חיפשת:

אשדר אגמים מחיר

חברת אשדר מקבוצת אשטרום | אשדר זה הבית שלי | פרוייקטים בשיווק
https://www.ashdar.co.il
חברת אשדר מתמחה בייזום, פיתוח ושיווק של פרוייקטים איכותיים למגורים ברחבי הארץ ומובילה בתחום ההתחדשות העירונית. אשדר מוכרת מאות דירות בשנה.
אגמים של אשדר, נתניה - נדלן.קום לוח דירות למכירה
https://www.nadlan.com › project › א...
אגמים של אשדר, אתם מוזמנים להתעורר בכל בוקר לנוף הים המרהיב, להקשיב לשקט הפסטורלי וליהנות מאיכות חיים עם הרבה טבע ירוק. הזדמנות חד-פעמית להקדים את כולם ...
למשפחות צעירות ומשקיעים סולידיים | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
האם כדאי לגור בשכונת אגמים בנתניה? ... פרויקט אגמים של אשדר מקבוצת אשטרום ... מחיר השכירות הממוצע לדירות 5 חדרים עומד על כ-6,100 שקל, ...
חברת אשדר מקבוצת אשטרום | פרוייקטים בשיווק | אשדר אגמים ...
https://www.ashdar.co.il/project/אשדר-אגמים-נתניה
על הפרוייקט. במיקום האטרקטיבי, מרחק הליכה מהים בלב שכונת אגמים בסמוך לשמורת האירוסים ומתחם "השלולית" נבנה בימים אלו שלב חדש , שלב הפרמיום של פרויקט "אשדר אגמים". בשלב …
‫יד1 - פרויקט אשדר אגמים - דירה חדשה למכירה בנתניה | נדל"ן יד2‬
https://www.yad2.co.il › ... › אזור נתניה והסביבה › נתניה › אגמים
פרויקט חדש למכירה אשדר אגמים בנתניה של אשדר - ההזדמנות שלכם לדירה חדשה עוד היום. EAST & WEST – אשדר אגמים נתניה מזמינים אתכם לבחור ולהתאהב בדירה שלכם מכל ...
אשדר אגמים - מדלן
https://www.madlan.co.il › projects › אשדר אגמים
אשדר אגמים. יזם - אשדר מקבוצת אשטרום. ... סוגי דירות. סוגי דירות. מחיר. גודל. 5 חד'. 2.5 מ׳ ₪. 123 מ"ר. מיקום. הכירו את הסביבה. תמחור ועסקאות ...
אשדר אגמים, מערב נתניה | הקמת שכונות מגורים - קבוצת אשטרום
https://www.ashtrom.co.il › showpage
קבלנות תעשיות זכיינות פעילות בינלאומית מגורים הקמת שכונות מגורים התחדשות עירונית ותמ"א נכסים. הקמת שכונות מגורים. אשדר אגמים, מערב נתניה. יזם. אשדר. היקף.
‫יד1 - פרויקט אשדר אגמים - דירה חדשה למכירה בנתניה | נדל"ן ...
https://www.yad2.co.il/realestate/project?project=665
אשדר אגמים. בן צבי 106 אגמים, נתניה. EAST & WEST – אשדר אגמים נתניה מזמינים אתכם לבחור ולהתאהב בדירה שלכם מכל הכיוונים דירות פרימיום במחיר אטרקטיבי במיוחד! דירת 5 חד' החל מ- 2,500,000 ₪.
‫פרויקט אגמים של אשדר בנתניה | גורו
www.guru.co.il/p/ashdar-agamim
רגילה. 105 (+ 12 מרפסת) החל מ- 1,570,000 ₪. נתוני דירות 4 חדרים עודכנו לאחרונה בתאריך 27/06/2015. דווח על נתונים לא עדכניים. האם ברצונך לדווח על נתוני דירות לא עדכניים בפרויקט "אגמים של אשדר"?
אשדר אגמים - נתניה - דירות חדשות
https://nadlan.winwin.co.il › אשדר__א...
במיקום האטרקטיבי, מרחק הליכה מהים בלב שכונת אגמים בסמוך לשמורת האירוסים ופארק אגם החורף ("השלולית") נבנה בימים אלו שלב חדש, שלב הפרימיום של פרויקט "אשדר ...
פרויקט אשדר אגמים - חדשות נדלן - חדשות נדלן
https://www.nadlan-news.co.il › tag
אנחנו צופים שככל שהשכונה תמשיך להתאכלס, מחירי הנדל”ן כאן רק יעלו”. הנוף המרהיב והשטחים הפתוחים הם רק חלק ממה שהופך את פרויקט “אשדר אגמים” לייחודי כל-כך.
פרויקט אגמים של אשדר בנתניה - גורו דירות חדשות
http://www.guru.co.il › ashdar-agamim
אתר גורו חושף – כל המידע על פרויקט אגמים של אשדר כולל מחירים מעודכנים, תמונות של הנכס וסביבת המגורים ונתונים על השכנים באזור.
אשדר אגמים בנתניה | הון - מדריכים פיננסיים
https://www.hon.co.il › בעלי מקצוע
אשדר אגמים בנתניה ... השוואת מחירי סלולר 2019 - ככה תדעו איזו חברה לבחור (והמעבר פשוט)! ... הפרויקט ממוקם בלב שכונת אגמים במערב נתניה, מרחק הליכה מהים.
אשדר אגמים - נתניה - חברת אשדר מקבוצת אשטרום | פרוייקטים בשיווק
http://www.ashdar.co.il › project › א...
במיקום האטרקטיבי, מרחק הליכה מהים בלב שכונת אגמים בסמוך לשמורת האירוסים ומתחם "השלולית" נבנה בימים אלו הפרמיום של פרויקט "אשדר אגמים".
מחיר למשתכן - אשדר
https://www.ashdar.co.il/מחיר-למשתכן
אשדר אגמים – נתניה; אשדר פרדס – קרית אונו ... מחיר למשתכן. אשדר פרדס קריית אונו ...
Home page - Ashdar
mishtaken-hahotrim-tirathacarmel.ashdar.co.il
אשדר, מקבוצת אשטרום, הינה חברת יזמות בתחום המגורים, מובילה בתחומה בישראל ומדורגת בצמרת הדירוג של דנס 100 לשנת 2018. החברה עוסקת בייזום, פיתוח ושיווק של שכונות מגורים איכותיות ברחבי הארץ. אשדר מוכרת מאות דירות בשנה ובאמתחתה עוד אלפי יחידות דיור בשלבי תכנון שונים.