חיפשת:

במה לעשות תואר

תואר ראשון - כל המקצועות, כל התארים - ייעוץ לימודים
https://limudim.psychometry.co.il › i...
אינדקס לימודים לתואר ראשון המכיל את כל מקצועות הלימוד בנלמדים במוסדות לימודים בישראל ובהם מכללות או אוניברסיטאות, מידע זמין באתר.
איזה תואר ראשון הכי מתאים לכם ללמוד? - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
מתלבטים לגבי לימודים לתואר ראשון? השתתפו במשחק כדי לקבל המלצות לכיוון המתאים בדרך לתואר הראשון.
זה רק נשמע כמו מקצוע: מה באמת ייצא לכם מכל תואר
www.mako.co.il › study-career-weekend › Article-6e4
Oct 29, 2014 · תואר שני: רק בשביל הבדיחה "הוא עושה תואר שני בבי.איי כללי". שורה תחתונה: נכון, בי.איי כללי ממש לא ייתן לכם מקצוע, אבל בניגוד לחוגים אחרים הוא מרחיב אופקים, ויאפשר לכם לטעום מעולמות ידע שונים ולחפש את עצמכם.
מה אפשר לעשות עם תואר במנהל עסקים?
yoram.walla.co.il › lt › 347
תואר ראשון במנהל עסקים פותח מגוון גדול מאוד של עבודות, בין היתר נוכל למצוא: עבודה במחלקות שיווק שונות, ניהול יצור, ניהול כוח אדם, ניהול מימון, חקר ביצועים, הנדסת תהליכים, ניהול כללי, הקמת עסק ...
במה הכי קליל לעשות תואר ראשון? באיזה תחום?
https://stips.co.il › ask › במה-הכי-קליל-...
תואר במתמטיקה ופיזיקה נחשב בעיני רבים לקשה יותר מאשר מדעי המחשב. מצד שני, בגלל שמדעי המחשב פופולארי הרבה יותר, אז תנאי הקבלה לתואר בפיזיקה או ...
לימודי כלכלה - מה אפשר לעשות עם תואר בכלכלה? - ייעוץ לימודים
limudim.psychometry.co.il › ba › economic_b_a
תחום השיווק נמצא במרכז ההתנהלות העסקית, שכן הוא מאפשר הגדלת רווחים. בנוסף קיימת אפשרות להתמחות במימון וביטוח: התמחות במימון וביטוח מקנה לסטודנטים ידע בתחום ההשקעות והביטוח שיעזרו להם לעמוד בהצלחה בדרישות משרד האוצר לקבלת רישיון ייעוץ או שיווק פנסיוני.
איזה תואר ראשון הכי מתאים לכם ללמוד?
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4776763,00.html
Mar 10, 2016 · איזה תואר ראשון הכי מתאים לכם ללמוד? מתלבטים לגבי לימודים לתואר ראשון? השתתפו במשחק כדי לקבל המלצות לכיוון המתאים בדרך לתואר הראשון. מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו.
לימודי כלכלה - מה אפשר לעשות עם תואר בכלכלה? - ייעוץ לימודים
https://limudim.psychometry.co.il/ba/economic_b_a.php
תחום השיווק נמצא במרכז ההתנהלות העסקית, שכן הוא מאפשר הגדלת רווחים. בנוסף קיימת אפשרות להתמחות במימון וביטוח: התמחות במימון וביטוח מקנה לסטודנטים ידע בתחום ההשקעות והביטוח שיעזרו להם לעמוד בהצלחה בדרישות משרד האוצר לקבלת רישיון ייעוץ או שיווק פנסיוני.
איך בוחרים תואר אקדמי שמתאים לכם? | האוניברסיטה הפתוחה
https://academic.openu.ac.il › pages › choose-degree
במקום לשבור את הראש או לעשות את מה שכולם עושים – יש לנו 5 טיפים מעולים שיעזרו לכם ... אם אתם עדיין לא יודעים במה תרצו לעסוק בעתיד ובא לכם להתנסות וללמוד, ...
עד כמה תורם התואר השני ומתי כדאי לעשות אותו? - גלובס
www.globes.co.il › news › article
Apr 25, 2018 · למשל בענפי עריכת הדין, ראיית חשבון או אפילו התכנות, תואר שני לרוב אינו מתורגם לתועלת מיידית שניתן לכמת אותה ...
זה רק נשמע כמו מקצוע: מה באמת ייצא לכם מכל תואר
https://www.mako.co.il/study-career-weekend/Article-6e4acf6029c5941006.htm
Oct 29, 2014 · תואר שני: רק בשביל הבדיחה "הוא עושה תואר שני בבי.איי כללי". שורה תחתונה: נכון, בי.איי כללי ממש לא ייתן לכם מקצוע, אבל בניגוד לחוגים אחרים הוא מרחיב אופקים, ויאפשר לכם לטעום מעולמות ידע שונים ולחפש את עצמכם.
מה אפשר לעשות עם תואר במנהל עסקים?
https://yoram.walla.co.il/lt/347
מתעניין במה אפשר לעשות עם תואר במנהל עסקים? מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם חזרו אליי > אני מסכים לתנאי השימוש ו מדיניות פרטיות תואר ראשון במנהל עסקים הוא אחד התארים המבוקשים ביותר, אם לא המבוקש ...
באילו מקצועות כדאי להמשיך לתואר שני? - אתר לימודים בישראל
https://www.universities-colleges.org.il/להמשיך-לתואר-שני
במסלולים מסוימים לתואר שני, ניתן להתמקצע בתחום מסוים בעולם העסקי, כמו מימון או מערכות מידע, ולכן תואר כזה מספק יתרון נוסף בשוק העבודה. כיום ניתן ללמוד לתואר שני במנהל עסקים במוסדות שונים, כולל במכללות רבות. תנאי הקבלה למסלול כוללים מעבר של מבחן GMAT.
מה כדאי ללמוד לתואר ראשון? המדריך לבחירת מסלול לימודים - Mako
https://www.mako.co.il › articles
החלטתם שאתם רוצים להירשם ללימודי תואר ראשון, אבל אין לכם מושג ירוק מה ... אפשר להשוות זאת לבסיס פתוח מול סגור – אתם רוצים לעשות יומיות או ...
איזה תואר ראשון הכי מתאים לכם ללמוד?
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4776763,00
Mar 10, 2016 · איזה תואר ראשון הכי מתאים לכם ללמוד? מתלבטים לגבי לימודים לתואר ראשון? השתתפו במשחק כדי לקבל המלצות לכיוון המתאים בדרך לתואר הראשון. מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו.
כמה שווה התואר שלכם? - Calcalist
www.calcalist.co.il › local › articles
כמה מרוויחים בשנים הראשונות לאחר סיום הלימודים?
כמה שווה התואר שלכם? - Calcalist
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3637855,00.html
מה עושים עם תואר בפיזיקה?, אפשרויות תעסוקה לפיזיקאים
https://www.tostudy.co.il/maamar.aspx?id=12133
Dec 02, 2015 · במידה והתעניינתם בלימודי פיזיקה לתואר ראשון, ייתכן שתמצאו עניין גם בלימודי תואר ראשון בביולוגיה או בלימודי תואר ראשון בכימיה.
מה עושים עם תואר בפיזיקה?, אפשרויות תעסוקה לפיזיקאים
www.tostudy.co.il › maamar
Dec 02, 2015 · במידה והתעניינתם בלימודי פיזיקה לתואר ראשון, ייתכן שתמצאו עניין גם בלימודי תואר ראשון בביולוגיה או בלימודי תואר ראשון בכימיה.
מה כדאי ללמוד לתואר ראשון? זה תלוי (גם) בכם - פרס פלוס
https://www.pac.ac.il › peresplus › מה...
עושים סדר בלימודי תואר ראשון · האם אתם מרגישים משיכה טבעית למקצוע מסוים? · האם אתם מרגישים שאינכם יודעים מה תרצו לעשות בעתיד? · מה כדאי ללמוד לתואר ראשון: מקצוע " ...
לא יודע במה ללמוד, מה כדאי? | AskPeople
https://www.askp.co.il › question
בשביל מהנדס מכונות אצטרך לעשות קורס בפיזיקה, ... לכן לא כדאי לך ללמוד תואר ראשון בכלל עכשיו. כי מה שיקרה זה שתפרוש עוד פעם.
בחירת לימודים, רוצה לדעת מה ללמוד? איזה מקצוע מתאים לך?
https://www.universities-colleges.org.il › ...
האם כדאי לעשות קורס או תואר? מה ההבדל בין תעודה של ... לעשות כשתהיה גדול? אתה יודע שאתה רוצה ללמוד אבל מעולם לא גילית מה הכי מושך אותך או במה אתה הכי טוב?