חיפשת:

בזוי מילה נרדפת

מילים נרדפות למילה בזוי - יויופדיה
www.yo-yoo.co.il › data › synonyms
מילים נרדפות למילה בזוי - יויופדיה בזוי מילים נרדפות ל בזוי שפל, נבזה, מנוול, נוכל שלחו מילים נרדפות נוספות עוד מידע שתרצו לדעת על בזוי מידע על בזוי חרוזים שאלות ותשובות ערכים אקראיים ששון, להלך, להציע, כלב ים, שקדן, הלצה, ארז, חוסר יחס, התאהבה, רמז, שימש, מדהימה, ספונטני, אפליה, חוות דעת, למחזר, טייס, מדפסת, סופה, מזרחי שתפו את העמוד עם חברים:
ראוי מילה נרדפת - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il/ראוי-מילה-נרדפת
נפלא: מילה נרדפת. יפה, נפלאה הנרטיב ללא התגלמות הופך משעמם,שטוח מהר מאוד מעצבן. אולי זו הסיבה שכעת גם העיתונות מלאה בשמות תואר שנועדו להדגיש את תכונותיהם של אנשים ותופעות - כך שניתן לשמור על תשומת לבו של הקורא, להתאים ...
נתעב - ויקימילון
https://he.wiktionary.org › wiki › נתעב
שפל, עלוב, בזוי, פְּחוּת-ערך, שיש בו מן התועבה ... מקור המילה נִתְעָב היא מן הלשון המקראית. מקור המלה מְתֹעָב הוא מלשון ימי ... מילים נרדפותעריכה.
נקלה - ויקימילון
https://he.wiktionary.org/wiki/נקלה
מילה גזורה; מילים נרדפות . מילה נרדפת; ניגודים . ניגוד; תרגום . אנגלית: word‏‏‏‏ ראו גם
מילים נרדפות למילה נוכל - יויופדיה
www.yo-yoo.co.il › data › synonyms
מילים נרדפות למילה נוכל - יויופדיה נוכל מילים נרדפות ל נוכל נבזה, בזוי, מנוול, שפל שלחו מילים נרדפות נוספות עוד מידע שתרצו לדעת על נוכל מידע על נוכל חרוזים שאלות ותשובות ערכים אקראיים העצמה, שוכח, לעג, תא, ביונסה, נענש, חלול, ילד, מקיש, זאגרב, מנדולינה, ראויה, יען, רפאל, מטיב, גומחה, משסע, חשמלי, מסגרת, חיבר שתפו את העמוד עם חברים: העמוד לא תקין?
אתיקה קפיטליסטית ורוח היהדות | סלואו - תנועת ההאטה
https://slow.org.il › 2013/06/07 › אתי...
לעומת זאת, למילה "עשיר" אין כל מילה נרדפת בתנ"ך, פרט למילה "גדול", אשר אפשר להבין אותה ... העשיר מואר באור חיובי, ואילו העני נחשב בזוי ושפל.
מילה נרדפת להתנגד - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il/מילה-נרדפת-להתנגד
מִילָּה נרדפת. מילה בעלת משמעות זהה; שם נרדף; סינונים. synonym. מילה נרדפת. בתחומי המילונאות והסמנטיקה הלקסיקלית, מילים נרדפות או סינונימים הן קבוצת מילים בשפה מסוימת שיש להן משמעות שקולה או דומה מאוד.
ראוי מילה נרדפת - מנוע חיפוש סרצ'
srch.co.il › ראוי-מילה-נרדפת
נפלא: מילה נרדפת. יפה, נפלאה הנרטיב ללא התגלמות הופך משעמם,שטוח מהר מאוד מעצבן. אולי זו הסיבה שכעת גם העיתונות מלאה בשמות תואר שנועדו להדגיש את תכונותיהם של אנשים ותופעות - כך שניתן לשמור על תשומת לבו של הקורא, להתאים ...
מילים נרדפות למילה בזוי - יויופדיה
https://www.yo-yoo.co.il/data/synonyms/6864
מילים נרדפות לבזוי, מילים נרדפות למילה בזוי. מילים שונות שיש להן משמעות שקולה או דומה מאוד למילה בזוי. א ב ג ד ה ו ז ח ט י כ ל מ נ ס ע פ צ ק ר ש ת בזוי. מילים ...
פירוש המילה בזוי ,פרוש, הסבר, משמעות והגדרה - מילון אבניאון
https://www.milononline.net › do_se...
פירוש המילה בזוי לפי מילון אבניאון \ ספיר, מילון עברי עברי בעריכתו של איתן אבניאון. דקדוק, ניבים ומילים נרדפות לבזוי. משמעות המילה ופתגמים.
מילים נרדפות של בזוי - מילוג
milog.co.il › בזוי › s
מילה נרדפת של בזוי - מילים נרדפות של בזוי - נרדפת לבזוי - הפכים של בזוי - czuh פסוק מהתנ"ך הִנֵּה קָטֹן נְתַתִּיךָ בַּגּוֹיִם, בָּזוּי אַתָּה מְאֹד.
פחותי ערך בזויים תשבץ - מורדו - פתרון תשחצים ותשבצים
http://pitaronfree.blogspot.com › blo...
הביטוי "פחותי ערך, בזויים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות ... בזויים פירוש, פחותי ערך, בזויים מילה נרדפת, פחותי ערך בזויים תשחץ.
פירוש בִּזּוּי בעברית - מורפיקס
https://www.morfix.co.il › בִּזּוּי
פירוש בִּזּוּי וקיצורי המשמעויות בעברית מוגשים באדיבות מילון רב-מילים המקיף ביותר לשפה העברית, הכולל פירושים מלאים וגם: מילים נרדפות, דוגמאות שימוש, ...
מילה נרדפת in English - Hebrew-English Dictionary | Glosbe
https://glosbe.com/he/en/מילה נרדפת
כן, אבל חופש היא רק מילה נרדפת לגעגועים למישהו. Yeah, but freedom is just another word for missing someone. זה מילה נרדפת . It's a synonymn. זאת מילה נרדפת לעיוורון וחירשות. That's another word for blind and deaf. " טוב " היא מילה נרדפת ל " חלש ...
בזוי | בזוי תשבץ | מתועב, בזוי | בזוי נתעב תשחץ
tasbetz.blogspot.com › 2013 › 02
ביטויים דומים: בזוי פירוש, בזוי מילון, מה זה "בזוי נתעב", בזוי, נתעב 4 אותיות, בזוי, נתעס מילה נרדפת, בזוי נתעב פירוש מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף. עזרנו לכם למצוא את הפתרון ?
נִבְזֶה
http://www.snopi.com › xDic › HHdic
מילים נרדפות: שָׁפָל, רשׁע, נאלח, בזוי, נמאס, חדל-אישים, נִקְלֵה, חסר-כּבוד, מנוּול. "נִבְזֶה וַחֲדַל אִישִׁים, אִישׁ מַכְאֹבוֹת ...
מילים נרדפות למילה נוכל - יויופדיה
https://www.yo-yoo.co.il/data/synonyms/6866
מילים נרדפות למילה נוכל - יויופדיה. נוכל. מילים נרדפות ל נוכל. נבזה, בזוי, מנוול, שפל. שלחו מילים נרדפות נוספות. עוד מידע שתרצו לדעת על נוכל. מידע על נוכל. חרוזים. שאלות ותשובות.
נתעב, מאוס | נתעב מאוס תשבץ - תשאלו את ליטל - מילון לתשחצים …
www.asklital.com/2017/12/נתעב-מאוס-נתעב-מאוס-תשבץ
ביטויים דומים: נתעב מאוס 4 אותיות, נתעב מאוס מילון, נתעב מאוס פירוש, נתעב מאוס מילה נרדפת, נתעב מאוס תשחץ, נתעב מאוס תשבץ מחפשים תשובות נוספות ? הכניסו את ההגדרה ב תיבת החיפוש!
נקלה - ויקימילון
he.wiktionary.org › wiki › נקלה
בזוי, קל-ערך. ”וַיֹּאמֶר דָּוִד הַנְקַלָּה בְעֵינֵיכֶם הִתְחַתֵּן בַּמֶּלֶךְ ... מילה נרדפת;
נתעב, בזוי, מלוכלך | נתעב בזוי מלוכלך תשבץ - תשאלו את ליטל ...
www.asklital.com › 2019 › 02
ראשית, הביטוי "נתעב, בזוי, מלוכלך" יכול להופיע במדור התשבצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות של חידות ותשבצים ובמגזינים השונים. תוך מספר צעדים – נהיה יותר חכמים. ראשית, עלינו למנות את מספר המשבצות המרכיבות את התשובה להגדרה: נתעב, בזוי, מלוכלך בתשחץ. כך נוכל לדעת מכמה אותיות מורכב הפתרון שלנו.
בזוי | בזוי תשבץ | מתועב, בזוי | בזוי נתעב תשחץ
https://tasbetz.blogspot.com/2013/02/blog-post_4099.html
פתרון 3 אותיות: שפל ( בזוי ומתועב) פתרון 4 אותיות: נאלח (מתועב, בזוי), נקלה, נתעב ( מאוס ובזוי, נקלה) פתרון 5 אותיות: פתרון 6 אותיות: פתרון 7 אותיות: פתרון 8 אותיות ומעלה: ביטויים דומים: בזוי פירוש, בזוי מילון, מה זה "בזוי נתעב", בזוי, נתעב 4 אותיות, בזוי, נתעס מילה נרדפת, בזוי נתעב פירוש.
מילים נרדפות של בזוי - מילוג
https://milog.co.il/בזוי/s/נרדפות
מילה נרדפת של בזוי - מילים נרדפות של בזוי - נרדפת לבזוי - הפכים של בזוי - czuh
מילים נרדפות ואנלוגיות ל-בזוי בעברית | מילון Reverso
https://synonyms.reverso.net › מלים-נרדפות › בזוי
אני מצטערת על מה שאמרתי באותו היום על שקראתי לך. בזוי ונתעב. אני לא יודע מה יותר בזויה, העובדה שהיא ביקשה ממך להשפיל אותי או שהסכמת. סטנדרטי.
נתעב, בזוי, מלוכלך | נתעב בזוי מלוכלך תשבץ - תשאלו את ליטל
www.asklital.com/2019/02/נתעב-בזוי-מלוכלך-נתעב-בזוי-מלוכלך...
ביטויים דומים: נתעב, בזוי, מלוכלך 4 אותיות, נתעב, בזוי, מלוכלך מילון, נתעב, בזוי, מלוכלך פירוש, נתעב, בזוי, מלוכלך מילה נרדפת, נתעב, בזוי, מלוכלך תשחץ, נתעב, בזוי, מלוכלך תשבץ
מילים נרדפות של בזוי - מילוג
https://milog.co.il › בזוי › נרדפות
מילוג, מילון עברי עברי. תוצאות חיפוש לערך בזוי. ... בִּזּוּי. מילים נרדפות של בזוי. בִּיּוּשׁ, הוֹבָשָׁה, הַזְחָלָה, הַחְפָּרָה, ...
מילים נרדפות למילה בזוי - מילון יויו - מאגר ידע באתר יויו
https://www.yo-yoo.co.il › synonyms
מילים נרדפות לבזוי, מילים נרדפות למילה בזוי. מילים שונות שיש להן משמעות שקולה או דומה מאוד למילה בזוי.