חיפשת:

בקבוק רב פעמי ליטר

בקבוקי שתיה – לאקן
https://www.laken.co.il/product-category/reusable-bottles
בקבוק שתיה תרמי ארקוסטיל, שומר קור עד 24 שעות, 500 מ”ל, Blue Camo ₪ 69 לאקן החלה את דרכה בספרד בשנת 1912, לפני כ-108 שנים, ונחשבת לאחת היצרניות המובילות והחדשניות בעולם בתחום בקבוקי שתיה רב פעמיים ומוצרי קמפינג.
בקבוק מים רב פעמי 0.75 ליטר עם עיטור קייצי - The Cook Store
https://www.cookstore.co.il › בקבוק-מי...
קחו אתכם ללימודים, לעבודה ולחדר כושר בקבוק מים רב פעמי בנפח 0.75 ליטר. הבקבוק חדש ומעוצב מקולקציית 2019. אספקה מהירה ואחריות מלאה.
הדפסה על בקבוקים | בקבוקי שתייה - ברלין הדפסה על כל חומר
www.bprint.co.il › product-category › הדפסה-על
מבחר של בקבוקים מכל הסוגים לכל מטרה -בקבוק אקולוגי, בקבוק ספורט,בקבוק פלסטיק או נירוסטה עם ההדפסה שלכם.
בקבוקי שתייה ומנשאי מים ‏בקבוק שתייה ‏ליטר 1 - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › models
בקבוקי שתייה ומנשאי מים - ‏בקבוק שתייה ‏ליטר 1 מבחר ענק של מנשאי מים ומערכות מים לתרמילים של המותגים המובילים: Source, Camelbak, Laken, Deuter, ...
20 בקבוקי מים רב פעמיים מומלצים ואיכותיים החל מ10 שח
https://www.thecheapest.co.il › water...
בקבוק רב פעמי עשוי פלסטיק מבית חברת הבריאות והלייף סטייל האמריקאית הרבלייף. ... בקבוק רב פעמי מעוצב, עשוי נירוסטה ובעל בידוד כפול. ... גודל: 1.8 ליטר
בקבוקי שתייה ומנשאי מים ‏בקבוק ...
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=s-watercarrier&db993219=5845035
בקבוק סיסטמה פליפ טופ 475/645 מל. בקבוק שתייה רב פעמי של סיסטמה הפקק נסגר ונפתח על ידי הרמה והורדה של הידית נוח מאוד לשתייה לבקבוק פתח רחב המאפשר הוספת קוביות קרח, מיצי פרות וניקוי נוח. מגיע בנפחים 475 מל ו- 645 מל ללא ביספינול איי BPA FREE ניתן לשטיפה במדיח כלים. הוסף למועדפים.
בקבוקים אקולוגיים – מה בעצם ההבדל ביניהם? - סיני וייבס Sinai Vibes
https://sinaivibes.co.il › אחריות-סביבתית
בקבוק מים נייד רב פעמי מפלסטיק. בקבוק מים נייד בנפח של ליטר אחד, מבית SLUXKE Gallon. עמוד בפני דליפות ומותאם במיוחד לכושר וספורט.
20 בקבוקי מים רב פעמיים מומלצים ואיכותיים החל מ10 שח - הכי ...
www.thecheapest.co.il › water-bottles
בקבוק מים נירוסטה- החל מ-93 ₪~. בקבוק רב פעמי מעוצב, עשוי מ- STEEL, ידידותי לסביבה ונוח לניקיון יסודי. בקבוק מים גדול חסין דליפות ואיכותי, של המותג ‎Hydro Flask, הינו בעל פייה סטנדרטית אידאלית ללגימה, אך מתאים גם לקוביות קרח. בנוסף, בטיחות היא חשיבות עליונה, והבקבוק עשוי מפלסטיק ללא ...
בקבוק מים רב פעמי 0.75 ליטר | Comekbak CHUTE - טיולים - המקום ...
https://tyulim.co.il › בקבוק_מים_רב_פע...
בקבוק מים רב פעמי, אקולוגי. פשוט. עשוי מחומרים שלא פולטים רעלים. בעל פקק נפתח בקלות עם תופסן מגנטי בגב הפקק . אטום מפני נזילות. בעלת לולאה לאחיזה נוחה.
בקבוקי שתיה | מוצרי לייף סטייל ...
https://mosco.co.il/product-category/בקבוקי-שתיה
מכסה כוס המאפשר שתיה נוחה ונעימה בכל מקום. שומר על קרח למשך 24 שעות, על מים קרים למשך 12 שעות ועל מים חמים למשך 6 שעות. הבקבוק שומר על מים טריים ללא טעמי לוואי ואינו מפריש רעלים. רב פעמי ושומר על הסביבה. ללא הצטברות של אדים או היווצרות טיפות על …
בקבוקי שתיה | מוצרי לייף סטייל - מוסקו
mosco.co.il › product-category › בקבוקי-שתיה
בקבוק טריטן פתיחה בלחיצה 620 מ”ל Zen. ₪ 24.90. בקבוק שתיה עשוי מחומר TRITAN של חברת EASTMAN האמריקאית. פתיחה בלחיצה עם אפשרות נעילה למניעת נזילות. פייה מוגנת המאפשרת שמירה טובה יותר על ההיגיינה. 620 מ”ל. 6883 .ITEM NUMBER. בחר אפשרויות. Loading.
20 בקבוקי מים רב פעמיים מומלצים ...
https://www.thecheapest.co.il/water-bottles
בקבוק מים רב פעמי - HERBALIFEהחל מ- ₪50~. בקבוק רב פעמי עשוי פלסטיק מבית חברת הבריאות והלייף סטייל האמריקאית הרבלייף. הבקבוק בעל ידית אחיזה וכן ניתן להוסיף שרוך נשיאה וקשית לשתייה נוחה. לבקבוק תחתית סיליקון למניעת החלקות. בעל טכנולוגיה למניעת דליפות וידידותי לסביבה.
בקבוקי שתיה רב פעמיים - לאקן
www.laken.co.il › product-category › reusable-bottles
בקבוק שתיה לאקן פוטורה פתח צר. ₪65– ₪75. בקבוק שתיה לאקן טריטן 450 מ”ל מאוייר, עם פקק קשית ננעל. ₪65. בקבוק שתיה לאקן טריטן שקוף 450 מ”ל עם פקק קשית ננעל. ₪55. בקבוק סיסטמה פליפ טופ 475/645 מ”ל. ₪29– ₪40. בקבוק שתיה סיסטמה 800 מ”ל Infuser.
בקבוקי שתייה ומנשאי מים ‏בקבוק שתייה - זאפ
www.zap.co.il › models
variable בקבוק שתייה רב פעמי נפח הבקבוק 750 מל מידות: גובה 24.6, קוטר 7.5 סמ צבע: ירוק / כחול גוף TRITAN עמיד שאינו נשרט בקלות ואינו מכתים מתאים לשטיפה במדיח כלים מכסה אטום עם 3 מצבי פתיחה אחיזה נוחה מכסה אוניברסלי אינו מכיל BPA אחריות לכל החיים נגד נז. הוסף למועדפים.
ארכיון בקבוקי מים - שורש Source
https://source-israel.co.il › water-bottles
בקבוק שתייה נירוסטה עם דופן כפולה ופקק קליקסיל רחב | 0.7 ליטר | Terrain™. בקבוק נירוסטה בעל דופן כפולה ומבודדת ואקום לשמירה על השתייה חמה או קרה לזמן ממושך.
בקבוקי שתייה ומנשאי מים ‏בקבוק שתייה - זאפ
www.zap.co.il › models
בקבוק סיסטמה פליפ טופ 475/645 מל. בקבוק שתייה רב פעמי של סיסטמה הפקק נסגר ונפתח על ידי הרמה והורדה של הידית נוח מאוד לשתייה לבקבוק פתח רחב המאפשר הוספת קוביות קרח, מיצי פרות וניקוי נוח. מגיע בנפחים 475 מל ו- 645 מל ללא ביספינול איי BPA FREE ניתן לשטיפה במדיח כלים. הוסף למועדפים.
בקבוקי שתייה אקולוגיים | אקו סטור
https://www.ecostore.co.il › ecologic...
באקו סטור תמצאו מגוון רחב של בקבוקים אקולוגיים, רב פעמיים, שבכיף יחליפו את בקבוקי הפלסטיק החד פעמיים ויחזיקו ... בקבוק שתייה עם קש – קאמלבק – 1 ליטר – שחור.
בקבוק נירוסטה: בקבוק רב פעמי ...
https://www.bigben-il.co.il/product/בקבוק-נירוסטה-חצי-ליטר
בקבוק נירוסטה חצי ליטר עם קשית ופיה מתכווננת לשימוש רב-פעמי, עם הדפסה לפי הזמנה – לילדים קטנים וגדולים. כל שעליכם לעשות הוא לבחור עיצוב או לשלוח אלינו את הכיתוב ו/או הלוגו / תמונה להדפסה על הבקבוק מנירוסטה וביג בן יעשה את השאר.
בקבוקי שתייה ומנשאי מים ‏בקבוק שתייה ‏ליטר 1 - זאפ
www.zap.co.il › models
בקבוק שתיה 1 ליטר לחיץ זפאל מגנום Zefal Magnum צבע:שחור. בקבוק מים לחיץ גדול לאופניים הבקבוק שתיה עם הקיבולת הגדולה בקבוק שתייה לאופניים, טראקים ופעילויות אקסטרים לחיצה רכה ופייה נוחה מיוצר מחומר ללא טעם וריח ששומר על טריות המים 1000 מל 33 oz קל משקל וקל לניקוי ללא פלטים ו BPA FREE לשימוש ...
בקבוקי שתייה - קרביץ
https://www.kravitz.co.il › לבית ולמטבח › קופסאות ובקבוקים
ייתכן כי בחלק מן המקרים קופון יתורגם לידי קוד חד פעמי המזכה בהנחה ו/או הטבה. המשתמש יתבקש להזין את הקוד באתר לצורך מימוש ההטבה. לאחר הקשת הקוד יוצג סיכום ...
בקבוקי מים מומלצים לשימוש רב ...
https://getsmartreview.com/בקבוק-מים-קונטיגו
כיום, בקבוק Contigo הוא בקבוק מים רב פעמי מהנמכרים ביותר בעולם. השילוב בין עמידה בתקנים מחמירים של משרדי בריאות מסביב לעולם, עיצוב מודרני ומגוון …
בקבוקים ותרמוסים - עולם הבית
https://www.olamhabait.co.il › בקבוקי-...
בקבוק מים רב פעמי בנפח 0.75 עם עיטור מפוספס בצבעי כחול ואדום. ₪49.90. תמונה של בקבוק מים רב פעמי 0.75 ליטר עם עיטור קייצי ...