חיפשת:

אתר המכרזים הממשלתי

הגשת מועמדות למשרה דרך מערכת המכרזים של נציבות שירות המדינה ...
www.gov.il › he › service
הגשת מועמדות למשרה דרך מערכת המכרזים של נציבות שירות המדינה. שירות זה מאפשר להגיש מועמדות למשרה בשירות המדינה דרך מערכת המכרזים, הגיוס והמיון של נציבות שירות המדינה.
מכרזים - משרד הבריאות
https://www.health.gov.il › Pages
מכרזים · 20/2015, מכרז פומבי ליצירת מאגר ספקים עבור מוצרי בקר לא מעובד, עוף, הודו, דגים, מוצרים מוכנים וירקות קפואים עבור בתי החולים הממשלתיים · com27/2021, מכרז ...
אתר המכרזים הממשלתי ב-GOVO כ-100% מכרזים ממשלתיים
https://www.govo.co.il/SubBranch/אתר המכרזים הממשלתי
Nov 03, 2021 · אתר המכרזים הממשלתי! רק ב-GOVO מכרזים, תמצאו אתר המכרזים הממשלתי, אתר המכרזים של המדינה, אתר המכרזים של משרד הביטחון, כנסו עכשיו! וצפו בכ- 100% אתר המכרזים הממשלתי.
ברוכים הבאים לאתר מינהל הרכש הממשלתי
https://www.mr.gov.il
מינהל הרכש הממשלתי מגבש ומקדם הליכי חדשנות ברכש הממשלתי לצד פיתוח כלים ומערכות דיגיטליות תומכות על מנת לשפר ולייעל את תהליכי הרכש הממשלתי ובכלל זה, הגדלת היצע הספקים, קיצור זמני הרכש והרחבת עושר הפתרונות העומדים לרשות הממשלה. למידע נוסף והיכרות עם המערכות שלנו בקרו בדף ...
הגשת מועמדות למשרה דרך מערכת המכרזים של נציבות שירות המדינה
https://www.gov.il › service › apply_...
שירות זה מאפשר להגיש מועמדות למשרה בשירות המדינה דרך מערכת המכרזים, הגיוס והמיון של נציבות שירות המדינה.
מכרזים - מכרזים ממשלתיים, מכרזי מדינה | אתר המכרזים של ...
https://www.chamber.org.il/serviceslobby/tenders
אתר לשכת המסחר תל אביב והמרכז - ארגון הגג של המגזר העסקי החופשי ריכז עבורכם מאגר איכותי של מכרזים המפורסמים על ידי גופים ממשלתיים ומוסדיים בישראל, מפולח ומסונן על פי תחומים, גורם מפרסם ותאריך הגשה.
MyGov - האיזור האישי הממשלתי
my.gov.il
האזור האישי ממשלתי, מרכז עבורך שירותים, הודעות ועדכונים, ביצוע פעולות ומידע אישי מכלל משרדי הממשלה בממשק אחד, בטוח, חדשני ונגיש המותאם גם למכשירים ניידים.
אתר המכרזים הממשלתי ב-GOVO כ-100% מכרזים ממשלתיים
www.govo.co.il › SubBranch › אתר המכרזים
Nov 03, 2021 · אתר המכרזים הממשלתי ב-govo תקבלו מכרזים מאתר המכרזים הממשלתי. govo נותן הזדמנויות שאסור להחמיץ, הירשמו, ותוכלו לקבל אליכם בקלות את המכרזים המתאימים לכם.
הגשת מועמדות למשרה דרך מערכת המכרזים של נציבות שירות ...
https://www.gov.il/he/service/apply_for_a_civil_service_job_via_tenders_system
שירות זה מאפשר להגיש מועמדות למשרה בשירות המדינה דרך מערכת המכרזים, הגיוס והמיון של נציבות שירות המדינה. לכניסה למערכת. שירות המדינה מפרסם באופן עדכני ושוטף מגוון משרות ותפקידים שעשויים להלום את כישוריכם וניסיונכם. הגשת מועמדות למשרות בשירות המדינה נעשית באמצעות מערכת ...
אתר המכרזים הממשלתי - גובו דרושים
https://www.govojobs.co.il › articles
מחפשים מכרזים של אתר המכרזים הממשלתי ? אצלנו בGOVO דרושים תמצאו את המאגר הגדול ביותר המרכז את כלל המידע אודות אתר המכרזים הממשלתי. היכנסו עוד היום!
EJOBS
www.ejobs.gov.il › gius › search
JavaScript must be enabled in order to view this page. JavaScript must be enabled in order to view this page. JavaScript must be enabled in order to view this page. JavaScript mus
מכרזים ממשלתיים • אתר המכרזים הרשמי של GOVO היכנסו »
https://www.govo.co.il
לאחר הרישום תקבלו גישה בלעדית למאגר המכרזים הממשלתיים הגדול בישראל. מאות הזדמנויות עסקיות חדשות כל שבוע. ... בעלות 249 ₪ לחודש + מע"מ. הרשמה. (יופיע בחשבונית).
מכרזים ממשלתיים | jobiz
https://jobiz.gov.il › tenders
האתר הממשלתי למשרות ומכרזים · מכרזים ממשלתיים · משרות ממשלתיות ... מכרזים ממשלתיים. חיפוש. בכל הסוגים, RFI, מכרז, פטור. 326 מכרזים באתר. אני מחפש מכרז.
ברוכים הבאים לאתר מינהל הרכש הממשלתי
https://www.mr.gov.il
פרסומים ועדכונים מאגרי ספקים ארגונים ממשלתיים מילון מונחים שאלות ותשובות רכש ירוק דיני מכרזים · דוחות · הרשמה · צור קשר · מינהל הרכש הממשלתי.
מכרזים ממשלתיים • אתר המכרזים הרשמי של GOVO היכנסו
https://www.govo.co.il
יש לסמן את התחומים המבוקשים על מנת לאתר את המכרזים המתאימים. במידה והתחום המבוקש אינו ברשימה, אנא פנו אל עבר אופציית החיפוש "טקסט חופשי".
ברוכים הבאים לאתר מינהל הרכש הממשלתי
www.mr.gov.il
מינהל הרכש הממשלתי מגבש ומקדם הליכי חדשנות ברכש הממשלתי לצד פיתוח כלים ומערכות דיגיטליות תומכות על מנת לשפר ולייעל את תהליכי הרכש הממשלתי ובכלל זה, הגדלת היצע הספקים, קיצור זמני הרכש והרחבת עושר הפתרונות העומדים ...
מכרזים ממשלתיים, מכרזי מדינה | אתר המכרזים של לשכת המסחר
https://www.chamber.org.il › tenders
אתר לשכת המסחר תל אביב והמרכז - ארגון הגג של המגזר העסקי החופשי ריכז עבורכם מאגר איכותי של מכרזים המפורסמים על ידי גופים ממשלתיים ומוסדיים בישראל, ...
תוצאות חיפוש | נמצאו 15447 תוצאות עבור ערך במכרזים
mr.gov.il › ilgstorefront › he
משרד האוצר - המדפיס הממשלתי(58) משרד האוצר - הרשות לזכויות ניצולי השואה(20) משרד האוצר - מינהל הדיור הממשלתי(595)
מכרזים פעילים - משרד הרווחה והביטחון החברתי
https://www.molsa.gov.il › Pages › S...
EJOBS
https://www.ejobs.gov.il/gius/search
JavaScript must be enabled in order to view this page. JavaScript must be enabled in order to view this page. JavaScript must be enabled in order to view this page. JavaScript mus
חיפוש מכרזים - EJOBS.
https://ejobs.gov.il › gius › search
Most likely causes: You are not connected to the Internet. The server is not responding; The server was temporary not available. What you can try:.
מכרזים ממשלתיים • אתר המכרזים הרשמי של GOVO היכנסו
www.govo.co.il
מכרזים ממשלתיים • גובו מכרזים - מגוון עצום של מכרזים ממשלתיים ומכרזים נוספים מהמגזר הפרטי והציבורי.