חיפשת:

בית הכנסת אם המושבות

בית כנסת אם המושבות בפתח תקוה - כיפה
www.kipa.co.il › בתי-כנסת › פתח-תקוה
שם בית הכנסת. נוסח. כתובת. בית הכנסת ע"ש בני אברהם ועומר אלרואי (אם המושבות) עדות המזרח. מטולה פינת חדרה , פתח תקוה. נווה גן נוסח תימן. תימן בלדי. גרינשפן 4, פתח תקוה.
נציגי מתפללי בית הכנסת הפתוח בפתח תקווה הודו לרה"ע
col.org.il › news › 136312
Jan 27, 2022 · נציגי מתפללי בית הכנסת הפתוח בפתח תקווה הודו לרה"ע. נציגי מתפללי בית הכנסת הפתוח - חב"ד אם המושבות נפגשו עם ראש עיריית פ"ת, מר רמי גרינברג, בלשכתו, כדי להביע את תודתם העמוקה על פועלו לנתינת מבנה ...
פ"ת: מבנה חדש לבית הכנסת חב"ד בשכונת אם המושבות - חב"ד אינפו
https://chabad.info/news/730238
תנופה חדשה נרשמת בימים אלה בפעילות בית חב"ד בשכונת אם המושבות בפ"ת. גולת הכותרת היא המקום החדש של 'בית הכנסת הפתוח – חב"ד', שיהיה פעיל כעת במשך כל ימות השבוע, לאחר שבמשך כעשר שנים היה פעיל רק בשבתות ובחגים בתוך מתנ"ס. המבנה החדש התקבל הודות לראש העיר מר רמי גרינברג, לאחר שהתרשם באופן בלתי אמצעי מהצורך החשוב והדחוף של התושבים למקום קבע לבית הכנסת.
נפתח בית הכנסת המחודש באם המושבות
www.ptneto.co.il › n › נפתח_בית_הכנסת
Sep 17, 2018 · נפתח בית הכנסת המחודש באם המושבות 17/09/2018 איכות חיים בשעה טובה נפתח מבנה הקבע החדש של המרכז הקהילתי רוחני "מבראשית" בשכונת אם המושבות בפתח תקווה. בניית המרכז, שנמשכה כשנתיים, הושלמה לאחרונה, והמקום החדש ברחוב רחבעם זאבי יכיל את המוני המתפללים תושבי השכונה כבר ביום כיפור. הערב (שני) נקבעה המזוזה במקום בטקס מרגש.
פ"ת: מבנה חדש לבית הכנסת חב"ד בשכונת אם המושבות - חב"ד אינפו
chabad.info › news › 730238
תנופה חדשה נרשמת בימים אלה בפעילות בית חב"ד בשכונת אם המושבות בפ"ת. גולת הכותרת היא המקום החדש של 'בית הכנסת הפתוח – חב"ד', שיהיה פעיל כעת במשך כל ימות השבוע, לאחר שבמשך כעשר שנים היה פעיל רק בשבתות ובחגים בתוך מתנ"ס. המבנה החדש התקבל הודות לראש העיר מר רמי גרינברג, לאחר שהתרשם באופן בלתי אמצעי מהצורך החשוב והדחוף של התושבים למקום קבע לבית הכנסת.
חב"ד ב'אם המושבות' הוקירו תודה לראש העיר פתח תקווה - חב"ד אינפו
chabad.info › news › 758097
הבוקר (חמישי) נפגשו נציגי מתפללי בית הכנסת הפתוח – חב"ד אם המושבות, עם ראש עיריית פ"ת, מר רמי גרינברג, בלשכתו, כדי להביע את תודתם העמוקה על פועלו לנתינת מבנה קבע לבית הכנסת. המשלחת העניקה לראש העיר שי ייחודי – "כוס של ברכה ...
חב"ד ב'אם המושבות' הוקירו תודה לראש העיר פתח תקווה - חב"ד ...
https://chabad.info/news/758097
הבוקר (חמישי) נפגשו נציגי מתפללי בית הכנסת הפתוח – חב"ד אם המושבות, עם ראש עיריית פ"ת, מר רמי גרינברג, בלשכתו, כדי להביע את תודתם העמוקה על פועלו לנתינת מבנה קבע לבית הכנסת. המשלחת העניקה לראש העיר שי ייחודי – "כוס של ברכה" מעורב ביין מהרבי מלך המשיח.
בית כנסת | בתי כנסת בפתח תקווה - בזק B144
www.b144.co.il › בתי-כנסת › פתח-תקווה
בית הכנסת אם המושבות. מטולה 4, פתח תקווה ... בית הכנסת היכל יעקב ...
קהילות בפתח תקווה - המוני תושבים ציינו את יום כיפור בבית ...
https://www.ptnow.co.il/articles/8805
Oct 11, 2019 · ״גמר חתימה טובה. קוראים לי אביה הרנוי. אני גרה בשכונת אם המושבות ואבא שלי, הוא רב השכונה. בשכונה שלנו גרים כ-35,000 תושבים, רובם המוחלט חילונים. כולנו מאחלים לעם ישראל, שנה של אחדות ושגם ברגעים של מחלוקות הלוואי ונזכור שהאחדות קיימת תמיד״. לפייסבוק שלנו להורדת האפליקציה אסף פרידור B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה.
בית כנסת אם המושבות בפתח תקוה - כיפה
https://www.kipa.co.il › בתי-כנסת
דף בית הכנסת אם המושבות בפתח תקוה במדריך בתי הכנסת. בואו לראות מה זמני התפילה באם המושבות.
בית הכנסת אם המושבות רח' זכרון יעקב 48 פ"ת (ע"ר) | גיידסטאר
https://www.guidestar.org.il › ...
בגיידסטאר תמצאו את המידע המקיף והאמין ביותר אודות ה בניית מבנה קבוע לבית הכנסת "אם המושבות" רח` זכרון יעקב 48 פתח תקוה. סיוע לחתן וכלה, למשפחות נזקקות.
בית כנסת אם המושבות בפתח תקוה - כיפה
https://www.kipa.co.il/בתי-כנסת/פתח-תקוה/אם-המושבות
בית הכנסת ע"ש בני אברהם ועומר אלרואי (אם המושבות) עדות המזרח. מטולה פינת חדרה , פתח תקוה. נווה גן נוסח תימן. תימן בלדי. גרינשפן 4, פתח תקוה. הדר ישראל. לפי החזן. האלוף רחבעם זאבי 2, פתח תקוה.
בית הכנסת אם המושבות - בתי כנסת פתח תקווה - בזק B144
https://www.b144.co.il › b144...
צור קשר עם בית הכנסת אם המושבות במטולה 4,פתח תקווה - בתי כנסת בפתח תקווה באמצעות מספר טלפון, מפת הגעה, שעות פתיחה, וקרא המלצות מלקוחות קודמים.
רשימת בתי כנסת - המועצה הדתית פתח תקווה
http://www.mpt.org.il › ...
חבד אם המושבות - זמני התפילות ב'בית הכנסת הפתוח - Facebook
https://www.facebook.com › p...
זמני התפילות ב'בית הכנסת הפתוח - חב"ד', מתנ"ס חדרה 22: *מנחה 19:20 *קבלת שבת 19:45 *שחרית שבת 8:30 *קידוש 10:45 *מנחה 18:30 *סעודה שלישית / שיעור *ערבית...
נפתח בית הכנסת המחודש באם המושבות
www.ptneto.co.il/n/נפתח_בית_הכנסת_המחודש_באם_המושבות
Sep 17, 2018 · נפתח בית הכנסת המחודש באם המושבות 17/09/2018 איכות חיים בשעה טובה נפתח מבנה הקבע החדש של המרכז הקהילתי רוחני "מבראשית" בשכונת אם המושבות בפתח תקווה. בניית המרכז, שנמשכה כשנתיים, הושלמה לאחרונה, והמקום החדש ברחוב רחבעם זאבי יכיל את המוני המתפללים תושבי השכונה כבר ביום כיפור. הערב (שני) נקבעה המזוזה במקום בטקס מרגש.
בית כנסת | בתי כנסת בפתח תקווה - בזק B144
https://www.b144.co.il/בתי-כנסת/פתח-תקווה
בית כנסת - חן הצפון שלומציון המלכה 14, פתח תקווה ניווט ...03-9130 בית הכנסת עולי בבל יעקב משה ברוידה 5, פתח תקווה ניווט ...03-9313 עלומים - בית כנסת ומרכז קהילתי רמח"ל 8, פתח תקווה ניווט ...03-9313 בית הכנסת ש.א.בית יעקב שלום אש 13, פתח תקווה ניווט ...03-9219 אירועים שירותי מקוואות שיעורי תורה הרצאות שירותי דת נוסח ספרדי נוסח אשכנזי
פתח תקווה: מבנה חדש לביה"כ חב"ד בשכונת `אם המושבות`
col.org.il › news › 134407
Oct 27, 2021 · תנופה חדשה נרשמת בימים אלה בפעילות בית חב"ד בשכונת אם המושבות בפ"ת. גולת הכותרת היא המקום החדש של 'בית הכנסת הפתוח – חב"ד', שיהיה פעיל כעת במשך כל ימות השבוע, לאחר שבמשך כעשר שנים היה פעיל רק בשבתות ובחגים בתוך מתנ"ס. המבנה החדש התקבל הודות לראש העיר מר רמי גרינברג, לאחר שהתרשם באופן בלתי אמצעי מהצורך החשוב והדחוף של התושבים למקום קבע לבית הכנסת.
פתח תקווה: מבנה חדש לביה"כ חב"ד בשכונת `אם המושבות`
https://col.org.il/news/134407
Oct 27, 2021 · תנופה חדשה נרשמת בימים אלה בפעילות בית חב"ד בשכונת אם המושבות בפ"ת. גולת הכותרת היא המקום החדש של 'בית הכנסת הפתוח – חב"ד', שיהיה פעיל כעת במשך כל ימות השבוע, לאחר שבמשך כעשר שנים היה פעיל רק בשבתות ובחגים בתוך מתנ"ס. המבנה החדש התקבל הודות לראש העיר מר רמי גרינברג, לאחר שהתרשם באופן בלתי אמצעי מהצורך החשוב והדחוף של התושבים למקום קבע לבית הכנסת.
בית כנסת אם המושבות - Google Sites
https://sites.google.com › view
בית כנסת אם המושבות נוסד עם הקמת השכונה, והיה הראשון בתחומה. ... למרות שנוסח התפילה הינו ירושלמי, מהווה בית הכנסת בית תפילה לכל העדות ולכל המגזרים.
בית כנסת אם המושבות - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › בית-כנסת-אם-...
Sep 17, 2018 · נפתח בית הכנסת המחודש באם המושבות. בשעה טובה נפתח מבנה הקבע החדש של המרכז הקהילתי רוחני "מבראשית" בשכונת אם המושבות בפתח תקווה.
פתח תקווה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פתח_תקווה
קניון אם המושבות – קניון המרכזי באם המושבות הישנה. מרכז אורון - נמצא ברחוב רוטשילד פינת גד מכנס. עמי בוטיק סנטר - נמצא בפינת הרחובות יעל רום ומשה סנה בסמוך לרחוב רפאל איתן בשכונת אם המושבות החדשה.
בית כנסת מבראשית בפתח תקוה - כיפה
https://www.kipa.co.il/בתי-כנסת/פתח-תקוה/מבראשית
Nov 10, 2021 · בית הכנסת ע"ש בני אברהם ועומר אלרואי (אם המושבות) עדות המזרח: מטולה פינת חדרה , פתח תקוה: אם המושבות: ירושלמי: חדרה 31 פינת מטולה 4, פתח תקוה: בית כנסת: אשכנז: מבצע יפתח , פתח תקוה: מקור חיים: תימן בלדי
אם המושבות (שכונה) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אם_המושבות_(שכונה)
אם המושבות או אם המושבות הוותיקה, ובשמה הרשמי הדר המושבות, היא שכונה הנמצאת בצפון-מערב פתח תקווה. השכונה נבנתה לראשונה בשלהי שנות ה-90, ושטחה הוא כ-500 דונם. השכונה גובלת בשדות פתח תקווה מהצפון, שכונות אם המושבות החדשה ו אחים ישראלית מהמזרח, שכונת נווה …