חיפשת:

ביטוח לאומי סיעוד טלפון

סיעוד - שאלות ותשובות | ביטוח לאומי
http://www.btl.gov.il › סיעוד › Pages
מוקד טלפוני ארצי *6050 או 04-8812345 ... אני זקוק לעזרה סיעודית מיידית. מה לעשות? ... למה המטפלת שלי מקבלת רק חלק מהתשלום שהביטוח לאומי מעביר לחברת הסיעוד?
אפשרות לקבל קצבה בכסף - סיעוד | ביטוח לאומי
http://www.btl.gov.il › ... › סיעוד
זכאי לקצבת סיעוד יכול לקבל חלק מהקצבה או את כולה בכסף במקום שירותי הסיעוד. סכום הקצבה ואפשרויות הבחירה משתנים בהתאם לרמת הקצבה שלך. אם אתה מקבל קצבת סיעוד ברמה ...
פנייה של זכאי לקצבת סיעוד - ביטוח לאומי
http://www.btl.gov.il › ... › סיעוד
מוקד טלפוני ארצי *6050 או 04-8812345. תיבת חיפוש של האתר,לאחר הקלדת 3 אותיות הראשונות, נוכל להציע לך אפשרויות מתאימות לחיפוש, במידע והאפשרויות המוצעות לא ...
סיעוד - טפסים | ביטוח לאומי
http://www.btl.gov.il › ... › טפסים
בקשה לבדיקה מחדש של זכאי לגמלת סיעוד עקב טענת החמרה (2620) ... בחירת שירותי סיעוד לזכאים ברמה ראשונה - 2.5 עד 3 נקודות (2672).
סיעוד - קצבאות והטבות | ביטוח לאומי
www.btl.gov.il/benefits/Long_Term_Care/pages/default.aspx
דמי ביטוח לאומי. הביטוח הלאומי גובה דמי ביטוח לאומי מכל התושבים בהתאם להכנסותיהם ולמעמדם, ומשלם קצבאות לזכאים. ... לפי 6 רמות זכאות, וכן ניתן לבחור לקבל את הקצבה בכסף וגם בשירותי סיעוד.
יצירת קשר בנושאי סיעוד - ביטוח לאומי
http://www.btl.gov.il › ... › סיעוד
חברת טלפארמה - טל' 1-700-70-70-80. מוקד טלפוני 2637*. לבירורים וקבלת מידע. פנייה לסניף. ניתן לפנות לסניף באמצעות האתר:.
סל השירותים בסיעוד - סיעוד | ביטוח לאומי
http://www.btl.gov.il › ... › סיעוד
מקבל קצבת סיעוד יכול לשלב בין קצבה בכסף לשירותי סיעוד. ... לידיעתך, בן משפחה של הקשיש יכול לטפל בו ולקבל תשלום, אם הוא מועסק דרך חברת סיעוד.
סיעוד - קצבאות והטבות | ביטוח לאומי
http://www.btl.gov.il › benefits › Pages
באפשרותכם להיעזר במחשבון "בחירת סל שירותים בסיעוד" כדי לבנות תוכנית טיפול אישית. לבירורים ניתן להתקשר למוקד טלפוני 2637* או לפנות באמצעות האתר.
המוסד לביטוח לאומי - שירות אישי
https://ps.btl.gov.il
כאן ניתן לקבל מידע אישי במגוון רחב של נושאים. האתר מופעל באמצעות הזדהות בקוד משתמש ובסיסמה. להצטרפות לשירות ניתן להזמין קוד משתמש וסיסמה באמצעות אתר הביטוח הלאומיאו באמצעות המוקד הטלפוני *6050. ניתן גם לפנות לאחד מהסניפים ולקבל קוד משתמש וסיסמה במקום.
פנייה של זכאי לקצבת סיעוד - סיעוד | ביטוח לאומי
www.btl.gov.il/About/contact_us/KesherPniyot/Pages/PniyotZacay.aspx
דמי ביטוח לאומי. הביטוח הלאומי גובה דמי ביטוח לאומי מכל התושבים בהתאם להכנסותיהם ולמעמדם, ומשלם קצבאות לזכאים. כך מועברות הכנסות מקבוצות מבוססות מבחינה כלכלית לקבוצות חלשות ופגיעות, ובכך ...
מוקד טלפוני ארצי - סניפים וערוצי שירות | ביטוח לאומי
www.btl.gov.il/snifim/Pages/מוקד טלפוני ארצי.aspx
בדרך זו יכול המוסד לביטוח לאומי להבטיח שהמידע הנמסר יגיע רק לידיו של מי שזכאי לקבלו. אם אין לך קוד סודי תוכל להנפיק אותו ישירות דרך אתר האינטרנט או באמצעות פנייה למוקד הטלפוני, והקוד יישלח לביתך.
יצירת קשר בנושאי סיעוד - סיעוד | ביטוח לאומי
www.btl.gov.il/benefits/Long_Term_Care/Pages/KesherSiud.aspx
להתאמת מוצרי ספיגה יש לפנות לאחת החברות שזכו במכרז לספק מוצרי ספיגה לזכאי חוק סיעוד, יש לפנות לאחת החברות בטלפונים: חברת חוגלה - טל' 9772800 -08 שלוחה 3. חברת כמיטק - טל' 7620000 - 09 שלוחה 4. חברת טלפארמה - טל' 1-700-70-70-80.
בירורים אישיים - צור קשר | ביטוח לאומי
https://www.btl.gov.il › contact-snif
אבטלה · נכות כללית · הבטחת הכנסה · ביטוח וגבייה · הריון ולידה · צור קשר בנושאי גמלת סיעוד · בירורים לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, חרשות, אילמות ...
צור קשר - קרן סיעוד | ביטוח לאומי
http://www.btl.gov.il › ... › קרן סיעוד
כתובת: המוסד לביטוח לאומי. אגף קרנות. קרן סיעוד. שד' ויצמן 13, ירושלים 9100001. פקס: 02-6463091. כמו כן ניתן לשלוח את הטפסים בדואר האלקטרוני לכתובת:.
סיעוד - צור קשר | ביטוח לאומי
www.btl.gov.il/about/contact_us/kesherpniyot/pages/default.aspx
לתשומת לבכם, עקב עומס פניות, צפויים עיכובים בזמני המענה לפניות. באתר שירות אישי, ניתן למצוא מידע על תביעות שאושרו. פנייה של זכאי לקצבת סיעוד. פנייה של נותני שירותים בסיעוד. img.