חיפשת:

אסמבלי פקודות בסיסיות

פקודות אסמבלי – CodeGuru
forum.codeguru.co.il › wp
› פורומים › אקסטרים › פקודות אסמבלי This topic has 0 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני 16 years, 4 months by idan . מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
שפת סף – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שפת_סף
שפת סף או אֵסֶמבּלי (באנגלית: Assembly) היא שפת התכנות הבסיסית והקרובה ביותר לשפת מכונה. בשפת הסף, בצורתה הבסיסית, קיימת התאמה בין ההוראות שכותב המתכנת ובין ההוראות המופקות מהן בשפת מכונה, כלומר, כל הוראה יחידה באסמבלי מתורגמת להוראה אחת או יותר בשפת מכונה. לכן, כמו שפת המכונה, גם שפת הסף פועלת באופן ישיר על תאי הזיכרון של ה
אסמבלר – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אסמבלר
אסמבלר (באנגלית: Assembler; בעברית: "מאסף") היא תוכנית מחשב המתרגמת (או: מהדרת) תוכנית שנכתבה בשפת סף (Assembly) לשפת מכונה הניתנת לביצוע על ידי המחשב. האסמבלר מותאם בדרך כלל לשפת מכונה ספציפית, אם כי אסמבלרים מסוימים יכולים לטפל בתוכניות הכתובות בשפות סף של מעבדים שונים.
ףס תפשו בשחמה ןוגרא - Cyber
https://data.cyber.org.il/assembly/assembly_book.pdf
ףס תפשו בשחמה ןוגרא רבמטפס הסרג הביתכ ן נוג קרב ר מייפ ילוטנא תאמ דומיל ירמוחו תוגצמ לע ססובמ
אסמבלר – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אסמבלר
אסמבלר (ב אנגלית: Assembler; בעברית: "מאסף") היא תוכנית מחשב המתרגמת (או: מהדרת) תוכנית שנכתבה ב שפת סף (Assembly) ל שפת מכונה הניתנת לביצוע על ידי ה מחשב . האסמבלר מותאם בדרך כלל לשפת מכונה ספציפית, אם כי אסמבלרים מסוימים יכולים לטפל בתוכניות הכתובות בשפות סף של מעבדים שונים.
אסמבלי x86/פקודות/פקודות בסיסיות – ויקיספר
https://he.m.wikibooks.org/wiki/אסמבלי_x86/פקודות/פקודות_בסיסיות
עריכה. < אסמבלי x86 ‏ | פקודות. אסמבלי x86. חלק א' - מבוא. השוואה בין אסמבלי לשאר שפות התכנות. התקשורת בין המעבד לזיכרון ויחידות הקלט-פלט. ייצוג מספרים. חלק ב' - תחילת העבודה. התקנת סביבת העבודה.
מבנה המחשב ושפת אסמבלי - המרכז לחינוך סייבר
https://data.cyber.org.il › assembly › assembly_book
אסמבלי פותח אסמבלר, שהוא כלי שמסוגל להמיר את פקודות האסמבלי לשפת מכונה. אם קודם לכן ... בסיסית. , בשפת אסמבלי, נדרשת הבנה של ארגון המחשב והחומ.
פקודות אסמבלי – CodeGuru
https://forum.codeguru.co.il/wp/?topic=פקודות-אסמבלי
› פורומים › אקסטרים › פקודות אסמבלי This topic has 0 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני 16 years, 4 months by idan . מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
כמה פקודות בסיסיות באסמבלי - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Jul 06, 2021 · פקודות אריתמטיות ב mips (2 תגובות) יש פה אנשים שטובים באסמבלי לשאלה בפרטי? (8 תגובות) פקודות בסיסיות בSQL בשילוב C# (2 תגובות) פקודות אסמבלי (10 תגובות)
אסמבלי x86/פקודות – ויקיספר
he.m.wikibooks.org › wiki › אסמבלי_x86
פקודות על ביטים. and; test (פעולת and ללא שינוי היעד) or; xor; not (הפיכת ביטים) shr (הזזה ימינה) shl (הזזה שמאלה) ror (גלילה ימינה) rol (גלילה שמאלה) rcr (גלילה ימינה עם נשא) rcl (גלילה שמאלה עם נשא) פקודות קפיצה. jmp (קפיצה לא מותנית)
פקודות אסמבלי - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=21171813
01-09-2022 · פקודות בסיסיות בSQL בשילוב C# (2 תגובות) בנוגע להגנת פרויקט במסלול אסמבלי 30% מדעי המחשב 5 יח"ל (40 תגובות) השפעתן של אורך פקודות משתנה על …
אסמבלר - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › אסמבלר
תוכן עניינים · 1 מהות האסמבלר · 2 אסמבלר למעבדי אינטל. 2.1 אסמבלרים נפוצים למעבדי אינטל; 2.2 פעולות בסיסיות; 2.3 תוכנית Hello world · 3 ראו גם · 4 קישורים חיצוניים ...
אסמבלי x86/פקודות – ויקיספר
https://he.m.wikibooks.org/wiki/אסמבלי_x86/פקודות
להלן רשימת כל הפקודות: פקודות בסיסיות MOV (העתקה) XCHG (החלפת ערכים) פקודות חיבור וחיסור ADD (חיבור) SUB (חיסור) CMP (השוואה) INC (הוספת 1) DEC (הפחתת 1) NEG (הפיכת סימן) ADC (חיבור עם היעד והנשא) פקודות כפל וחילוק MUL (הכפלה) DIV (חילוק) IMUL (הכפלת מס' מסומן) IDIV (חילוק מס' מסומן) פקודות על ביטים AND TEST (פעולת AND ללא שינוי היעד) OR XOR
כמה פקודות בסיסיות באסמבלי - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=21006833
07-06-2021 · פקודות אריתמטיות ב mips (2 תגובות) יש פה אנשים שטובים באסמבלי לשאלה בפרטי? (8 תגובות) פקודות בסיסיות בSQL בשילוב C# (2 תגובות) פקודות אסמבלי (10 תגובות)
אסמבלי x86/פקודות/פקודות בסיסיות - ויקיספר
https://he.wikibooks.org › wiki › פקוד...
אסמבלי x86/פקודות/פקודות בסיסיות · פקודת MOV · פקודת XCHG.
פקודות אסמבלי - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Jan 06, 2022 · פקודות בסיסיות בSQL בשילוב C# (2 תגובות) בנוגע להגנת פרויקט במסלול אסמבלי 30% מדעי המחשב 5 יח"ל (40 תגובות) השפעתן של אורך פקודות משתנה על סכנות (Hazards) (11 תגובות) אהבתי 0. הצג עוד.
פקודת or אסמבלי - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il › פקודת-or-אסמבלי
אסמבלי x86/פקודות/פקודות על ביטים – ויקיספר ... אסמבלי x86/פקודות/פקודות בסיסיות – ויקיספר ... הוא מכיל הסברים מפורטים של פקודות שפת אסמבלי, דוגמאות.
אסמבלי x86/פקודות/פקודות בסיסיות – ויקיספר
he.m.wikibooks.org › wiki › אסמבלי_x86
פרמטרים: אוגר, זכרון; זכרון, אוגר; רגיסטר, אוגר; זכרון, ערך מיידי; אוגר, ערך מיידי; אוגר מקטע, זכרון; זכרון, אוגר מקטע; אוגר, אוגר מקטע; אוגר מקטע, אוגר. תחביר: MOV OpDestination, OpSource. לדוגמה: MOV AX, BX.
כתיבת קוד אסמבלי - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il/כתיבת-קוד-אסמבלי
משפות אחרות ופעולות מאוד בסיסיות בשפות אחרות יכול לקחת נצח בשפת אסמבלי (כתיבת קוד של מחשבון ביסיסי לקח לי 100 שורות קוד ובשפת c רק 10).
ASM TASM 8086 - פקודות בסיסיות, הכרת המחסנית, פונקציות ... - FXP
https://www.fxp.co.il › showthread
מדריך Assembly TASM 8086 באשכול זה מדריך באסמבלי על פקודות בסיסיות, על הכרת המחסנית, על פונקציות ועל פרמטרים. בחלק הראשון של המדבר נדבר על ...
מבנה המחשב ושפת אסמבלי
http://www.lamed-oti.com › gvahim_assembly_book
נקבל רקע וכלים בסיסיים הדרושים להשתתפות בתחרות קודגורו אקסטרים, ... שפת אסמבלי הביאה לייעול ניכר בכך שהיא אפשרה לכתוב פקודות שניתנות להבנה בשפה אנושית.
שפת אסמבלי למחשב האישי - הוד-עמי
http://www.hod-ami.co.il › files
הוא מכיל הסברים מפורטים של פקודות שפת אסמבלי, דוגמאות ... מהדורה זו הנוכחית מתבססת על רב המכר "שפת אסמבלי למחשב האישי", שיצא ... פרק 2: פקודות בסיסיות.
תכרעמל אובמ ילבמסאו בשחמ
https://meyda.education.gov.il/files/free books/מבוא למערכות...
6 1 ליגרת:םיאבה םיגשומה תא וריבסה הנכות .א הרמוח .ב הנוכמ תפש .ג ילבמסא תפש .ד 2 ליגרת:וקמנו אל וא תונוכנ ןלהל תונעטה םא ונייצ
שפת סף – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שפת_סף
אפיקי נתונים (Busses) – פסים אלו אחראים להעברת נתונים, הוראות, ופקודות בקרה בין המעבד, הזיכרון, וההתקנים החיצוניים. בעבר, רוחב של אפיק נתונים היה בגודל "מילה" (16 סיביות) או 32 סיביות ("מילה כפולה" – Double Word), אך במחשבים רבים היום הוא כבר 64 סיביות.