חיפשת:

בית השקעות בוטיק

הבכירים לשעבר בפסגות ופורטה יקימו יחד בית השקעות בוטיק - גלובס
https://www.globes.co.il › article
גת מגידו, מנהלת ההשקעות של פסגות גמל לשעבר, ורן אטיאס, שהיה סמנכ"ל ההשקעות של פורטה, יקימו בית השקעות בוטיק שייקרא Finessa Capital • הם ...
איך בוחרים בית השקעות בוטיק איכותי? | הכוונה בשוק ההון
https://www.insiders.co.il › בית-השקעות
מה כדאי לבחור, בית השקעות בוטיק או מעצמה פיננסית? ככה תדעו לבחור את בית השקעות איכותי שמתאים בדיוק לצרכים שלכם | www.insiders.co.il.
איך בוחרים בית השקעות בוטיק איכותי? | הכוונה בשוק ההון ...
https://www.insiders.co.il/בית-השקעות
נתחיל עם ה"דובדבן שבקצפת". בתי השקעות בוטיק הם גופים קטנים המציעים שירות אקסקלוסיבי ו ניהול תיקי השקעות ביחס אישי. מספר החברות הללו בארץ עומד על כמה עשרות, היקף הנכסים המנוהלים שלהן לא עולה על כמה מאות מיליונים ובדרך כלל הם מונים צוות קטן של עד עשרה עובדים שבניהם נמצאים גם ...
מקסום התשואות לאורך זמן - בית השקעות מומלץ פריוריטי ניהול נכסים
https://www.priority.co.il › ...
צוות בית ההשקעות. קיימים סוגים רבים של בתי השקעות: חלקם גדולים וותיקים, וחלקם בדמות בית השקעות בוטיק. השירות צריך להיות אותו השירות וגם אם מדובר בבית ...
Granite – ניהול תיקי השקעות ראשי - Granite - ניהול תיקי השקעות
https://www.grnt.co.il
ייעוץ השקעות אובייקטיבי ובלתי תלוי בחברת גרניט. הייעוץ הוא אישי וספציפי ללקוח, והוא מתאים ללקוחות שיש להם זמן ידע ורצון להיות מעורבים באופן שוטף בניהול הנכסים שלהם. במסלול זה הלקוח מקבל ייעוץ פרטני מאחד ממנהלי ההשקעות בחברת גרניט, וכל פעולה בתיק ההשקעות דורשת אישור פרטני ...
גרניט: בית השקעות בוטיק לניהול החסכונות שלך - TheMarker Labels
https://www.themarker.com › labels
גרניט, בית השקעות בוטיק, מעניק מזה אחת עשרה שנים ייעוץ השקעות אובייקטיבי, בסטנדרטים גבוהים ביותר ותוך נאמנות מלאה ללקוחותיו.
Gold Invest – Gold Invest
www.gold-invest.co.il
במסגרת פעילותה כ”משווק השקעות” עשויה החברה לקבל טובות הנאה בקשר עם הנכסים הפיננסים הנרכשים לחשבון הלקוח. החברה רשאית להעדיף נכסים פיננסים אשר יש לה זיקה אליהם, וזאת על פני נכסים פיננסים אחרים, הדומים מבחינת התאמתם ללקוח, אשר אין לחברה זיקה אליהם.
בית השקעות בוטיק | קרן פיטנגו | פיטנגו השקעות | Pitango
https://pitango-inv.com
קרן פיטנגו הינו בית השקעות בוטיק מהמובילים בארץ. ניהול תיקי השקעות הוא אפיק חסכוני ויציב. ייעוץ השקעות בפיטנגו הוא הפתרון המומלץ עבורכם, היכנסו למידע נוסף.
השוואת ניהול תיקי השקעות | Supermarker
www.supermarker.themarker.com › Portfolio
Dec 31, 2019 · פסטרנק שהם הינו בית השקעות בוטיק המתמקד בניהול תיקי השקעות ללקוחות החל ממיליון ש"ח. תפיסת העולם בבית ההשקעות הינה כי חשוב לבחור את הגוף המקצועי ביותר בכל תחום.
כרמים – בית השקעות בוטיק
https://cih.co.il
רן אמיתימנכ"ל כרמים שוקי הון. בוגר האוניברסיטה העברית בתואר B.A בכלכלה ו-MBA במנהל עסקים בהתמחות במימון של האוניברסיטה העברית, בעל רישיון לעסוק בניהול תיקי השקעות מטעם הרשות לני"ע. מעל ל-25 שנים ניסיון בשוק ההון.
בית השקעות - ניהול השקעות איכותי עם המומחים של טופ אלפא
https://www.topalpha.co.il
גילוי נאות: טופ אלפא ניהול תיקי השקעות בע"מ משמשת, בין היתר, כמנהל השקעות חיצוני של קרנות נאמנות שבניהול חברת "איילון קרנות נאמנות בע"מ".
תיווך עסקים: ליווי במכירת עסקים פעילים | בוטיק בית השקעות ...
https://www.butiq.co.il
תיווך עסקים BUSINESS BROKER. מחפשים למכור נכס? מחפשים גורם מקצועי שיקדם את התהליך בצורה מיטבית? אנו מתמחים בתיווך עסקים וגם בענף ליווי במכירת עסקים בתוך עולם עסקים גדול ומורכב, מטרתנו העיקרית היא ליווי במכירת עסקים המחבר בין קונה ומוכר בצורה הטובה והמושלמת ביותר עבור כל הצדדים.
ורדן- בית השקעות בוטיק
https://vardan100.blogspot.com
בית השקעות ורדן בניהולו של עו"ד רועי דנאל נכנסת לתמונה ושמחה להציג לכם חלופה לניהול קרן ההשתלמות / קופת הגמל / הקופה המרכזית לפיצויים שלך. ניהול השתלמות וגמל ב-IRA. IRA , או בשמו כן הוא - individual retirement account, קרן השתלמות / קופת גמל / קופה מרכזית לפיצויים בניהול אישי.
כרמים – בית השקעות בוטיק
https://cih.co.il
כרמים שוקי הון הינו בית השקעות המתמחה בהשקעות בישראל עם זיקה חזקה לאג”ח קונצרני ותחום האנרגיה המתחדשת. החזון שלנו הוא להוביל את תחום ההשקעות בתאגידים ...
מפסגות לבוטיק: גת מגידו מקימה בית השקעות חדש עם רן אטיאס
https://www.calcalist.co.il › article
סמנכ"ל ומנהלת ההשקעות היוצאת של פסגות גמל ופנסיה וסמנכ"ל ההשקעות היוצא של פורטה מקימים בית השקעות בוטיק, שיציע בתחילה רק ניהול תיקים וקרנות ...
תשואות גבוהות | עציוני ניהול תיקי השקעות | בית השקעות בוטיק | Israel
https://www.etzi.co.il
אתר הבית של עציוני ניהול תיקי השקעות על פי מתודולוגיית "ערך" אשר מוכיחה את עצמה לאורך שנים. בית ההשקעות עם תשואות מהמובילות בישראל, ...
בית השקעות בוטיק | קרן פיטנגו | פיטנגו השקעות | Pitango
https://pitango-inv.com
בוטיק ההשקעות פיטנגו, בשונה מבתי השקעות גדולים בשוק ההון, מתאפיין בשירות אישי וברמת גמישות ויצירתיות גבוהה. תהליך קבלת ההחלטות שלנו מאפשר מהירות תגובה לשינויים והתפתחויות בשווקים.
בוטיק השקעות | אביב-שגב
https://www.aviv-segev.co.il › בוטיק-ה...
מה זה אומר לנהל את תיק ההשקעות שלך "בבוטיק השקעות" כדוגמת אביב-שגב? אנו מתייחסים לכל לקוח באופן פרטני ורואים אותו כייחודי.
תשואות גבוהות | עציוני ניהול תיקי השקעות | בית השקעות ...
https://www.etzi.co.il
Jan 19, 2021 · בית ההשקעות עם תשואות מהמובילות בישראל, מאז 2009. עציוני ניהול תיקי השקעות בע"מ הינה בוטיק השקעות שנוסד בשנת 2006, בעלת רישיון הרשות לניירות ערך לניהול תיקי השקעות. החברה מנהלת נכסים בהיקף של מעל מיליארד ש"ח, עבור כ-700 לקוחות פרטיים.
גרניט: בית השקעות בוטיק לניהול החסכונות שלך - TheMarker ...
https://www.themarker.com/labels/1.8943937
Jun 24, 2020 · תוכן מקודם. 24 ביוני 2020. גרניט, בית השקעות בוטיק, מעניק מזה אחת עשרה שנים ייעוץ השקעות אובייקטיבי, בסטנדרטים גבוהים ביותר ותוך נאמנות מלאה ללקוחותיו. צוות החברה מורכב מיועצים, מנהלי השקעות ואנליסטים, בניהולו של מוטי זייץ, מנכ"ל ובעלים בגרניט.