חיפשת:

ביטול כרטיסים סינמטק

ביטול עסקה לאחר רכישת כרטיסים לאירועים ומופעים - מדריך לצרכן
https://www.consumers.org.il/category/cancel_events
רכשתי כרטיסים למופע של להקה מחו"ל, אך שבוע לפני המופע הלהקה הודיעה על ביטול הגעתה. האם אני זכאי להחזר כספי מלא? כן, עליך לגשת למשרד הכרטיסים ממנו רכשת את הכרטיס ולדרוש החזר כספי מלא.
תקנון | סינמטק חיפה
https://www.haifacin.co.il/תקנון.html
ביטול הזמנת כרטיסים יתאפשר על ידי פנייה טלפונית למחלקת מכירות של החברה ובכפוף לזיהוי של המזמין על ידי נציגיה, ובלבד שהביטול ייעשה תוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום הזמנת כרטיסים וכי לא נותרו פחות מ-7 (שבעה) ימים (שאינם ימי מנוחה) למועד ההקרנה.
תקנון מנוי סינמטק הילדים • סינמטק הילדים
https://kids-cinema.org.il/members-terms
ביטול כרטיסים . יש לבטל כרטיסים עד 6 שעות לפני ההקרנה, ניתן לבטל בהודעת וואטסאפ 052-4334448, במייל customers@mhc.org.il או בטלפון 1800-20-29-30 בשעות הפעילות. תוקף המנוי. המנוי תקף לשנה קלנדרית מרגע רכישת המנוי ...
אודות חברות: סינמטק - מדיטק חולון
https://tickets.mediatheque.org.il › info
כרטיס המנוי מאפשר כניסה לסרטים המוקרנים כחלק מתוכנית הסינמטק באולמותמתחם ... או בואצאפ 052-4334448customers@mhc.org.il ביטול הזמנות ניתן באמצעות המייל:.
תנאי שימוש באתר | Jerusalem Cinematheque – Israel Film Archive
https://jer-cin.org.il › מאמר
תנאי שימוש באתר הסינמטק לרכישת כרטיסים (להלן: "תנאי השימוש"). תנאים כלליים ... במקרה שנפלה טעות סופר, כאמור, יוכל הרוכש לבטל את הרכישה ללא גביית דמי ביטול.
אודות הסינמטק - סינמטק חולון
https://cinemaholon.org.il › about
סינמטק חולון מקרין מדי ערב סרטים חדשים, ישנים, כאלו שלא זכו להקרנות מסחריות בארץ, סרטים שמעוררים את נימי הנוסטלגיה וההיסטוריה של הקולנוע ועוד!
סינמטק תל אביב – הבית של הקולנוע
https://www.cinema.co.il
רכישת כרטיסים. לחץ לבחירת תאריך , ... נהלי ביטול הרשמה למנויים, כרטיסיות קורסים וסדרות ... הרשמו לניוזלטר של סינמטק תל אביב וקבלו עדכונים על תכניות קולנוע סרטים והטבות לפני כולם!
תקנון מנוי סינמטק הילדים • סינמטק הילדים
kids-cinema.org.il › members-terms
ביטול כרטיסים יש לבטל כרטיסים עד 6 שעות לפני ההקרנה, ניתן לבטל בהודעת וואטסאפ 052-4334448, במייל customers@mhc.org.il או בטלפון 1800-20-29-30 בשעות הפעילות.
ביטול הזמנה – סינמטק תל אביב
https://www.cinema.co.il/ביטול-הזמנה
ביטול הזמנה – סינמטק תל אביב. לחץ על לחצן ESC לפתיחת סרגל הנגישותעבור לתפריט הראשידלג לתוכןדלג למפת האתר. HE. ראשי. לוח הקרנות. תכניות החודש. סינמטק VOD. חדש ב-VOD. עלילתי ישראלי VOD.
מדריך להזמנת כרטיסים - סינמטק הרצליה
https://www.hcinema.org.il › מידע-נוסף
Herzliya Cinematheque. 5 subscribers. Subscribe · סרטון הדרכה שלישי - הזמנת כרטיסים למנויים. Info. Shopping. Tap to unmute ...
ביטול הזמנה – סינמטק תל אביב
www.cinema.co.il › ביטול-הזמנה
רכישת כרטיסים. ... נהלי ביטול הרשמה למנויים, כרטיסיות קורסים וסדרות ... הרשמו לניוזלטר של ...
Waterproof + שיחה עם הבמאית - ארכיון הסרטים הישראלי - סינמטק ...
jfc.org.il › meeting › waterproof
Mar 08, 2021 · גרמניה/ירדן 2019 בימוי: דניאלה קוניג איישה, חאוולה וריהאב הן נשים שעושות שינוי. הם מתקנות נזילות, מנקות מיכלי מים ומדריכות עקרות בית איך להתנהל נכון עם מים – בירדן, אחת הארצות היבשות ביותר עלי אדמות.
תנאי שימוש באתר לרכישת כרטיסים | תקנון – סינמטק תל אביב
www.cinema.co.il › תנאי-שימוש-באתר
רכישת כרטיסים. 5. נפלה טעות סופר באתר לרבות בתיאור המופע ו/או במחירו, לא יחייב הדבר את הסינמטק. במקרה שנפלה טעות סופר, יוכל הרוכש לבטל את הרכישה ללא גביית דמי ביטול. 6. לצורך רכישת כרטיסים בצורה ...
סינמטק ראש פינה: דף הבית
https://www.roshpinacine.com
לרכישת כרטיסים באתר: יש להיכנס לדף הסרט. מתחת לתמונת הסרט ללחוץ על כפתור 'להזמנת כרטיסים' * יש עמדה לרכישת כרטיסים באמצעות כרטיס אשראי מחוץ לסינמטק * הקופה ...
רשימת מופעים מומלצים: מדיטק חולון
https://tickets.mediatheque.org.il
זום אין: "קמח מים". זום אין: "קמח מים". סינמטק חולון ו-'קולנוע עצמאי בישראל' שמחים להזמין אתכם לסדרת המפגשים: 'ZOOM IN'. בכל מפגש נארח בזום יוצר או יוצרת לצפייה משותפת של סרט קצר ושיחה בהנחיית הבמאי אורן גרנר, על עשייה ואומנות, השראות, סיפורים, מוטיבציה וכל …
תקנון | סינמטק חיפה
www.haifacin.co.il › תקנון
ביטול הזמנת כרטיסים יתאפשר על ידי פנייה טלפונית למחלקת מכירות של החברה ובכפוף לזיהוי של המזמין על ידי נציגיה, ובלבד שהביטול ייעשה תוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום הזמנת כרטיסים וכי לא נותרו פחות מ ...
ביטול הזמנה – סינמטק תל אביב
https://www.cinema.co.il › ביטול-הזמנה
הרשמו לניוזלטר של סינמטק תל אביב וקבלו עדכונים על תכניות קולנוע סרטים והטבות לפני כולם! ... גשם? בידוד? כרטיסייה לסינמטק VOD לצפייה בסלון ביתכם ב75 ₪ בלבד.
תקנון סינמטק
https://www.haifacin.co.il › תקנון
שלום וברוכים הבאים לסינמטק חיפה - המרכז הקולנועי העירוני של חיפה (להלן: ... ביטול הזמנת כרטיסים יתאפשר על ידי פנייה טלפונית למחלקת מכירות של החברה ובכפוף ...
רשימת מופעים מומלצים: מדיטק חולון
tickets.mediatheque.org.il
רשימת מופעים מומלצים: מדיטק חולון. הגלריה משתמשת באנימציה. כדי להפעיל את הגלריה באמצעות מקשים, יש לעצור את האנימציה. עצור אנימציה. הצג את כל ארועי ינואר 2022. חפש לפי קטגוריה. תאטרון ילדים שעת ...
מנויים • סינמטק חולון
https://cinemaholon.org.il/members
המנוי הינו מנוי פתוח למשך שנה בה תוכלו ליהנות ממגוון הסרטים מתוך ההיצע הנרחב – סרטים חדשים, טרום בכורה, סרטים דוקומנטריים, קלאסיקות ועוד. המנוי הינו לשנה. המנוי מאפשר כניסה לכל הקרנות הסרטים (למעט אירועים מיוחדים) המנוי אישי ולא ניתן להעברה. כל אדם חייב בכרטיס.
עכשיו בסינמטק - סינמטק הרצליה
https://www.hcinema.org.il
כל הזכויות שמורות לסינמטק הרצליה. הגדלת גופן. הקטנת גופן. תצוגת שחור לבן. מצב ניגודיות גבוהה. הדגשת קישורים. גופן קריא (אריאל) איפוס. Page Reader.
בדיקה/ביטול הזמנה - סינמה סיטי
https://www.cinema-city.co.il › page
בדיקת/ביטול הזמנה. ניתן לבטל הזמנות אשר בוצעו באתר ובאפליקציה עד 3 שעות לפני מועד תחילת הסרט, במידה והכרטיסים לא נאספו ע"י הלקוח בבית הקולנוע. שימו לב:
מנויים • סינמטק חולון
cinemaholon.org.il › members
ביטול כרטיסים יש לבטל כרטיסים עד 6 שעות לפני ההקרנה. ניתן לבטל בהודעת וואטסאפ 052-4334448, במייל customers@mhc.org.il או בטלפון 1800-20-29-30 בשעות הפעילות.