חיפשת:

אקדח גז פלפל חוקי

אקדח גז פלפל חוקי המקורי להגנה עצמית בצבע ורוד - ללא צורך ...
https://www.spy-pi.co.il/product/אקדח-גז-פלפל-ורוד
אקדח גז פלפל חוקי; חנות און ליין; שאלות ותשובות; צור קשר; תקנון שירות; en
אקדח גז פלפל,מדמיע להגה עצמית
https://avvirr.co.il › product
אקדח גז מדמיע,פלפל להגנה עצמית . ⚔️דמוי אקדח אמיתי בעל 2 מיכלים מתיז למרחק 3מטר עם אפקט פיזור. ✓️נטרול מירבי של התוקף גורם לסגירת העיניים ל20-25דקות ...
אקדח גז פלפל חוקי להגנה עצמית
https://www.fantompepper.co.il › אקד...
אקדח גז פלפל חוקי - פנטום ציוד להגנה עצמית, משווק מורשה: אקדח גז פלפל הטוב בעולם להגנה עצמית, משלוחים בפריסה ארצית. 0504377766.
מיגון ובטיחות - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=g-selfdefence
מיכל גז פלפל כחול לאקדח פיקו‏ (תוקף מאי 2025) מיכל תרסיס פלפל נוסף - כחול מיכל תרסיס פלפל מתוצרת SABER RED האמריקאית, תרסיס גז הפלפל הנחשב ליעיל והעוצמתי ביותר כיום . תרסיס זה משמש את מרבית כוחות השיטור והביטחון בארהב הכוחות הפדראלים: משרד ההגנה, פנטגון, משמר החופים, מכס והגירה ...
מיגון ובטיחות ‏אקדח גז פלפל - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=g-selfdefence&db186823=8165959
מיכל גז פלפל כחול לאקדח פיקו‏ (תוקף מאי 2025) מיכל תרסיס פלפל נוסף - כחול מיכל תרסיס פלפל מתוצרת SABER RED האמריקאית, תרסיס גז הפלפל הנחשב ליעיל והעוצמתי ביותר כיום . תרסיס זה משמש את מרבית כוחות השיטור והביטחון בארהב הכוחות הפדראלים: משרד ההגנה, פנטגון, משמר החופים, מכס והגירה ...
החזקה ושימוש בגז מדמיע או גז פלפל - המותר והאסור | עו"ד ...
https://www.dok.co.il/החזקה-ושימוש-בגז-מדמיע-או-גז-פלפל...
Oct 12, 2021 · זאת ועוד, על פי חוק כלי ירייה, “מיכל גז מדמיע” מוגדר ככלי המיועד להגנה עצמית כל עוד מנגנון ההפעלה שלו לא כולל מיני תרכובות של חומרי בערה שונים או נפץ. משכך, גם על פי חוק זה, נשיאת מיכל גז מדמיע היא חוקית, שהרי מדובר בכלי שמטרתו היא הגנה עצמית.
אקדח פלפל - אקדח גז פלפל חוקי, תרסיס להגנה עצמית | Piko ...
https://piko.co.il/product/pepper-spray-yellow
תרסיס גז פלפל נחשב ליעיל ובטוח ביותר בעולם להגנה עצמית מתוצרת Sabre Red האמריקאית, משמש את מרבית כוחות הביטחון בארצות הברית לדוגמת משטרת ניו-יורק, שיקגו, ההגירה, משטרת הגבולות, הפנטגון ועוד. בארץ משמש את משטרת ישראל, השב”ס ומשרד הביטחון. פשוט להפעלה, אחיזה יציבה, קומפקטי עם ...
אקדח גז פלפל חוקי ליידי ג'ין להגנה עצמית - משווק מורשה
https://www.spy-pi.co.il
אקדח גז פלפל חוקי ליידי ג'ין להגנה עצמית, מתיז למרחק של 2.5 מטרים ומנטרל את התוקף מיידית, האקדח נמכר באישור אגף המבצעים של משטרת ישראל.
אקדח גז פלפל חוקי ליידי ג'ין להגנה עצמית - משווק מורשה
https://www.spy-pi.co.il
אקדח גז פלפל חוקי ליידי ג'ין, לוקחים את הביטחון האישי בידיים! בכל שנה מתרחשים מאות מקרים של אזרחים שנקלעים לסיטואציות מאיימות בעל כורחם, אם זה נהג אוטובוס שהעיר לנוסע, נהג מונית …
אקדח גז פלפל חוקי באישור משטרה להגנה עצמית
https://www.loren-systems.co.il
אקדח גז פלפל חוקי באישור משטרה הוא מוצר מושלם להגנה עצמית, קל משקל קל לנשיאה ועוצמתי מאוד, מתיז למרחק של 2.5 מטרים ומנטרל כל תוקף ל30 דקות.
אקדח גז פלפל חוקי - פנטום ציוד להגנה עצמית אונליין
https://www.fantompepper.co.il/אקדח-גז-פלפל.html
אקדח גז פלפל חוקי לשימוש - פנטום ציוד להגנה עצמית אונליין - משווק מורשה: אקדח גז פלפל הטוב בעולם להגנה עצמית - משלוחים בפריסה ארצית. טל: 0504377766 מחיר מחירון: ₪229.00 המחיר שלנו: ₪169.00. אזל במלאי!
החזקה ושימוש בגז מדמיע או גז פלפל - המותר והאסור | עו"ד אסף דוק ⭐️
https://www.dok.co.il › ... › עבירות נשק
זאת ועוד, על פי חוק כלי ירייה, “מיכל גז מדמיע” מוגדר ככלי ... גם אם הכלי שיורה את הגז הוא בצורת אקדח, הכלי ייחשב ...
אקדח גז פלפל נראה כמו אקדח אמיתי +2 מיכלי גז - דוקטור ספיי
https://www.drspy.co.il/product/אקדח-גז-פלפל-נראה-כמו-אקדח...
אקדח גז פלפל נראה כמו אקדח אמיתי +2 מיכלי גז. אקדח גז פלפל להגנה עצמית, דמוי אקדח אמיתי בעל 2 מכלים (אחד רזרבי). מתיז למרחק של 2 מטרים עם אפקט פיזור של עד 15 מטרים . המכלים עם פלפל אדום בריכוז גבוה .
אקדח גז - אקדח גז פלפל כחול, תרסיס גז פלפל חוקי להגנה ...
https://piko.co.il/product/blue-pepper-spray
אקדח גז – תרסיס פלפל (מדמיע) “פיקו” חדשני, מיכל גז פלפל Sabre Red, מדריך למשתמש, אישור משטרת ישראל. פיקו – המשווק הבלעדי לאקדח פלפל חוקי, בישראל. פרטי המוצר. משלוחים. שאלות נפוצות. פטנט התזה עוצמתי בריסוס ערפל מונע את הצורך בכיוון מדוייק, לא קטלני.
פנטום מוצרים להגנה עצמית - אקדח גז פלפל חוקי, ציוד טקטי ...
https://www.fantompepper.co.il
אקדח גז פלפל חוקי - משווק מורשה: פנטום מוצרי הגנה עצמית - 0504377766 מחיר מחירון: ₪269.00 המחיר שלנו: ₪169.00. אזל במלאי! מידע נוסף. תרסיס גז פלפל מכל קטן 18 גרם - מכשיר ידני של חברת Defence. תרסיס גז פלפל …
אקדח גז פלפל חוקי, תרסיס להגנה עצמית | Piko
https://piko.co.il › pepper-spray-yellow
אקדח פלפל - תרסיס גז פלפל חוקי להגנה עצמית, תרסיס דמוי אקדח פלפל הפשוט להפעלה, מדוייק ובטיחותי. משבית תוקף ממרחק 3 מ', מנטרל למשך 20-40 דקות, אינו קטלני!
אקדח גז פלפל - מיגון ובטיחות - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › ... › מיגון ובטיחות
אקדח גז פלפל ליידי ג'ין לנשים מגיע עם מכל 1. אקדח גז פלפל חוקי - משווק מורשה: פנטום מוצרי הגנה עצמית - 0504377766. הוסף למועדפים. הוסף להשוואת דגמים.
אקדח גז פלפל נראה כמו אקדח אמיתי +2 מיכלי גז - דוקטור ספיי
https://www.drspy.co.il › product › א...
אקדח גז פלפל להגנה עצמית, דמוי אקדח אמיתי בעל 2 מיכלים(אחד רזרבי). מתיז למרחק של 3-4- מטרים עם אפקט פיזור של עד 15 מטרים . המיכלים עם פלפל אדום בריכוז גבוה.