חיפשת:

אשקלון מהנדס העיר

אשקלון: מהנדס העיר סיים את תפקידו - אשקלון ניוז
ashkelon.news › article › 15453
Dec 14, 2015 · בימים הקרובים יפורסם מכרז לתפקיד. פורסם בתאריך 14/12/15 בשעה 21:36. מהנדס העיר, דוד ירון, מסיים את תפקידו בעיריית אשקלון לאחר 20 שנים. ההחלטה על פרישתו של ירון התקבלה בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת העירייה והיא תצא לפועל בעוד מספר חודשים. מכרז לתפקיד יפורסם בימים הקרובים.
מנהל הנדסה אשקלון - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מנהל-הנדסה-אשקלון
המכללה האזורית אשקלון - בית הספר ללימודי הנדסאים | תואר . ... https://www.ashkelon.muni.il/city/units/Lists/List/CustomDispForm.aspx?ID=81.
מהנדסת העיר החדשה תיכנס לתפקידה בספטמבר - אשקלונים - אשקלון
www.ashkelonim.co.il › חדשות › 1110
Jul 06, 2016 · אחרי אינספור עיכובים: בימים אלו מגיעה ויקטוריה ברנגל, מהנדסת העיר החדשה, למינהל ההנדסה, שם היא לומדת מקרוב את העבודה העירונית. מהנדסת העיר החדשה, ויקטוריה ברנגל, תיכנס לתפקידה בחודש ספטמבר הקרוב. כבר בימים אלו מגיעה ברנגל למינהל ההנדסה, שם היא לומדת מקרוב את העבודה העירונית.
מהנדסת העיר החדשה תיכנס לתפקידה בספטמבר - אשקלונים - אשקלון
https://www.ashkelonim.co.il/חדשות/1110
Jul 06, 2016 · אחרי אינספור עיכובים: בימים אלו מגיעה ויקטוריה ברנגל, מהנדסת העיר החדשה, למינהל ההנדסה, שם היא לומדת מקרוב את העבודה העירונית. מהנדסת העיר החדשה, ויקטוריה ברנגל, תיכנס לתפקידה בחודש ספטמבר הקרוב. כבר בימים אלו מגיעה ברנגל למינהל ההנדסה, שם היא לומדת מקרוב את העבודה העירונית.
18 מיליון שקלים: מהנדס העיר אשקלון, דוד ירון, מתריע מפני ...
https://www.kan-ashkelon.co.il/real_estate/1881
Jul 24, 2015 · אחד מהם אמר השבוע: “זה חמור מאוד, במיוחד כשמהנדס העיר מציג חלופות שהן זולות יותר ומציג הוכחות על עבודות שאגף הביצוע עשה וזה זול יותר, ואילו כשחכ”ל עושה זה מגיע להפרשים של 18 מיליון שקל.
אשקלון: מהנדס העיר סיים את תפקידו - אשקלון ניוז
https://ashkelon.news/article/15453
Dec 14, 2015 · בימים הקרובים יפורסם מכרז לתפקיד. פורסם בתאריך 14/12/15 בשעה 21:36. מהנדס העיר, דוד ירון, מסיים את תפקידו בעיריית אשקלון לאחר 20 שנים. ההחלטה על פרישתו של ירון התקבלה בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת העירייה והיא תצא לפועל בעוד מספר חודשים. מכרז לתפקיד יפורסם בימים הקרובים.
יחידות העירייה - הנדסה - עיריית אשקלון
https://www.ashkelon.muni.il › List
רחוב הגבורה 7, אשקלון | 08-6792306 | pniyot@ashkelon.muni.il · הצהרת נגישות נבנה ע"י אוטומציה החדשהנפתח בחלון חדש כל הזכויות שמורות ©.
קבלת קהל - אתר מידע הנדסי – עיריית אשקלון
http://ashkelon.complot.co.il › kahal
אגף תכנון העיר ... מנהלת מחלקת אדריכלות נוף, מרינה אופשטיין, Marina-o@ashkelon.muni.il. אדריכל, יונתן לוי, Yonatan-l@ashkelon.muni. ... מהנדס מבנים מסוכנים.
מהנדס העיר, דוד ירון, מסיים את תפקידו - אשקלונים - אשקלון
https://www.ashkelonim.co.il › חדשות
מהנדס העיר, דוד ירון, מסיים את תפקידו בעיריית אשקלון לאחר 20 שנים. ההחלטה על פרישתו של ירון התקבלה בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת העירייה והיא תצא לפועל בעוד ...
אשקלון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אשקלון
עיריית אשקלון - יחידות העירייה - מבנה ארגוני
https://www.ashkelon.muni.il/city/units/Lists/List/CustomDispForm.aspx?ID=81
עוזרי ראש העיר; מ"מ ראש העיר; סגני ראש העיר; מבקר העירייה; מנכ" ל העירייה; מהנדס העיר; סמנכ"ל לכספים; מנהל מינהל החינוך, תרבות, נוער וספורט; דוברות וקשרי חוץ; לשכה משפטית; אגף משאבי אנוש; אגף אחזקה; אגף שפ"ע
מחלקת הנדסה - hof-ashkelon.org.il
https://www.hof-ashkelon.org.il/614
תפקיד מהנדס המועצה בוועדה המקומית: - אחריות מקצועית לתחומי התכנון, הרישוי, האכיפה והפיקוח. - בדיקת בקשות להיתר בהיבטי תשתיות, פיתוח וניקוזים. ... ד.נ.חוף אשקלון, מיקוד 79100.
מהנדס העיר, דוד ירון, מסיים את תפקידו - אשקלון נט
https://www.ashqelon.net › חדשות
מדובר בהחלטה משותפת לירון ולהנהלת העירייה. ראש העיר, איתמר שמעוני: "ירון היה שותף לגיבוש הסכם הגג שנחתם לאחרונה והוא ימשיך ללוות את העירייה ...
גורם: רעידת אדמה בעיריית אשקלון - אשקלנייעס
https://ashkelnayes.co.il › ...
אתמול זומנו להנהלת העירייה שני עובדים בכירים, אדריכל העירייה אינג' אריק ברששת וסגן מהנדס העיר והממונה על הרישוי פרדי אברג'ל.
18 מיליון שקלים: מהנדס העיר אשקלון, דוד ירון, מתריע מפני ...
www.kan-ashkelon.co.il › real_estate › 1881
Jul 24, 2015 · אחד מהם אמר השבוע: “זה חמור מאוד, במיוחד כשמהנדס העיר מציג חלופות שהן זולות יותר ומציג הוכחות על עבודות שאגף הביצוע עשה וזה זול יותר, ואילו כשחכ”ל עושה זה מגיע להפרשים של 18 מיליון שקל.
מחלקת הנדסה - hof-ashkelon.org.il
www.hof-ashkelon.org.il › 614
תחומי אחריות: 1. גיבוש מדיניות המועצה בתחום ההנדסי, פיתוח יישובי המועצה, קידום תעסוקה ומסחר לרווחת התושבים, תכנון תוכניות למגורים, מסחר, תעסוקה ותשתיות. 2. תכנון, בינוי וביצוע של מוסדות חינוך ...
אשקלון פוסט - מהנדס עיריית אשקלון, דוד ירון התפטר! בעיריית...
https://www.facebook.com › posts
חדשות 15 בדצמבר, 2015 מערכת אשקלון פוסט מהנדס העירייה התפטר מהנדס העיר, דוד ירון מסיים את תפקידו מדובר בהחלטה משותפת לירון ולהנהלת העירייה.
אשקלון – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אשקלון
גאוגרפיה ואקלים
18 מיליון שקלים: מהנדס העיר אשקלון, דוד ירון, מתריע מפני דרישות ...
https://www.kan-ashkelon.co.il › real...
חשיפת "כאן דרום": במסמך שנכתב בידי מהנדס העיר אשקלון דוד ירון, ושהגיע לידי העיתון, הוא מבקר את התנהלות העירייה בנושא בינוי של מוסדות חינוך ...
עיריית אשקלון - יחידות העירייה - מבנה ארגוני
www.ashkelon.muni.il › city › units
עוזרי ראש העיר; מ"מ ראש העיר; סגני ראש העיר; מבקר העירייה; מנכ" ל העירייה; מהנדס העיר; סמנכ"ל לכספים; מנהל מינהל החינוך, תרבות, נוער וספורט; דוברות וקשרי חוץ; לשכה משפטית; אגף משאבי אנוש; אגף אחזקה; אגף שפ"ע
מהנדס העיר, דוד ירון, מסיים את תפקידו - אשקלונים - אשקלון
www.ashkelonim.co.il › חדשות › 209
Dec 14, 2015 · ראש העיר, איתמר שמעוני: "מהנדס העיר, דוד ירון, תרם רבות לעיר במשך שנים ארוכות והיה להנהלת העירייה החדשה לעזר ולתרומה חשובה. ירון היה שותף לגיבוש הסכם הגג שנחתם לאחרונה והוא ימשיך ללוות את העירייה בחודשים הקרבים עד מציאת מחליף לתפקיד.