חיפשת:

בנק ירושלים טלפון

שירות ותמיכה - בנק ירושלים
https://www.bankjerusalem.co.il › su...
מוקד שירות לקוחות של בנק ירושלים מספק לך את כל המידע והשירותים הנחוצים לך, גם בטלפון. לקבלת שירות התקשר ל-5727*
שרותי המוקד - בנק ירושלים
https://www.bankjerusalem.co.il/support/technical-support
במוקד תוכל לקבל מידע ולבצע פעולות בנושאים הבאים: עו"ש. בירור יתרה בחשבון. בירור תנועות אחרונות בחשבון. בירור על עמלות שבהן חויב החשבון. קבלת מידע על ריבית מסגרת האשראי בעו״ש. קבלת מידע על שקים שנפרעו בחשבון או נגבו ממנו. קבלת מידע לגבי החזרות וחיובים בחשבון. עדכון כתובת ...
התכתבות עם בנקאי - בנק ירושלים
https://www.bankjerusalem.co.il › sms
אנחנו בבנק ירושלים מאמינים שבשביל שאלה קטנה או פעולה חשובה, לא צריך לטרוח במיוחד. שירות חדש יאפשר לך להתכתב עם בנקאי אנושי בהודעות SMS או בצ'אט אונליין.
מוקד שירות משכנתאות - בנק ירושלים
https://www.bankjerusalem.co.il › m...
הפקת אישורים מיוחדים לגופים שונים/ שטרי משכנתא; בקשה למכתב כוונות/הסכמה דרגה 2/פרי פאסו; שינוי מועד גביה /הרשאה לחיוב; ביצוע סילוקים חלקיים/מלאים ...
בנק ירושלים - שירות לקוחות - שירות לקוחות
https://שירות-לקוחות.org.il/בנק-ירושלים
בנק ירושלים – טלפון מוקד שירות טלפוני בנק ירושלים: 5727* שעות פעילות מרכז התמיכה הטלפוני: ימים א’-ה’ 8:30-18:30; ימים ו’, ערב חג וחוה”מ 8:30-13:00; טלפון נוסף: 076-8095111.
מוקד שירות לקוחות של בנק ירושלים
https://www.bankjerusalem.co.il › tec...
מספר הטלפון של תמיכת האינטרנט: 076-8096666. לקבלת שירות בנושא ניירות ערך, חדר העסקאות פתוח בשבילך: יום א' 16:30 - 8:30. ימים ב'-ה' 23:00 - 8:30.
צור קשר - בנק ירושלים
https://www.bankjerusalem.co.il/support/contact-us
*הגלישה באתר בנק ירושלים בע"מ (להלן: "בנק ירושלים" או "הבנק"), לרבות אתר הלקוחות, והשימוש בנתונים, במידע, בשרותים ובכלים המצויים בו כפופים להוראות, לתנאים ולסייגים המפורטים להלן ("תנאי הגלישה").
סניפים - בנק ירושלים
https://www.bankjerusalem.co.il › br...
לא נמצאו תוצאות; ירושלים, רוממה (026). ירושלים, בנקאות פרטית (030). מודיעין עילית (036). בית שמש (040). ביתר עלית (041). תל אביב (051). חיפה (052).
צור קשר - בנק ירושלים
https://www.bankjerusalem.co.il › co...
שליחת פנייה לבנקאי. אנא מלא את השדות הבאים ובנקאי יצור אתך קשר הקדם. שדות חובה מסומנים בכוכבית*. שם מלא* *. מספר טלפון* *.
בנק ירושלים: בנקאות משלימה
https://www.bankjerusalem.co.il
בנק ירושלים מציע מגוון מוצרים משלימים ללקוחות כל הבנקים. תוכל להגיש בקשה להלוואה, משכנתא אונליין ולפתוח פיקדון. לא משנה באיזה בנק אתה, יש לנו מה להציע לך!
בנק ירושלים
https://www.bankjerusalem.co.il › pa...
אתר בנק ירושלים מציע ללקוחות כל הבנקים הלוואה לכל מטרה אונליין, פתיחת פיקדון בריבית אטרקטיבית בתהליך אונליין, לקוחות הבנק נהנים מעו"ש ללא עמלות - אצלנו ...
כניסה לחשבון שלי - בנק ירושלים
https://services.bankjerusalem.co.il/Pages/Login.aspx?captcha=1
הגלישה באתר בנק ירושלים בע"מ (להלן: "בנק ירושלים" או "הבנק"), לרבות אתר הלקוחות, והשימוש בנתונים, במידע, בשרותים ובכלים המצויים בו כפופים להוראות, לתנאים ולסייגים המפורטים להלן ("תנאי הגלישה").
צור קשר שירות לקוחות בנק ירושלים » שירות בקליק
https://serviced.co.il/צור-קשר-שירות-לקוחות-בנק-ירושלים
צור קשר שירות לקוחות מודן אלקטרוניקה (Modan Electronics) שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חברת מודן אלקטרוניקה (Modan Electronics) דף הבית לורם איפסום דולור סיט …
בנק ירושלים: כניסה לחשבון שלי
https://services.bankjerusalem.co.il › ...
בנק ירושלים מעמיד לרשותך שירותי דיגיטל מתקדמים. באתר תוכל לצפות במידע ולנהל את החשבון שלך באופן פשוט בכל זמן ומכל מקום. הצטרף לשירותי הדיגיטל של בנק ירושלים ...
שרותי המוקד - בנק ירושלים
https://www.bankjerusalem.co.il › tec...
כאן תמצא את פירוט השרותים שתוכל לקבל במוקד הטלפוני של בנק ירושלים, קבלת מידע וביצוע פעולות בנושאים שונים כגון עוש, פקדונות, הלוואות, תמיכה טכנית ועוד.
בנק ירושלים שעות פתיחה
https://www.שעות-פתיחה.co.il/בנק-ירושלים/opening.asp?cid=61
ניתן גם להעזר בסרגל החיפוש על מנת למצוא שעות פתיחה בנק ירושלים של סניף מסויים. שימו לב: אנחנו אמנם משתמשים בביטוי שעות פתיחה בנק ירושלים אך הכוונה כמובן גם שעות קבלת קהל בנק ירושלים, שעות פעילות בנק ירושלים וכדומה.