חיפשת:

בית חולים הלל יפה קורונה

סוף שבוע קטלני במחלקת הקורונה של 'הלל יפה': שישה בני אדם נפטרו
https://www.migdalor-news.co.il › ...
בשלושת הימים האחרונים נפטרו 6 מטופלים במחלקת הקורונה של בית החולים 'הלל יפה' בחדרה. מדובר באישה בת 97 מר״ג, אישה בת 78 מחדרה וגבר בן 63 מאום ...
המרכז הרפואי הלל יפה
hy.health.gov.il
סטאז' (וטיול) – רק בהלל יפה. הפעילות החווייתית המשותפת של המרכז הרפואי הלל יפה לסטאז'רים ומנהלי מחלקות, שכבר הפכה למסורת, יצאה לדרך. הלוקשיין: קרוב לבית – באזור יישובי אלונה. 10/10/2021.
תמונת מצב: מה קורה במחלקות הקורונה בבתי החולים?
https://www.mako.co.il/health-news/local/Article-9d8317ab8dde871027.htm
Apr 20, 2021 · המצב הנוכחי בישראל כמעט גרם לנו לשכוח מה היה פה לפני חודשים מספר. הנה תזכורת: אלפי חולי קורונה מאומתים מדי יום, מאות חולים מאושפזים במצב קשה והגבלות מחמירות שכוללות סגירת המשק לסירוגין. כעת, כשגם חובת עטיית המסכות באזורים פתוחים אינה בתוקף, נראה שיש לנו לא מעט סיבות ...
המרכז הרפואי הלל יפה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/המרכז_הרפואי_הלל_יפה
המרכז הרפואי הלל יפה הוא בית חולים ממשלתי השוכן במבואותיה המערביים של העיר חדרה, ומשרת אוכלוסייה של כ- 450 אלף תושבים, במרחב המשתרע מזכרון יעקב בצפון, עד נתניה בדרום, מחוף הים התיכון במערב ועד כפר קרע במזרח.
תמונת מצב: מה קורה במחלקות הקורונה בבתי החולים?
www.mako.co.il › health-news › local
Apr 20, 2021 · המצב הנוכחי בישראל כמעט גרם לנו לשכוח מה היה פה לפני חודשים מספר. הנה תזכורת: אלפי חולי קורונה מאומתים מדי יום, מאות חולים מאושפזים במצב קשה והגבלות מחמירות שכוללות סגירת המשק לסירוגין. כעת, כשגם חובת עטיית המסכות באזורים פתוחים אינה בתוקף, נראה שיש לנו לא מעט סיבות ...
המרכז הרפואי הלל יפה
https://hy.health.gov.il
סטאז' (וטיול) – רק בהלל יפה. הפעילות החווייתית המשותפת של המרכז הרפואי הלל יפה לסטאז'רים ומנהלי מחלקות, שכבר הפכה למסורת, יצאה לדרך. הלוקשיין: קרוב לבית – באזור יישובי אלונה. 10/10/2021.
קורונה: תיעוד יוצא דופן של בית החולים הלל יפה | מעריב
https://www.maariv.co.il/corona/corona-israel/Article-764470
May 10, 2020 · צוות המעבדה עבד 24/7 בביצוע בדיקות קורונה (צילום: רפי קורן,באדיבות בית החולים הלל יפה) חמ''ל קורונה (צילום: רפי קורן,באדיבות בית החולים הלל יפה)
בדיקת קורנה ליוצאים לחו"ל
https://hy.health.gov.il/?CategoryID=2153&ArticleID=8260
בדיקת קורנה ליוצאים לחו"ל. המרכז הרפואי הלל יפה מבצע בדיקות קורונה ליוצאים לחו"ל. עלות הבדיקה: 300 שקלים לאדם. מה נדרש?
מוקד זימון תורים
https://hy.health.gov.il/?CategoryID=1230
בית הספר לסיעוד ... המרכז הרפואי הלל יפה מבצע בדיקות קורונה ליוצאים לחו"ל. עלות הבדיקה: 300 שקלים לאדם. מה נדרש? קביעת תור לבדיקה במוקד זימון תורים בטלפון שמספרו: 04-7744252, ובמוקד המקוון. ... הלל יפה ...
עלייה בתחלואה: מחלקת הקורונה בהלל יפה נפתחה מחדש, בת 59 ...
https://hadera.mynet.co.il › article
הלילה (בין שלישי לרביעי) הלכה לעולמה חולת קורונה בת 59 שלא חוסנה וסבלה ממחלות רקע. בית החולים הלל יפה הודיע על פתיחה מחדש של מחלקת הקורונה.
ד"ר מיכל שטיין: "מספר המאושפזים בעלייה - ייתכן שניאלץ לפתוח שוב ...
https://www.ynet.co.il › health › article
בביה"ח הלל יפה מדווחים ש-60 אחוז ממאושפזי הקורונה לא חוסנו לנגיף, וחווים את המחלה קשה יותר לעומת ... (צילום: דוברות בית חולים הלל יפה).
עלייה במספר הנדבקים בקורונה: 41 אנשי צוות בביה"ח הלל יפה ...
https://www.israelhayom.co.il/article/765555
May 29, 2020 · עלייה חריגה יחסית במקרי ההדבקה בווירוס הקורונה ב-48 השעות האחרונות. משרד הבריאות הודיע הבוקר (שישי) כי ביממה האחרונה נרשמו 78 מקרים חדשים. ביממה הקודמת לה המספר עמד על 46, ולפני שתי יממות נספר 15 נדבקים בלבד. בשבוע שעבר נספרו בממוצע 18 חולים ביום, כשלפני החג נרשמה עלייה ל-32 נדבקים ...
קורונה: תיעוד יוצא דופן של בית החולים הלל יפה | מעריב
www.maariv.co.il › corona › corona-israel
May 10, 2020 · צוות המעבדה עבד 24/7 בביצוע בדיקות קורונה (צילום: רפי קורן,באדיבות בית החולים הלל יפה) חמ''ל קורונה (צילום: רפי קורן,באדיבות בית החולים הלל יפה)
בדיקת קורנה ליוצאים לחו"ל
hy.health.gov.il
בדיקת קורנה ליוצאים לחו"ל. המרכז הרפואי הלל יפה מבצע בדיקות קורונה ליוצאים לחו"ל. עלות הבדיקה: 300 שקלים לאדם. מה נדרש?
בדיקות לאיתור נגיף הקורונה: גם במעבדות "הלל יפה"
https://hy.health.gov.il/?CategoryID=25&ArticleID=7887
Mar 29, 2020 · בדיקות לאיתור נגיף הקורונה: גם במעבדות "הלל יפה". בשבוע החולף החל גם אגף המעבדות של המרכז הרפואי הלל יפה בביצוע בדיקות נגיף הקורונה במעבדה המיקרוביולוגית שלו, הנותנת מענה גם בשוטף בתחום המחלות הזיהומיות. מנהלת המעבדה הבקטריולוגית ד"ר שרית פרימן וצוותה עמלו רבות על הקמת ...
המרכז הרפואי הלל יפה - העמוד הרשמי - Posts | Facebook
https://www.facebook.com › hillelyaffe
הלל יפה הוא מרכז רפואי הפועל בסטנדרטים גבוהים, במקצוענות רפואית ומספק את צרכי הקהילה . Israel, P.O.B. 169, 3810101 Haderah, Israel.
N12 - מתקפת סייבר על בית החולים "הלל יפה" בחדרה
https://www.mako.co.il/news-digital/2021_q4/Article-0fca4ca09987c71026.htm
Oct 13, 2021 · המרכז הרפואי "הלל יפה" בחדרה עדכן הבוקר (רביעי) מתקפת סייבר מסוג כופרה פגע במערכות המחשוב של בית החולים. פעילות אלקטיבית לא דחופה - הושהתה. מבית החולים נמסר כי אירוע דרישת הכופר ע"י ההאקרים דווח למשרד הבריאות ולמערך הסייבר הלאומי באופן מיידי ונמצא בטיפול של טובי המומחים בתחום.
חדש: בית החולים הלל יפה החל להפעיל מעבדה לבדיקות קורונה
https://hadera.mynet.co.il/local_news/article/B1xWRkCUI
Mar 29, 2020 · בשבוע שעבר החל גם אגף המעבדות של המרכז הרפואי הלל יפה בביצוע בדיקות נגיף הקורונה במעבדה המיקרוביולוגית שלו, הנותנת מענה גם בשוטף בתחום המחלות הזיהומיות. חדש בהלל יפה: בדיקות קורונה ייערכו במעבדות המרכז הרפואי עצמו, במקום בבתי חולים אחרים, על מנת לספק מענה יעיל ומהיר יותר ...
N12 - מתקפת סייבר על בית החולים "הלל יפה" בחדרה
www.mako.co.il › news-digital › 2021_q4
Oct 13, 2021 · המרכז הרפואי "הלל יפה" בחדרה עדכן הבוקר (רביעי) מתקפת סייבר מסוג כופרה פגע במערכות המחשוב של בית החולים. פעילות אלקטיבית לא דחופה - הושהתה. מבית החולים נמסר כי אירוע דרישת הכופר ע"י ההאקרים דווח למשרד הבריאות ולמערך הסייבר הלאומי באופן מיידי ונמצא בטיפול של טובי המומחים בתחום.
בדיקות קורונה הלל יפה - הלל יפה, חדרה - בדיקת קורונה פרטית - איזי
https://easy.co.il › page
לא קיים תיאור לעמוד. יש לך מה להוסיף? עדכון פרטי העסק. הוספת ביקורת. הוספת תמונות. 1243 ביקרו פה החודש. בדיקת קורונה פרטית · הלל יפה, חדרה.
בית חולים הלל יפה - חדרה | שירותי בריאות כללית
www.clalit.co.il › he › sefersherut
דף הבית. חיפוש נותני שירות. בית חולים הלל יפה - חדרה. 2700* שירות הלקוחות של כללית. בית חולים הלל יפה - חדרה. 708333. 01/11/2021 06:08:19.
המרכז הרפואי הלל יפה
https://hy.health.gov.il
עובדי המרכז הרפואי הלל יפה החלו השבוע להתחסן כנגד נגיף השפעת, במקביל לחיסון השלישי, הבוסטר, כנגד נגיף קורונה. גם חברי הנהלת בית החולים התייצבו כולם לקבלת ...
מתקפת כופר על בית החולים הלל יפה: נפגעו טיפולים אלקטיביים ...
www.themarker.com › technation
Oct 13, 2021 · בתמונה שדלפה לרשת ניתן לראות שמערכת השילוט הדיגיטלי נפגעה, וכי התוקפים השתמשו ב-Bitlocker, מערכת ההצפנה של ווינדוס. הם השתלטו על המערכת, עשו שימוש לרעה במידע ונעלו קבצים כשמפתחות הגישה בידיהם. התוקפים דורשים תשלום כדי לשחרר את המידע, אך מבית החולים לא נמסר מה הסכום המבוקש.