חיפשת:

בין עוף לחלב

אכילת מאכלי חלב אחרי אכילת עוף : הלכה יומית על פי פסקי מרן הרב ...
http://halachayomit.co.il › Default
באחת ההלכות הקודמות ביארנו באופן כללי שיש להמתין שש שעות בין אכילת מאכלי בשר לאכילת מאכלי חלב, משום שטבע הבשר שנשארות ממנו שאריות בין ...
כמה זמן צריך להמתין בין עוף לחלב? - ממעל ממש
https://www.mimaal.co.il › ...
שלומי שואל: כמה זמן צריך לחכות בין אכילת עוף לאכילת חלבי? שמעתי שצריך רק שלש שעות. תשובה: אינני יודע ממי שמעת שמועה זו... אך אין לה מקור ואין לה בסיס.
מנהג להמתין 4 שעות בין עוף לחלב - הידברות | שאל את הרב - הידברות
www.hidabroot.org › question › 26437
Feb 25, 2014 · א. ענין המתנה בין בשר לחלב, שנוי במחלוקת מנהגי הקהילות שבני ספרד חייבים מן הדין להמתין שש שעות, ובני אשכנז נהגו כך שלא מן הדין וכיום חייבים לנהוג כך מצד המנהג. ב. המאירי בספרו מגן אבות (ענין ט) הביא שיש מקילים שלא להמתין בין אכילת בשר עוף לאכילת מוצרי חלב השיעור השלם של שש שעות. ג.
בין בשר לחלב | צהר
https://www.tzohar.org.il/?p=2228
בין בשר לחלב מאת הרב משה ביגל . ... בשר עוף בחלב מותר מן התורה (חולין קח א, שו"ע יו"ד פז א). האיסור לגבי בשר עוף בחלב הוא מדברי חכמים וזאת בגלל הדמיון בינו לבשר הבקר. חכמים הוסיפו סייג נוסך וקבעו כי ...
המתנה בין בשר לחלב | נצח ישראל
net-sah.org › faq › 33222
Sep 27, 2006 · בס"ד שלום כבוד הרב. אני נוהג להמתין בין בשר עוף לחלב 3 שעות. כך קיבלתי מאבי המנוח (יליד תימן ) אשר לדבריו כך נהוג היה במשפחתו ובאזורו עוד בתימן, וכן באזורו איזור "סאדה", נוהג שעבר מדור דור. מבדיקה שערכתי מצאתי במקורות כי מנהג זה נהוג בעיקר בקרב יהדות אשכנז אצל יהודי גרמניה והולנד, ומקורו פסיקתו של רש"י בנושא.
כמה זמן צריך להמתין בין עוף לחלב?
https://www.mimaal.co.il/?item=113&section=10
אך אין לה מקור ואין לה בסיס. זמן ההמתנה בין אכילת עוף לאכילת חלבי זהה לזמן ההמתנה שבין אכילת בשר לאכילת חלבי, שהוא 6 שעות שלימות מזמן סיום אכילת הבשר.
מנהג להמתין 4 שעות בין עוף לחלב - הידברות | שאל את הרב ...
https://www.hidabroot.org/question/26437
Feb 25, 2014 · בבית אבי נוהגים לשמור 6 שעות על אכילת בשר, אך 4 שעות הפרש בין עוף לחלב. רציתי לדעת אם יש לי על מי להסתמך, ולנהוג על פי מנהגי בית אב. אשמח מאוד אם יתאפשר בבקשה לשלוח לי תשובה לאימייל .
כמה זמן צריך להמתין בין עוף לחלב?
www.mimaal.co.il
תשובה: אינני יודע ממי שמעת שמועה זו... אך אין לה מקור ואין לה בסיס. זמן ההמתנה בין אכילת עוף לאכילת חלבי זהה לזמן ההמתנה שבין אכילת בשר לאכילת חלבי, שהוא 6 שעות שלימות מזמן סיום אכילת הבשר.
המתנה בין בשר לחלב - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › המתנ...
סיבת ההחמרה בבשר בהמה נעוצה בכך שבשר בהמה אסור מהתורה להיאכל מבושל עם חלב, בניגוד לבשר עוף האסור רק מדרבנן (ולדעת ר"ת, סיבת ...
המתנה בין בשרי לחלבי (שו"ת) – שיעורי הרב שלמה אבינר
http://shlomo-aviner.net › title=המתנה...
ש: אכלתי מרק שבושל עם אבקת מרק עוף. ... ש: כמה זמן יש להמתין בין בשר לחלב? ... ש: האם אפשר לחכות בין בשר לחלב 6 שעות ובין עוף לחלב 3 שעות? ת: לא.
המתנה בין בשר לחלב – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/המתנה_בין_בשר_לחלב
דעת הרמב"ם היא שיש צורך בהמתנה בין בשר עוף למאכלי חלב כמו בין בשר בהמה לחלב, וכן דעות הטור, השו"ע והרמ"א, כאשר זמן ההמתנה לאחר אכילת בשר עוף הוא בהתאם לדעותיהם במחלוקת לגבי …
כמה זמן צריך לחכות בין עוף לחלב? - הידברות | שאל את הרב ...
https://www.hidabroot.org/question/135139
Jun 27, 2015 · שלום, אנחנו בבית מחכים 6 שעות בין בשר לחלב אך בין עוף לחלב 3 שעות. שמעתי שכל העניין של 6 שעות זה החמרה, ולכן 3 שעות זה בסדר.
בין עוף לחלב | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il/שאל-את-הרב/בין-עוף-לחלב
Jun 01, 2016 · האם ישנה הלכה מסוימת הקובעת כי אפשר לחכות בין עוף לחלב 7 דקות, פרוסת לחם וכוס מים ? מצטערת על הבורות, פשט שמעתי על תפיסה נהוגה כזו, ורציתי …
כמה ישהה בין בשר לחלב?, יעקב אביעד דואני - מאגר תורני - ישיבת ...
www.kby.org › hebrew › torat-yavneh
איסור עוף בחלב. ראשית נפתח בחובת ההרחקה הנדרשת בין עוף לחלב. אך לפני שנוכל לעסוק בשאלה זו נצטרך לדון האם איסור אכילת עוף וחלב דאורייתא או דרבנן? המשנה במסכת חולין (קיג ע"א) אומרת: מתני'.
3 שעות בין עוף לחלב | הרה"ג יעקב אריאל | שאל את הרב | אתר ישיבה
www.yeshiva.org.il › ask › 69308
שאלה בנושא 3 שעות בין עוף לחלב מאת הרה"ג יעקב אריאל סופ"ש "מרבין בשמחה" בים המלח עם יאיר יעקבי והרב חגי לונדין. אל תפספסו! 079-5158555
3 שעות בין עוף לחלב | הרה"ג יעקב אריאל | שאל את הרב
https://www.yeshiva.org.il › ask
אנחנו במשפחה שומרים 3 שעות בין עוף לחלב ו-6 שעות בין בקר לחלב. יש לי חברות ששומרות 6 שעות גם על עוף . כמה צריך לשמור על עוף?
כמה זמן צריך לחכות מעוף לחלב?
https://stips.co.il › ask › כמה-זמן-צריך-ל...
לפי היהדות, כמה צריך לחכות בין עוף לחלבי? ההמתנה בין אכילת בשר לחלב - למה צריך לחכות מבשר לחלב 3 שעות והפוך 6 שעות? למה זה כל כך הרבה זמן.
אני שומר 6 שעות בין בשר וחלב; מה דין עוף?
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3681507,00.html
Mar 05, 2009 · בגמרא (חולין קה, א) מסופר על אמורא (מר עוקבא), האומר שמנהגו להרחיק בין בשר וחלב מסעודה לסעודה. נחלקו חכמים בכוונת דבריו; יש שפירשו, שהכוונה לפי מנהג אותם הימים, לאכול ארוחה ראשונה בשעה השישית (שעה זמנית), וארוחת ערב - לאחר צאת הכוכבים, ואם …
3 שעות בין עוף לחלב | הרה"ג יעקב אריאל | שאל את הרב | אתר ...
https://www.yeshiva.org.il/ask/69308
שאלה בנושא 3 שעות בין עוף לחלב מאת הרה"ג יעקב אריאל סופ"ש "מרבין בשמחה" בים המלח עם יאיר יעקבי והרב חגי לונדין. אל תפספסו! 079-5158555
מנהג להמתין 4 שעות בין עוף לחלב - הידברות | שאל את הרב
https://www.hidabroot.org › question
בבית אבי נוהגים לשמור 6 שעות על אכילת בשר, אך 4 שעות הפרש בין עוף לחלב. רציתי לדעת אם יש לי על מי להסתמך, ולנהוג על פי מנהגי בית אב.
כמה זמן צריך לחכות בין עוף לחלב? - הידברות | שאל את הרב - הידברות
www.hidabroot.org › question › 135139
Jun 27, 2015 · שלום, אנחנו בבית מחכים 6 שעות בין בשר לחלב אך בין עוף לחלב 3 שעות. שמעתי שכל העניין של 6 שעות זה החמרה, ולכן 3 שעות זה בסדר. האם זה נכון? אשמח לדעת את הדעה המקלה ביותר. תודה!
אני שומר 6 שעות בין בשר וחלב; מה דין עוף? - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
האם יש הבדל בין עוף, הודו ובקר? ... אולם, למעשה יש מנהגים שונים בזמן ההרחקה בין בשר לחלב; שש שעות, ארבע, שלוש, ויש הנוהגים אפילו שעה אחת.
אני שומר 6 שעות בין בשר וחלב; מה דין עוף?
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-3681507,00
Mar 05, 2009 · שאלה: אני שומר שש שעות בין בשר וחלב. האם יש הבדל בין עוף, הודו ובקר? האם אחרי עוף ניתן לחכות רק 4 שעות? (יצחק צפת) תשובה: יצחק שלום, בתורה מוזכר שלש פעמים איסור בשר בחלב: "לא תבשל גדי בחלב אמו" (שמות כג, יט ועוד), ובאמת איסור זה מן