חיפשת:

בולדרלנד כפר סבא קופון

iclimb - איי קליימב כפר סבא - קיר טיפוס, קופון הנחה | קופונופש
https://www.cuponofesh.co.il › אטרקצ...
קופון הנחה ל- iclimb כפר סבא - בולדרלנד ישראל, הממוקם באיזור התעשיה של כפר סבא, הינו הסניף הישראלי של המותג הטיפוס העולמי המוביל Boulderland.
לונה פארק תל אביב קופון הנחה | קופונופש
https://www.cuponofesh.co.il/אטרקציות/cards...
לונה פארק. תל אביב והמרכז, תל אביב, 03-6427080. בלונה פארק תל אביב תמצאו מגוון אטרקציות לילדים, פעילויות לילדים ומגוון אטרקציות שונות. בילוי לכל המשפחה לאורך כל היום.
פנטופיה- קירות טיפוס לילדים
www.360climbing.co.il/?page_id=1523
ניתן לראות מגוון של קירות מסוג זה במתחם "פאנטופיה" (Funtopia) הראשון בארץ אשר בנינו בכפר סבא המכיל רק קירות מסוג זה. וכן במתקן פנטופיה שבנינו ברשל"צ כחלק ממתחם Iclimb במקום.
iclimb - איי קליימב כפר סבא - קיר טיפוס, קופון הנחה | קופונופש
https://www.cuponofesh.co.il/iclimb_איי_קליימב_כפר_סבא_קיר_טיפוס...
בולדרלנד ישראל, קיר הטיפוס (בולדר) הגדול והמתקדם בארץ, נבנה בסטנדרט העולמי הגבוה ביותר וכולל מאות מטרים של שטחי טיפוס למתחילים ולמתקדמים לצד מתקני אימון משלים, פינות ישיבה נעימות, אינטרנט אלחוטי, שירותים ומקלחות. תחת אותה קורת גג תמצאו גם את מתחם …
כניסה למתחם הג'ימבורי בנינג'ה סטוק, קניון כפר סבא הירוקה | גרו (גרופון)
https://www.groo.co.il › deal › ninja-...
תביאו את הנינג'ות שלכם: כניסה למתחם הג'ימבורי של נינג'ה סטוק בקניון כפ''ס הירוקה החל מ-15.90 ₪ במקום 25 ₪ ליחיד, גם במוצ''ש.
פנטופיה כפר סבא
https://funtopiaworld.com/israel
כפר סבא; Home Funtopia Glenview 2018-07-24T11:25:25+03:00. נא להגיע עם בגדי ונעלי ספורט ... ניתן לרשום בולדרלנד בוויז ...
פנטופיה (פאנטופיה) בולדרלנד | לגדול
https://www.ligdol.co.il › ... › כפר סבא
מתחם הטיפוס פנטופיה בולדרלנד כפר סבא- המקום המושלם לימי הולדת ולימי כיף לכל המשפחה. רמת קושי שמתאימה לכולם, והנאה מובטחת! היכנסו לשעות פתיחה ומחירים.
בולדרלנד - התע"ש 16, כפר סבא - מתחם טיפוס - איזי
https://easy.co.il/page/10005314
בולדרלנד - התע"ש 16, כפר סבא - מתחם טיפוס - איזי. קיר טיפוס מסוג בולדרינג, על גבי הקירות תמצאו מעל 250 מסלולים. במקום: מקלחות, wifi, חנייה, אווירה מעולה וצוות מקצועי. מחכים לראותכם.
בולדרלנד - התע"ש 16, כפר סבא - מתחם טיפוס - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות בולדרלנד (Boulderland) בהתע"ש 16, כפר סבא - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד ספורט אתגרי תוכלו למצוא באתר איזי.
בולדרלנד ישראל - קיר טיפוס כפ"ס - זברה - כרטיסים בהנחה, קופונים ...
https://www.zebratix.com › singlesale
כרטיסים בהנחה ל- iclimb כפר סבא. הסניף הישראלי של מותג הטיפוס העולמי המוביל Boulderland. הגדול והמאתגר בארץ. במקום גם מתקן פאנטופיה לילדים.
פנטופיה - FUN WALLS כפר סבא - קינדרלנד
https://kinderland.co.il › attraction
פנטופיה - FUN WALLS כפר סבא - הראשון מסוגו בארץ -קירות טיפוס לילדים ונוער ... כתובת: השרון, התע"ש 16, כפר סבא, ישראל איך מגיעים: בולדרלנד בוויז מתי כדאי?
Boulderland Israel - דף הבית | Facebook - פייסבוק
https://he-il.facebook.com › Boulderl...
בולדרלנד ישראל, הממוקם באיזור התעשיה של כפר סבא, הינו הסניף הישראלי של המותג הטיפוס העולמי המוביל Boulderland. בולדרלנד ישראל, קיר הטיפוס (בולדר) הגדו… עוד.
ראשי – iclimb
https://iclimb.co.il/kfar_saba/ראשי
Jan 14, 2019 · בתוך מתחם Boulderland כפר סבא, ניתן למצוא את המתחם החווייתי לילדים: ה-funtopia. מתחם עצום של קירות טיפוס מיוחדים ושונים המותאמים לילדים, בו עובדים הילדים על חיזוק רצועת הכתפיים, ניגוד ראש/רגל לחיזוק ...
iclimb – רשת קירות הטיפוס הגדולה בישראל
https://iclimb.co.il
מתחמי קירות הטיפוס שלנו ופארקי החבלים מהטובים ביותר שקיימים היום. את המתחמים שלנו אנו מעצבים ומתכננים לחוויה האולטימטיבית, הן של המטפס המקצועי , המטפס החווייתי והן של הקהל הרחב, כל מתחם שלנו בעל אופי ייחודי ומיוחד המאפשר מגוון רחב של חוויות.