חיפשת:

בדיחות על ערבים

כמה בדיחות על ערבים.. - פורום הבדיחות של החבר'ה!!! - פורומים - ערוץ 7
https://www.inn.co.il › Forum.aspx
ערבי רץ בכביש בכביש מהיר ונדרס למוות על ידי משאית, מי אשם? - מה זה משנה? העיקר שהוא מת! 4. מה הדבר הכי מסריח בגמל? - הערבי שיושב עליו. 5. איך קורצים לערביה יפה?
בדיחות אונליין - אתר הבדיחות של ישראל - בדיחות ומשפטים ...
https://jokes-online.site
Jan 13, 2021 · בדיחות על ערבים (וכמה דברים שכדאי לדעת עליהן) 30/09/2020 מאת מערכת בדיחות אונליין. בדיחות על ערבים קיימות כבר הרבה זמן. הן מתייחסות לאורח החיים שלהם, לבעלי חיים (כן, יש הרבה דברים מצחיקים שיכולים לחשוב עליהם לגבי גמלים) וכמובן לשמם (מה שאפשר להתוכח עליו), זה מה שרוב קטגוריות ...
בדיחות עדתיות - מידע
a.eliram.net/jokes/smelly
בדיחות על כל מה שזז ... שני ערבים עולים לטיסה מלונדון. אחד מהם מתיישב ליד החלון והשני מתיישב לצדו במושב האמצעי. ממש לקראת ההמראה מתיישב יהודי קשיש במושב השלישי שליד המעבר. לאחר ההמראה חולץ ...
מלא בדיחות על ערבים - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=10961379
Jul 08, 2012 · בדיחות חזקות (9 תגובות) בדיחות במספרים (2 תגובות) יש לך משהו נגד ערבים? (15 תגובות) בדיחות על מורה (5 תגובות)
בדיחות ערבים
https://hayamin.org › forum
בדיחות ערבים. « ב- : אוקטובר 19, 2006, 17:49:54 ». היה כנס שליחי אלוהים בשמיים, וסביב השולחן ישבו משה רבנו, ישו, בודהה ומוחמד ימ"ש.
בדיחות על ערבים! - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=2615123
Aug 11, 2008 · בדיחות אשכנזים ומזרחים (9 תגובות) ערבים רוצים להרוג אותי. (25 תגובות) בדיחות לשטניסט המתחיל (28 תגובות) בדיחות למשועעמים שבינינו (10 תגובות)
בדיחות על ערבים (וכמה דברים שכדאי לדעת עליהן) | בדיחות אונליין
jokes-online.site › בדיחות-על-ערבים
Sep 30, 2020 · בדיחות על ערבים (וכמה דברים שכדאי לדעת עליהן) 30/09/2020 מאת מערכת בדיחות אונליין. בדיחות על ערבים קיימות כבר הרבה זמן. הן מתייחסות לאורח החיים שלהם, לבעלי חיים (כן, יש הרבה דברים מצחיקים שיכולים לחשוב עליהם לגבי גמלים) וכמובן לשמם (מה שאפשר להתוכח עליו), זה מה שרוב קטגוריות ...
"בלב הקונצנזוס", בדיחות על ערבים! - TheMarker Cafe
cafe.themarker.com/post/2250228
Jul 07, 2011 · " בדיחות על ערבים, אחמד רוצה להיות עורך דין, מרוקאית פגשה הומו, עבודה ערבית, יחסי מין עם בעלי חיים, אוזניים של ערבי, גמל, אזהרה ראשונה, גיני בבקבוק, 3 משאלות, קדילק, נסראללה, הזין הכי גדול בעולם, מי המציא את הקונדום, סקס עם ...
בדיחות על ערבים! - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Aug 11, 2007 · בדיחות אשכנזים ומזרחים (9 תגובות) ערבים רוצים להרוג אותי. (25 תגובות) בדיחות לשטניסט המתחיל (28 תגובות) בדיחות למשועעמים שבינינו (10 תגובות)
בדיחות על ערבים (וכמה דברים שכדאי לדעת עליהן) | בדיחות אונליין
https://jokes-online.site/בדיחות-על-ערבים
בדיחות ערבים - hayamin.org
https://hayamin.org/forum/index.php?topic=127.0
Oct 19, 2006 · מה נראה טוב על ערבי? אזיקים! 4 ערבים נוסעים בניידת... מי נוהג? השוטר! איך יודעים מה יהיה העתיד של ערבי.. תשובה: זורקים משהו על הקיר ואז רואים... אם זה נדבק הוא יהיה סייד אם זה נופל הוא יהיה רצף..
בדיחות ערבים - hayamin.org
hayamin.org › forum › index
Oct 19, 2006 · מה נראה טוב על ערבי? אזיקים! 4 ערבים נוסעים בניידת... מי נוהג? השוטר! איך יודעים מה יהיה העתיד של ערבי.. תשובה: זורקים משהו על הקיר ואז רואים... אם זה נדבק הוא יהיה סייד אם זה נופל הוא יהיה רצף..
בדיחות עדתיות - מידע
http://a.eliram.net › jokes › smelly
ערבים. שני ערבים הכניסו לי מכות. ערבי מתחיל ללמוד בבית ספר יהודי. "איך קוראים לך?", שואלת אותו המורה.
מלא בדיחות על ערבים - FXP
https://www.fxp.co.il › showthread
מלא בדיחות על ערבים : אין כוונה לגזענות!!! ;) בטח את רוב הבדיחות אתם כבר מכירים: 1) מה זה ערבי בן 80? פאשלה של צה"ל 2) 4 ערבים נוסעים באוטו,
בדיחות על יהודים וערבים - בדיחות והומור של אדריאן חסקל
www.adriano-jokes.co.il › יהודים-וערבים
בדיחות על יהודים וערבים - בבדיחות והומור של אדריאן חסקל תמצאו אלפי בדיחות מקוריות במגוון נושאים, כגון: בדיחות על יהודים וערבים ועוד המון.
מלא בדיחות על ערבים - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Nov 08, 2010 · בדיחות חזקות (9 תגובות) בדיחות במספרים (2 תגובות) יש לך משהו נגד ערבים? (15 תגובות) בדיחות על מורה (5 תגובות)
"בלב הקונצנזוס", בדיחות על ערבים! - TheMarker Cafe
cafe.themarker.com › post › 2250228
Jul 07, 2011 · " בדיחות על ערבים, אחמד רוצה להיות עורך דין, מרוקאית פגשה הומו, עבודה ערבית, יחסי מין עם בעלי חיים, אוזניים של ערבי, גמל, אזהרה ראשונה, גיני בבקבוק, 3 משאלות, קדילק, נסראללה, הזין הכי גדול בעולם, מי המציא את הקונדום, סקס עם ...
בדיחות עדות - יויו
http://jokes.yo-yoo.co.il › ...
שלושה אנשים רצו לחצות נהר תנינים :אשכנזי, ספרדי ותימני. האשכנזי נכנס בא תנין אכל אותו, הספרדי נכנס בא תנין אכל אותו, התימני נכנס ועובר את הנהר.
כמה בדיחות על ערבים.. - פורום הבדיחות של החבר'ה ...
Oct 17, 2021 · כמה בדיחות על ערבים.. 1. כמה ערבים צריך בשביל לבנות גג? - 5 אם חותכים דק. 2. דתי נוסע באוטובוס בכיסא הראשון ומשוחח עם הנהג לפתע הנהג סוטה מהכביש ויורד לכביש עפר. הנוסע: "למה ירדת מהכביש"?
בדיחות על יהודים וערבים - בדיחות והומור של אדריאן חסקל
https://www.adriano-jokes.co.il › יהוד...
בדיחות על יהודים וערבים - בבדיחות והומור של אדריאן חסקל תמצאו אלפי בדיחות מקוריות במגוון נושאים, כגון: בדיחות על יהודים וערבים ועוד המון.
בדיחות על יהודים וערבים - בדיחות והומור של אדריאן חסקל
https://www.adriano-jokes.co.il/יהודים-וערבים
בדיחות על יהודים וערבים - בבדיחות והומור של אדריאן חסקל תמצאו אלפי בדיחות מקוריות במגוון נושאים, כגון: בדיחות על יהודים וערבים ועוד המון.
ערבים - אתר הבדיחות
https://www.bdihot.co.il › topic › ערבים
המלצות היום · התווספו לאחרונה · בדיחה אקראית · מפת אתר ... ( אתני ). איך קוראים לשייח ערבי שיש לו עדר פרות ... מה זה ארבע אמריקאים וארבע ערבים בוואן ...
בדיחות על ערבים (וכמה דברים שכדאי לדעת עליהן)
https://jokes-online.site › בדיחות-על-ער...
הן מתייחסות לאורח החיים שלהם, לבעלי חיים (כן, יש הרבה דברים מצחיקים שיכולים לחשוב עליהם לגבי גמלים) וכמובן לשמם (מה שאפשר להתוכח עליו), זה מה ...
כמה בדיחות על ערבים.. - פורום הבדיחות של החבר'ה!!! - פורומים ...
www.inn.co.il › Forum › Forum
כמה בדיחות על ערבים.. 1. כמה ערבים צריך בשביל לבנות גג? - 5 אם חותכים דק. 2. דתי נוסע באוטובוס בכיסא הראשון ומשוחח עם הנהג לפתע הנהג סוטה מהכביש ויורד לכביש עפר. הנוסע: "למה ירדת מהכביש"?
בדיחות על ערבים - מדור הילדים של קול הימין
http://www.55552.022.co.il › BRPortal
מוחמד נכנס לתוך אוניברסיטה יוקרתית בארץ, ורואה את חברו הטוב שלא התראו הרבה שנים סעיד עומד שם בפנים, ואומר לו לא ידעתי שאתה באוניברסיטה, ...
ערבים — אתר הבדיחות
https://www.bdihot.co.il/topic/ערבים
כל בדיחה מצחיקה שמסתובבת באינטרנט תמצא את עצמה באתר זה (במוקדם או במאוחר). מאחר ומילא הבדיחות הטובות ביותר שמסתובבות בפורומים השונים או ברשימות המיילים הגיעו לרוב מהאתר הזה או מדומיו, נשמח אם תשתפו אותנו בבדיחות מצחיקות בהן נתקלתם, כדי שנוכל להצחיק את כל עם ישראל.
פיתום בכפר ערבי – בדיחה משעשעת - בדיחות ומצחיקים - בא במייל
http://www.baba-mail.co.il › content
בדיחה על פיתום בכפר ערבי: כלב. אהבתי. הפיתום פנה לכלב ואמר, "שלום חמוד, מה שלומך?", ואז דיבר מהבטן וענה בשם הכלב, "בסדר גמור". הערבי פער את הפה בתדהמה, ...