חיפשת:

אריקסון מאמרים אקדמיים

ד"ר כהן-מלייב מאיה 77-352-01 תהליכי זהות בהתבגרות ובבגרות ...
https://education.biu.ac.il/node/1587
סמינר זה יתמקד בתהליכי פיתוח זהות (בהתבסס על גישתו של אריק אריקסון וגישות שיצאו בעקבותיו) כחלק מתהליכי חיברות (סוציאליזציה) הן בגיל ההתבגרות והן בשלבים מאוחרים יותר בבגרות המתהווה.
גיל החביון: שיאה של התפתחות מבנה העצמי - פסיכולוגיה עברית
https://www.hebpsy.net › articles
מאמרים | 14/10/2014 | 33,114 ... אריקסון (1963) טען כי המטלה ההתפתחותית של גיל החביון היא לארגן את ההיסטוריה של ההתנסויות כשותף חברתי, כיוזם, כבן או בת, ...
אריק אריקסון - מאמרים ומידע | פסיכולוגיקל - טיפול פסיכולוגי
https://psychological.org.il › erik-eri...
אריק אריקסון -1902 - 1994 - פסיכולוג אמריקאי ממוצא יהודי, תאוריית השלבים שלו הינה אחת מעמודי התווך של הפסיכולוגיה ההתפתחותית. הושפע מפרויד.
תאורית ההתפתחות הפסיכוסוציאלית: איפיונים והשלכות לחיי הזוגיות
https://www.ynrcollege.org › Article
אריק אריקסון –אבי התאוריה הפסיכו-סוציאלית טען שהאדם הנו יצור רציונאלי אשר מתפתח בסביבה חברתית ומכאן השם: פסיכו סוציאלית.{פסיכו= נפש סוציאל =חברה}.
תורתו ההתפתחותית של אריק אריקסון (המשך) - מאמרים
https://www.articles.co.il › article › תו...
אריקסון מעדיף את המילה "אמון" על פני ה"ביטחה" (confidene) של תרזה בנדק, כי היא לדעתו תמימה (ולכן מתאימה לתינוק) יותר והדדית יותר, ...
האובססיה של הזהות – אלכסון
https://alaxon.co.il/article/האובססיה-של-הזהות
21/9/2015 · אריקסון הבחין בין תפיסת השלמות לתפיסת הטוטליות. "אם לומר זאת במשפט אחד: כשאדם, בגלל שינויים מקריים או התפתחותיים, מאבד שלמות חיונית, הוא בונה מחדש את עצמו ואת העולם על-ידי העברת משאבים למה שאפשר לכנות טוטליזם".
אריק אריקסון – האני המתפתח וגיבוש הזהות בהקשר החברתי - סיכום
https://www.textologia.net › כתבות
סיכום "אישיות: תיאוריה ומחקר": יחידה 2 – ניאו-פרוידיאנים: אריק אריקסון – האני המתפתח וגיבוש הזהות בהקשר החברתי. סיכום זה הינו חלק מאוסף סיכומי הקורס ...
אריק אריקסון - מאמרים ומידע | פסיכולוגיקל
https://psychological.org.il/erik-erikson.html
אריק אריקסון - מאמרים ומידע. אריק אריקסון -1902 - 1994 - פסיכולוג אמריקאי ממוצא יהודי, תאוריית השלבים שלו הינה אחת מעמודי התווך של הפסיכולוגיה ההתפתחותית. הושפע מפרויד. אריק אריקסון בויקיפדיה העברית – מידע בסיסי על חייו עבודתו ותורתו של אריק אריקסון .
אתר המפתח למאמרים בעברית I Index to Hebrew Periodicals ...
https://lib.haifa.ac.il/systems/ihp/index.php
אתר המפתח למאמרים בעברית I Index to Hebrew Periodicals - כניסה למאגר מפתח חיפה למאמרים. Skip to content.
יורם הרפז - אתר מאמרים אקדמיים על חינוך
https://yoramharpaz.com
פרופ׳ יורם הרפז היה מורה ועיתונאי. שימש בעבר כעמית בבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית ומנהלו, מנהל התוכנית "הוראה ולמידה בקהילת חשיבה" במכון ברנקו וייס לטיפוח החשיבה, מנהל פרסומיי המכון ועורך ״הד החינוך״. כיום הוא מרצה במכללות האקדמיות בית ברל ואלקאסמי.
יחיד ויחד - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › hinu › book1
הפרק החמישי מציג את התיאוריה של אריקסון, דוגמה לתיאוריה המדגישה את. ההשפעות ההדדייות בין הפרט לסביבתו ... בתוך מסגרת - העשרה, קטעי מידע מתוך מחקרים ומאמרים.
מפתח למאמרים, מחקרים, עבודות גמר וכתבי-עת אקדמיים בעברית
https://maamaracademi.blogspot.com
מפתח למאמרים, מחקרים, עבודות גמר וכתבי-עת אקדמיים בעברית מאגר מידע אקדמי פתוח לכתבי-עת ופרסומים אקדמיים, מחקריים, מדעיים ומקצועיים בשפה העברית, בטקסט מלא ובגישה חופשית אונליין
התפתחות הילד
https://employment.molsa.gov.il › bookspdf
אקדמיים, אור יהודה, בית הספר למדעי הפסיכולוגיה, ... התפתחות תחושת האמון הבסיסי עליה דיבר אריקסון היא משמעותית ביותר כאשר ... מחקרים עדכניים,.
Google Scholar
https://scholar.google.co.il/schhp?hl=iw
באמצעות Google Scholar, קל ופשוט לחפש ספרות אקדמית בהיקף רחב. ניתן לחפש חומרים במגוון רחב של תחומי מחקר ומקורות מידע: מאמרים, תזות, ספרים, תקצירים וחוות דעת משפטיות.
תיאוריית ההתפתחות בשלבים של אריקסון - בטיפולנט
https://www.betipulnet.co.il › lexicon
הוא האמין שהפרט והתרבות הקהילתית שבתוכה הוא חי משפיעים זה על זה ללא הפסק. לפי אריקסון, ה"אני" מתגלה במהלך רצף קבוע של שלבים, כאשר כל שלב מאופיין במשבר פסיכו- ...
תורתו ההתפתחותית של אריק אריקסון (המשך)
https://www.articles.co.il/article/119353/תורתו ההתפתחותית של אריק...
6/8/2011 · ואמנם, לא רק ספרו הבשל של אריקסון, פרי מחשבה ומאמרים של עשרים שנה, Identity, Youth and Crisis Erikson 1971)) מוקדש להתבגרות, אלא שבמסגרת תורת השלבים (אריקסון 1961) מקבלת תקופת ההתבגרות על כל סממניה הפנוטיפיים כמו גם הגנוטיפיים הידועים, את ההסבר הרחב והקולע ביותר.
גיל ההתבגרות: סמינריון בגיל ההתבגרות, מאגר עבודות בגיל ...
https://www.ubank.co.il/essay/61169/%e2%e9%ec-%e4%e4%fa%e1%e2%f8%e5…
תיאוריה של אריקסון תיאוריה של פיאז'ה תיאוריה ביוגנטית 4. משימות גיל ההתבגרות. 5. סטיות התנהגותיות: שימוש בסמים ואלכוהול עבריינות נוער הפרעות אכילה התאבדות חלק שני:
אתגרים רגשיים וחברתיים של גיל ההתבגרות | על הספה
https://www.alhasapa.co.il/art.asp?Id=3190
א | א | א | א | (שנה גודל אות) אריק אריקסון, כאשר תיאר את שלבי התפתחותו הרגשית והחברתית של האדם תיאר את גיל ההתבגרות כתקופה בה מתמודד האדם עם קונפליקט בין גיבוש זהות עצמית ובין טשטוש זהות. בתקופה זו, על פי אריקסון המתבגר נפרד מזהותו הילדית ועליו לגבש זהות אישית, מינית, וחברתית ...
d11956.pdf - מרכז מידע בין-מכללתי
http://library.macam.ac.il › study › pdf_files
אריקסון סבר כי תהליך ההתפתחות של הפרט עשוי להתבצע באופן נורמאלי כאשר האגו ... מחקרים שניסו לבחון את הקשר בין ספקנות דתית למודל מיצבי הזהות של מרשיה העלו.