חיפשת:

ארוחת בוקר ברעננה מקום בלב

ארוחת בוקר במקום בלב: איפה המקוריות והתעוזה? - ארוחות בוקר - הארץ
https://www.haaretz.co.il › food › bre...
המקום יפהפה, מושקע ומעוצב עד לרמת הפרט האחרון, והאווירה פסטורלית וכפרית. ב"מקום בלב" יש את כל מה שתל אביבי גולה מחפש, חוץ מיצירתיות קולינרית.
מקום בלב - פרדס משותף 5, רעננה - מסעדה • לא כשר - איזי
https://easy.co.il › page
ארוחת בוקר בופה, הילדים לא מצאו מה לאכול שירות היה גרוע, לא קיבלנו שתייה, מלצרית לא זמינה, האוכל לא היה טעים. מחיר של 86₪ לכל אחד. קפה הגיע קר. חבל, לא נחזור.
מקום בלב - Makom Balev - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › makomb...
גן קסום לאירועים מיוחדים רח' פרדס משותף 5, רעננה 097741575 pardes meshutaf 5, 43355 רעננה.
ארוחת בוקר אחת הגרועות - חוות דעת של מקום בלב, רעננה ...
https://www.tripadvisor.co.il/ShowUserReviews-g1891686-d1891688-r...
מקום בלב: ארוחת בוקר אחת הגרועות - ראה 344 חוות דעת של מטיילים, 90 תמונות אמיתיות ומבצעים מעולים עבור רעננה, ישראל, ב-Tripadvisor.
תפריט בוקר במקום בלב – עונת השנה קובעת - אכול ושאטו
https://www.foodis.co.il › ... › מסעדות
מקום בלב ברעננה, היא לא סתם עוד מסעדה, כי אם מוסד ידוע ומוכר, ... בוקר מתוק מהלב, ארוחת בוקר מבית סבתא, סלט טונה מטוסקנה, ארוחת בוקר טבעית, ...
תפריט בוקר במקום בלב – עונת השנה קובעת
https://www.foodis.co.il/תפריט-בוקר-במקום-בלב-עונת-השנה-קובע
מקום בלב ברעננה, היא לא סתם עוד מסעדה, כי אם מוסד ידוע ומוכר, לא רק לתושבי העיר, אלא גם למי שמגיעים במיוחד ממרחקים, כולל בכירי צבא וממשלה, שיודעים כאן ימצאו פינה שקטה …
מסעדת מקום בלב רעננה - ארוחת בוקר או ערב | גרו (גרופון)
https://www.groo.co.il › ... › מסעדות שף
ארוחות שף חגיגיות במקום בלב: בוקר בופה מפנק ב-59 ₪ או ארוחת ערב עשירה ב-119 ₪
- מקום בלב
rest.makombalev-raanana.co.il
המסעדה סגורה זמנית בעקבות משבר הקורונה!! אנו מקבלים הזמנות עבור אירועים פרטים החל מ 15 איש עם תפריט סגור מראש רחוב פרדס משותף 5, רעננה | לפרטים: 052-9128480 מעדניית מקום בלב אין כמו לפתוח את הבוקר עם ריחות של מאפים פריכים ...
מקום בלב - קפה מסעדה ברעננה, אירועים במסעדות, ארוחות בוקר ...
https://www.2eat.co.il/restaurant.aspx?restid=11077
כל הפרטים על מקום בלב, מסעדה קפה מסעדה ברעננה. ב-2eat, אתר המסעדות הישראלי, ניתן לקרוא ביקורות גולשים ולהזמין מקום בקליק.
‫מקום בלב, רעננה - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurant_Review-g1891686-d1891688...
מקום בלב, רעננה: ראה 344 חוות דעת לא משוחדות של מקום בלב, שקיבלה ציון של 3 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 45 מתוך 77 מסעדות ברעננה.
10 הכי טובים: ארוחת בוקר ברעננה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
2.1 ק"מ. הרצליה. ”מקום נעים בלב שביב“. ”ארוחת בוקר זוגית“. 10. בנדיקט. (587). אמריקאי, בית קפה$$ - $$$ תפריט. 6.4 ק"מ. הרצליה. ”טעים ונעים“. ”בנדיקט קלאסית“.
10 הכי טובים: ארוחת בוקר ברעננה - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g1891686-zfp2
חזרה למפה. מגפת הקורונה (COVID-19) Shows restaurants actively taking safety measures like added sanitation procedures, mask-wearing guidelines, and more. Learn more at our Travel Safe hub. ‪Restaurants taking safety measures‬. ‪Restaurants taking safety measures‬.
מקום בלב - קפה מסעדה ברעננה, אירועים במסעדות, ארוחות בוקר ...
www.2eat.co.il › restaurant
ארוחות בוקר, מסעדות רומנטיות; הצג טלפון 053-8094943; פרדס משותף 5, רעננה; הצג על המפה; אתר מסעדת מקום בלב; מקום בלב היא מסעדה קסומה, בית קפה וגם אירועים.
- מקום בלב
rest.makombalev-raanana.co.il
במעדניית של "מקום בלב" תוכלו לברוח מהמירוץ המהיר של היומיום לארוחות מפנקות לבוקר, לצהריים או לערב עם נרות מרצדים, יין משובח ופאי תותים מפתה הנאפה במיוחד בשבילכם על ידי קונדיטור הבית שלנו.
‫מקום בלב, רעננה - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
www.tripadvisor.co.il › Restaurant_Review-g1891686
סגרנו אירוע שהתבטל עקב מצב הקורונה. מאז - בעל המסעדה מסרב להחזיר לנו את הכסף והמליץ לי לתבוע אותו ("אז תתבע אותי, בכל מקרה אתה תשלם ותראה את הכסף אולי עוד חצי שנה"). בפועל - גבו ממני כסף ולא סיפקו את השירות, והיום אני מממן... את משכורתו של בעלי המסעדה על חשבוני. עוד.
תפריט בוקר - מקום בלב
www.makombalev-raanana.co.il › תפריט-בוקר
בופה הבוקר מוגש בימים א' – ה' | 08:30-12:30 תפריט בופה בוקר – 64 ₪ לאדם מאפים משתניםשקשוקה ביצים קשות לחם מחמצת /לחם כפרי ריבהמרקחת פרי העונה גבינות לאבנהגבינת שמנתגבינת פטה/גאודה סלטים סלט טונהסלט חצילים יווני מחצילים ...
10 הכי טובים: ארוחת בוקר ברעננה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g1891686-zfp2-Ra_anana...
המסעדות הכי טובות לארוחת בוקר ברעננה, ישראל: חפש חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor על המסעדות הכי טובות לארוחת בוקר ברעננה לפי מחיר, מיקום ועוד.
תפריט בוקר - מקום בלב
www.makombalev-raanana.co.il/תפריט-בוקר
בופה הבוקר מוגש בימים א' – ה' | 08:30-12:30 תפריט בופה בוקר – 64 ₪ לאדם מאפים משתניםשקשוקה ביצים קשות לחם מחמצת /לחם כפרי ריבהמרקחת פרי העונה גבינות לאבנהגבינת שמנתגבינת פטה/גאודה סלטים סלט …
תפריט בוקר - מקום בלב
http://www.makombalev-raanana.co.il › ...
בופה שישי בוקר (8:30-12:00) | בופה שבת בוקר (12:30 – 10:00) – 84 ש"ח לאורח. מבחר סוגי אומלטים: עם עשבי תבלין, בצל, פטריות יער ושקשוקה, סלט ירקות קצוץ מתובל ...
מקום בלב לאירועים מיוחדים
www.makombalev-raanana.co.il
לקביעת פגישת התרשמות במקום בלב: מתחם אירועים טבעי בטבע הקסום המלווה ברחש המים הזורמים לצל העצים ובאוויר הנקי מתקיימים האירועים ב'מקום בלב'. אתם יכולים כבר לדמיין איך …
מקום בלב לאירועים מיוחדים
www.makombalev-raanana.co.il
מתחם אירועים טבעי. בטבע הקסום המלווה ברחש המים הזורמים לצל העצים ובאוויר הנקי מתקיימים האירועים ב'מקום בלב'. אתם יכולים כבר לדמיין איך זה יראה כשהאורחים יכנסו אל תוך הגן הנסתר, המפתיע והיפה שלנו. הירוק עוטף את כל האורחים, ריח התבלינים מגרה את הדמיון והטבע מפזר מקסמו לכל עבר.
מקום בלב - (3 המלצות + 12 תמונות) פאבים ברים - רעננה - טופר ...
www.t.co.il › Business › Card-314046
בשביל לשמור על איכות העסקים באתר - אנו אוספים מהגולשים חוות דעת אמיתיות על בית העסק. בסיום השיחה תקבלו הודעת וואטסאפ בנוגע לאיכות השירות - תעזרו לנו (ולעסק) לשמור על איכות. הצג מספר. מקום בלב. 12 תמונות. ‹. ›. מקום בלב. 12 תמונות.
מסעדת מקום בלב - מסעדות קפה מסעדה ברעננה - 2EAT
https://www.2eat.co.il › restaurant
ממוצע: 3 מתוך 5, ע"ב 145 מדרגים. שעות פתיחה. יום א' 24:00 - 08:30 יום ב' - יום ו' 23:30 - 08:30 שבת 23:00 - 10:00. סוגים. בית קפה,; אירועים במסעדות, ...
ארוחת בוקר במקום בלב, רעננה | גרו (גרופון)
https://zendesk.grouponisrael.co.il/deal/makom-balev-raanana/1033405
452 ₪. מ- 299.90 ₪. נקנו 36+. פרטי העסקה שהסתיימה. ארוחת בוקר במקום בלב, רעננה. מסעדת מקום בלב חוגגת 25 שנים ואתם מוזמנים לארוחת בוקר עשירה, החל מ-59 ₪ ליחיד. ארוחת בוקר ליחיד. מחיר. 59.
מקום בלב - (3 המלצות + 12 תמונות) פאבים ברים - רעננה ...
https://www.t.co.il/Business/Card-314046.html
קראו על מקום בלב ברעננה מקום בלב הינו גן אירועים ומסעדת שף איכותית. אנו מזמינים אתכם לבצע אצלנו אירועים