זוהי הגדרה בת 5 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה. אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר!
שסוע - פתור-אותי
http://ptoroti.blogspot.com › 2014/09
שסוע. מתאים גם: מה זה שסוע מילה נרדפת. פתרונות אפשריים לתשחצים ותשבצים: פתרון עם 2 אותיות: ... [שסוע תשחץ], [שסוע תשבץ], [פתרון תשבצים שסוע 4 אותיות].
מקום שקוע תשחץ - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il/מקום-שקוע-תשחץ
פתרונות תשחץ עבור מקום מחבוא - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
חתוך, בקוע - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il/solutions/חתוך_בקוע
פתרונות תשחץ עבור חתוך, בקוע - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!