אני אוהב שוקולד - הקטלוג החינוכי
http://ecat.education.gov.il › אני-אוהב-...אני אוהב שוקולד. מערך שיעור בעברית (חינוך לשוני). היחידה הינה מתוך מגוון תכנים דיגיטליים שמעשירים את תהליך הלימוד והופכים אותו למעניין יותר.
סיפורו המופלא של השוקולד
https://davidson.weizmann.ac.il/online/maagarmada/chemistry/סיפורו-המופלא...Nov 04, 2013 · אני עושה הרצאה השבוע בעבודה של שוקולד, ורציתי לשאול דבר מה: בטמפרור השוקולד, כאשר מקררים ל-32 מעלות. יכולים להיווצר גבישי 5 ו-6.
מהלך שיעור ראשון – יהונתן גפן
orian100.wordpress.com › מהלך-שיעורמערך שיעור שלישי ... “אני אוהב שוקולד” וכד’. ... אותו שיהיה לנגד עיניהם אני נותנת מענה ...
מאמרים, סרטים ומערכי שיעור בנושא אהבה | תרבות.il
https://tarbutil.cet.ac.il/tag/אהבה24 תוצאות. מערך שיעור על השיר של עמיר בניון מתוך רצון לברר מהי האהבה עליה מדבר השיר. הריכוז בעצמנו משפיע יותר מתמיד על דפוסי הקשרים הרומנטיים שלנו. אם נכיר את ההתקפות הנרקיסיסטיות על האהבה ...
האחר הוא אני | מערכי שיעור
liveact.org › האחר-הוא-אני“האחר הוא אני”- לפעמים אני דומה, לפעמים אני שונה, אך תמיד אני שווה.-להסביר שהשונה והדומה לא תמיד מתבטא המראה החיצוני אלא במרכיבים פנימיים (רגשות, תחושות, רצונות, העדפות וכו) ויכולות שונות.
שיתוף והשתתפות על בסיס מנהגי חג הסוכות - בין הצלצולים
https://www.itu.cet.ac.il/שיתוף-והשתתפות-על-בסיס-מנהגי-חג...מערך שיעור . ... אני אקריא כל פעם משפט. מי שמסכים עם המשפט עובר לצד השני של הקו. ... שוקולד זה המאכל הכי טעים בעולם. בריכה יותר טובה מים. קיץ זו עונה יותר כיפית מחורף. השיעור שאני הכי אוהב/ת זה ספורט.
"אני אוהב שוקולד" - עברית לדרך
http://ivrit.cet.ac.il › מאגר מידעבאמצעות השיר התלמידים יכולים ללמוד את הפועל "אוהב", ולהכין רשימה של כל שמות העצם, שהם אוהבים. אפשר לבקש מהתלמידים למיין את הרשימה שלהם לקבוצות לפי נושא, ...
אני יחיד ומיוחד - גן רימונים ירושלים
http://www.rimonim.manhi.org.il › B...אני יחיד ומיוחד ... "הצביעו ברגליים" בשני צדידי החדר (פיצה או צ'יפס/גלידה וניל או שוקולד..) ... הכנת חוברת לפי השיר של יהונתן גפן: אני אוהב שוקולד.
האחר הוא אני | מערכי שיעור
https://liveact.org/האחר-הוא-אני“האחר הוא אני”- לפעמים אני דומה, לפעמים אני שונה, אך תמיד אני שווה.-להסביר שהשונה והדומה לא תמיד מתבטא המראה החיצוני אלא במרכיבים פנימיים (רגשות, תחושות, רצונות, העדפות וכו) ויכולות שונות.
מערך פעילות מס' 5
http://aflalo77.blogspot.com › 2015/07השיר: "אני אוהב"/יהונתן גפן מתוך "הכבש השישה עשר" ... שיעור יתבצע במליאה בצורה של דיון בתוכנו של השיר המוכר להם כאשר בסיומו ניצור שירה ...
אֲנִי אוֹהֵב שׁוֹקוֹלָד | שיר של יום - שירים מחייכים
http://shirshelyom.mag.calltext.co.il › ...אֲנִי אוֹהֵב שׁוֹקוֹלָד. מילים: יהונתן גפן לחן: יצחק קלפטר אֲנִי אוֹהֵב שׁוֹקוֹלָד וְעוּגוֹת גְּבִינָה וְאַרְטִיק ...
איך מבקשים סליחה? - בין הצלצולים
www.itu.cet.ac.il › איך-מבקשים-סליחהבבית הכנסת נוהגים לומר סליחות. ביחסים שבין אדם לחברו למילה "סליחה" יש חשיבות רבה: בקשת סליחה צריכה להיאמר באופן כן ומתוך כוונה אמיתית, הנובעת מלמידה של הטעות שנעשתה והבנה ברורה של מה עליי לעשות בעתיד אם אהיה במצב דומה. ילדים, וגם מבוגרים, נוטים לבקש סליחה כחלק מאמירה ...
אֲנִי אוֹהֵב שׁוֹקוֹלַד/יְהוֹנָתָן גֶפֶן
http://www.orianit.edu-negev.gov.il › regFiles › א...אֲנִי אוֹהֵב שׁוֹקוֹלַד/יְהוֹנָתָן גֶפֶן. מתוך: הכבש ה-16 ... אֲנִי אוֹהֵב אֶת גָלִית בְּעִיקַר עִם צָמוֹת.
מערך שיעור שלישי | דודי שמחה אוהב חיות / ע.הלל
https://adiahillel.wordpress.com/מערך-שיעור-שלישי-2מהלך שיעור שלישי: מטרת השיעור: זיהוי מרכיבי העלילה וכתיבה בשם הדמויות כדי לתאר את השיא, המשבר והפתרון ביצירה. פתיחה: 5 דקות אפתח את השיעור בהמשך לשיעור הקודם שבו עסקנו ביצירתו של היוצר ע.הלל "דודי שמחה אוהב חיות" ואדגיש ...
השיר "אני אוהב..."- שיעור מתוקשב - כיתה ג' 1 -עינב ניסן
sites.google.com › a › savyonimהשיר "אני אוהב..."-. שיעור מתוקשב. החודש נלמד בשיעור מפתח הל"ב את נושא השונות. מהי שונות לדעתכם? ממה אתם שונים אחד מהשני? נכון, כולנו שונים במראה, בתכונות, כולנו אוהבים דברים שונים . אני רוצה ...
השיר "אני אוהב..."- שיעור מתוקשב - כיתה ג' 1 -עינב ניסן
https://sites.google.com/a/savyonim.tzafonet.org...השיר "אני אוהב..."-. שיעור מתוקשב. החודש נלמד בשיעור מפתח הל"ב את נושא השונות. מהי שונות לדעתכם? ממה אתם שונים אחד מהשני? נכון, כולנו שונים במראה, בתכונות, כולנו אוהבים דברים שונים . אני רוצה ...
מי אני ? זהות אישית - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il/tchumey_daat/moledet_hevra...אני אוהב שוקולד אני תמיד נשאר אני יש לי אח קטן ... אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים-
אני אוהב שוקולד - שיר ילדים - שירי ילדות ישראלית - YouTube
https://www.youtube.com › watchמילים: יונתן גפןלחן: יצחק קלפטראנימציה: מיקי מוטסביצוע: מקהלת שרוניתאני אוהב שוקולד ועוגות גבינה וארטיק וסוכריות ותות גינה אני אוהבת ימי ...
אני לא אוהב שנוגעים בי - בין הצלצולים
www.itu.cet.ac.il › אני-לא-אוהבחלק א – צפייה בסרטון
מהלך שיעור ראשון – יהונתן גפן
מערך שיעור שלישי ... כתב את היצירות “הילדה הכי יפה בגן”, “אני אוהב שוקולד” וכד’. ... זה שאני משמיעה לתלמידים את השיר וגם מחלקת אותו שיהיה לנגד עיניהם אני נותנת מענה …
השיר "אני אוהב..."- שיעור מתוקשב - כיתה ג' 1 -עינב ניסן - Google Sites
https://sites.google.com › home › hsy...אני רוצה להשמיע לכם שיר שנקרא "אני אוהב..", כתב אותו יהונתן גפן. מישהו שמע את השם- יהונתן גפן? מכיר סיפורים /שירים שלו? אני מציגה ...
אני לא אוהב שנוגעים בי - בין הצלצולים
https://www.itu.cet.ac.il/אני-לא-אוהב-שנוגעים-בימי אני ? זהות אישית - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
pop.education.gov.il › tchumey_daat › moledet_hevra_ezrahutאבל הכי הרבה אני אוהב אותי (כיתה ב) (נדרשת הזדהות משרד החינוך)
סיפורו המופלא של השוקולד
davidson.weizmann.ac.il › online › maagarmadaNov 04, 2013 · ערבוב המרכיבים הוא השלב הקובע את סוג השוקולד שנקבל בסוף התהליך: שוקולד מריר, חלב או לבן. שוקולד מריר מורכב בעיקר מחמאת קקאו, מוצקי קקאו וסוכר, ולכן צבעו כהה וטעמו מר יחסית, אך זהו השוקולד הכי "אמיתי" שאפשר לקבל מכיוון שהוא הכי קרוב להרכב הגולמי של פול הקקאו.