חיפשת:

ביטויים עם המילה שחור

מילון מורפיקס | שחור באנגלית | פירוש שחור בעברית
www.morfix.co.il › שחור
מה זה שחור? פירוש שחור וקיצורי המשמעויות בעברית מוגשים באדיבות מילון רב-מילים המקיף ביותר לשפה העברית, הכולל פירושים מלאים וגם: מילים נרדפות, דוגמאות שימוש, ביטויים קשורים, ניקוד, כתיב מלא תקני, דקדוק ועוד.
6 ביטויים בכל מיני צבעים - CET
https://school.kotar.cet.ac.il/KotarApp/Index/...
בלי להסתכל במילון , ניסיתי להיזכר אילו עוד ביטויים של צבע יש בעברית , ונזכרתי שיש רואה שחורות , יש מי ש מסתכל על העולם במשקפיים ורודים , יש קווים אדומים שאסור לחצות , …
פירוש המילה שחור ,פרוש, הסבר, משמעות והגדרה - מילון אבניאון
https://www.milononline.net › do_se...
פירוש המילה שחור לפי מילון אבניאון \ ספיר, מילון עברי עברי בעריכתו של איתן ... שחור משמעות המילה | שחור ביטויים | שחור דקדוק | שחור לשון | שחור ניבים | שחור ...
צבע - ויקימילון
https://he.wiktionary.org/wiki/צבע
שחור לבן (3) תרגום . אנגלית: color‏, colour‏, paint‏, dye‏‏ ארמית: גַּוָּנָא, צִבְעָא; גאורגית: ფერი‏‏‏‏ (הגייה: פֶּרי) (1) גאורגית: საღებავი‏‏‏‏ (3) ערבית: لون‏, دهان‏‏‏‏ (תעתיק: דהאן, לון)
צבעים במקרא – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › צבעים_במקרא
חומרים נוספים
פתגמים וניבים שקשורים
www.orianit.edu-negev.gov.il/mvgm/files/דיסק מחוזי 5/תקא אשקלון...
טוב יעשו המורים, אם ישלבו ערכת ניבים וביטויים, בשעה שהם מקנים את איברי הגוף, היות שיש שפע של ביטויים, הקשורים לאיברי הגוף. פינת הביטויים. יש להקדיש פינה מיוחדת בכיתה לניבים, לביטויים ולפתגמים.
ברכות ופתגמים עם הביטוי חושך
https://brachot.net/query.php?q=חושך
ברכות ופתגמים עם הביטוי " חושך ". ברכות ופתגמים עם הביטוי ". חושך. ". 33 תוצאות. ברכה רומנטית ליומולדת מלא שמחה. בקי | יום הולדת. ... ז נצבעים בחושך השמים, אנחנו …
קטגוריה:ביטויים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קטגוריה:ביטויים
קטגוריה זו מכילה ניבים וביטויים שמשמעותם חורגת מהגדרה מילונית קצרה, משום שיש להם רקע היסטורי או לשוני חשוב, או שיש להם משמעות תרבותית וחברתית רחבה. ביטויים שלהם רק הגדרה מילונית קצרה יופיעו ב ויקימילון .
מילון מורפיקס | שחור באנגלית | פירוש שחור בעברית
https://www.morfix.co.il/שחור
מה זה שחור? פירוש שחור וקיצורי המשמעויות בעברית מוגשים באדיבות מילון רב-מילים המקיף ביותר לשפה העברית, הכולל פירושים מלאים וגם: מילים נרדפות, דוגמאות שימוש, ביטויים קשורים, ניקוד, כתיב מלא …
ביטויים למילה שמן - Google Docs
https://docs.google.com › edit
לפניכם רשימת ביטויים עם המילה "שמן". ... מיצאו לכל ביטויי ציור מתאים והדביקו ליד הביטויי. את הציורים חפשו באינטרנט. ... נוזל שחור וסמיך ששואבים מן האדמה =.
ביטויים עם המילה שלום - Dah Bear
https://dahbear.org › Lists
ביטויים עם המילה שלום ; 1, שלום עליכם, Have a peacefull day ; 2, שלום בית, Peace at your house ; 3, רודף שלום, Someone who seeks for peace ; 4, חס ושלום, G-d forbid ...
ברכות ופתגמים עם הביטוי שחור - אתר הברכות הישראלי
https://brachot.net › query › q=שחור
זה דווקא לא כל כך נורא שאני עיוור, תארו לכם שהייתי גם שחור. סטיבי וונדר | פתגמים מצחיקים. כשחתול שחור חוצה את דרכך, זה סימן שהוא בדרך לאן-שהוא.
צירופים וביטויים של שחור - מילוג
https://milog.co.il › שחור › ביטויים
מצאו מילה שמשלימה שני ביטויים - אחרי המילה הראשונה ולפני המילה השנייה. 1. מוסיקת _____. 2. _____ אחר.
6 ביטויים בכל מיני צבעים - CET
school.kotar.cet.ac.il › KotarApp › Index
בלי להסתכל במילון , ניסיתי להיזכר אילו עוד ביטויים של צבע יש בעברית , ונזכרתי שיש רואה שחורות , יש מי ש מסתכל על העולם במשקפיים ורודים , יש קווים אדומים שאסור לחצות , ולפעמים צריך לחכות עד שמישהו נותן אור ירוק .
30 ביטויים וניבים עם המילה אור | עדן ברכות
https://smiled.co.il/ביטויים-וניבים-עם-המילה-אור
30 ביטויים וניבים עם המילה אור ופירושם. "נרו יאיר" – שיזכה לחיים ארוכים. "אורה ושמחה" – שמחה גדולה. "האיר פנים" – חייך. "אורו עיניו" – שמח. "הלך לאורו" – פעל בהשפעת אדם אחר. "אור וצל" – דברים טובים ...
קטגוריה:ניבים, ביטויים ופתגמים - ויקימילון
https://he.wiktionary.org › wiki › קטג...
קטגוריה זו מכילה את 7 קטגוריות המשנה המוצגות להלן, ומכילה בסך־הכול 7 קטגוריות משנה. א. אמרות שאולות משפות לועזיות‏ (22 דפים).
עוד 50 ביטויים באנגלית והביטוי המקביל שלהם בעברית - לימוד נעים
https://www.limudnaim.co.il › עוד-50...
זהו המאמר השני בסדרת המאמרים בנושא ביטויים באנגלית. ... Saving for a rainy day, גרוש לבן ליום שחור, לחסוך כסף לזמן מאוחר יותר.
שחור - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › שחור
פיגמנט שחור יכול להיות תוצאה של שילוב של כמה פיגמנטים הסופגים בהתאמה את כל הצבעים. ... שתיארה את הצבע השחור. אולם, מילה זו שונה מן המילה העברית "שחור".
שפה לבנה, שפה שחורה - העוקץ
www.haokets.org › 2009/09/21 › שפה-לבנה-שפה
בתקופתו, המילה שחור במילונים תורגמה בשלל מטפורות שליליות בעליל. היום, במילון אוקספורד המילה "negro" מוגדרת כ"כושי", עם הערה המציינת:"Be careful, this word is now considered offensive ".
קטגוריה:ביטויים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › קטגוריה:ביטויים
קטגוריה זו מכילה ניבים וביטויים שמשמעותם חורגת מהגדרה מילונית קצרה, משום שיש להם רקע היסטורי או לשוני חשוב, או שיש להם משמעות תרבותית וחברתית רחבה. ביטויים שלהם רק הגדרה מילונית קצרה יופיעו ב ויקימילון .
פתגמים וניבים שקשורים
www.orianit.edu-negev.gov.il › mvgm › files
טוב יעשו המורים, אם ישלבו ערכת ניבים וביטויים, בשעה שהם מקנים את איברי הגוף, היות שיש שפע של ביטויים, הקשורים לאיברי הגוף. פינת הביטויים. יש להקדיש פינה מיוחדת בכיתה לניבים, לביטויים ולפתגמים.
ברכות ופתגמים עם הביטוי חושך
brachot.net › query
ברכות ופתגמים עם הביטוי " חושך ". ברכות ופתגמים עם הביטוי ". חושך. ". 33 תוצאות. ברכה רומנטית ליומולדת מלא שמחה. בקי | יום הולדת. ... ז נצבעים בחושך השמים, אנחנו עומדים שם שנינו, מחזיקים ידים ומסתכלים אחד לשני בעיניים.
ברכות ופתגמים עם הביטוי ריח
https://brachot.net/query.php?q=ריח
ברכות ופתגמים עם הביטוי " ריח ". ברכות ופתגמים עם הביטוי ". ריח. ". ... את צבעי הזריחה והשקיעה ואת הכוכבים המנצנצים בחשכה. שתקום עם חיוך גדול ומתוק אל המחר והכי חשוב - שתהיה מאושר... < ... ... את צבעי הזריחה והשקיעה, ואת הכוכבים המנצנצים בחשכה.
ניבים וביטויים | עדן ברכות
https://smiled.co.il/ניבים-וביטויים
ניבים וביטויים אלו הם צירופי מילים השגורים בפינו בחיי היום-יום ובעלי רבדים שונים של משמעויות. לרוב אלו צירופי מילים בשפה גבוהה ומיושנת שחלקם נלקחו מהמקורות היהודיים, וניתן ללמוד מהם לא …
השפה העברית - כל הביטויים
https://www.safa-ivrit.org/exp-abc/index.php
ביטויים באות ב'. ביטויים באות ג'. ביטויים באות ד'. ביטויים באות ה'. ביטויים באות ו'. ביטויים באות ז'. ביטויים באות ח'. ביטויים באות ט'. ביטויים באות י'.