חיפשת:

במדבר טז לילדים

פרשת קרח לילדים - הידברות
https://www.hidabroot.org › article
פרשת השבוע לילדים. פרשת קרח לילדים. הֵבִין הָאִישׁ שֶׁכַּנִּרְאֶה ... "רַב לָכֶם בְּנֵי לֵוִי" (במדבר טז, ז).
במדבר פרק טז - מרד קורח, דתן ואבירם - קסם התנ"ך | ד"ר חיה שרגא בן ...
https://www.magicbible.co.il › במדבר-...
במדבר פרק טז - מרד קורח, דתן ואבירם, פירושים, סיכום, סרטון מצגות, מידת הצדק והרחמים, שכר ועונש, העונש של קורח ועדתו, פינת הלשון ואמצעים אמנותיים.
במדבר יז לילדים
http://tora.us.fm › ... › במדבר לילדים
קוד: במדבר יז לילדים בתנ"ך. סוג: סיפור. מאת: אראל. אל: (המשך מפרק טז). אחרי שקורח ו-250 הנשיאים נשרפו באש, נשארו 250 מחתות עם גחלים על האדמה.
במדבר טז: קורח ועדתו - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
http://pop.education.gov.il › yesodi
250 נכבדים על מעמדם של משה ואהרון חולקים. האדמה את פיה פערה ואת המלעיזים בלעה. שיעור חשוב על מנהיגות, קנאה ומחלוקות וגם על עונש לא פשוט, שעל הכלל כמעט.
במדבר יז לילדים - us
tora.us.fm/tnk1/tora/bmdbr/bm-17-yldim.html
מאת: אראל סגל הלוי, ללא הסמכה לפסיקת הלכה, לא עצבני, לא עיתונאי ( erelvgalya+tnk1@gmail.com) ( המשך מפרק טז) אחרי שקורח ו-250 הנשיאים נשרפו באש, נשארו 250 מחתות עם גחלים על האדמה. מה יעשו עם המחתות?
במדבר טז – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/במדבר_טז
כתיב (אותיות בלבד) (לפי מהדורת וסטמינסטר) א ויקח קרח בן יצהר בן קהת בן לוי ודתן ואבירם בני אליאב ואון בן פלת בני ראובן ב ויקמו לפני משה ואנשים מבני ישראל חמשים ומאתים נשיאי עדה קראי מועד אנשי שם ג ויקהלו על משה ועל אהרן ויאמרו אלהם רב לכם כי כל העדה כלם קדשים ובתוכם יהוה ומדוע ...
ביאור:במדבר טז לילדים – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ביאור:במדבר_טז_לילדים
דמויות (להצגה): משה, אהרן, קורח, דתן/אבירם, העם. פעם אחת, לפני הרבה שנים, בני ישראל הלכו במדבר. ואיך הם ידעו לאן ללכת? - האחים משה ואהרן הלכו לפניהם.
ביאור:במדבר טז לילדים - – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › ביאו...
ביאור:במדבר טז לילדים ... פעם אחת, לפני הרבה שנים, בני ישראל הלכו במדבר. ואיך הם ידעו לאן ללכת? ... הם קינאו במשה, ולא רצו ללכת אחריו במדבר.
תקציר במדבר פרק ט"ז | התנך
https://www.hatanakh.com › node
... על משה בצורה חריפה: אתה הוצאת אותנו מארץ זבת חלב ודבש (=מצרים), כעת אנחנו עומדים למות במדבר ואתה גם מצטייר כמנהיג שלנו?! ... מבחן המחתות (טז-יט).
מצגת של PowerPoint‏
https://mbakodesh.org.il › uploads › 2020/09 › פר...
דתן ואבירם אומרים למשה: אתה משה הוצאת אותנו ממצרים שהיא ארץ זבת חלב ודבש והבאת אותנו למות במדבר.. מדוע אתה משתלט עלינו? נמשיך היום: פרק טז' פסוק טז-לה':.
במדבר טז - מאגר ספרות הקודש
https://kodesh.snunit.k12.il/i/tr/t0416.htm
במדבר טז א וַיִּקַּח קֹרַח בֶּן-יִצְהָר בֶּן-קְהָת בֶּן-לֵוִי וְדָתָן וַאֲבִירָם בְּנֵי אֱלִיאָב וְאוֹן בֶּן-פֶּלֶת בְּנֵי רְאוּבֵן.
במדבר פרק ז - מאגר ספרות הקודש
https://kodesh.snunit.k12.il/i/t/t0407.htm
במדבר פרק ז א וַיְהִי בְּיוֹם כַּלּוֹת מֹשֶׁה לְהָקִים אֶת-הַמִּשְׁכָּן, וַיִּמְשַׁח אֹתוֹ וַיְקַדֵּשׁ אֹתוֹ וְאֶת-כָּל-כֵּלָיו, וְאֶת-הַמִּזְבֵּחַ, וְאֶת-כָּל-כֵּלָיו; וַיִּמְשָׁחֵם, וַיְקַדֵּשׁ אֹתָם.
במדבר פרק טז | אוצר התורה - לגלות את האוצר שבתורה
https://www.otzar.org.il › בית-המדרש
במדבר פרק טז. (א) וַיִּקַּח קֹרַח בֶּן יִצְהָר בֶּן קְהָת בֶּן לֵוִי קרח שהיה בנו של יצהר, שהיה בנו של קהת, שהיה בנו של לוי (קרח היה ...
במדבר טז | קובי אוז: מי לובש את השרביט בבית - 929 – תנך ביחד
https://www.929.org.il › page › post
בעיני הילד אבא הוא יצור פלאי ענק וכל יכול, עד השלב שבו מתחיל הילד לחשוב שהוא הבוס, הוא נועד למלוך על ג'ירף הקסמים הזה - כאבא לילדים קטנים, ...
במדבר פרק ט"ז פסוקים א' – י"א - תלונות הציבור - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=5RrJIguECuk
Mar 09, 2020 · במדבר פרק ט"ז פסוקים א' – י"א - תלונות הציבור - YouTube.
929 סיכום שבועי: במדבר יד- יח - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=JaJXi6fFkkE
Jun 24, 2015 · המרגלים הביאו בצד הדיווח על המסע בכנען גם פרשנות מאיימת ובני ישראל מסרבים לעלות לכנען ונענשים במסע של ...
תנ"ך מנוקד - במדבר פרק יא
https://www.mechon-mamre.org/i/t/t0411.htm
תנ"ך - במדבר - הכול פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז כח כט ל לא לב לג לד לה לו האזנה לפרק זה
במדבר טז לילדים - us
tora.us.fm/tnk1/tora/bmdbr/bm-16-yldim.html
במדבר טז לילדים. דמויות (להצגה): משה, אהרן, קורח, דתן/אבירם, העם. פעם אחת, לפני הרבה שנים, בני ישראל הלכו במדבר. ואיך הם ידעו לאן ללכת?
תנ"ך מנוקד - במדבר פרק טז
https://www.mechon-mamre.org/i/t/t0416.htm
ח וַיֹּאמֶר מֹשֶׁה, אֶל-קֹרַח: שִׁמְעוּ-נָא, בְּנֵי לֵוִי. ט הַמְעַט מִכֶּם, כִּי-הִבְדִּיל אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל אֶתְכֶם מֵעֲדַת יִשְׂרָאֵל, לְהַקְרִיב אֶתְכֶם, אֵלָיו--לַעֲבֹד, אֶת-עֲבֹדַת מִשְׁכַּן יְהוָה, וְלַעֲמֹד לִפְנֵי הָעֵדָה, לְשָׁרְתָם.