חיפשת:

בנק הפועלים פתיחת חשבון

אפליקצית open - פתיחת חשבון בנייד בבנק הפועלים
https://www.bankhapoalim.co.il/he/open-account/mobile
פתיחת חשבון בנק בנייד בבנק הפועלים - כמה דקות ויש לך חשבון חדש! איך מתחילים? היכנסו לאתר הבנק לפרטים המלאים
פתיחת חשבון בנק ב-7 דקות - מצטרפים עכשיו לבנק הפועלים
https://www.bankhapoalim.co.il › op...
פועלים איתכם בכל החלטה: לא משנה באיזה גיל או שלב אתם בחיים - יש לנו הטבות בשבילכם. להצטרפות ופתיחת חשבון בנק היכנסו לאתר.
פתיחת חשבון בנק ראשון בבנק הפועלים
https://www.bankhapoalim.co.il/he/first-bank-account
חשוב לדעת. פתיחת חשבון מקוון מותנית בבדיקה ובקרה של הבנק על פי סדרי עבודתו ואישורו ובכפוף לתנאי הבנק. 100% הנחה מעמלות בסיסיות בעובר ושב המבוצעות על ידי פקיד או בערוץ ישיר ופטור מדמי ניהול מינימליים. פרטים מלאים בתעריפון הבנק ומסמכי ההצטרפות למועדון.
יצירת קשר - בנק הפועלים
https://www.bankhapoalim.co.il/he/contact-us
הפקת אישור ניהול חשבון באתר הבנק (ללא עלות): יש לבחור בחשבון שעבורו נדרש האישור, ואז להיכנס ללשונית "הגדרות והעדפות" הממוקמת בחלקו העליון של דף העו"ש. בצד שמאל של המסך, יש לבחור "אישור ניהול חשבון", ואז ללחוץ על הקישור "אישור לניהול חשבון בבנק הפועלים".
פתיחת חשבון בנק ב-7 דקות, באמצעות אפליקציה, ללא צורך בבנקאי ...
https://www.bankhapoalim.co.il › ne...
בנק הפועלים משיק שירות חדשני ומתקדם, ראשון מסוגו בישראל: פתיחת חשבון בנק באפליקציה, בתהליך דיגיטלי מלא שנמשך כ-7 דקות, ללא תלות בבנקאי או במוקד טלפוני.
בנק הפועלים מציג: פתיחת חשבון בנק ב-7 דקות באמצעות אפליקציה
https://www.bankhapoalim.co.il › ne...
בנק הפועלים משיק שירות חדשני ומתקדם, ראשון מסוגו בישראל: פתיחת חשבון בנק באפליקציה, בתהליך דיגיטלי מלא שנמשך כ-7 דקות, ללא תלות בבנקאי או במוקד טלפוני.
חשבון סטודנט בבנק הפועלים - הלוואות לסטודנטים והטבות לראש שקט
https://www.bankhapoalim.co.il/he/open-account/students
פועלים VIS – מועדון הסטודנטים שהוא הרבה יותר מ-VIP. חשבון בנק ללא עמלות עו״ש. הלוואות למימון שכר הלימוד לתואר ראשון ושני. כרטיס אשראי חינם ל-3 שנים. לא פשוט להיות סטודנט. הרצאות, עבודות, וכמובן - מבחנים...
פתיחת חשבון בנק ב-7 דקות - מצטרפים עכשיו לבנק הפועלים
https://www.bankhapoalim.co.il/he/open-account
בכל שלב ובכל גיל – פותחים חשבון בבנק הפועלים. חשבון צעיר. ים הטבות לחשבון הראשון שלכם. חשבון חיילים. תנאים מצ'ופרים למתגייסים ולמתגייסות. חיילים משוחררים. יש לנו חבילת שיחרור מעניינת בשבילכם! סטודנטים. תנאים שווים במיוחד, שיאפשרו לכם ללמוד לתואר בראש שקט.
ניהול חשבון בדיגיטל - בנק הפועלים
https://www.bankhapoalim.co.il/he/poalim-digital/website
ניהול חשבון בכל זמן ומכל מקום! באתר בנק הפועלים תוכלו לקבל מידע עדכני על חשבונותיכם ולבצע מגוון פעולות בנקאיות בקלות ובנוחות ללא תלות בשעות פתיחת הסניף. ניהול חשבון בדיגיטל - בנק הפועלים.
יצירת קשר - בנק הפועלים
https://www.bankhapoalim.co.il › co...
יצירת קשר עם בנק הפועלים ומענה לשאלות נפוצות. ... הסיסמה שלי ל"פועלים בדיגיטל" נחסמה. מה ניתן לעשות? ... אני רוצה לפתוח חשבון בבנק הפועלים, למי לפנות?
פתיחת חשבון בנק ראשון בבנק הפועלים
https://www.bankhapoalim.co.il › firs...
אצלנו תוכלו לפתוח חשבון בנק בדיגיטל בכ-7 דקות בלבד, בלי להגיע לסניף. לאחר פתיחת החשבון באמצעות אפליקציית פועלים OPEN, תיהנו משירות מקצועי בכל הערוצים: סניפים, ...
פתיחת חשבון - בנק פועלים
https://static.bankhapoalim.co.il › on...
להגיע לסניף במיוחד. או לפתוח חשבון בנק בנייד? רק כמה דקות ויש לך חשבון חדש. לפני שמתחילים כדאי לוודא ש: עברת את גיל 18; החשבון ישמש רק אותך ...
מסמכים לפתיחת חשבון עסקי בבנק - בנק הפועלים
https://www.bankhapoalim.biz › doc...
היכנסו למידע שיסייע לכם למצוא את סוג ההתאגדות המתאים ביותר לפעילותכם, וכן את רשימת המסמכים הנדרשים לשם פתיחת חשבון בבנק.