חיפשת:

אפיקים טלפון תלונות

הגשת תלונה על התנהלות בתחבורה ציבורית
https://www.gov.il › service › compl...
שירות זה מאפשר להגיש תלונה על שירות לקוי או פוגעני בקווי תחבורה ציבורית, רכבת ישראל, הרכבת הקלה ומוניות.
פניות הציבור - אלקטרה-אפיקים
https://www.electra-afikim.co.il › פניו...
מוקד טלפוני 6686* שלוחה 3 ואז 7 – אנו מעמידים לרשותכם צוותי סיוע ייעודיים המתמחים בתחומי השירות על פי אזורי פעילות הקווים אשר ישמחו לקבל את פנייתכם בטלפון ...
שירות לקוחות אפיקים, טלפון מענה אנושי
שירותלקוחות.org.il › שירות
טלפון - 073-3323488. טלפון לבעלי מוגבלויות - 073-3323486. המוקד פעיל בין השעות 12:00-15:00. דוא"ל - appeals@afikim-t.co.il. כתובת - העמל 10 , בניין דקל ראש העין.
אפיקים - שירות לקוחות
www.שירותלקוחות.co.il › אפיקים
אפיקים, המחלקה לפניות הציבור, רחוב הערבה 1 גבעת שמואל appeals@afikim-t.co.il מספרי שירות לקוחות לפי נושא
הגשת תלונה על התנהלות בתחבורה ציבורית | הרשות הארצית ...
https://www.gov.il/he/service/complaint_about_conduct_in_public_transportation
תלונות אנונימיות לא יטופלו במקרה שהתלונה תעבור להליך חקירתי, מגישי התלונה יתבקשו להגיע ולתת עדות בבית משפט. כאשר מדובר בתלונה על נהג שביצע עבירה או פגע ברכב, יש לפנות למשטרה או לחברת הביטוח ...
שירות לקוחות אפיקים, טלפון מענה אנושי
https://שירותלקוחות.org.il › שירות-לקוחו...
כל מספרי הטלפון של חברת ההסעות אפיקים, מוקד שירות לקוחות טלפוני, מוקדי תמיכה אפיקים, הכל מרוכז בדף אחד. אתר שירות לקוחות 10 מקווה כי חברת אפיקים תתן לכם שירות ...
שירות לקוחות אפיקים, טלפון מענה אנושי
https://שירותלקוחות.org.il/שירות-לקוחות-אפיקים
טלפון - 073-3323488. טלפון לבעלי מוגבלויות - 073-3323486. המוקד פעיל בין השעות 12:00-15:00. דוא"ל - appeals@afikim-t.co.il. כתובת - העמל 10 , בניין דקל ראש העין.
אפיקים - שירות לקוחות - שירות לקוחות
אפיקים – טלפון מוקד שירות טלפוני אפיקים – 073-3323486. שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות: 12:00-15:00; מספר פקס: 073-3323488.
אפיקים - שירות לקוחות
www.שירותלקוחות.co.il/אפיקים
אפיקים, המחלקה לפניות הציבור, רחוב הערבה 1 גבעת שמואל appeals@afikim-t.co.il מספרי שירות לקוחות לפי נושא
מוקד טלפוני של אפיקים תחבורה ציבורית
www.ebus.co.il › אפיקים-תחבורה
מאז שנת 2009, מופעל מערך התחבורה הציבורית תחת "אפיקים": תחילה, היו אלה קווים בודדים בלבד: קו 83 (לשעבר בחזקתה של חברת "דן"), הקווים החדשים 3, 100, 104 ו-184. בשלהי אותה שנה ,התווספו לידי אפיקים שאר הקווים של ...
אלקטרה-אפיקים תחבורה ציבורית - אלקטרה-אפיקים
www.electra-afikim.co.il
אלקטרה אפיקים הינה חטיבת התחבורה של קבוצת אלקטרה, ומבטאת את החזון של קבוצת אלקטרה לבסס את מעמדה כשחקנית מובילה בענף התחבורה בישראל.
אלקטרה-אפיקים תחבורה ציבורית - אלקטרה-אפיקים
https://www.electra-afikim.co.il
אלקטרה אפיקים הינה חטיבת התחבורה של קבוצת אלקטרה, ומבטאת את החזון של קבוצת אלקטרה לבסס את מעמדה כשחקנית מובילה בענף התחבורה בישראל.
שירות לקוחות אפיקים
http://www.שירותלקוחות.co.il › אפיקים
אפיקים הינה חברת תחבורה ציבורית ישראלית המפעילה קווי אוטובוס באזור הדרום, השומרון ובגוש ... אפיקים. טלפון: *6686. שעות פעילות: זמין 24/7. פקס: 073-3323488.
בר מים | מתקן מים - אפיקים מים חנות האונליין - מחירים ...
https://afikim-water.co.il
אפיקים הינה חברה למערכות סינון מים, המשווקת בר מים, מיני בר, קולר מים, אוסמוזה הפוכה לבית או למשרד ועוד.
אפיקים - שירות לקוחות - שירות לקוחות
שירות-לקוחות.org.il › אפיקים
אפיקים – טלפון מוקד שירות טלפוני אפיקים – 073-3323486. שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות: 12:00-15:00; מספר פקס: 073-3323488.
אפיקים תלונות - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il › אפיקים-תלונות
אפיקים תלונות. אפיקים - שירות לקוחות ... תלונות בפתח תקוה: האוטובוסים של חברת אפיקים מנותקים מלוח הזמנים ... טלפון, מייל פניות הציבור, ... אפיקים - תחבורה ...
פניות הציבור - אלקטרה-אפיקים
www.electra-afikim.co.il › מידע-לנוסע
נדגיש כי פניות יש להגיש בכתב בלבד בדרכים הבאות: טופס מקוון. לפקס שמספרו : 073-3323488. באמצעות כתובת המייל: appeals@afikim-t.co.il. בדואר – לכבוד חברת אלקטרה-אפיקים , המחלקה לפניות הציבור, רחוב הערבה 1 גבעת ...
הגשת תלונה על התנהלות בתחבורה ציבורית | הרשות הארצית לתחבורה ...
www.gov.il › he › service
תלונות אנונימיות לא יטופלו במקרה שהתלונה תעבור להליך חקירתי, מגישי התלונה יתבקשו להגיע ולתת עדות בבית משפט. כאשר מדובר בתלונה על נהג שביצע עבירה או פגע ברכב, יש לפנות למשטרה או לחברת הביטוח ...
מוקד טלפוני של אפיקים תחבורה ציבורית
https://www.ebus.co.il/אפיקים-תחבורה-ציבורית
אפיקים שירותי תחבורה בע"מ הוקמה לפני מספר שנים, והיא מוחזקת כיום על ידי חברת "אמנון מסילות בע"מ". קדמה לכך זכייתה של "אמנון מסילות בע"מ" במכרז להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור השומרון (יחד עם ...
פניות הציבור - אלקטרה-אפיקים
https://www.electra-afikim.co.il/מידע-לנוסע/פניות-הציבור
נדגיש כי פניות יש להגיש בכתב בלבד בדרכים הבאות: טופס מקוון. לפקס שמספרו : 073-3323488. באמצעות כתובת המייל: appeals@afikim-t.co.il. בדואר – לכבוד חברת אלקטרה-אפיקים , …
אפיקים - שירות לקוחות
https://www.sherut.net › תחבורה
שירות לקוחות אפיקים - איך כדאי לך לפנות עכשיו אל אפיקים? טלפון, מייל פניות הציבור, צ'אט, פייסבוק, וואטסאפ או שירות עצמי? ... הגשת תלונה / בקשת יעוץ.
צור קשר עם רב-קו אונליין
https://ravkavonline.co.il/he/contact
אפיקים : גן יבנה : הרצל, 42 : None : דימונה : ימים א'-ה' בין השעות 16:30 - 08:00 מרכז מסחרי שלב ד2 : אגד : הוד השרון : רמתיים 35 : ימים ראשון עד חמישי בין 09:00-13:30 ובין 14:00-18:00
אפיקים - שירות לקוחות
https://שירות-לקוחות.org.il › אפיקים-שיר...
אפיקים – טלפון. מוקד שירות טלפוני אפיקים – 073-3323486. שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות: 12:00-15:00. מספר פקס: 073-3323488.
הגשת תלונה נגד מפעילי תחבורה ציבורית (אוטובוסים ומוניות ...
https://www.kolzchut.org.il/he/הגשת_תלונה_נגד_מפעילי_תחבורה...
תלונות למפעילי תחבורה ציבורית יש להגיש ישירות לחברה שבה אירע המקרה. לרשימת האתרים של מפעילי התחבורה הציבורית, ראו באתר הרשות הארצית לתחבורה ציבורית. הגשת תלונה למשרד התחבורה