חיפשת:

ביטויים עם המילה שפיר

מה זה שפיר | רב – מילים מילון עברי עברי | גרסת הדגמה חינם - Morfix
https://www.morfix.co.il › ravmilim
פירוש המילה שפיר על ידי מילון רב מילים – מילון עברי-עברי עדכני ומקיף בגרסת הדגמה ... המילון כולל הסברים מלאים ומקיפים, דוגמאות שימוש, מילים נרדפות, ביטויים ...
ביטויים בשקפים - ילדים בסיכוי
https://yeladim.org.il › merkazia-item
ביטויים בשקפים. רביטל ברנד. מטרת הפעילות: הכרת ביטויים והכרת מושגים עם המילה שנה והעשרה שפתית. תאור הפעילות: חידות ותשובות באמצעות ... דפי הראל ורינת שפיר.
השפה העברית - כל הביטויים
https://safa-ivrit.org/exp-abc
ביטויים באות ב'. ביטויים באות ג'. ביטויים באות ד'. ביטויים באות ה'. ביטויים באות ו'. ביטויים באות ז'. ביטויים באות ח'. ביטויים באות ט'. ביטויים באות י'.
מילים שאולות בעברית - האקדמיה ללשון העברית
https://hebrew-academy.org.il › מילים...
לא תמיד אפשר לעמוד על המקור המדויק שממנו הגיעה אלינו המילה. ... עובדה, ערטילאי, פומפייה, צוותא, שגיא, שפיר, להלן, לקמן, מטותא, תיקו.
מילון מורפיקס | מי שפיר באנגלית | פירוש מי שפיר בעברית
https://www.morfix.co.il/מי שפיר
מֵי שָׁפִיר [עֻבָּר] שם ז"ר. הנוזל שבו צף העובר ברחם אימו ואשר מגן עליו מפני חבטות ופגיעות אחרות במהלך התפתחותו. עוד.
קטגוריה:ניבים, ביטויים ופתגמים - ויקימילון
https://he.wiktionary.org/wiki/קטגוריה:ניבים,_ביטויים_ופתגמים
קטגוריה:ניבים, ביטויים ופתגמים. מתוך ויקימילון, מיזם רב לשוני ליצירת מילון חופשי שיתופי. קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש. אלפבית: א ב ג ד ה ו ז ח ט י כ ל מ נ ס ע פ צ ק ר ש ת.
מילון אבניאון - מה זה שפיר – פירוש המילה שפיר ,פרוש, הסבר ...
https://www.milononline.net/do_search.php?Q=%F9%F4%E9%F8
פירוש המילה שפיר לפי מילון אבניאון \ ספיר, מילון עברי עברי בעריכתו של איתן אבניאון. דקדוק, ניבים ומילים נרדפות לשפיר. משמעות המילה ופתגמים. במילון ספיר תוכלו למצוא מעל למאתים ועשרים אלף ערכים, ערכי משנה והגדרות, מלווים ...
מה זה שפיר - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › שפיר
תוצאות חיפוש לערך שפיר. ... שָׁפִיר הוא מושב עובדים ציוני דתי באזור השפלה בקרבת קריית מלאכי השייך למועצה ... ביטויים ושמות נוספים עם שפיר מויקיפדיה.
קטגוריה:ביטויים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קטגוריה:ביטויים
קטגוריה זו מכילה ניבים וביטויים שמשמעותם חורגת מהגדרה מילונית קצרה, משום שיש להם רקע היסטורי או לשוני חשוב, או שיש להם משמעות תרבותית וחברתית רחבה. ביטויים שלהם רק הגדרה מילונית קצרה יופיעו בויקימילון.
אוצר המשלים והפתגמים / ישראל חיים טביוב - פרויקט בן־יהודה
https://www.benyehuda.org › read
כגון דמיקלע לאושפיזא וטרחו קמיה שפיר, למחר נפיק יתיב בשוקא ואמר: רחמנא נברכיה לפלגיא, ... כך קרא צדוקי אחד לעם ישראל (עַם נמהר ומבוהל), מפני שהקדימו “נעשה” ...
מילון מורפיקס | שפיר באנגלית | פירוש שפיר בעברית
https://www.morfix.co.il/שפיר
עוד. מה זה שפיר? פירוש שפיר וקיצורי המשמעויות בעברית מוגשים באדיבות מילון רב-מילים המקיף ביותר לשפה העברית, הכולל פירושים מלאים וגם: מילים נרדפות, דוגמאות שימוש, ביטויים קשורים, ניקוד, כתיב מלא תקני, דקדוק ועוד.
שפיר - ויקימילון
https://he.wiktionary.org › wiki › שפיר
המילה מופיעה פעם אחת במקרא: ”עִבְרִי לָכֶם יוֹשֶׁבֶת שָׁפִיר עֶרְיָה-בֹשֶׁת לֹא יָצְאָה יוֹשֶׁבֶת צַאֲנָן מִסְפַּד בֵּית ...
ביטויים עם המילה גפן - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › ביטויים-עם-המילה-גפן
זמורה היא ענף של גפן, אבל לא כל ענף, זהו ענף מעוצה (מהמילה עץ) שממנו יצמחו ענפי השריגים ... ענבים הם אחד מאלה, המילה בציר מתארת רק את פעולת קטיף הענבים, .
קטגוריה:ניבים, ביטויים ופתגמים מהתלמוד ומהמשנה - ויקימילון
https://he.wiktionary.org/wiki/קטגוריה:ניבים,_ביטויים_ופתגמים...
דפים בקטגוריה "ניבים, ביטויים ופתגמים מהתלמוד ומהמשנה" קטגוריה זו מכילה את 200 הדפים המוצגים להלן, ומכילה בסך־הכול 285 דפים.
מה זה שפיר - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il/שפיר
שפיר. שָׁפִיר הוא מושב עובדים ציוני דתי באזור השפלה בקרבת קריית מלאכי השייך למועצה אזורית שפיר. מתוך ויקיפדיה. ש פִּיר - פִּיר, +ש הזיקה. 1. חלל סגור מכל צדדיו העובר לאורכו של מבנה. "פיר מעלית." 2. בור.
פתגמי כסף - על הגובה: ממשל זמין לילדים
https://kids.gov.il › galleryPage
תוכלו לקרוא על הפתגמים ועל מקורם בדף רשימת הפתגמים. אתם כותבים. הסיפור חולצתו של האיש המאושר מתאים לפתגם "איזהו עשיר? השמח בחלקו". הוא ממחיש את הפתגם.
ניבים וביטויים | עדן ברכות
https://smiled.co.il/ניבים-וביטויים
ניבים וביטויים אלו הם צירופי מילים השגורים בפינו בחיי היום-יום ובעלי רבדים שונים של משמעויות. לרוב אלו צירופי מילים בשפה גבוהה ומיושנת שחלקם נלקחו מהמקורות היהודיים, וניתן ללמוד מהם לא מעט על סדרי העולם ועל האנושות עצמה.
30 ניבים וביטויים עם המילה רוח | עדן ברכות
https://smiled.co.il/ביטויים-עם-המילה-רוח
הרוח יכולה להיתפס גם כמונח שנוגע לנבכי הנפש של האדם. בשביל לעשות לכם קצת סדר, ריכזנו עבורכם ביטויים יפים עם המילה רוח, שנוגעים לעוצמות הרוח ולעוצמותיה בנפשו של האדם.