חיפשת:

בית פילטר אוויר לרכב

פילטר אוויר לרכב
www.solomycar.co.il › פילטר_אוויר_לרכב
עקב חשיבותו הגדולה, מומלץ לדאוג להחליף פילטר האוויר בכל טיפול תקופתי בדיוק כמו שאר סוגי הפילטרים ברכב כמו: פילטר שמן, פילטר דלק ועוד. הפילטר מטפל בסוגים שונים של מזהמים אשר ניתן לשאוף כמו פיח ומתכות.
מבית אבי חלקי חילוף | מסננים | מסנן אוויר - Just Motor
https://www.justmotor.co.il › מסננים › מסנן אוויר
פילטר אויר מקורי (מתאים לשנים 06-07 בלבד). מבצע 125.00₪ ... פילטר אויר מקורי PSA (משנת 2005 ואילך מנוע 16 שסתומים) ... פילטר אויר מקורי (לרכב עם 4 דלתות).
חלקי חילוף לרכב פרטי | בית פילטר אויר | פולקסווגן ג'טה
http://www.junkyard.co.il › site › Sea...
פרטים. חלק:בית פילטר אויר. מקור החלק:פירוק מקומי. מחיר: עיר:אשקלון. שם העסק:טי.ג'י חלפים בע"מ. יצרן, שנה:פולקסווגן,-1. יצרן:פולקסווגן. דגם:ג'טה. תת דגם: שנת ...
מרכז חלפים סביון | בית פילטר מסנן אוויר מקורי ביואיק לה קרוס SE ...
https://www.m-savion.co.il › ...
בית פילטר ( מסנן ) אוויר תחתון מקורי איסוזו דימקס D MAX מ ... מותג: ORIGINAL מקט: 8980373100.UMI. ₪1742.00. הוסף לסל.
בית פילטר אוויר מיצובישי אאוטלנדר - קאר פארט
https://www.car-part.co.il › car_part
מחפש בית פילטר אוויר למיצובישי אאוטלנדר ? כנס לאתר קאר-פארט וקבל מחירים ממגוון רחב של ספקים/מגרשי רכב ישירות לאתר בזמן אמת.
מוסכים – מחירים מעודכנים | מחירים של טיפולים שונים במוסך - במידרג
www.midrag.co.il › Content › Price
פילטר אוויר מחליפים במסגרת של טיפול 15,000 ומחירו נכלל במחיר הטיפול. מתי מחליפים פילטר אוויר? ברכבים הישנים מחליפים פילטר אוויר כל 10,000 קילומטר ואילו ברוב החדשים כל 30,000 קילומטר.
החלפת מסנן אוויר לרכב עשה זאת בעצמך
www.musahcarol.co.il › car-air-filter-diy
עם כל טיפול קטן או גדול לרכב צריך להחליף מסנן אוויר, מערכות הזרקת דלק הינן רגישות במיוחד למסנני אוויר סתומים. על אף שמסנן סתום לא יפגע ברכב שלכם, הוא עשוי להפחית את ההספק המועבר אליו באופן דרמטי. ומסנן אוויר חדש ככל ...
פילטר אוויר לרכב
https://www.solomycar.co.il › פילטר_...
פילטר אוויר לרכב הוא חלק בעל חשיבות רבה. ב-SOLO מאמינים שיש להשתמש במוצרים ובחלקים איכותיים לרכב על מנת להבטיח שימוש נוח, יעיל ובטיחותי.
פילט אייר בע"מ פילטאר - FILT AIR
https://he.filt-air.com
פילט אייר בע"מ פילטאר. מוצרים. מסנני Z-line ומסנני שקים. מסנן אבק דק G90. אבק דק/ גס מסנני G80. מסננים קומפקטיים. מסנן ביעילות בינונית וגבוהה לספיקה גבוהה דגם GW. מסנן קומפקטי מסוג G7.
פילטר אוויר לרכב
https://www.solomycar.co.il/פילטר_אוויר_לרכב
באופן כללי, זהו רכיב חיוני ביותר והוא משפיע על תפקודו התקין של הרכב: תפקידו של פילטר אוויר לרכב הוא בשמירה על המנוע מפני מזהמים מסוגים שונים כמו חלקיקי לכלוך מרובים או אבק, להם יש השפעה מכרעת על התפקוד התקין של המנוע ועל הביצועים שלו לאורך הזמן. הגנה זו מאריכה את חיי המנוע ...
פילט אייר בע"מ פילטאר - FILT AIR
he.filt-air.com
פילט אייר בע"מ פילטאר. מוצרים. מסנני Z-line ומסנני שקים. מסנן אבק דק G90. אבק דק/ גס מסנני G80. מסננים קומפקטיים. מסנן ביעילות בינונית וגבוהה לספיקה גבוהה דגם GW. מסנן קומפקטי מסוג G7.
אוטו ציון - חלפים לרכבים | צינור נשם
https://www.autozion.co.il/קטגוריות/צינורות/צינור-נשם
בית פילטר שמן; בית פילטר סולר; חיישן פילטר סולר; פילטר אוויר; פילטר גיר; פילטר דלק; פילטר מזגן; פילטר סולר; פילטר שמן; פילטר שפריצר; Close; גומיות. בוקסות; גובל …
קאר פארט - חלקי חילוף לרכב מפירוק
https://www.car-part.co.il/car-part/car_parts.jsp
בית טרמוסטט: בית טרמוסטט: בית מחזיר שמן: בית מיסב: בית מסנן אוויר: בית מסנן שמן מנוע: בית מצערת: בית פילטר אוויר: בלוק מנוע: גלגל תנופה: דיסטביוטר: דיפרנציאל …
חלקי חילוף לרכב פורד פוקוס
https://www.car-part.co.il/car-part/vehicle_parts.jsp?vmodule=411
חלקי חילוף לרכב פורד פוקוס. אתר קאר פארט הינו אתר השוואת מחירי חלקי חילוף לרכב, המאפשר לך לקבל מחירים ממגוון רחב של ספקים/מגרשי רכב עבור חלקי חילוף לרכב פורד פוקוס. במינימום מאמץ ומקסימום ...
בית מסנן אוויר לרכב
https://hebrew.alibaba.com › בית מסנן אוויר לרכב
Discover new energy & smart vehicles. לא משנה מה דגם המכונית או התוצרת שלך, קנה ב- Alibaba.com מחיר בית מסנן אוויר לרכב משתלם, עמיד וביצועים גבוהים.
פילטר אוויר לרכב קל וכבד (מסנן אוויר) | זוקו שילובים
https://www.zoko.co.il › פילטר-אוויר
תפקידו של פילטר אוויר בכלי הרכב הוא להגן על המנוע מפני מזהמים שונים כגון אבק וחלקיקי לכלוך רבים אשר להם השפעה קריטית לתפקודו התקין של המנוע ולביצועיו לאורך זמן.
מסנני אוויר, שמן, דלק ומזגן | חלקי חילוף לרכב
https://www.carpartsonline.co.il/04-מסנני-אוויר-שמן-דלק-ומזגן
חלקי חילוף לרכב החברה המובילה בארץ ליבוא מסנני אוויר, שמן, דלק ומזגן בעלי תקנים בינלאומיים. איכות מובטחת. מספקים שירות לכל חלקי הארץ. ייעוץ מקצועי לגבי כל רכישת מסנני אוויר, שמן, דלק ומזגן.
מוסכים – מחירים מעודכנים | מחירים של טיפולים שונים במוסך ...
https://www.midrag.co.il/Content/Price/574
פילטר אוויר מחליפים במסגרת של טיפול 15,000 ומחירו נכלל במחיר הטיפול. מתי מחליפים פילטר אוויר? ברכבים הישנים מחליפים פילטר אוויר כל 10,000 קילומטר ואילו ברוב החדשים כל 30,000 קילומטר.
פילטר פתוח לרכב | פילטר אוויר פתוח לרכב - Pit Stop
www.pitstop.co.il/product/קיט-יניקה-למנועי-1820tsi-על-פלטפורמת...
לחץ להגדלה. קיט יניקה מבית APR לרכבי פלטפורמת MQB עם מנועי 1.8/2.0 TSI. עיצוב הקיט הוא יחודי לAPR ונועד לשפר באופן מקסימלי את מהירות וזרימת האויר למנוע. קיט היניקה עשוי מסיבי פחם (CARBON FIBER) וזאת משום יכולות בידוד החום, משקל נמוך וכמובן מראה יוקרתי וייחודי.
מסנני אוויר, שמן, דלק ומזגן | חלקי חילוף לרכב
www.carpartsonline.co.il › 04-מסנני-אוויר
פילטר אוויר לרכב. פילטר אוויר הוא למעשה פילטר שמיוצר לרוב מחומר שדומה לנייר כלשהו, תפקידו לסנן את הלכלוך שיש באוויר לפני שהוא מכניס אותו אל תוך ההצתה של המנוע, כאשר המנוע מונע נוצרים פיצוצים ...
מסנני מזגן לרכב– מבחר מוצרים מובחרים לרכב מבית סולו
https://www.solomycar.co.il/sub_category/85/מסנני-מזגן
הגדרות משתמש תכנים והטבות אישיות. מידע שימושי סניפים ונקודות שירות אינדקס מוסכים ונקודות שירות צור קשר. מסננים מסנני אוויר מסנני מזגן מסנני שמן מסנני דלק מסנני סולר מסנני גיר מסנני מים מסנני לחות מסנני אוריאה. בלמים דיסקיות בלם צלחות בלם משאבות בלם חלקי בילום נוספים ...
פילטר פתוח לרכב | פילטר אוויר פתוח לרכב - Pit Stop
www.pitstop.co.il › product › קיט-יניקה-למנועי
מחפשים פילטר פתוח לרכב? בPit Stop תוכלו למצוא מחיר פילטר אוויר לרכב. להזמנות ופרטים נוספים היכנסו לאתר או חייגו 03-6884836.
פילטר אויר-הונדה | שקד חלפים
www.shakedparts.com › c › פילטר-אויר-הונדה
אביזרים ומוצרי טיפוח לרכב . ... דף בית. חלפים מכנים ... פילטר אוויר הונדה גאז מ12 / הונדה אינסייט מ09
החלפת מסנן אוויר לרכב עשה זאת בעצמך
https://www.musahcarol.co.il/car-air-filter-diy
חלק בלתי נפרד מ "טיפול קטן" או "טיפול גדול" לרכב הוא החלפת מסנן אוויר. על מנת שמנוע יעבוד ביעילות, האוויר שנכנס אליו צריך להיות נקי ככל האפשר. מחירי מבצע בלעדיים רק ללקוחות הפונים אלינו מהאתר.
בית מסנן אוויר במיצובישי לנסר - טכני, אחזקה וטיפולים - פורום רכב
https://carsforum.co.il › topic › 6028...
שלום ביום שישי עשיתי טיפול לרכב מיצובישי לאנסר לאחר יום פתחתי את מכסה המנוע וראיתי שהפילטר נראה כך(עם מרווח למטה): היום אשתי היתה במוסך שוב, ...