פורטל מס"ע | גילי אשכנזי
https://portal.macam.ac.il/masa-creators/גילי-אשכנזיאסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים: השוואה בין סטודנטים עם הפרעות קשב לבין סטודנטים ללא הפרעות קשב מאמצע העשור הראשון של שנות האלפיים גוברים הקולות הקוראים להנגשה של מערכת ההשכלה הגבוהה ...
אסםרםגיות למידה והישגים אקדמיים
https://www.jstor.org/stable/24524237אסםרםגיות למידה והישגים אקדמיים: ... שבחן את הקשר בין תרופות לבין טיפול בהפרעת קשב, הרגלי למידה ... מחקר אשר השווה בין אסטרטגיות למידה של סטודנטים עם הפרעת קשב לסטודנטים ...
ALM : אסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים: השוואה בין סטודנטים עם הפרעת ...
https://infocenters.co.il › notebook_extמספרם של הסטודנטים עם הפרעת קשב וריכוז הלומדים בהשכלה הגבוהה עולה. נוסף על הקושי הלימודי, סטודנטים אלו מפגינים קושי ניכר בהתנהגויות התומכות בתהליכי הלמידה ( ...
אסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים: השוואה בין סטודנטים עם ...
https://kitvei-et.efshar.org.il/גיליונות/מפגש-39/אסטרטגיות...אסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים: השוואה בין סטודנטים עם הפרעות קשב לבין סטודנטים ללא הפרעות קשב פרסומים וכנסים » גליונות » מפגש 39 » אסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים
Vol. כ"ב, No. 39, תמוז תשע"ד - יוני 2014 of Mifgash - jstor
https://www.jstor.org › stableSpecial Issue: Learning Disabilities (LD) and Attention Deficit Disorder ... למידה והישגים אקדמיים: השוואה בין סטודנטים עם הפרעת קשב לבין סטודנטים ללא הפרעת ...
Vol. כ"ב, No. 39, תמוז תשע"ד - JSTOR
https://www.jstor.org/stable/i24524044Learning strategies and academic achievement: A comparison between college students with and without attention deficit disorder / אסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים: השוואה בין סטודנטים עם הפרעת קשב לבין סטודנטים ללא הפרעת קשב (pp. 179-204)
אסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים: השוואה בין סטודנטים עם ...
https://portal.macam.ac.il/article/אסטרטגיות-למידה-והישגים...חן, מ' ואשכנזי, ג' (2014). אסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים: השוואה בין סטודנטים עם הפרעות קשב לבין סטודנטים ללא הפרעות קשב. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית, 39, 204-179.
מפגש 39 - efshar
https://kitvei-et.efshar.org.il/גיליונות/מפגש-39אסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים: השוואה בין סטודנטים עם הפרעות קשב לבין סטודנטים ללא הפרעות קשב מירב חן וגילי אשכנזי
פורטל מס"ע | הפרעות קשב וריכוז
https://portal.macam.ac.il/masa-keyword/הפרעות-קשב-וריכוזאסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים: השוואה בין סטודנטים עם הפרעות קשב לבין סטודנטים ללא הפרעות קשב מאמצע העשור הראשון של שנות האלפיים גוברים הקולות הקוראים להנגשה של מערכת ההשכלה הגבוהה ...
mifgash39-אסטרטגיות-למידה-חן-ואשכנזי10.pdf
https://kitvei-et.efshar.org.il › wp-content › uploads181 אסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים בקרב סטודנטים עם הפרעת קשב וללא הפרעה זו | ... מחקר נוסף, שבחן את הקשר בין תרופות לבין טיפול בהפרעת קשב, הרגלי למידה.
אסטרטגיות למידה מאמרים אקדמיים - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › אסטרטגיות-למידה-מאמ...חן, מ' ואשכנזי, ג' (2014). אסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים: השוואה בין סטודנטים עם הפרעות קשב לבין סטודנטים ללא הפרעות קשב. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית, ...
המרכז הישראלי לאסטרטגיות למידה: דף הבית
http://a47864-tmp.s536.upress.linkגידול ילדים בעידן המודרני הוא אתגר מורכב, על אחת כמה וכמה כשמדובר בילד שיש לו לקות למידה או הפרעת קשב וריכוז. אסטרטגיות למידה הן צידו …
סטודנטים עם הפרעת קשב וריכוז: השילוב, האתגר והאור בקצה המנהר
https://www.hebpsy.net › articlesכישורי הלמידה של סטודנטים עם הפרעת קשב נמוכים לא רק בהשוואה לסטודנטים רגילים, אלא גם בהשוואה לסטודנטים בעלי לקויות למידה (Fleming & McMahon, 2012). סטודנטים ...
אסטרטגיות למידה להצלחה - המכללה האקדמית בית ברל
https://www.beitberl.ac.il › centers › irgun-meidaוהישגים אקדמיים של סטודנטים עם וללא הפרעת קשב ... לנתח תוכן ולהבחין בין עיקר לבין טפל ... להתכונן בצורה ממוקדת ומאורגנת למבחנים ללא בזבוז זמן ואנרגיה.
פורטל מס"ע | אסטרטגיות למידה
https://portal.macam.ac.il/masa-keyword/אסטרטגיות-למידהאסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים: השוואה בין סטודנטים עם הפרעות קשב לבין סטודנטים ללא הפרעות קשב מאמצע העשור הראשון של שנות האלפיים גוברים הקולות הקוראים להנגשה של מערכת ההשכלה הגבוהה ...
אסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים: השוואה בין סטודנטים עם הפרעות ...
https://portal.macam.ac.il › article › א...חן, מ' ואשכנזי, ג' (2014). אסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים: השוואה בין סטודנטים עם הפרעות קשב לבין סטודנטים ללא הפרעות קשב. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית, ...