חיפשת:

בית נועם אלימות במשפחה

אלימות במשפחה - עו"ד יונית גזל
https://www.lawlife.co.il/domestic-violence
בסקר נבדקו 2,841 נשים ו-510 גברים שהיו מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל. מתוצאות המדגם הגיעו החוקרים לכמה מסקנות על היקף התופעה ועל מאפייניה: 5.8% מהנשים שנשאלו דיווחו על אלימות פיזית מצד הבעל בשנה שקדמה לסקר. כאמור הסקר נעשה על מדגם מייצג, וכך 5.8% מהנשים בסקר מייצגות 141,171 נשים בכלל ...
אלימות במשפחה – בין הרתעה לשיקום | עו"ד פלילי אסף דוק ⭐️
https://www.dok.co.il/אלימות-במשפחה-בין-הרתעה-לשיקום
Nov 30, 2021 · בית המשפט המחוזי בתל אביב נתן היום (10/09/2017) אור ירוק לנקיטת הליכי פשיטת רגל נגד החייב הנמלט, מר אבי רועי דוביצקי, או בשמו המכובס "צייד הפדופילים", בגין חובות של מיליונים קרא עוד >>. אבי דוביצקי צייד הפדופילים בדרך לפשיטת רגל. עו"ד אסף דוק.
אלימות במשפחה - עמותת סהר
https://sahar.org.il › אלימות-במשפחה
מרכז גליקמן לטיפול ולמניעת אלימות במשפחה​. מרכז הדרכה מוביל להתמודדות עם תופעת האלימות במשפחה, הנותן מענה טלפוני. ... בית נועם - הוסטל לגברים אלימים​.
שאלות ותשובות | נטלי ברדוגו משרד עורכי דין
www.familydin.co.il
מעון בית נועם ממומן ע"י המוסד לביטוח לאומי וע"י שירותי הרווחה. תוכנית הטיפול ב"בית נועם" היא בת 4 חודשים במהלכם הגבר המכה עובר טיפול קבוצתי נשלח לעבודה ומתרגל חיים בצוותא עם גברים במצב דומה.
בית נועם ברושור - עמותת קשת
www.keshet.co › בית-נועם-ברושור
בית נועם, רואה בטיפול הניתן כמסייע לעצירת העברה בין דורית של התנהגות אלימה במשפחה וכמאפשר את פריצת מעגל הכוחניות, השליטה והאלימות בתוך המערכת המשפחתית, לכל אחד מהשותפים בה באמצעות התערבות טיפולית בגבר וחתירה מתמדת לראיית אחריותו בתוך הדינמיקה.
בית נועם - עמותת קשת
https://www.keshet.co/בית-נועם
בית נועם – בית טיפולי לגברים הנוהגים באלימות זוגית באזור המרכז באזור הדרום ליצירת קשר: גילה נחושתן
אלימות במשפחה - סהר
sahar.org.il › אלימות-במשפחה
בית נועם - הוסטל לגברים אלימים בית טיפולי לגברים, נותן מענה לגברים עם דפוסי אלימות בין-זוגית. טלפון : 09-7409755
אלימות במשפחה-תהליכי טיפול ודרכי התערבות
https://www.tamirashman.co.il/violence
מאת תמיר אשמן. הרה"ג אליהו היישריק: נמצא איתנו כאן מר תמיר אשמן, שהוא מומחה לטיפול, בעיקר בחלק של הגברים באלימות במשפחה. כפי שהבנתי ממנו וכפי שהבנתי גם מיושב ראש הועד, הנושא של אלימות במשפחה – אנחנו לא צריכים שיכירו אותו בשבילנו, כי אנחנו אוכלים אותו יום-יום. אז הנושא ידוע.
בית נועם - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › בית_...
בית נועם · בית נועם, העמותה למניעת אלימות במשפחה היא עמותה שנוסדה ב-1986, המטפלת בגברים שאינם עבריינים ואינם חולים פסיכיאטרים, המפעילים אלימות נגד נשים. · מסלול ...
"אני, גבר מכה, חייב לכם תודה" - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
העמותה מובילה כיום את תחום מניעת אלימות במשפחה בישראל ומקיימת שיתוף פעולה מלא עם משרד הרווחה. הוסטל בית נועם הוקם ב-1997 כמענה ישיר להחלטת ...
בית נועם ברושור - עמותת קשת
https://www.keshet.co/בית-נועם-ברושור
בית נועם; בית אלה; דירות מעבר; מתנדבים; גלריות. בית נועם; מקלט אטלס; תרומות; צור קשר
מחדל ההוסטל: גברים מכים חוזרים הביתה ללא טיפול - וואלה! חדשות
https://news.walla.co.il › item
עדויות עובדים מבית נועם, הוסטל המתמחה בטיפול בגברים אלימים, חושפות תמונת מצב עגומה: ... לשעבר מנכ"לית עמותת בית נועם למניעת אלימות במשפחה.
עמותה מחוקה | בית נועם - העמותה למניעת אלימות במשפחה (ע"ר)
https://www.guidestar.org.il › organi...
בגיידסטאר תמצאו את המידע המקיף והאמין ביותר אודות העמותה. שם הארגון: עמותה מחוקה | בית נועם - העמותה למניעת אלימות במשפחה (ע"ר). מספר ארגון: 580096519.
בית נועם - עמותת קשת
www.keshet.co › בית-נועם
בית נועם – בית טיפולי לגברים הנוהגים באלימות זוגית בית נועם, הממומן ומפוקח על ידי משרד העבודה והרווחה והשירותים החברתיים ומופעל על ידי עמותת קש"ת, עבר לדיור חדש ומרחיב את מסלולי הטיפול. הבית פועל מאז שנת 1997 ומהווה מסגרת לטיפול ייעודי לגברים מגיל 18 שנהגו באלימות מכל סוג שהוא כלפי בנות זוגם.
בית נועם - עמותת קשת
https://www.keshet.co › בית-נועם
בית נועם – בית טיפולי לגברים הנוהגים באלימות זוגית ... הדינמיקה כמסייעים לעצירת העברה בין-דורית של התנהגות אלימה במשפחה, מאפשרים את פריצת מעגל הכוחניות, ...
מדריך לנפגעות אלימות במשפחה (זכות) – כל-זכות
www.kolzchut.org.il › he › מדריך_לנפגעות
אלימות במשפחה היא נושא כואב, מצער ומקומם, שלצערנו לא יורד מסדר היום הישראלי. נדמה כי בכל יום אנחנו נתקלים בידיעות חדשות על עוד מקרים של אלימות, השפלות והתעללות של נשים בידי בני זוגן.
אלימות במשפחה - עו"ד יונית גזל
www.lawlife.co.il › domestic-violence
בית-נועם הוא תכנית ניסיונית שאושרה כמפעל מיוחד על ידי הביטוח הלאומי ובמימונו ובמימון משרד העבודה והרווחה, מתוך יוזמה של עמותת נועם למניעת אלימות במשפחה. בית-נועם הוא ניסיון ליצור מסגרת ...
בית נועם - העמותה למניעת אלימות במשפחה (ע"ר)- IsraelGives.org
http://www.israeltoremet.org › amuta
בית נועם - העמותה למניעת אלימות במשפחה (ע"ר). קטגוריה: מספר: 580096519. כתובת: עמדן יעקב 5, תל אביב-יפו; 099572157 ...
אלימות במשפחה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אלימות_במשפחה
בית נועם – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/בית_נועם
בית נועם. בית נועם, העמותה למניעת אלימות במשפחה היא עמותה שנוסדה ב- 1986, המטפלת בגברים שאינם עבריינים ואינם חולים פסיכיאטרים, המפעילים אלימות נגד נשים. העמותה מפעילה תוכנית ניסיונית שאושרה על ידי המוסד לביטוח לאומי, במימון משותף של המוסד לביטוח לאומי ושל משרד העבודה והרווחה .
עמותת בית נועם - העמותה למניעת אלימות במשפחה (ע"ר)
https://www.bamercaz.co.il › כפר_מל''ל
האתר של עמותת בית נועם - העמותה למניעת אלימות במשפחה (ע"ר), איגודים מקצועיים בכפר מל''ל, הצנחנים 10. צפה במפת הגעה לעסק בכפר מל''ל.
בית נועם – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › בית_נועם
בית נועם בית נועם, העמותה למניעת אלימות במשפחה היא עמותה שנוסדה ב- 1986, המטפלת בגברים שאינם עבריינים ואינם חולים פסיכיאטרים, המפעילים אלימות נגד נשים. העמותה מפעילה תוכנית ניסיונית שאושרה על ידי המוסד לביטוח לאומי, במימון משותף של המוסד לביטוח לאומי ושל משרד העבודה והרווחה .
אלימות במשפחה | אתר מקום
https://macom.org.il › topic › violence
בית נעם הוסטל ומרכז יום לטיפול קבוצתי ופרטני בגברים שנהגו באלימות במשפחה. מופעל על ידי עמותת ק.ש.ת ובפיקוח משרד הרווחה, שירות מבחן. כתובת – שז"ר 3 פתח תקווה