חיפשת:

בדיקת שמיעה לילדים כללית

מכשירי שמיעה כללית, קבלת ההשתפות,מחירים, דגמים והנחות
https://www.audiosound.co.il › ...
אודיו סאונד הינו מכון שמיעה פרטי ואין לו קשר עם קופות חולים. המידע בכתבה אינפורמטיבי בלבד שנלקח מאתר כללית לעזור לגולשים. מומלץ שתפנו לקופת החולים שלכם ...
בדיקת שמיעה | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il › ...
כל הפרטים על בדיקות שמיעה – מתי צריך לעשות, איך עושים את הבדיקה וכמה זמן היא נמשכת? ... במסגרת בדיקת סקר לתינוקות ולילדים כדי לאבחן פגיעה בשמיעה.
סל השירותים: בדיקת שמיעה מקיפה | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il/he/info/ServiceBag/Pages/Service.aspx?pk=075007
מערכת סל השירותים נועדה לתת לכם את המידע המלא והמעודכן ביותר על השירותים המגיעים לכם בכללית. שימו לב, המידע המתפרסם במערכת עשוי להשתנות מעת לעת כתוצאה משינויים בשירות או בסל כללית. נא לקרוא את תנאי השימוש המלאים לפני השימוש במערכת סל השירותים. הודפס מאתר כללית.
מכוני שמיעה (בהסדר עם כללית) - איזי
https://easy.co.il › ...
מכון שמיעה. ירושלים 39, קרית אונו. סגור. 8 ביקורות. 102 ביקרו פה החודש. 9# במכוני שמיעה במחוז תל אביב. מדטכניקה אורתופון 7.2. 3.5 ק"מ. מדטכניקה אורתופון.
מכון שמיעה פרטי עם הנחות למבוטחי כללית, מכבי וקופות נוספות
https://www.audiophone.co.il › ...
אודיופון - מכון שמיעה פרטי מתקדם המעניק מחירים אטרקטיביים למבוטחי כללית מכבי ועוד. לקוחותינו נהנים ממחירים מיוחדים ומשירות אדיב ומקצועי כבר למעלה מ- 40 שנה.
בדיקות שמיעה
https://www.koltone.co.il/בדיקות-שמיעה
דוגמת בדיקת – abr, בדיקות טימפנומטריה, רפלקס אקוסטי ועוד… בדיקות שמיעה סובייקטיביות: בדיקות שמיעה אלו, דורשות שיתוף פעולה אקטיבי מצד הנבדק.
מכוני שמיעה (בהסדר עם כללית) - איזי
easy.co.il › list › Hearing-Institutes
מכוני שמיעה (בהסדר עם כללית) 3# במכוני שמיעה במחוז תל אביב. 8.6. 1.7 ק"מ. שטיינר מכשירי שמיעה. רשת מכוני שמיעה. סמטה אלמונית 4, תל אביב יפו. נפתח ב8:30. 18 ביקורות.
איך מקבלים מכשיר שמיעה בכללית | שירותי בריאות כללית
www.clalit.co.il › he › medical
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​מי זכאי בכללית למכשיר שמיעה?
איך מקבלים מכשיר שמיעה בכללית | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il/he/medical/medical...
בדיקות שמיעה
www.koltone.co.il › בדיקות-שמיעה
בדיקות שמיעה אנו מבצעים בדיקות שמיעה ובדיקות נלוות לילדים ולמבוגרים לפי הפניית רופא ולפי ההסדרים עם קופות החולים. כל בדיקות השמיעה מבוצעות על ידי קלינאיות תקשורת מוסמכות ובעלות נסיון. בדיקות שמיעה לילדים מגיל שנה ועד גיל 5 וחצי מבוצעות על ידי שתי קלינאיות תקשורת. סוגי בדיקות השמיעה בדיקות השמיעה נחלקות ל-2 סוגים עיקריים:
קופת חולים כללית | מכוני שמיעה | אסף מכון לשמיעה ולדיבור
https://www.masaf.co.il › ...
מעל גיל 65 ובין הגילאים 18-50: 3555 ₪ (סל בריאות), 1075 ₪ (כללית מושלם) בין הגילאים 50-65: 1025 ₪ (סל הבריאות), 1075 ₪ (כללית מושלם) נוהל לגבי אטמים לילדים ...
מכוני שמיעה (בהסדר עם כללית) - איזי
https://easy.co.il/list/Hearing-Institutes?c2=5404
מכוני שמיעה (בהסדר עם כללית) - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם. מכוני שמיעה (בהסדר עם כללית)
בדיקת שמיעה | שירותי בריאות כללית
www.clalit.co.il › he › medical
Oct 06, 2014 · מהי בדיקת שמיעה? בדיקת שמיעה נועדה לבחון את יכולת השמיעה. כדי שאפשר יהיה לשמוע על האוזן להיות מסוגלת לעשות שלוש פעולות: לקלוט את גלי הקול, לתרגם אותם לאותות חשמליים ולהעביר את האותות החשמליים למוח - שם הם מפוענחים לצלילים.
בדיקות שמיעה לילדים - שטיינר מכשירי שמיעה
https://www.steiner.co.il/article/בדיקות-שמיעה-לילדים-ותינוקות
לא נבדקים כל סוגי הצלילים (התדרים) הנבדקים אצל מבוגרים ולא מתבצעת בדיקת דיסקרימינציה (חזרה על מילים חד-הברתיות בעוצמה נוחה). אופן ביצוע בדיקת שמיעה משתנה מגיל לגיל, על פי הרמה ההתפתחותית של הילד. ברשת שטיינר מכשירי שמיעה, אנו מבצעים בדיקת שמיעה לילדים מגיל 6 ומעלה בלבד.
המכון לאודיולוגיה - מרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל
https://www.schneider.org.il › ...
בדיקת טימפנומטריה - Tympanometry test. בדיקת רפלקס אקוסטי - Acoustic reflex. בדיקת High frequency audiometry. התאמת מכשירי שמיעה לילדים.
כללית , מרכז רפואי לין - בדיקות שמיעה - בזק 144
https://www.b144.co.il › ...
רופאים למומחים לייעוץ בתחומים הבאים: המטולוגיה עור ומין גסטרו נוירולוגיה / נוירולוגיה ילדים התפתחות הילד אנדוקרינולוגיה אימונולוגיה ואלרגולוגיה עיניים ...
סל השירותים: בדיקת שמיעה מקיפה | שירותי בריאות כללית
www.clalit.co.il › he › info
הבדיקה מתבצעת על ידי קלינאית תקשורת, לצורך התאמת מכשיר שמיעה. להנחיות מלאות יש לפנות למשרד המרפאה. אם מופיע כפתור "בדיקת זכאות אישית", בלחיצה עליו תעברו לכניסה לאתר כללית און־ליין. הכניסה ...
בדיקות שמיעה לילדים - שטיינר מכשירי שמיעה
www.steiner.co.il › article › בדיקות-שמיעה
באופן כללי, בדיקות שמיעה ילדים נוטות להיות קצרות יותר מבדיקות שמיעה למבוגרים. לא נבדקים כל סוגי הצלילים (התדרים) הנבדקים אצל מבוגרים ולא מתבצעת בדיקת דיסקרימינציה (חזרה על מילים חד-הברתיות בעוצמה נוחה). אופן ביצוע בדיקת שמיעה משתנה מגיל לגיל, על פי הרמה ההתפתחותית של הילד. ברשת שטיינר מכשירי שמיעה, אנו מבצעים בדיקת שמיעה לילדים מגיל 6 ומעלה בלבד.
תדרים זוכה במכרז קופ"ח הכללית
https://www.tedarim.co.il › ...
מכון השמיעה תדרים זוכה במכרז לאספקת מכשירי שמיעה לחברי קופת חולים כללית. אצלנו בתדרים תהנו ממגוון מכשירי שמיעה ואביזרים נלווים נוספים איכותיים ואמינים מאוד.
בדיקת שמיעה | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il/he/medical/medical_checkups/Pages/audiometry.aspx
בדיקות ראייה לילדים | שירותי בריאות כללית
www.clalit.co.il › he › your_health
איפה אפשר לעשות בדיקות כאלה?