חיפשת:

בלוג סטארט אפ

8 השלבים הראשונים בדרך הפיכת הרעיון שלכם לסטארט-אפ אטרקטיבי
https://www.exitvalley.com/blog/blog?BlogID=132E9B94-7&WebLang=HE
צוות אקזיטוואלי. תהליך הפיכת הרעיון לסטארט-אפ הוא תהליך מאוד חשוב בחיי החברה, שכן בדומה לכל פרויקט בניה באשר הוא, בשלבים ראשוניים אלה מונחים היסודות שעליהם עתידה החברה להיבנות. וכפי שידוע לכולנו יסודות חזקים הינם תנאי הכרחי להצלחה. ריכזנו עבור היזמים שהחליטו לצאת לדרך את 8 ...
בלוג על יזמות ובניית סטארטאפ - צביקה אבנרי
https://www.startuping.co.il
בין אם אתם סטארטאפ שמכין תכנית עסקית, עובד על מצגת למשקיעים או שאתם אחרי גיוס ועובדים על תכנית השיווק שלכם, מחקר שוק הוא אחד הדברים הכי חשובים שאתם יכולים לעשות. באמצעות מחקר שוק תוכלו לענות על שאלות רבות שנוגעות למהות העסק שאתם בונים ותקבלו תשובות על הפוטנציאל של הרעיון ...
8 השלבים הראשונים בדרך הפיכת הרעיון שלכם לסטארט-אפ אטרקטיבי
www.exitvalley.com › blog › blog
עם זאת מומלץ לעשות מחקר בסיסי על השווי ההתחלתי של סטארט-אפים דומים בתחילת דרכם ולשקלל את מידע זה בעת הערכת הסטארט-אפ שלכם. הערכה ריאלית של הסטארט-אפ שלכם תגדיל משמעותית את סיכויי הגיוס שלכם. 6.
כתבות ומאמרים בנושא סטארטאפים, טכנולוגיה, השקעות ויזמות בישראל
https://www.startau.co.il › בלוג
10 השלבים להקמת סטארט אפ רפואי מצליח. הקמת מיזם בתחום הרפואי דורשת מן היזם הבנה רוחבית בתחומים שונים וביצוע מחקר מקיף בהיבטים קליניים, עסקיים, ...
בלוג על יזמות ובניית סטארטאפ - צביקה אבנרי
https://www.startuping.co.il
אז איך מרגיש Product Market Fit? ככה! אחת השאלות שיזמים הכי מתלבטים בה היא איך מוצאים Product market fit ? וכשמוצאים איך יודעים ש"זה זה"?
מה צריך לכלול הסכם העסקה בחברת סטארטאפ? | Ettorney
www.ettorney.co.il › חברות-בלוג › מה
תנאים מיוחדים בהסכם העסקה בחברת טסארטאפ
בלוג - דב וולס
https://dovwalles.com/category/בלוג
Nov 21, 2019 · "מעצמת היי-טק", "סטארט-אפ ניישן" "אומת הסטארט-אפ" – כל אלה הם כינויים לשיעורי חברות הסטארט-אפ הגבוהים בצורה שלא תיאמן בארץ הקודש – ולא בכדי.
הבלוג של יוזזמה טק - מגוון עדכונים חמים בתחום הייטק הישראלי 📰
https://yozmatech.com/he/blog
פינת הזרקור של סטארט-אפ השבוע – והפעם תכירו את איתי פז ו- Morning Dough. ראיונות עם מובילי הייטק. פינת הזרקור של סטארט-אפ השבוע – והפעם תכירו את Facenition. ראיונות עם מובילי הייטק. ראיון עם אוריאל קוסייב (מומחה סייבר, מנכ”ל ושותף בחברת Triox Security ) ראיונות עם מובילי הייטק.
Startupiko - Page 4 of 5 | Everything About Startup Culture
http://he.startupiko.com › page
שהקמתי סטארטאפ חדש היה לי ברור שאני רוצה לתקוף תחום בעולם ה B2B שעדיין פועל ... Content marketing מתקשר לרוב לכתיבת בלוג, אבל, למעשה כל סוג תוכן שמושך אליו ...
סטארטאפים — בלוג — ליאור פרנקל | העולם החדש
https://frnkl.co › category › סטארטאפים
הביטוי סטארטאפ מאד מבלבל, ונראה שיש לו אינסוף פירושים. אני מנסה אחת ולתמיד להבהיר מהו סטארטאפ, ובמה הוא שונה מעסק רגיל.
בלוג השקעות ויזמות - "פיפלביז" עסקים חברתיים
https://pipelbiz.com › Blog
דף עם עט בלוג בלוג. השקעות; השקעות בנדלן; הקמת עסק מאפס; משפטי חוקי; ניהול עסק ותכנית עסקית; טכנולוגיה וחדשנות; סטארט-אפ; יזמות; גיוס משקיעים ...
אקזיטים, גיוסים וה-Startup Nation - אקזיטוואלי
https://www.exitvalley.com › blog
מדיקל סטארט-אפ ניישן – האם ההייטק הישראלי בדרך למצוא פתרון לקורונה? צוות אקזיטוואלי · צפו בכתבה. המדריך למשקיע המתחיל בסטארט-אפים ובמיזמים ישראליים.
איך להקים סטארט-אפ? המדריך המלא ליזם המתחיל | לסטארטאפ
www.lastartup.co.il › blog › the-complete-guilde-for
תפתרו בעיה שקיימת בחיים שלכם או של מכרים שלכם
לסטארטאפ - הבלוג
www.lastartup.co.il › blog
לסטארטאפ הוא מאגר מידע ליזמים ויזמות בישראל ומשמש כתחנה ראשונה לסטארט-אפים. כחלק ממנו, אנחנו גם מנהלים בלוג בו אנחנו כותבים על מגוון נושאים הקשורים ליזמות והקמת חברות.
הבלוג של יוזזמה טק - מגוון עדכונים חמים בתחום הייטק הישראלי 📰
yozmatech.com › he › blog
פינת הזרקור של סטארט-אפ השבוע – והפעם תכירו את ג’ורדן קסטרינסקי ו- Front Team ראיונות עם מובילי הייטק ראיון עם אוריאל קוסייב (מומחה סייבר, מנכ”ל ושותף בחברת Triox Security )
סטארטאפ Archives - בלוג מינהל סחר חוץ
https://israel-trade.net › tag › סטארטאפ
אקסלרטורים ישראלים בתחומי הביו והטכנולוגיות הביטחוניות – ממשלת קוריאה מחפשת אתכם! ממשלת קוריאה באמצעות הסוכנות הממשלתית KISED מחפשת אקסלרטורים ישראליים ...
לסטארטאפ - הבלוג
https://www.lastartup.co.il/blog
יועץ ארגוני בכיר. עו"ד רועי בוכניק. עו״ד המתמחה בדיני סטארט-אפים. רום שירי. מייסד ״לסטארטאפ״. עו״ד רון הדר. עו״ד הייטק ותאגידים, מייסד חברת Ettorney. יואל פרישוף. יועץ לפיתוח עסקי לסטארט-אפים.
איך להקים סטארט-אפ? המדריך המלא ליזם המתחיל | לסטארטאפ
https://www.lastartup.co.il/blog/the-complete-guilde-for-startups
השכר הוא רק ההתחלה: כיצד מגייסים עובדים מצוינים לסטארט-אפ ...
www.calcalist.co.il › internet › articles
Sep 29, 2020 · סטארט-אפ הוא מסע ארוך ורב פיתולים. לאורך המסע, החברות לעיתים מחליפות מוצר, מודל עסקי, מיקוד שוק, הנהלה, בעלי מניות וכל אספקט אחר של קיומן. אבל יש בסיס מוצק שמתעצב בתחילת דרכה של חברה ושאותו קשה, ולעיתים אפילו בלתי אפשרי, לשנות. בשתי מילים קוראים לזה: ״תרבות ארגונית״, או בשלוש ״ד.נ.א של חברה״.
Building the Bridge to Israeli Innovation | Start-Up Nation ...
startupnationcentral.org
Start-up Nation Central is the largest discovery platform of Israeli innovators that connects businesses, governments and institutions to Israeli startups.
בלוג היזמות והחדשנות של אביב לנדאו, כנסו לאתר הבלוגריסטית
https://www.blogeristit.com › aviv
בלוג על יוזמה, יזמות וחדשנות, של אביב לנדאו, המיועד לעזור ל"יוזמים וליזמים החולמים ... "האם חבריי לצוות בצבא, הם האנשים הנכונים להקמת סטארטאפ עסקי באזרחי ?
הבלוג לסטארטאפ
https://www.lastartup.co.il › blog
כחלק ממנו, אנחנו גם מנהלים בלוג בו אנחנו כותבים על מגוון נושאים הקשורים ליזמות והקמת חברות. ... טיפים לעבודה עם Design Partners בתור סטארט-אפ. אריאל רותם.