חיפשת:

ארגון ציבורי בישראל

ביטחון תזונתי בישראל
https://mazon-israel.org
Dec 26, 2021 · ביטחון תזונתי בישראל. מזון הוא ארגון לשינוי חברתי המתמקד בסִנגוּר ובחינוך ציבורי בנושאי רעב ואי-ביטחון תזונתי בארץ ובארה"ב. אי-ביטחון תזונתי הוא הסממן החמור ביותר של עוני המתבטא בהיעדר ...
קיימות בארגונים ציבוריים - ג'וינט ישראל
https://www.thejoint.org.il › uploads › 2020/09
ציבוריים בכלל ובהתנהלות המגזר הציבורי בישראל. מסמך זה בנוי כמשפך בעל ארבעה חלקים: א. רקע על התרחבות העיסוק של ארגונים בנושא קיימות:.
ביצועי המגזר הציבורי בישראל : - ניתוח עמדות אזרחים והערכת מצב לאומית
https://din-online.info › pdf › cpm17
ווה חלק מפרויקט בינלאומי להערכת המנהל הציבורי בישראל ובמדינות אירופה: ... נצבר מידע מגוון ביחס לפעולתם ותפקודם של ארגונים ציבוריים בישראל. ועדות.
כתובות אתרי האינטרנט של גופים ציבוריים - מינהל הרכש הממשלתי
https://mr.gov.il › gov-websites
בדף זה רוכזו כתובות אתרי האינטרנט של גופים ציבוריים בישראל. חברות וחברות בת-ממשלתיות. רשויות ומוסדות נוספים. מוסדות להשכלה גבוהה. קופות חולים.
שותפים – ביטחון תזונתי בישראל
mazon-israel.org › שותפים
שיתוף פעולה בין-ארגוני עומד בלב העבודה שלנו בישראל. אנחנו תומכים בארגונים שונים הפועלים לחינוך ציבורי וסנגור ציבורי בתחומי העוני, הרעב, ואי-הביטחון התזונתי בארץ כדי להביא לשינויים מערכתיים שימגרו את תופעת אי-הביטחון ...
המגזר הציבורי בישראל – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › המגזר_הציבורי
המגזר הציבורי בישראל. מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. המגזר הציבורי הוא החלק של הפעילות ה כלכלית המתבצע על ידי הממשל - ממשל לאומי (כלומר ה ממשלה וגופים שבשליטתה), ממשל אזורי או שלטון מקומי .
מינהל ציבורי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מינהל_ציבורי
15 Minutes | ארגון צרכני תחבורה ציבורית | 15 דקות
https://www.15minutes.co.il
נתונים על שימושבתחבורה בישראל. 15 דקות היא עמותה רשומה שמטרתה לקדם תחבורה ציבורית מהירה, זמינה ואיכותית, לשפר ולהוסיף קווי שירות ציבוריים, כך שמערכת התחבורה הציבורית תהווה חלופה ראויה לשימוש ...
ביצועי המגזר הציבורי בישראל : - ניתוח עמדות אזרחים והערכת מצב לאומית
https://pmpc.hevra.haifa.ac.il › images › NAPA
נצבר מידע מגוון ביחס לפעולתם ותפקודם של ארגונים ציבוריים בישראל . ועדות. ממשלתיות וציבוריות הוקמו במט. רה לבחון. דרכים לשיפור תהליכים ארגוניים ב.
ארכיון מגזר ציבורי - ישראל ב-OECD
israel-trade.net › oecd › tag
ה-oecd מפתח גישות למגזר ציבורי חדשני העונות לצורך בריכוז משאבים ומענה על צרכים הולכים וגדלים. גם בישראל המגזר הציבורי אינו שוקט על שמריו וחדשנות אינה מילה גסה. קרא עוד...
יחידה 1: מהו המינהל הציבורי – מינהל ציבורי משמעו ארגון ...
img2.timg.co.il/CommunaFiles/20131337.doc
יחידה 1: מהו המינהל הציבורי – מינהל ציבורי משמעו ארגון וניהול של בני אדם ושל חומרים להשגת מטרות הממשל.מינהל ציבורי הוא האמנות והמדע של הניהול, כפי שהם מיושמים בענייני המדינה. מאפיינים כללים: 1.
עוני בישראל - שינוי מדיניות - LATET
https://www.latet.org.il/worlds/latet_change_awareness
עוני בישראל אינו גזרת גורל. ארגון לתת יוזם מגוון פעילויות שמטרתן הובלת שינוי בסדר העדיפויות הלאומי והעלאת המודעות החברתית לבעיית העוני והפערים החברתיים. בדף זה ריכזנו את עיקרי הפעילות בנושא.
מיהו באמת המגזר הציבורי? - דה מרקר
https://www.themarker.com › career
מעבר להגדרה הבסיסית - "ארגונים שפועלים עבור הציבור מטעם המדינה" - בישראל 2012 אין הגדרה ... בדו"ח של הממונה על השכר באוצר מגלים מגזר ציבורי קטן הרבה יותר.
מגזר ציבורי - Tefen
https://www.tefen.co.il › ourservice
המגזר הציבורי, בישראל ובכלל המדינות המערביות, עובר בשנים האחרונות תמורות ותהפוכות רבות: ... Tefen מובילה בגופים אלו פרויקטים בתחומי האסטרטגיה, ארגון ושיטות, ...
ארגון נהגי התחבורה הציבורית בישראל
www.busdriversunion.org
ארגון נהגי התחבורה הציבורית בישראל הוא ארגון מקצועי הפועל למען רווחתו ומקצועיותו של נהג האוטובוס בנוסף יפעל לקידום ההכרה הרשמית במקצוע נהג האוטובוס, וזו הפעם הראשונה בישראל.
בית חולים ציבורי - hevra.org.il
https://www.hevra.org.il/בית-חולים-ציבורי
בישראל כ- 30 בתי חולים המוגדרים ציבוריים. כאן המקום להוסיף כי מבחינת החוק כל בית חולים בישראל המשרת את כלל האוכלוסייה באופן שאינו שרירותי מוגדר בית חולים ציבורי.
ארגון הקבלנים והבונים ... - kablanim
https://www.kablanim.org
ארגון הקבלנים פועל על מנת לשמור על זכויות חבריו, לייצג את צרכי החברים מול רגולטורים מקומיים וארציים, לדאוג שקולנו יישמע אל מול מעצבי המדיניות ובכל אפיק ציבורי בישראל.
שותפים – ביטחון תזונתי בישראל
https://mazon-israel.org/שותפים
שיתוף פעולה בין-ארגוני עומד בלב העבודה שלנו בישראל. אנחנו תומכים בארגונים שונים הפועלים לחינוך ציבורי וסנגור ציבורי בתחומי העוני, הרעב, ואי-הביטחון התזונתי בארץ כדי …
המגזר הציבורי בישראל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/המגזר_הציבורי_בישראל
המגזר הציבורי הוא החלק של הפעילות הכלכלית המתבצע על ידי הממשל - ממשל לאומי (כלומר הממשלה וגופים שבשליטתה), ממשל אזורי או שלטון מקומי.
15 דקות - ארגון צרכני תחבורה ציבורית בישראל
https://www.facebook.com/15dakot
‎15 דקות - ארגון צרכני תחבורה ציבורית בישראל‎. 17,879 likes · 2,531 talking about this. ‎עוזרים לך לשפר את התחבורה הציבורית.
יחידה 1: מהו המינהל הציבורי – מינהל ציבורי משמעו ארגון וניהול ...
img2.timg.co.il › CommunaFiles › 20131337
יחידה 1: מהו המינהל הציבורי – מינהל ציבורי משמעו ארגון וניהול של בני אדם ושל חומרים להשגת מטרות הממשל.מינהל ציבורי הוא האמנות והמדע של הניהול, כפי שהם מיושמים בענייני המדינה. מאפיינים כללים: 1.
המגזר הציבורי בישראל - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › המגז...
הגדרות שונות ניתנו למגזר הציבורי לעניינים שונים, החל מהגדרה מצומצמת הכוללת רק את השירות הממשלתי, דרך הגדרה הכוללת גם ארגונים אחרים המעסיקים עובדים בהתאם לחוקי ...
אודות הרשות להגנת הפרטיות | הרשות להגנת הפרטיות
www.gov.il › he › departments
הרשות להגנת הפרטיות, כשומרת הסף של זכויות האזרח בתחום הגנת המידע האישי, רואה כמשימתה העיקרית קידום של ציות לדיני הגנת המידע בכל ארגון, עסק וגוף ציבורי בישראל שמנהלים מידע אישי, כך שיפעלו ...
ביטחון תזונתי בישראל
mazon-israel.org
Dec 26, 2021 · ביטחון תזונתי בישראל. מזון הוא ארגון לשינוי חברתי המתמקד בסִנגוּר ובחינוך ציבורי בנושאי רעב ואי-ביטחון תזונתי בארץ ובארה"ב. אי-ביטחון תזונתי הוא הסממן החמור ביותר של עוני המתבטא בהיעדר ...