חיפשת:

בנימין בנץ סלור

Benjamin Slor (1931 - d.) - Genealogy - Geni
https://www.geni.com › people › Benjamin-Slor
Benjamin Slor. Hebrew: בנימין בנץ' סלור. Birthdate: May 01, 1931. Death: Immediate Family: Son of Moshe Slor and Sheva Slor
בתו של אלתרמן, על הספר "בגלל הלילה", ביוגרפיה של המשוררת תרצה אתר
kenes-media.com › הזמן-הירוק-עיתון
Mar 04, 2020 · מבעלה השני, בנץ (בנימין) סלור, חבר קיבוץ נחשון, שהיה נשוי ואב לשניים בעת היכרותם, נולדו יעל ונתן – לימים שחקן וזמר.
שמרי נפשך: חידת מותה של תרצה אתר
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5013475,00.html
Sep 08, 2017 · בנימין סלור, עובד במה, איש סאונד ותאורן, חיזר אחריה והפך מאהבה ולאחר מכן לבעלה. ב-1967 תרצה אתר הופכת לאם ומשקיעה את מירב זמנה בגידול ילדיה ובכתיבה. מהבמה היא פורשת וניכר שנוח לה בחייה החדשים ...
Benjamin Slor (1931 - d.) - Genealogy - geni.com
https://www.geni.com/people/Benjamin-Slor/6000000015519598201
Nov 29, 2016 · Hebrew: בנימין בנץ' סלור. Birthdate: May 01, 1931. Death: Immediate Family: Son of Moshe Slor and Sheva Slor. Husband of Tirtza Atar and Private. Father of Private; Private and Private. Brother of Esther Markovitz.
Benjamin Slor (1931 - d.) - Genealogy - geni.com
www.geni.com › people › Benjamin-Slor
Nov 29, 2016 · Hebrew: בנימין בנץ' סלור. Birthdate: May 01, 1931. Death: Immediate Family: Son of Moshe Slor and Sheva Slor. Husband of Tirtza Atar and Private. Father of Private; Private and Private. Brother of Esther Markovitz.
בנימין בנץ סלור 1931 - 2006 BillionGraves Record
https://billiongraves.com › grave › בנימין-בנץ-סלור
Grave site information of בנימין בנץ סלור (1931 - 2006) at Kiryat Shaul Cemetery in Tel Aviv, Tel Aviv District, Israel from BillionGraves.
מכל משמר - ידיעות אחרונות
https://www.yediot.co.il › articles
הפעמים הראשונות שבהן נתן סלור נפגש עם השירים שכתבו אמא שלו תרצה אתר והסבא נתן אלתרמן, היו כשהם התנגנו ברדיו באוטו של אביו, בנימין (בנץ').
בתו של אלתרמן, על הספר "בגלל הלילה", ביוגרפיה של המשוררת תרצה ...
https://kenes-media.com › זמן קיבוץ
מבעלה השני, בנץ (בנימין) סלור, חבר קיבוץ נחשון, שהיה נשוי ואב לשניים בעת היכרותם, נולדו יעל ונתן – לימים שחקן וזמר. בסופו של דבר, אתר תיזכר ...
נתן סלור – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/נתן_סלור
ביוגרפיה. סלור נולד בתל אביב, לבנימין (בנץ') סלור ולמשוררת תרצה אתר.סבו היה המשורר נתן אלתרמן וסבתו, השחקנית רחל מרכוס.. לאחר שירותו הצבאי, למד סאונד בבית הספר של יואב …
הנער שגדל - הארץ
www.haaretz.co.il › misc › 1
Jun 20, 2002 · הייחוס המשפחתי של נתן סלור, בנה של תרצה אתר ונכדו של נתן אלתרמן, העיק עליו בעבר. "בשיר 'אין למה לחכות' כתבתי על הציפייה הזאת - אתה בן של ונכד של, אתה חייב להיות הדבר הכי מדהים בעולם", אומר סלור.
"עצובה? אני עצובה?": 75 שנה להולדתה של תרצה אתר - עיון - הארץ
https://www.haaretz.co.il/literature/study/EXT.premium-EXT-MAGAZINE-1.2817916
Jan 08, 2016 · משיחה עם נתן סלור, בנה של תרצה אתר שהיה תינוק בזמן המלחמה, למדתי שאביו, רב סרן במילואים בנימין (בנץ') סלור, גויס לאותה מלחמה ושירת במוצב ברווז שבגבול הירדני, גבול שקט שלא התבצעה בו כל לחימה.
שמרי נפשך: חידת מותה של תרצה אתר
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-5013475,00
Sep 08, 2017 · בנימין סלור, עובד במה, איש סאונד ותאורן, חיזר אחריה והפך מאהבה ולאחר מכן לבעלה. ב-1967 תרצה אתר הופכת לאם ומשקיעה את מירב זמנה בגידול ילדיה ובכתיבה.
בנימין סלור - Historical records and family trees - MyHeritage
https://www.myheritage.com › names
Explore historical records and family tree profiles about בנימין סלור on MyHeritage, ... בנימין בנץ' סלור was born on month day 1931, at birth place, ...
לאן הלכו המיליונים - הארץ
https://www.haaretz.co.il/misc/1.1528734
Apr 12, 2005 · "בנץ', בנימין סלור, היה עוף מוזר בעולם של אלתרמן", מספר מירון. "בנץ' היה בחור פשוט ויציב, לא שייך בכלל לעולם האינטלקטואלי הסוער של אלתרמן. אלתרמן היה אסיר תודה לו על השקט שהוא הביא לתרצה, ועל זה ...
בתו של אלתרמן, על הספר "בגלל הלילה", ביוגרפיה של המשוררת ...
https://kenes-media.com/הזמן-הירוק-עיתון-הקיבוצים/בתו-של...
Mar 04, 2020 · מבעלה השני, בנץ (בנימין) סלור, חבר קיבוץ נחשון, שהיה נשוי ואב לשניים בעת היכרותם, נולדו יעל ונתן – לימים שחקן וזמר.
חדשות, 23 ינואר 1987 — והיא לא רצתה למות [כתבה] - הספרייה ...
https://www.nli.org.il › article
בנימין (בנץ׳) סלור, בעלה השני ואבי שני ילדיה, זוכר אותה מתקשרת- לראש העיר בשבת בבוקר: "אתה ראש העיר? אין לנו מים בבית".
לאן הלכו המיליונים - הארץ
www.haaretz.co.il › misc › 1
Apr 13, 2005 · אתר החלימה ופגשה את בנימין סלור, קיבוצניק שעבד כחשמלאי בתיאטרון הקאמרי. היא התגרשה מקוטלר ומקץ חמש שנות היכרות נישאה לסלור. "בנץ', בנימין סלור, היה עוף מוזר בעולם של אלתרמן", מספר מירון.
נתן סלור – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › נתן_סלור
סלור נולד בתל אביב, לבנימין (בנץ') סלור ולמשוררת תרצה אתר. סבו היה המשורר נתן אלתרמן וסבתו, השחקנית רחל מרכוס. לאחר שירותו הצבאי, למד סאונד בבית הספר של יואב גרא.
נסיכה תל אביבית יפה ועצובה | יצירות | אדי אלון ספרים תרבות ...
www.bizmakebiz.co.il › Members › 308c7139-63d3-4218
Sep 10, 2012 · מעט נחת ושלווה מצאה תרצה דווקא רחוק מאור הזרקורים כשנישאה לפועל הבמה בנימין (בנץ') סלור אותו הכירה כשחקנית בתיאטרון "הבימה" והוא גם אבי שני ילדיה, יעל ונתן.
נתן סלור - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › נתן_...
ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]. סלור נולד בתל אביב, לבנימין (בנץ') סלור ולמשוררת תרצה אתר. סבו היה המשורר נתן אלתרמן וסבתו, השחקנית רחל מרכוס.
נסיכה תל אביבית יפה ועצובה. - חדשות מקומיות גבעתיים
https://rgcity.co.il › תרבות ופנאי
מעט נחת ושלווה מצאה תרצה דווקא רחוק מאור הזרקורים כשנישאה לפועל הבמה בנימין (בנץ') סלור אותו הכירה כשחקנית בתיאטרון “הבימה” והוא גם אבי שני ...
לאן הלכו המיליונים - הארץ
https://www.haaretz.co.il › misc
"בנץ', בנימין סלור, היה עוף מוזר בעולם של אלתרמן", מספר מירון. "בנץ' היה בחור פשוט ויציב, לא שייך בכלל לעולם האינטלקטואלי הסוער של אלתרמן.