חיפשת:

בית הדין ההתאחדות לכדורגל

דיונים - ההתאחדות לכדורגל בישראל
https://www.football.org.il › ...
נאשםדנן דוד יילאי, שחקן, הפועל בית שאן מסילות "צו פיוס" ... שיבוצי שופטים · החלטות בית הדין המשמעתי · חוברת דיגיטלית - גמר גביע 20/21 · החלטות הנהלה · טפסים ...
ההתאחדות לכדורגל בישראל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ההתאחדות_לכדורגל_בישראל
ההתאחדות לכדורגל בישראל היא עמותה רשומה, המאגדת למעלה מ-1,000 קבוצות כדורגל ישראליות ואחראית על הליגות השונות, בהן ליגת העל בכדורגל לגברים ולנשים, משחקי הגביע השונים, נבחרת ישראל בכדורגל לגברים ונשים והנבחרות הצעירות, ובנוסף על איגוד השופטים ושיבוצים במשחקים כמו גם איגוד המאמנים בישראל. מקום מושבה של ההתאחדות לכדורגל הוא אצטדיון רמת גן.
בית הדין המשמעתי - ההתאחדות לכדורגל בישראל
https://www.football.org.il › lawsystem
ביה"ד המשמעתי הינו המוסד השיפוטי הפעיל והדינמי ביותר מבין מוסדות השיפוט של ההתאחדות לכדורגל. ביה"ד מתכנס מדי שבוע (בדרך כלל בימי רביעי) כדי לדון בעשרות ...
תקנון משמעת - ההתאחדות לכדורגל בישראל
http://www.football.org.il › takanon › mismaat
שיפוטי בלתי תלוי של ההתאחדות לכדורגל, ריבוני בדיוניו. ובהחלטותיו, כפוף להוראות תקנון. היסוד, תקנוני. ההתאחדות והחלטות בית הדין העליון. .2. "בית הדין העליון".
החלטות בית הדין המשמעתי - ההתאחדות לכדורגל בישראל
https://www.football.org.il › ...
רכיב חיפוש החלטות בית הדין המשמעתי. איתור לפי: ליגה, מועדון, קבוצה, שחקן, בעל תפקיד, מאמן. ליגה: בחר. בחר ליגה. הכל; ליגת הבורסה לניירות ערך; ליגה לאומית
בית הדין של ההתאחדות לכדורגל - גלובס
https://www.globes.co.il › news › בית...
בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ... למה אלי טביב עדיין מורשה לשמש כבעלי בית"ר ירושלים? ... רשם העמותות להתאחדות לכדורגל: אלי טביב לא יכול לשמש כחבר הנהלה.
ההתאחדות לכדורגל בישראל
https://www.football.org.il
הכדורגל הוא מראה ממנה נשקפת החברה בה הוא פועל ויכול גם להוביל לשינויים חברתיים. ערבות הדדית ואחריות חברתית הן בבסיס העשייה של ההתאחדות לכדורגל וחשוב שנצעד לעתיד טוב יותר. רק יחד כולנו מנצחים. קרא עוד.
בתי דין - ההתאחדות לכדורגל בישראל
https://www.football.org.il › ...
ההתאחדות לכדורגל, בהתאם לאמור בחוק הספורט, מפעילה טריבונלים שיפוטיים פנימיים ועצמאיים. בין הטריבונלים האמורים נמצאים בית הדין העליון, בית הדין המשמעתי, ...
ההתאחדות לכדורגל בישראל - תקנונים
https://www.football.org.il/association/aboutassociation/rules
Jun 30, 2020 · תובע ההתאחדות; החלטות בית הדין המשמעתי ... (ההתאחדות העולמית לכדורגל) ואופ"א (ההתאחדות האירופאית לכדורגל) חלים ומחייבים את ההתאחדות, הקבוצות וכל הפועלים במסגרתן.
ההתאחדות לכדורגל בישראל - בית הדין המשמעתי
https://www.football.org.il/association/lawsystem/diciplinelawcourt
החלטות בית הדין המשמעתי ניתנות, על פי רוב, בו ביום וזאת לנוכח הצורך לתת החלטות מהירות שיאפשרו לוועדת הליגה והגביע, לקבוצות ולשחקנים להיערך לסבב המשחקים, כפועל יוצא מאותן ההחלטות.
ההתאחדות לכדורגל בישראל - החלטות בית הדין המשמעתי
https://www.football.org.il/?catid={EAF203A0-F83E-4831-8C1E-7C73179FC260}
החלטות בית הדין המשמעתי. מועדון: הכל אגודת כדורגל המכתש גבעתיים אגודת ספורט אוניברסיטה בן גוריון אגודת ספורט אוניברסיטת תל-אביב אגודת ספורט אשדוד אגודת ספורט נורדיה ירושלים אגודת ספורט רמת אליהו אהלי טמרה אחווה ריינה אחי ביר אלמכסור אחי עכו איחוד בני בקה איחוד בני כפר קרע ...
ההתאחדות לכדורגל בישראל - בית הדין העליון
https://www.football.org.il/association/lawsystem/highcourtofjustice
בית הדין העליון. בראש המערכת השיפוטית של מוסדות השיפוט בהתאחדות לכדורגל ניצב בית הדין העליון, הערכאה השיפוטית העליונה של ההתאחדות, בו מכהנים 13 חברים. בהתאם לקבוע בתקנון היסוד, נבחרים חברי ביה"ד העליון לכהונה על ידי האסיפה הכללית של ההתאחדות לכדורגל.
תקנון בית הדין העליון - ההתאחדות לכדורגל בישראל
https://www.football.org.il › HighCourtOfJustice
התאחדות או החלטות מוסדותיה. .6. בוטל . .7. לקבוע את סדרי הדיון של בית הדין. 8. לקבוע אם אדם אשר הורשע בעבירה פלילית כלשהי, בארץ.
מה דעתכם על בית הדין של ההתאחדות לכדורגל? - ONE
https://www.one.co.il › Article
אחד הנושאים החמים בתקופה האחרונה בכדורגל הישראלי, הוא מוסד בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. בימים בהם הכדורגל לא מתעלה לרמה גבוהה, האלימות פורצת כל דלת ...
בית הדין העליון - ההתאחדות לכדורגל בישראל
https://www.football.org.il › lawsystem
בראש המערכת השיפוטית של מוסדות השיפוט בהתאחדות לכדורגל ניצב בית הדין העליון, הערכאה השיפוטית העליונה של ההתאחדות, בו מכהנים 13 חברים.