חיפשת:

אצל דניאל במושבה כנרת

צימר אצל דניאל במושבה כנרת, מושבה כנרת | Weekend - צימרים
https://my.weekend.co.il › daniel_kin...
טל 053-9426425 אצל דניאל במושבה כנרת במושבה כנרת, בכנרת וגליל תחתון - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
צימר אצל דניאל במושבה כנרת, כנרת | Weekend
https://my.weekend.co.il/daniel_kineret
טל 053-9426425 אצל דניאל במושבה כנרת בכנרת, בכנרת וגליל תחתון - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
צימר אצל דניאל במושבה כנרת - מושבה כנרת
https://www.weekend-family.co.il/danielkineret
אצל דניאל במושבה כנרת - חופשה קסומה במרחק נגיעה מהאגם הקסום. בואו ליהנות מאירוח באווירה ביתית ב-2 סוויטות מאובזרות עם ג'קוזי פרטי, לצד חצר גדולה עם בריכה גדולה מול נוף מהמם. האירוח במקום מתאים הן למשפחות והן לזוגות, ובקרבתנו אטרקציות רבות ומהנות. הסוויטות.
צימר אצל דניאל במושבה כנרת - Home | Facebook
https://www.facebook.com › danielg...
צימר אצל דניאל במושבה כנרת. Vacation Home Rental. Always Open. Kineret, Hazafon, ...
אצל דניאל בכנרת (מושבה) 052-9706885 - Zimmer
https://www.zimmer.co.il/premium.asp?site_id=561
אצל דניאל בכנרת (מושבה). כל המידע על הצימר כולל מחירים, תמונות, המלצות גולשים ומסלולי טיול באזור, הנחות ומבצעים מיוחדים לגולשי צימר.
אצל דניאל בכנרת (מושבה) 052-9706885 - Zimmer - צימרים
https://www.zimmer.co.il › premium
טל: 052-9706885. אצל דניאל בכנרת (מושבה). כל המידע על הצימר כולל מחירים, תמונות, המלצות גולשים ומסלולי טיול באזור, הנחות ומבצעים מיוחדים לגולשי צימר.
אצל דניאל במושבה כנרת - ריזורט
https://www.resort.co.il/zimmer/at-daniels
מתחם הצימרים אצל דניאל במושבה כנרת נהנה ממיקום מבוקש. עם נוף לכנרת וגישה נוחה אל מסלולי טיול, חופי כנרת, מסעדות טובות ומרכזי קניות – אורחי הצימרים נהנים מכל העולמות. המארח במתחם אדיב ומסביר פנים. הוא נענה בשמחה לכל בקשה. הצימרים מאובזרים, מעוצבים ומאוד נוחים.
אצל דניאל - צימרים במושבה כנרת שבגליל - YouTube
https://www.youtube.com › watch
http://www.zimmer.co.il/galil.asp?site_id=561צימרים בצפון -אצל דניאל ,שתי יחידות אירוח ממוזגות ומאובזרות הצופות אל הנוף המהמם של הכנרת,רמת ...
צימר אצל דניאל בישוב מושבה כנרת | צפו בתאריכים פנויים | TTT.co.il
https://www.ttt.co.il › אצל_דניאל
צימרים - אצל דניאל במושבה כנרת, חווית נופש מפנקת. בואו ליהנות גם אתם במחיר המשתלם ביותר. צפו במבצעים, תאריכים והמלצות חמות על אצל דניאל במושבה כנרת.
צימר אצל דניאל במושבה כנרת - סוויטה ארבל - מושבה כנרת
https://www.weekend-family.co.il/danielkineret_arbel
אצל דניאל במושבה כנרת - סוויטה ארבל במושבה כנרת שבצפון לנופש משפחתי, זוגות או קבוצות 053-9426425. תמונות, מועדים פנויים, מבצעים, חוות דעת ומחירים מיוחדים.
אצל דניאל במושבה כנרת - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › show...
במתחם : סוויטה אחת עם שני חדרי שינה. בריכה במתחם. אמצ"ש החל. ₪900. סופ"ש החל. ₪900. 053-9414963 (ליאור). הצג פירוט מחירים הצג במפה הצג גלריות ומידע ...
אצל דניאל במושבה כנרת - ריזורט
https://www.resort.co.il › at-daniels
צפו בחוות דעת אמיתיות שנרשמו על אצל דניאל, מתחם עם 2 יחידות אירוח במושבה כנרת שבכנרת - הזמינו צימר לחופשה המושלמת באתר ריזורט!
אצל דניאל במושבה כנרת | סוויטה ירדן - ריזורט
https://www.resort.co.il/zimmer/at-daniels/1
הגענו זוג דתיים, המקום קרוב מאוד לעיר, לכנרת, יש נוף יפה, בריכה פרטית, רק 2 צימרים ולא יותר (יש פרטיות), בעל המקום מאוד נחמד, בן אדם מאוד נעים, קיבלנו פינוקים מבעל המקום, הכל היה תקין ונקי כמו שצריך, בקרבת הצימר נמצא קבר רבי מאיר בעל הנס (5 דקות נסיעה ויש שם איפה להתפלל), יש מסעדות ...
אצל דניאל במושבה כנרת - Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il › d...
אצל דניאל במושבה כנרת - חופשה קסומה במרחק נגיעה מהאגם הקסום. בואו ליהנות מאירוח באווירה ביתית ב-2 סוויטות מאובזרות עם ג'קוזי פרטי, לצד חצר גדולה עם בריכה ...