חיפשת:

בית נועם גברים

בית נועם - עמותת קשת
https://www.keshet.co/בית-נועם
בית נועם – בית טיפולי לגברים הנוהגים באלימות זוגית באזור המרכז באזור הדרום ליצירת קשר: גילה נחושתן
בית נועם – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/בית_נועם
בית נועם. בית נועם, העמותה למניעת אלימות במשפחה היא עמותה שנוסדה ב- 1986, המטפלת בגברים שאינם עבריינים ואינם חולים פסיכיאטרים, המפעילים אלימות נגד נשים. העמותה מפעילה תוכנית ניסיונית שאושרה על ידי המוסד לביטוח לאומי, במימון משותף של המוסד לביטוח לאומי ושל משרד העבודה והרווחה .
בית נועם - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › בית_...
בית נועם, העמותה למניעת אלימות במשפחה היא עמותה שנוסדה ב-1986, המטפלת בגברים שאינם ... זוהי מסגרת אליה מופנים גברים על ידי שירות המבחן ומוסדות הרווחה, ...
מחדל ההוסטל: גברים מכים חוזרים הביתה ללא טיפול - וואלה! חדשות
news.walla.co.il › item › 2738563
Apr 17, 2014 · בית נועם הוקם בשנת 1997 בהרצליה על ידי עמותת בית נועם שניהלה את המקום וצברה ותק וניסיון מקצועי רב בתחום הטיפול בגברים אלימים. מהר מאוד הפך המקום היחיד בארץ לטיפול בגברים אלימים למודל ובעקבותיו קמו שני "בתי שלב": בתים המטפלים בגברים אלימים שהוצא נגדם צו הרחקה מהבית, כשאלו מתבססים על תכניות הטיפול של בית נועם. אלא שעל פי עדויות שהגיעו לוואלה!
אלימות במשפחה | אתר מקום
https://macom.org.il › topic › violence
מרכזי טיפול וסיוע לטווח ארוך וקצר לנשים נפגעות אלימות, גברים אלימים ולילדים ... בית נעם הוסטל ומרכז יום לטיפול קבוצתי ופרטני בגברים שנהגו באלימות במשפחה.
מסגרות העמותה - עמותת קשת
www.keshet.co › מסגרות-העמותה
בית נועם – בית טיפולי לגברים הנוהגים באלימות זוגית בית נועם, הממומן ומפוקח על ידי משרד העבודה והרווחה והשירותים החברתיים ומופעל על ידי עמותת קש"ת, עבר לדיור חדש ומרחיב את מסלולי הטיפול. הבית פועל מאז שנת 1997 ומהווה מסגרת לטיפול ייעודי לגברים מגיל 18 שנהגו באלימות מכל סוג שהוא כלפי בנות זוגם.
בית נועם רגבה - דיור מוגן וחיים עשירים בסביבה כפרית לגיל השלישי
www.beit-noam.co.il
בית נועם רגבה מעניק לדייריו בני הגיל השלישי תחושה ביתית חמימה לצד פעילויות תרבות, יצירה ומענה רפואי, המוגש ע"י צוות העומד וזמין לרשות הדיירים. בבית נועם רגבה קיים דיור מוגן ובית אבות לעצמאיים. בית נועם רגבה מצוי בגליל ...
אלין בית נועם
www.alin-beitnoam.org.il
Sep 11, 2018 · דף הבית של עמותת אלין בית נועם, עמותה אשר שמה לה למטרה מתן שירותים איכותיים לאנשים עם מוגבלויות שכליות ופיזיות ופועלת לקידום קבלת השונה והאחר.
משרד העבודה והרווחה משיק קו חדש לגברים אלימים | חדשות מעריב
https://www.maariv.co.il › ... › בארץ
... במשפחה שמפעיל משרד העבודה והרווחה ברחבי הארץ, או כניסה מיידית לאחד משני ההוסטלים לשיקום גברים אלימים, שנקראים "בית נועם", שמפעיל המשרד.
מחדל ההוסטל: גברים מכים חוזרים הביתה ללא טיפול - וואלה! חדשות
https://news.walla.co.il/item/2738563
Apr 17, 2014 · בית נועם הוקם בשנת 1997 בהרצליה על ידי עמותת בית נועם שניהלה את המקום וצברה ותק וניסיון מקצועי רב בתחום הטיפול בגברים אלימים. מהר מאוד הפך המקום היחיד בארץ לטיפול בגברים אלימים למודל ובעקבותיו קמו שני "בתי שלב": בתים המטפלים בגברים אלימים שהוצא נגדם צו הרחקה מהבית, כשאלו ...
מסגרות העמותה - עמותת קשת
https://www.keshet.co/מסגרות-העמותה
בית נועם – בית טיפולי לגברים הנוהגים באלימות זוגית באזור המרכז באזור הדרום ליצירת קשר: גילה נחושתן בית נועם – בית טיפולי לגברים הנוהגים באלימות זוגית
בית נועם רגבה - דיור מוגן וחיים עשירים בסביבה כפרית לגיל ...
https://www.beit-noam.co.il
בית נועם רגבה מעניק לדייריו בני הגיל השלישי תחושה ביתית חמימה לצד פעילויות תרבות, יצירה ומענה רפואי, המוגש ע"י צוות העומד וזמין לרשות הדיירים. בבית נועם רגבה קיים דיור מוגן ובית אבות לעצמאיים.
מחדל ההוסטל: גברים מכים חוזרים הביתה ללא טיפול - וואלה! חדשות
https://news.walla.co.il › item
אני חייב למקום הזה את החיים שלי", מסכם א', גבר אלים שטופל ב"בית נועם", הוסטל לגברים אלימים. "בלי סביבה מקצועית שמבינה אותך ואת הבעיה לעומק, ...
יום המאבק באלימות נגד נשים: גברים מכים שעברו טיפול מדברים ...
https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-564498
Nov 24, 2016 · גדי (שם בדוי), הוא רווק בן 27 שסיים לא מכבר מסלול טיפול ב"בית נועם". אל המקום הגיע לאחר שנעצר בגין עבירת אלימות כלפי בת זוגו, בהמלצת קצין מבחן.
אלין בית נועם
www.alin-beitnoam.org.il
Sep 11, 2018 · דף הבית של עמותת אלין בית נועם, עמותה אשר שמה לה למטרה מתן שירותים איכותיים לאנשים עם מוגבלויות שכליות ופיזיות ופועלת לקידום קבלת השונה והאחר.
אלימות במשפחה: הטיפול בגברים אלימים בישראל - הכנסת
https://fs.knesset.gov.il › globaldocs › MMM
בתים טיפוליים )בית נועם( ... חוויתם של גברים אלימים המקבלים סיוע במרכזים לטיפול ומניעת אלימות במשפחה בישראל: מה עוזר בעזרה? דוח מחקר שהוג.
בית נועם – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › בית_נועם
בית נועם בית נועם, העמותה למניעת אלימות במשפחה היא עמותה שנוסדה ב- 1986, המטפלת בגברים שאינם עבריינים ואינם חולים פסיכיאטרים, המפעילים אלימות נגד נשים. העמותה מפעילה תוכנית ניסיונית שאושרה על ידי המוסד לביטוח לאומי, במימון משותף של המוסד לביטוח לאומי ושל משרד העבודה והרווחה .
המודל הטיפולי של בית נועם - מכתבים למערכת - הארץ
https://www.haaretz.co.il › letters
האם לא ידוע למור על פרויקט דומה, "בית נועם", הקיים זה שמונה שנים ברעננה ועבר ... שירות נוסף לטיפול בהתנהגות האלימה של גברים כלפי בנות זוגם.
בית נועם - עמותת קשת
www.keshet.co › בית-נועם
בית נועם – בית טיפולי לגברים הנוהגים באלימות זוגית בית נועם, הממומן ומפוקח על ידי משרד העבודה והרווחה והשירותים החברתיים ומופעל על ידי עמותת קש"ת, עבר לדיור חדש ומרחיב את מסלולי הטיפול. הבית פועל מאז שנת 1997 ומהווה מסגרת לטיפול ייעודי לגברים מגיל 18 שנהגו באלימות מכל סוג שהוא כלפי בנות זוגם.
יום המאבק באלימות נגד נשים: גברים מכים שעברו טיפול מדברים על ...
www.maariv.co.il › news › israel
Nov 24, 2016 · אחת המסגרות הייחודיות שמפעיל משרד הרווחה לגברים אלימים היא "בית נועם", - מסגרת טיפולית אינטנסיבית ש־70 גברים עברו בה במהלך השנה החולפת. את סיפורם אנחנו מביאים כאן לראשונה. רוני (שם בדוי) הוא בן 38, נשוי ואב לשניים, שהגיע ל"בית נועם" לאחר שנעצר בעקבות אלימות במשפחה מצדו, בהמלצת קצין המבחן ובאישור בית המשפט.
"אני, גבר מכה, חייב לכם תודה" - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
מי ייתן ותמשיכו להציל עוד ועוד גברים בבית נועם כי אני מצדיע לכם על מה שאתם עושים. תודה! בית נועם - העמותה למניעת אלימות במשפחה, נוסדה ב-1986 על ...
תוצאות התערבות טיפולית ייחודית לגברי אלימי - מירי לוין-רוזליס
http://levin-rozalis.com › uploads › 2015/05
-בית. נועם הוא הוסטל לטיפול גמילה מאלימות לגברים אלימים . בית נועם קולט את הגרעין. הקשה של גברים אלימים . רובם הורחקו מהבית על י. די בית משפט.
בית נועם - עמותת קשת
https://www.keshet.co › בית-נועם
בית נועם – בית טיפולי לגברים הנוהגים באלימות זוגית בית נועם, הממומן ומפוקח על ידי משרד ... גברים המאופיינים באחד מהקריטריונים הבאים לא יוכלו להשתלב בטיפול:.