חיפשת:

אסון צאלים א

מה זה אסון צאלים א' - מילון עברי עברי
https://milog.co.il › אסון_צאלים_א'
אסון צאלים א' הוא כינויה של תאונת אימונים צבאית, שהתרחשה ב⁻17 ביולי 1990 בבסיס צאלים שבנגב, ובה נהרגו חמישה חיילי מילואים מגדוד 9204 של חטיבת עודד .
אסון צאלים א' - מוסד חינוכי גן שמואל
http://mosad.ganshmuel.org.il › item
התרחש אסון צאלים א' בו נהרגו חמישה לוחמי מילואים בתרגיל בצאלים בשיתוף תותחנים וחי"ר. תגובות לדף זה תגובה חדשה. עדיין אין תגובות לדף זה. מוזמנים להגיב!
צאלים ב' - הטיוח הגדול
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3816760,00.html
בחזרה לתאונות הקשות: באסון צאלים א' נהרגו 5 חיילי מילואים, בצאלים ...
https://www.maariv.co.il › military
פינוי הפצועים באסון צאלים ב' (צילום: דודו גרינשפן) ... התאונה הראשונה, אסון צאלים א', אירעה ב-17 ביולי 1990 ובה נהרגו חמישה חיילי מילואים של ...
אסון צאלים א' – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אסון_צאלים_א&
אסון צאלים א' הוא כינויה של תאונת אימונים צבאית, שהתרחשה ב- 17 ביולי 1990 ב בסיס צאלים שב נגב, ובה נהרגו חמישה חיילי מילואים מגדוד 9204 של חטיבת עודד (חטיבה 9). התאונה נגרמה כתוצאה של ירי מוטעה של פגז ארטילרי על החיילים במהלך התרגיל.
עובדה | פרשת צאלים ב' – הסיפור המלא
https://www.mako.co.il/tv-ilana_dayan/2013-7aa4176...
Nov 12, 2012 · בתכנית נחשף גם המסמך הראשון בנושא מבצע החיסול, שהופץ לצמרת צה"ל ב-20 בינואר 1992 מלשכתו של הרמטכ"ל ברק – תחת מידור כבד. ייחשפו גם מסמכים אחרים מישיבות המטכ"ל בנושא, שמצביעים על מחלוקת בין האלופים אורי שגיא שכיהן כראש אמ"ן באותה תקופה לבין האלוף עמירם לוין שהיה "הפרויקטור" של המבצע.
עוד אסון בצאלים: קצין נהרג בתאונת אימונים - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › צבא וביטחון
היום זה השתנה כשבמהלך תרגיל בבסיס צאלים, שכבר ידע תאונות קטלניות בעבר, ... במהלך התאונה, שקיבלה את השם "אסון צאלים א'", ירה כוח תותחנים, ...
אסון צאלים ב' – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אסון_צאלים_ב&
אסון צאלים ב' הוא הכינוי ל תאונת אימונים צבאית בה נהרגו חמישה חיילים מ סיירת מטכ"ל. התאונה התרחשה ב- 5 בנובמבר 1992 ב בסיס צאלים שב נגב בעת שחיילי סיירת מטכ"ל התאמנו על מודל לביצוע התנקשות בחיי נשיא עיראק, סדאם חוסיין, המבצע נקרא שיח אטד .
מערך הקישור (חיל התותחנים) – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/קצין_שיתוף_ארטילרי
ב-17 ביולי 1990 במסגרת התרגיל שבוצע במסגרת אסון צאלים א', לקראת תום כיבוש היעד ביקש סרן פרידמן, הקש"א בגדוד, אישור ממפקד הגדוד להפעיל אש ארטילרית לעבר היעד הבא, אך מסר בטעות את מילת ההפעלה של היעד הקודם.
אסון צאלים: לחשוף את הנרקיסיזם של סיירת מטכ"ל - עיון - הארץ
www.haaretz.co.il › literature › study
Jan 28, 2013 · אסון צאלים: לחשוף את הנרקיסיזם של סיירת מטכ"ל. ספרו של עמרי אסנהיים חושף את הרובד העמוק של הטרגדיה של אסון צאלים, של הדמויות שהשתתפו בה, ושל ההוויה שלא מאפשרת לטראומה להחלים. אלון עידן.
אסון צאלים א' – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אסון_צאלים_א'
אסון צאלים א' הוא כינויה של תאונת אימונים צבאית, שהתרחשה ב-17 ביולי 1990 בבסיס צאלים שבנגב, ובה נהרגו חמישה חיילי מילואים מגדוד 9204 של חטיבת עודד (חטיבה 9). התאונה נגרמה כתוצאה של ירי מוטעה של פגז ארטילרי על החיילים במהלך התרגיל.
עוד אסון בצאלים: קצין נהרג בתאונת אימונים
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4748889,00
Jan 05, 2016 · אסון צאלים א' (צילום: ארכיון ידיעות אחרונות) במהלך התאונה, שקיבלה את השם "אסון צאלים א'", ירה כוח תותחנים, שסייע לחטיבת חי"ר, על יעד שכבר ירה עליו קודם לכן.
עובדה | פרשת צאלים: חלק ב
https://www.mako.co.il/tv-ilana_dayan/2013-c1c...
Nov 26, 2012 · אסון צאלים ב' נחשב לטראומה הקשה ביותר בתולדותיה של סיירת מטכ"ל - חמישה מחיילי היחידה נהרגו בתאונת אימונים שהתרחשה בנובמבר 1992 במהלך תרגיל הכנה לחיסולו של נשיא עיראק סדאם חוסיין. התאונה הקטלנית הפכה תוך שעות מרגע התרחשותה לפרשה משפטית סבוכה שטלטלה את צמרת צה"ל וגרמה לשבר חסר ...
תאונות אימונים קטלניות בבסיס צאלים - אתר צה"ל
https://www.idf.il › media › אסון-צאלים
אסון צאלים א'. ב־17 ביולי 1990, בבסיס האימונים ליחידות השדה, החל תרגיל חטיבתי שהיה אמור להימשך. שלושה ימים. בתרגיל השתתפו שלושה גדודי חי"ר וכן כוחות הנדסה, ...
עובדה | פרשת צאלים ב' – הסיפור המלא
www.mako.co.il › tv-ilana_dayan › 2013-7aa4176b314fa
Nov 12, 2012 · בתכנית נחשף גם המסמך הראשון בנושא מבצע החיסול, שהופץ לצמרת צה"ל ב-20 בינואר 1992 מלשכתו של הרמטכ"ל ברק – תחת מידור כבד. ייחשפו גם מסמכים אחרים מישיבות המטכ"ל בנושא, שמצביעים על מחלוקת בין האלופים אורי שגיא שכיהן כראש אמ"ן באותה תקופה לבין האלוף עמירם לוין שהיה "הפרויקטור" של המבצע.
בחזרה לתאונות הקשות: באסון צאלים א@@@ נהרגו 5 חיילי ...
https://www.maariv.co.il/news/military/Article-520674
Jan 06, 2016 · ב-1990 נורה בטעות פגז ארטילריה לעבר כוח מילואים ש"כבש" מתחם. שנתיים אחרי נורו שני טילי תמוז לעבר חיילי סיירת מטכ"ל שדימו את הפמליה של נשיא עיראק סדאם חוסיין.
אסון צאלים ב' – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אסון_צאלים_ב'
אסון צאלים ב' הוא הכינוי לתאונת אימונים צבאית בה נהרגו חמישה חיילים מסיירת מטכ"ל. התאונה התרחשה ב-5 בנובמבר 1992 בבסיס צאלים שבנגב בעת שחיילי סיירת מטכ"ל התאמנו על מודל לביצוע התנקשות בחיי נשיא עיראק, סדאם חוסיין, המבצע נקרא שיח אטד.
הרצאתו של ר.א. פריקמן - פארודיה על ביקורת המקרא - רציו ...
https://rationalbelief.org.il/הרצאתו-של-ר-א-פריקמן-פארודיה-על...
Jul 31, 2016 · צריכים להבין שהשנאה והקיטוב בין הקבוצות האלו היו עצומות, לא מדובר רק על השמצות ותגרות, אלא על מקקרים של רצח, רימונים המתינו בפתחי הבתים, חיסולים כאלו ואחרים. הדברים האלו מבוססים וידועים. כפי שהראיתי, העיקר בחברה היו הזרמים, היריבות וההתנצחות פירנסו את העם, את התקשורת, ואת ...
אסון צאלים: לחשוף את הנרקיסיזם של סיירת מטכ"ל - עיון - הארץ
https://www.haaretz.co.il/literature/study/1.1916476
Jan 28, 2013 · אסון צאלים: לחשוף את הנרקיסיזם של סיירת מטכ"ל. ספרו של עמרי אסנהיים חושף את הרובד העמוק של הטרגדיה של אסון צאלים, של הדמויות שהשתתפו בה, ושל ההוויה שלא מאפשרת לטראומה להחלים. אלון עידן.
מערך הקישור (חיל התותחנים) – ויקיפדיה
he.m.wikipedia.org › wiki › קצין_שיתוף
ב-17 ביולי 1990 במסגרת התרגיל שבוצע במסגרת אסון צאלים א', לקראת תום כיבוש היעד ביקש סרן פרידמן, הקש"א בגדוד, אישור ממפקד הגדוד להפעיל אש ארטילרית לעבר היעד הבא, אך מסר בטעות את מילת ההפעלה של היעד הקודם.
אסון צאלים ב - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › אסון...
חלק א' · חלק ב'. רז שגיא, לא קורבנות שווא, מערכות 448 (אפריל-מאי 2013), עמ' 64–67; קובץ ...
עוד אסון בצאלים: קצין נהרג בתאונת אימונים
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4748889,00.html
Jan 06, 2016 · אסון צאלים א' (צילום: ארכיון ידיעות אחרונות) במהלך התאונה, שקיבלה את השם "אסון צאלים א'", ירה כוח תותחנים, שסייע לחטיבת חי"ר, על יעד שכבר ירה עליו קודם לכן.
בחזרה לתאונות הקשות: באסון צאלים א@@@ נהרגו 5 חיילי מילואים ...
www.maariv.co.il › news › military
Jan 06, 2016 · ב-1990 נורה בטעות פגז ארטילריה לעבר כוח מילואים ש"כבש" מתחם. שנתיים אחרי נורו שני טילי תמוז לעבר חיילי סיירת מטכ"ל שדימו את הפמליה של נשיא עיראק סדאם חוסיין.