חיפשת:

בצק פריך באנגלית

הלקסיקון של החיים: שפות במרחב הישראלי - Page 117 - Google Books Result
https://books.google.com › books
עוגה פופולרית של בצק עלים עם מילוי קרם. ... אנגלית. עוגת ממולאת שמקורה אוסטרי. גרמנית: 0£1ע1*וז5, מערבולת, סופה, ... עוגיית בצק פריך ופירות יבשים. א.
בצק פריך – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/בצק_פריך
בתחום הבישול, ובפרט בתחום המגדנאות, בצק פריך (בצרפתית: Pâte brisée או Pâte sucrée) הוא בצק שמכיל על כל כמות של סוכר (או אבקת סוכר) כמות כפולה של שומן (חמאה או מרגרינה) וכמות משולשת של קמח לבן. מיחסי הכמויות האלה נובע כינוי נוסף לבצק מסוג זה, "בצק 3:2:1". יחסים אלו הם יחסי בסיס ויכולים להשתנות בהתאם לצורכי האופה. למשל לקבלת בצק עשיר יותר מגדילים את כמות החמאה ומפחיתים את כמות הקמח. אך בצק כזה קשה יותר לעבודה ומתאים למקצוענים בלבד.
בצק פריך - ויקימילון
https://he.wiktionary.org › wiki › בצק...
בצק שמורכב בדרך כלל מקמח, נוזלים ושומן מוקשה כמו חמאה או מרגרינה. צירופיםעריכה · בצק פריך מלוח. תרגוםעריכה. אנגלית: short pastry‏‏‏‏; צרפתית: pâte sucrée‏‏‏ ...
מילון מורפיקס | פריך באנגלית | פירוש פריך בעברית
https://www.morfix.co.il/פריך
fruit; product, result; profit. תרגום הפוך. מה זה פריך? פירוש פריך וקיצורי המשמעויות בעברית מוגשים באדיבות מילון רב-מילים המקיף ביותר לשפה העברית, הכולל פירושים מלאים וגם: מילים נרדפות, דוגמאות שימוש, ביטויים קשורים, ניקוד, כתיב מלא תקני, דקדוק ועוד.
טעים בכל שפה – בצק פריך חלק ב – צ'וקי
chocistore.com › tastytart
הבא כל הדרכים מובילות לרומא -בצק פריך חלק ג Next >>> בוגרת בתי הספר אסטלה, בישולים, njf' chocolate academy, mellicacoppel . טכנולוגית מזון- אצל דר יעל אביטל, ומדע בצלחת בישולים,.
מילון מורפיקס | בצק פריך באנגלית | פירוש בצק פריך בעברית
www.morfix.co.il › בצק פריך
בצק פריך באנגלית- תרגום לאנגלית של המילה בצק פריך על ידי אתר מורפיקס, מילון עברי אנגלי ואנגלי עברי חינמי המוביל ברשת, הכולל: תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, ניקוד בעברית, ניתוח הטיות בעברית ובאנגלית ועוד
בצק פריך במילון אנגלית - עברית - אנגלית מילון | תרגום
https://he.glosbe.com/he/en/בצק פריך
בדוק תרגומים של בצק פריך ל אנגלית. עיין בדוגמאות לתרגום בצק פריך במשפטים, האזן להגייה ולמד דקדוק.
מילון מורפיקס | בצק פריך באנגלית | פירוש בצק פריך בעברית
https://www.morfix.co.il/בצק פריך
short pastry, shortcrust pastry. תרגום הפוך. בצק פריך. Shortcrust pastry. בתחום הבישול, ובפרט בתחום המגדנאות, בצק פריך (בצרפתית: Pâte brisée או Pâte sucrée) הוא בצק שמכיל על כל כמות של סוכר (או אבקת סוכר) כמות כפולה של שומן (חמאה או מרגרינה) וכמות משולשת של קמח לבן.
בצק פריך – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › בצק_פריך
בצק פריך מלוח (בצרפתית: Pâte brisée, "בצק שביר") משמש בעיקר לשם הכנת תחתיות לקישים ולפשטידות שונות. אופן ההכנה ודרכי הטיפול דומים לאלו של הבצק הפריך הממותק, אבל בבצק זה נהוג להוסיף מים קרים מאוד ...
בצק פריך - Translation into English - examples Hebrew
https://context.reverso.net › translation › בצק+פריך
Translation of "בצק פריך" in English. Noun. short pastry.
מילון מורפיקס | פריך באנגלית | פירוש פריך בעברית
www.morfix.co.il › פריך
פריך באנגלית- תרגום לאנגלית של המילה פריך על ידי אתר מורפיקס, מילון עברי אנגלי ואנגלי עברי חינמי המוביל ברשת, הכולל: תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, ניקוד בעברית, ניתוח הטיות בעברית ובאנגלית ועוד
Morfix Dictionary | בצק פריך באנגלית
https://www.morfix.co.il › בצק פריך
בצק פריך in English - Translation of בצק פריך to English from Morfix dictionary, the leading online English Hebrew translation site, ...
בצק פריך מלוח במילון אנגלית - עברית - אנגלית מילון | תרגום
he.glosbe.com › he › en
בדוק תרגומים של בצק פריך מלוח ל אנגלית. עיין בדוגמאות לתרגום בצק פריך מלוח במשפטים, האזן להגייה ולמד דקדוק.
עוגיות בצק פריך - FoodsDictionary
https://www.foodsdictionary.co.il/tag/warm-cookies
עוגיות בצק פריך. בא לכם להכין עוגיות בצק פריך ואתם מחפשים את המתכון המושלם? לפניכם מגוון מתכונים לעוגיות בצק פריך ביתיות וטעימות שתוכלו להכין בקלות בבית. עוגיות בצק פריך הן עוגיות אהובות על ילדים ומבוגרים כאחד, ומתאימות מאוד לצד כוס חלב חם לילדים או קפה למבוגרים.
בצק פריך - – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › בצק_...
בצק פריך מלוח (בצרפתית: Pâte brisée, "בצק שביר") משמש בעיקר לשם הכנת תחתיות לקישים ולפשטידות שונות. אופן ההכנה ודרכי הטיפול דומים לאלו של הבצק הפריך הממותק, אבל ...
מתכון לבצק פריך בסיסי שתמיד מצליח - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il/item/3333137
בצק פריך הוא הבסיס לעוגיות מוצלחות, טארטים למיניהם ומאפים מלוחים. הכנתו לוקחת 10 דקות בלבד, אבל כדי שייצא לכם בצק פריך מוצלח באמת, רצוי להקפיד על כמה כללים בסיסיים - כמו טמפרטורה, חומרי הגלם ואופן העיבוד שלו.
1,2,3… בצק! (או- קצת על בצק פריך) | Bar zohar
https://barzoharbake.wordpress.com/123-בצק-או-קצת-על-בצק-פריך
בצק פריך בסיסי, לפי "שיטת" 3:2:1 Sweetcrust pastry/paté sucree. (מתאים לטארטים מתוקים, עוגיות חמאה ועוד) 300 גרם קמח (2 כוסות גדושות) 200 גרם חמאה קרה מאוד וחתוכה לקוביות קטנות. 100 גרם אבקת סוכר. (חבילה סטנדרטית) 50 גרם ביצה טרופה (ביצה בינונית אחת- או 2 חלמונים.
שיעור 12: בצק פריך כמו שצריך
https://xnet.ynet.co.il › food › articles
לא קשה להכין בצק פריך משובח שמתפורר בפה, אבל גם קל מאוד להרוס אותו. ... וידאו: טיפים של גורדון רמזי להכנת בצק פריך (אנגלית).
בצק פריך מלוח במילון אנגלית - עברית - אנגלית מילון | תרגום
https://he.glosbe.com/he/en/בצק פריך מלוח
בצק פריך מלוח במילון אנגלית - עברית - אנגלית מילון | תרגום.
Meaning of פריך in Hebrew english dictionary
https://www.almaany.com › en-he
פריך - Translation and Meaning in Almaany English-Hebrew Dictionary. brickle. שביר , פריך ... בצק פריך ( בצק בעל מרקם מתפורר , בצק של עוגיות ). shortcake.
בצק פריך in English - Hebrew-English Dictionary | Glosbe
https://glosbe.com › Hebrew-English dictionary
Check 'בצק פריך' translations into English. Look through examples of בצק פריך translation in sentences, listen to pronunciation and learn grammar.
בצק פריך במילון אנגלית - עברית - אנגלית מילון | תרגום
he.glosbe.com › he › en
בדוק תרגומים של בצק פריך ל אנגלית. עיין בדוגמאות לתרגום בצק פריך במשפטים, האזן להגייה ולמד דקדוק.
מה זה בצק פריך - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › בצק_פריך
בתחום הבישול, ובפרט בתחום המגדנאות, בצק פריך הוא בצק שמכיל על כל כמות של סוכר כמות כפולה של שומן וכמות משולשת של קמח לבן. מיחסי הכמויות האלה נובע כינוי נוסף ...
טעים בכל שפה – בצק פריך חלק ב – צ'וקי
https://chocistore.com/tastytart
סבלאז-שיטה להכנת בצק פריך . בצרפתית :חול (במעבד מזון מעבדים לפרורים כמול חול וסכר קמח וחמאה קרה) בצרפתית :חול (במעבד מזון מעבדים לפרורים כמול חול וסכר קמח וחמאה קרה)