חיפשת:

אשרם במדבר אימג'ן

Imagine - אשרם במדבר בית הארחה ...
https://www.desertashram.co.il/imagine/imagine
אנחנו מוציאים אותם (ואתכם) אל המדבר, אל במת החלל של אימג'ן, עם קירות הסאונד שמהדדים אל האינסוף מרחב שמסביב. עם התפאורה המושלמת בעולם. יש למה לחכות. ... אשרם במדבר: 052-3824617:
אימאג'ן - רייב פסיכאדלי במדבר - 23-25.11.17 - MesibaTube
https://mesibatube.com › Blog
אימאג'ן – רייב פסיכאדלי במדבר – 23-25.11.17. IMAGINE – Psychedelic Desert Gathering 23-25 November 2017. Desert Ashram. הנה אנחנו שוב חוזרים!
פסטיבל אימג'ן: אין תשובות, אין שאלות, יש צלילים
https://www.mako.co.il/music-Magazine/reviews/...
Nov 28, 2016 · התאהבתי ב"אשרם במדבר" בסוכות האחרון בפסטיבל אחר, זורבה, אז כשחזרתי לתל אביב ישר הלכתי לבדוק אלו אירועים קרובים עתידים להתקיים בנווה המדבר הקסום הזה. "אימג'ן – רייב פסיכדלי במדבר" צד לי את העין.
Desert Ashram אשרם במדבר - Instagram
https://www.instagram.com › ashrambamidbar
3554 Followers, 1712 Following, 342 Posts - See Instagram photos and videos from Desert Ashram אשרם במדבר (@ashrambamidbar)
Imagine - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › imaginp...
Imagine‎‏. ‏‏8317‏ לייקים · ‏6‏ מדברים על כך · ‏751‏ היו כאן‏. ‏‎IMAGINE‎‏
פסטיבל לילות אהבה במדבר | פסטיבלים וקרנבלים בעולם
https://www.festivalim.co.il › פסטיבל-...
פסטיבל לילות אהבה במדבר, פסטיבל של מוזיקה ואהבה, מתקיים מידי קיץ "באשרם במדבר" הנמצא בישוב שיטים, על כביש מס' 40 בין צומת ציחור לצומת שיזפון.
היסטורית: לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בהתעמלות אומנותית
https://www.israelhayom.co.il/sport/other-sports/article/3858723
Aug 07, 2021 · אשרם שוב סיפקה תרגיל נהדר ממש כמו במוקדמות, קיבלה ציון מצוין של 28.300 שהמשיך להציב אותה במקום הראשון בגמר. זליקמן אחרי תרגיל הכדור, צילום: גטי אימג'ס,
Imagine - אשרם במדבר
https://www.desertashram.co.il › ima...
אנחנו מוציאים אותם (ואתכם) אל המדבר, אל במת החלל של אימג'ן, עם קירות הסאונד שמהדדים אל האינסוף מרחב שמסביב. עם התפאורה המושלמת בעולם. יש למה לחכות.
כרטיסים להופעות | כרטיסים לסטנדאפ - GoShow
https://www.goshow.co.il › show
יותר משנה עברה כבר מאז הרגע ההוא, רקדנו בטירוף בגשם באימג'ן פורים 2020 ולא הבנו אם סוף העולם אכן הגיע. מאז, המציאות קיבלה תפנית מפתיעה, סגרו אותנו בבתים ...
על האשרם - desertashram.co.il
https://www.desertashram.co.il/קצת-על-האשרם/על-האשרם
אשרם במדבר, בית הארחה לסדנאות תרפיה ומדיטציה, פסטיבלים ואירוח מדברי.כנסו לקרוא על מגוון הפעילויות שלנו בלב המדבר. תרגול מדיטציות אקטיביות של אושו באשרם במדבר.
Imagine - Posts | Facebook
https://www.facebook.com/imaginpurimcarnival/posts
האימג'ן מתקיים בין ה7 ל9 באוקטובר, 10 ימים אחרי סוכות, בשיטים, אשרם במדבר. אנחנו חוזרים סוף סוף עם אימג'ן גדול ומלא, 3 במות, יותר מ12 הופעות חיות של אמנים שאנחנו אוהבים, ים של מסיבות ותקלוטים, מסע ...
‫אשרם במדבר Desert Ashram - Home | Facebook‬
business.facebook.com › ashrambamidbar
‎אשרם במדבר Desert Ashram‎, Nahal Shittim, Hadarom, Israel. 48,069 likes · 56 talking about this · 25,933 were here. ‎בית של חופש, שלום ומדיטציה, עמוק בערבה הפראית. המרכז מזמין אתכם לבוא כמו שאתם...
IMAGINE ♫ Live Psychedelic Desert Rave ♫ 7-9 Oct ♫ Desert ...
https://www.secrettelaviv.com/tickets/imagine-%e2...
Oct 07, 2021 · אין לזרוק נייר או כל דבר אחר במדבר, קחו אתכם את הכל והשאירו את המקום יפה יותר מאיך שמצאתם אותו. תודה. ★ אוכל ★ במקום דוכני מזון צמחוניים וטבעוניים ומפנקים מבית אשרם במדבר.
כרטיסים להופעות | כרטיסים לסטנדאפ - GoShow
https://www.goshow.co.il/show/10570/30020/imagine...
אשרם במדבר | Desert Ashram, שיטים 10/06/2021 בשעה 12:00. הסתיימה המכירה, נשמח לראותכם באירועים הבאים ... ימים ו 2 לילות אחרי כל הבלאגן ולרקוד את עצמנו לדעת במימד הזה שנקרא אימג'ן. אז הנה זה מגיע, אנחנו חוזרים ...
Imagine - Posts | Facebook
www.facebook.com › imaginpurimcarnival › posts
כאמור זה הולך להיות אימג'ן מלא, גדול, מושקע, נוצץ וזוהר למרחקים, 3 במות, יותר מ12 הופעות חיות, ים של תקלוטים ומסיבות ברחבות, 4 מתחמי סדנאות, 48 שעות של מסע, עם כל הח'ברה במדבר, במציאות אחרת.
פסטיבל אימג'ן: אין תשובות, אין שאלות, יש צלילים - Mako
https://www.mako.co.il › reviews
רגע אחרי שדרור לרמן, קרחניסט בנשמתו, הזמין כרטיס לאימג'ן, הוא הבין שהוא לא מכיר יותר משם אחד בליין-אפ. מסתבר שהאינדי הגיע גם לאשרם במדבר, ...
IMAGINE ♫ Live Psychedelic Desert Rave ♫ 7-9 Oct ♫ Desert ...
www.secrettelaviv.com › tickets › imagine-%e2%99%ab
Oct 07, 2021 · אין לזרוק נייר או כל דבר אחר במדבר, קחו אתכם את הכל והשאירו את המקום יפה יותר מאיך שמצאתם אותו. תודה. ★ אוכל ★ במקום דוכני מזון צמחוניים וטבעוניים ומפנקים מבית אשרם במדבר.
אשרם במדבר – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אשרם_במדבר
אשרם במדבר הוא מרכז רוחני ובית הארחה בישראל הפועל ברוח אושו. במקום מתקיימות מגוון מדיטציות מדי יום מבית אושו, מדיטציות הנוגעות בצ'אקרות כמרכזי אנרגיה בגוף ויוגה. המרכז והמדיטציות מופעלות ומודרכות על ידי חברי הקהילה שחיה במקום. בין היתר האשרם במדבר מתפקד כבית הארחה ומתחם קמפינג בשוטף, ובנוסף מארח גם סדנאות ריטריט וחקירה עצמית, פסטיבלים ותוכנית WOMP - (Work as Meditation Program) מבית היוצר של אושו.
על האשרם - desertashram.co.il
www.desertashram.co.il › קצת-על-האשרם
אשרם במדבר נמצא על כביש מספר 40 כ 70 ק"מ דרומית למצפה רמון (45 דקות נסיעה עם נוף מדהים שחוצה את מכתש רמון) או 85 ק"מ צפונית לאילת (יש לפנות שמאלה על כביש הערבה בצומת קטורה).
Imagine - אשרם במדבר בית הארחה ...
www.desertashram.co.il › imagine › imagine
באימג'ן הקרוב, אנחנו מרחיקים לכת עם יותר מ12 הופעות של להקות והרכבים שאנחנו אוהבים, הרכבים שמהווים את חוד החנית של הסצנה המוזיקלית האורבנית, אלטרנטיבית, עכשווית פה בארץ. קבלו אותם: אנחנו ...
פסטיבל אימג'ן: אין תשובות, אין שאלות, יש צלילים
www.mako.co.il › music-Magazine › reviews
Nov 28, 2016 · התאהבתי ב"אשרם במדבר" בסוכות האחרון בפסטיבל אחר, זורבה, אז כשחזרתי לתל אביב ישר הלכתי לבדוק אלו אירועים קרובים עתידים להתקיים בנווה המדבר הקסום הזה. "אימג'ן – רייב פסיכדלי במדבר" צד לי את העין.
אשרם במדבר - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › אשר...
אשרם במדבר הוא מרכז רוחני ובית הארחה בישראל הפועל ברוח אושו. במקום מתקיימות מגוון מדיטציות מדי יום מבית אושו, מדיטציות הנוגעות בצ'אקרות כמרכזי אנרגיה בגוף ...
אשרם במדבר – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אשרם_במדבר
אשרם במדבר הוא מרכז רוחני ובית הארחה בישראל הפועל ברוח אושו. במקום מתקיימות מגוון מדיטציות מדי יום מבית אושו, מדיטציות הנוגעות ב צ'אקרות כמרכזי אנרגיה בגוף ו יוגה .
‫אשרם במדבר Desert Ashram - Posts | Facebook‬
https://en-gb.facebook.com/ashrambamidbar/posts
אשרם במדבר Desert Ashram. 16 July at 05:15 ·. ☀ סוף שבוע של יוגה ומדיטציה ☀. 3 ימים של נחת וחופש מדברי. לקחת הפסקה משגרת היומיום הסוחפת. במטרה לעצור, להתבונן, לרכוש כלים נוספים ולהתכוונן מחדש. בעזרת הנשימה ...