חיפשת:

בוני התיכון כפר סבא הירוקה

פרויקטים בכפר סבא הירוקה - השכונות הירוקות
www.green-kfarsaba.co.il › projects
Green + Smart / תורג'מן. רויקט GREEN AND SMART של חברת תורגמן, בשכונה הירוקה בכפר סבא, הוא פרויקט מרהיב ביופיו, המציב סטנדרט חדש בכל הנוגע לבניה ירוקה וחכמה. לקרוא עוד.
בוני התיכון פותחת קניון חדש בכפר סבא - גלובס
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001065607
Sep 01, 2015 · בוני התיכון פותחת קניון חדש בכפר סבא מיכל רז חיימוביץ' 01.09.2015 רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר?
בוני התיכון - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › בוני_...
בוני התיכון הנדסה אזרחית ותשתיות בע"מ, המוכרת בשם המקוצר בוני התיכון, ... B CENTER, הוא מרכז מסחרי שהוקם על ידי בוני התיכון בכפר סבא הירוקה.
"בוני התיכון" החלה בבניית מרכז מסחרי בשטח של 21,000 מ"ר ...
www.hadirot.co.il › boh-kfar-saba
Oct 04, 2011 · לדברי עמי פרץ, מנכ"ל חברת בוני התיכון: "המרכז המסחרי, שימלא את כל הפונקציות היומיומיות עבור דיירי השכונה הירוקה בכפר סבא ושכניהם, נבנה תוך חשיבה על אלמנטים של פיתוח נופי וסביבה ירוקה המותאמת לאופי השכונה.
בוני התיכון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/בוני_התיכון
בוני התיכון הנדסה אזרחית ותשתיות בע"מ, המוכרת בשם המקוצר בוני התיכון, היא חברה ציבורית ישראלית, העוסקת, בעצמה ובאמצעות חברות בנות, בייזום, פיתוח, שיווק וניהול של פרויקטי בנייה למסחר ומגורים. החברה נוסדה ב-1985 על ידי אהרון פרץ ובנו, עמרם (עמי) פרץ. בתחילת דרכה התמקדה החברה בבנייה בפריפריה, ובמאה ה-21 הבנייה מתמקדת בעיקר במרכז הארץ. בסוף 2018 העסיקה החברה 41 עובדים. משרדי החברה שוכנים בחולון. מאז נובמבר 1993 נסחרים ניירות הערך של החברה בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
"בוני התיכון" החלה בבניית מרכז מסחרי בשטח של 21,000 מ"ר בשכונה …
https://www.hadirot.co.il/projects/568-boh-kfar-saba
"בוני התיכון" החלה בבניית מרכז מסחרי בשטח של 21,000 מ"ר בשכונה הירוקה בכפר סבא . חברת בוני התיכון, החלה בעבודות בניית מרכז מסחרי בשטח כולל של 21,000 מ"ר …
פורום כפר סבא הירוקה :: Topic: מרכז מסחרי (בוני התיכון) (1/1)
www.green-kfarsaba.co.il/forum/7-------/24886-מרכז-מסחרי-בוני-התיכון
כפר סבא הירוקה - תשתיות, פיתוח ואיכות הסביבה Threaded Indented. הנושא מרכז מסחרי (בוני התיכון) מרכז מסחרי (בוני התיכון) 8 שנים 11 חודשים ago #24886. RIO; ... (בוני התיכון) 8 …
בוני התיכון - דירות ופרוייקטים חדשים ברחבי הארץ
מבחינתנו, מוצר טוב הוא לא מספיק. חווית המגורים של בוני התיכון מתחילה במפגש הראשון, בחיוך, בלחיצת היד. בידיעה שאנחנו זוכים ללוות אתכם בהחלטה חשובה ומרגשת בחיים. על כן, כל אנשי המקצוע בשטח, במשרדי המכירות ובמחלקת שירות הדיירים – כולם מחוייבים …
Top Family, כפר סבא הירוקה - מדלן
https://www.madlan.co.il › projects › Top Family - כפר סבא
Top Family, כפר סבא הירוקה. יזם - בוני התיכון. ... נקודות עיקריות. חינוך. בנייה חדשה. תחבורה. מטרדים. חיים בשכונה. שיינפיין 17 כפר סבא ...
דירת 4 חדרים בכפר סבא הירוקה - נכסי הכפר
https://n-hakfar.co.il › נכסים
למכירה בירוקה 80 דירת 4 חד' מרווחת 110 מ"ר במיקום נדיר לייד הפארק. פינת אוכל גדולה, דירה מוארת מאוד ומפוארת. בניין מדהים של בוני התיכון.
חברת הנדל"ן בוני התיכון משיקה את B CENTER בשכונת כפר סבא ...
https://kib.co.il › חברת-הנדלן-בוני-התיכון...
חברת הנדל"ן בוני התיכון משיקה בחודש הקרוב את מתחם B CENTER בשכונת כפר סבא הירוקה. ההשקעה בהקמת המתחם החדש כ- 150 מיליון ₪.
מרכז מסחרי חדש יפתח בשכונה הירוקה של כפר סבא
www.allmarketing.co.il
Aug 25, 2015 · עמי פרץ, מנכ"ל חברת בוני התיכון: "חברת בוני התיכון זיהתה הזדמנות בפתיחת מרכז מסחרי באחת השכונות הטובות והמובילות בארץ. אנו מאמינים שהאוכלוסיות של השכונות החדשות כיום מעוניינות במעטפת שלמה שתיתן מענה לכל צרכיהם ליד הבית, B CENTER הוקם בשביל למלא את הצרכים הללו." הדפס.
פורום כפר סבא הירוקה :: Topic: פרוייקט טופ פמילי- בוני תיכון (1/1)
www.green-kfarsaba.co.il/.../16828-פרוייקט-טופ-פמילי-בוני-תיכון
הסטנדרט של בוני התיכון מאוד גבוה (לפחות לפי מה ששמעתי מאנשים שרכשו בפרויקטים אחרים). דלתות פנים וחוץ, קרמיקות, ברזים וכו' ברמה מאוד גבוה כך שתוכלי לבנות לך דירה מאוד יפה גם ללא שידרוגים.
Top Family, כפר סבא (הסתיים השיווק) - גורו דירות חדשות
http://www.guru.co.il › boney-family
Top Family, כפר סבא (הסתיים השיווק). חברת בוני התיכון · כפר סבא הירוקה · אכלוס: 2016. התמונה אינה מהפרויקט. חדרים, סוג, שטח (מ״ר), מחיר* ...
מרכז מסחרי חדש יפתח בשכונה הירוקה של כפר סבא
https://www.allmarketing.co.il/?CategoryID=137&ArticleID=22852
Aug 25, 2015 · עמי פרץ, מנכ"ל חברת בוני התיכון: "חברת בוני התיכון זיהתה הזדמנות בפתיחת מרכז מסחרי באחת השכונות הטובות והמובילות בארץ. אנו מאמינים שהאוכלוסיות של השכונות החדשות כיום מעוניינות במעטפת שלמה שתיתן מענה לכל צרכיהם ליד הבית, B CENTER הוקם בשביל למלא את הצרכים הללו." הדפס.
בוני התיכון פותחת קניון חדש בכפר-סבא בכ-150 מיליון שקל - גלובס
Sep 01, 2015 · בשבוע הבא ייפתח מרכז b center בשכונת כפר-סבא הירוקה. את המרכז החדש תפתח חברת הנדל"ן בוני התיכון בהשקעה של כ-150 ...
סנטר כפר סבאB | snir - Wix.com
ofarik.wixsite.com › snir › --b
בליבן של השכונות החדשות בכפר סבא הירוקה שבכפ"ס הוקם מרכז bסנטר על ידי חברת בוני התיכון ובו למעלה מ-7,000 מ"ר של שטחי מסחר על פני מגרש שגודלו 23 דונמים.
בוני התיכון - B CENTER כפר סבא .מאת:שרית יוכפז - TheMarker Cafe
cafe.themarker.com/post/3255247
Sep 10, 2015 · TheMarker Cafe שריתיוכפז0 שרית יוכפז: חדשות החיים היפים בוני התיכון - B CENTER כפר סבא .מאת:שרית יוכפז
פרויקטים חדשים ודירות חדשות בשכונת כפר סבא הירוקה, כפר סבא - יד2
https://www.yad2.co.il › ... › אזור רעננה וכפר סבא › כפר סבא
תוכלו למצוא באתר מגוון רחב של דירות חדשות בשכונת כפר סבא הירוקה, כפר סבא. ... רם אדרת GINDI TLV sbc שגראוי בוני התיכון אשדר ארזי הנגב רוטשטיין נדלן אביסרור ...
בוני התיכון - דירות ופרוייקטים חדשים ברחבי הארץ
https://www.boh.co.il
מראשית ימיה חרטה בוני התיכון על דגלה את בניין הארץ. בנייה אשר מתאפיינת באיכות בלתי מתפשרת וכניסה לפרטים שתישאר רלוונטית דורות קדימה.
בוני התיכון – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › בוני_התיכון
בוני התיכון הנדסה אזרחית ותשתיות בע"מ, באתר "מאיה" הערות שוליים [ עריכת קוד מקור | עריכה ] ^ 1 2 3 4 5 6 בוני התיכון: נתונים כספיים באתר מאי"ה .
בוני התיכון פותחת קניון חדש בכפר-סבא בכ-150 מיליון שקל - גלובס
www.globes.co.il › news › article
Sep 01, 2015 · בשבוע הבא ייפתח מרכז b center בשכונת כפר-סבא הירוקה. את המרכז החדש תפתח חברת הנדל"ן בוני התיכון בהשקעה של כ-150 ...
מי קונה דירות בכפר סבא הירוקה? תושבי רעננה | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › articles
שכונת כפר סבא הירוקה עתידה לכלול 5000 דירות ולפי החברות הבונות במתחם, ... גם בחברת בוני התיכון, הבונה גם היא פרויקט במתחם בשם "טופ פמילי", ...
"בוני התיכון" החלה בבניית מרכז מסחרי בשטח של 21,000 מ"ר בשכונה …
https://www.hadirot.co.il/boh-kfar-saba
Oct 04, 2011 · לדברי עמי פרץ, מנכ"ל חברת בוני התיכון: "המרכז המסחרי, שימלא את כל הפונקציות היומיומיות עבור דיירי השכונה הירוקה בכפר סבא ושכניהם, נבנה תוך חשיבה על אלמנטים של פיתוח נופי וסביבה ירוקה המותאמת לאופי השכונה.
בוני התיכון - דירות ופרוייקטים חדשים ברחבי הארץ
www.boh.co.il
מבחינתנו, מוצר טוב הוא לא מספיק. חווית המגורים של בוני התיכון מתחילה במפגש הראשון, בחיוך, בלחיצת היד. בידיעה שאנחנו זוכים ללוות אתכם בהחלטה חשובה ומרגשת בחיים. על כן, כל אנשי המקצוע בשטח, במשרדי המכירות ובמחלקת שירות הדיירים – כולם מחוייבים לשירות אישי, מעולה, אדיב ומקצועי.
Topic: בוני התיכון משיקה פרויקט חדש בכפר סבא הירוקה (1/1)
https://www.green-kfarsaba.co.il › 10...
חברת בוני התיכון השיקה השבוע פרויקט חדש בכפר סבא הירוקה. הפרויקט ממקום בצפון כפר סבא בשכונת "כפר סבא... (1/1) - Hebrew.