חיפשת:

בית כנסת באנגלית

מגפת הקורונה בעיר ניו יורק – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מגפת_הקורונה_בעיר_ניו_יורק
קומפורט, אוניית בית חולים של צי ארצות הברית, חולפת על פני פסל החירות, 30 במרץ 2020. הנדבק הראשון של מגפת הקורונה בעיר ניו יורק אומת במרץ 2020 באישה שהגיעה מ איראן, מדינה שכבר נפגעה באותה תקופה ...
בית הכנסת בוויס-מרקס – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/בית_הכנסת_בוויס-מרקס
קהל קדוש שער השמים (באנגלית: Bevis Marks Synagogue) הוא בית הכנסת הפעיל העתיק ביותר בבריטניה. ממוקם בשכונת בוויס-מרקס בסיטי של לונדון.
What does "בית כנסת" mean in Hebrew? - Duolingo
https://www.duolingo.com › dictionary › בית כנסת
Every Saturday I go to the synagogue. 12 Comments. סוף. סוף. הם. פותחים. את. בית. הכנסת . Finally they open the synagogue. 11 Comments. בית. הכנסת.
בונים בית כנסת... מה חשוב לדעת? - לימוד וערכים
he.chabad.org › library › article_cdo
צורתו הארכיטקטונית של בית הכנסת אמנם אינה קבועה8, ועל כך יעידו בתי כנסת רבים שנבנו בצורות מגוונות - מגן-דוד, טרפז, משולש או עיגול - אך כללים רבים אחרים הופכים את ההתייעצות עם הרב לחשובה.
בית כנסת – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/בית_כנסת
בית כנסת הוא בית התפילה היהודי (או לעיתים נדירות שומרוני). השם "כנסת" מקורו מהשורש כ.נ.ס, והוא נקרא כך על שם ההתכנסות של האנשים בו. בית הכנסת מכונה מקדש מעט מפאת קדושתו והשוואתו לבית המקדש. היהודים נוהגים להתפלל שלוש פעמים ביום, בבוקר תפילת שחרית, אחר הצהרים תפילת מנחה ובערב תפילת ערבית. בשבתות, ראשי חודשים וחגים נוספת תפילה אחר תפילת שחרית ושמה תפילת מוסף (ביום כיפור נוספת גם תפילת נעילה לאחר תפילת מנחה).
Morfix Dictionary | בית כנסת באנגלית | פירוש בית כנסת בעברית
https://www.morfix.co.il › בית כנסת
בית כנסת in English - Translation of בית כנסת to English from Morfix dictionary, the leading online English Hebrew translation site, ...
איך אומרים בית כנסת באנגלית?
https://stips.co.il › ask › איך-אומרים-בי...
איך אומרים הקפות (מה שעושים בבית כנסת בשמחת תורה) באנגלית? בתי כנסת מעורבים - איך זה שב"פמליה" ראו בית כנסת שבו יושבים גברים ונשים ביחד?
על הגובה: ממשל זמין לילדים
https://kids.gov.il/knesset
על הגובה: ממשל זמין לילדים. הכירו את הגוף ששומר על הכנסת. זו ההזדמנות שלכם להיות חברי כנסת. המרוץ לחוק מתחיל, רוצו! السّباق إلى القانون ابتدأ, اركضوا ! הצצה לכנסת... ברוכים הבאים לאתר.
בית הכנסת עדס – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/בית_הכנסת_עדס
בית הכנסת עדס. קואורדינטות: 31°46′54.58″N 35°12′41.03″E. /  31.7818278°N 35.2113972°E  / 31.7818278; 35.2113972. מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. בית הכנסת. ארון הקודש, מעליו ניתן להבחין ב סמל של שבט דן שהיה מחוק עד לא מזמן וכיום שוחזר. סמלי השבטים ראובן, שמעון, ו לוי.
מילון מורפיקס | כנסת באנגלית | פירוש כנסת בעברית
https://www.morfix.co.il/כנסת
זימן קבוצת אנשים או גוף כלשהו לישיבה, לאסיפה, לוועידה וכד'. עוד. to assemble (people), to call a meeting; to compile; (algebra) to combine like terms; (literary) to gather, to fold, to bring together. to assemble (people), to call a meeting; to compile; (algebra) to combine like terms; (literary) to gather, to fold, to bring together.
בתי כנסת - Synagogues in New York - בתי כנסת בניו יורק
https://www.newyork.org.il/בתי_כנסת.html
בתי כנסת בניו יורק. בעיר ניו יורק ישנם מספר מאות של בתי כנסת לרווחת הציבור היהודי, כאן בקטגוריה בתי כנסת ליקטנו את בתי הכנסת בניו יורק לנוחיותך - רשימת בתי כנסת בניו יורק (Synagogues in New York)
בית כנסת - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › בית_...
בית כנסת הוא בית התפילה היהודי (או לעיתים נדירות שומרוני). ... בתי כנסת וזמני תפילות ברחבי הארץ; בית כנסת, באתר אנציקלופדיה בריטניקה (באנגלית).
על הגובה: ממשל זמין לילדים
kids.gov.il › knesset
על הגובה: ממשל זמין לילדים. הכירו את הגוף ששומר על הכנסת. זו ההזדמנות שלכם להיות חברי כנסת. המרוץ לחוק מתחיל, רוצו! السّباق إلى القانون ابتدأ, اركضوا ! הצצה לכנסת... ברוכים הבאים לאתר.
מילון מורפיקס | כנסת באנגלית | פירוש כנסת בעברית
www.morfix.co.il › כנסת
4 תוצאות תרגום לאנגלית עבור: כנסת כְּנֶסֶת שֵם נ' שמו של הפרלמנט של מדינת ישראל - בית הנבחרים של המדינה והרשות המחוקקת שלה. עוד Knesset (Israel's parliament) תרגום הפוך כְּנֶסֶת שֵם נ' (בעיקר בצירופים כגון 'בית כנסת', 'כנסת ישראל') אסיפה, כינוס; קבוצת מתכנסים, קהילה. עוד assembly, assemblage תרגום הפוך כִּנֵּס פ' פיעל
מילון מורפיקס | בית כנסת באנגלית | פירוש בית כנסת בעברית
www.morfix.co.il › בית כנסת
תרגום לאנגלית עבור: בית כנסת בֵּית כְּנֶסֶת שם ז' בית תפילה יהודי, מקום שבו מתקיימת התפילה בציבור ובימינו גם שיעורי תורה ופעילויות קהילתיות דתיות אחרות. עוד synagogue תרגום הפוך מה זה בית כנסת?
בית כנסת in English - Glosbe Dictionary
https://glosbe.com › Hebrew-English dictionary
Check 'בית כנסת' translations into English. Look through examples of בית כנסת translation in sentences, listen to pronunciation and learn grammar.
בית כנסת – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › בית_כנסת
בית כנסת שומרוני ב חולון. בית כנסת הוא בית התפילה ה יהודי (או לעיתים נדירות שומרוני ). השם "כנסת" מקורו מה שורש כ.נ.ס, והוא נקרא כך על שם ההתכנסות של האנשים בו. בית הכנסת מכונה מקדש מעט מפאת קדושתו ...
מילון מורפיקס | בית כנסת באנגלית | פירוש בית כנסת בעברית
https://www.morfix.co.il/בית כנסת
מה זה בית כנסת? פירוש בית כנסת וקיצורי המשמעויות בעברית מוגשים באדיבות מילון רב-מילים המקיף ביותר לשפה העברית, הכולל פירושים מלאים וגם: מילים נרדפות, דוגמאות שימוש, …
איך אומרים בית כנסת באנגלית וגם איך כותבים בית כנסת - למה כמה?
https://www.lamakama.co.il › איך-אומ...
תשובה לשאלה: איך אומרים בית כנסת באנגלית וגם איך כותבים בית כנסת. “בית כנסת” כותבים באנגלית באופן הבא: Synagogue. “בית כנסת” אומרים באנגלית באופן הבא: לחץ ...
בית הכנסת פארדסי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/בית_הכנסת_פארדסי
בית הכנסת פארדסי בקוצ'י, קראלה בדרום הודו, הוא בית הכנסת העתיק ביותר שעדיין פעיל בחבר העמים הבריטי. הבניין נבנה בשנת 1567, והוא אחד משבעת בתי הכנסת של קהילת יהודי קוצ'ין בתחומי מה …
בתי כנסת בהודו - קהילת יהודי הודו באילת
https://sites.google.com/site/eilatindianjewish/temples
בית כנסת "כנסת אליהו" ממוקם ליד jehangir art gallery hutatma chauk bombay ... הם ניתנו לרוב באנגלית ו/או בעברית והטיפו מוסר אתני וניתנו הרצאות בנושאי תנ"ך …
בית הכנסת בוויס-מרקס – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › בית_הכנסת
בית הכנסת בוויס-מרקס. /  51.5145°N 0.07905°W  / 51.5145; -0.07905. קהל קדוש שער השמים (ב אנגלית: Bevis Marks Synagogue) הוא בית הכנסת הפעיל העתיק ביותר ב בריטניה. ממוקם בשכונת בוויס-מרקס ב סיטי של לונדון .
בית כנסת - Translation into English - examples Hebrew
https://context.reverso.net › translation › בית+כנסת
בית כנסת זה היה השלישי שנבנה בהולנד בתקופת תור הזהב. This synagogue was the third one to be built in the Netherlands during the Golden Age.
פירוש המילה בית כנסת באנגלית - מילון וליש
https://www.wellisch.co.il › חיפוש › בי...
מה זה בית כנסת בעברית? תרגום לאנגלית למילה בית כנסת. כל הפירושים, כל משפחת המילים הנגזרת מאותו השורש, מילות יחס, צירופי לשון, ניבים, ביטויים ומשפטים שכיחים.