חיפשת:

אמנות רחוב בדרום תל אביב

אמנות רחוב וגרפיטי באזור קריית המלאכה, דרום תל אביב – Talking Art
www.talkingart.co.il › product › אמנות-רחוב
הסיור שלנו מציע מבט מבפנים על סצנת הגרפיטי המקומית. נכיר את העבודות של האמנים החשובים שפועלים כיום ואת ההבדלים בין סגנונות וטכניקות. נבין כיצד אמנות רחוב מתפקדת במרחב הציבורי, כחלק מהאווירה והתרבות העירונית.
סיורים לקבוצות – Talking Art
www.talkingart.co.il
צילום: תל-אביבי אמנות רחוב וגרפיטי באזור קריית המלאכה, דרום תל אביב אמנות הרחוב והגרפיטי התפתחו מאוד בשנים האחרונות והפכו מאמנות חתרנית לאמנות המקובלת על ידי הממסד ואף מאומצת על ידו. כיום, מרבית אמני הרחוב מציגים גם בגלריות חשובות בארץ ובחו"ל.
גרפיטי בתל אביב - סיור בבירת הגרפיטי של ישראל - אלטר נע טיבה
https://www.alter-na-tiva.co.il/2018/10/03/גרפיטי-בתל-אביב
Oct 03, 2018 · ארבעת מרכזי אומנות רחוב העיקריים בעיר. באופן כללי תל אביב מוצפת באומנות מכל הסוגים והמינים וניתן למצוא אומנות רחוב וגרפיטי כמעט בכל פינה בעיר. אך עם זאת, לא ניתן להתעלם מארבעה ריכוזים משמעותיים של יצירות גרפיטי ואומנות רחוב, כולם מתרכזים במרכז העיר ודרומה.
סיור אומנות רחוב בדרום תל אביב
https://www.tel-aviv.gov.il › Pages
ניכנס אל תוך אזור הנגריות של פלורנטין ונדבר על תרבות אמנות הרחוב, הגרפיטי, ונלמד לזהות טביעות אצבע של אמנים פעילי לילה בולטים בתל אביב.
גרפיטי בפלורנטין - סיור עצמאי של אמנות רחוב בתל אביב - תיירות בישראל
https://www.israel-in-photos.com › te...
ניתן למצוא אמנות רחוב באזורים רבים בתל אביב, אבל בשכונת פלורנטין יש את הצפיפות הגבוהה ביותר של גרפיטי. פלורנטין היא שכונה בדרום תל אביב, ישראל, ...
10 הכי טובים: גלריות אמנות בתל-אביב - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Attractions-g293984...
תיירות תל אביב | אומנות רחוב בדרום תל אביב
www.visit-tlv.co.il
אומנות רחוב בדרום תל אביב במבוך הנגריות, והמוסכים של שכונת פלורנטין, נגלות יצירות אמנות עליהן איש לא שמע. מיהם אמני הרחוב? מה הם רוצים להגיד? ומה זה גרפיטי? בסיור נלמד לזהות טביעות אצבע של אמנים בולטים בעיר ונכיר את הדיירים החדשים בשכונה. * בסיור לילי ניתן לסיים בבר שכונתי. צילום: גיא יחיאלי לפרטים והרשמה 03-5166188 | tourism@mail.tel-aviv.gov.il
גרפיטי בתל אביב - סיור בבירת הגרפיטי של ישראל - אלטר נע טיבה
https://www.alter-na-tiva.co.il › גרפיטי...
באופן כללי תל אביב מוצפת באומנות מכל הסוגים והמינים וניתן למצוא אומנות רחוב וגרפיטי כמעט בכל פינה בעיר. אך עם זאת, לא ניתן להתעלם מארבעה ריכוזים ...
סדנת צילום בסמארטפון עם סיור גרפיטי בתל אביב
www.smartpic.co.il › graffiti
סיור גרפיטי עם סדנת צילום בסמארטפון סיור אמנות רחוב וגרפיטי באזור פלורנטין (או קריית המלאכה) בדרום תל אביב מפגיש אותנו עם אחד האיזורים המענינים והמרתקים של תל אביב, שילוב של איזור תעשיה, עם סצינת אמנות נרחבת, מגלריות, אמנות רחוב וסטודיו של אמנים. משך הפעילות: כ-3 שעות (כשעה וחצי לכל פעילות)
גרפיטי בפלורנטין - סיור עצמאי של אמנות רחוב בתל אביב - תיירות ...
www.israel-in-photos.com › he › tel-aviv-florentin
ניתן למצוא אמנות רחוב באזורים רבים בתל אביב, אבל בשכונת פלורנטין יש את הצפיפות הגבוהה ביותר של גרפיטי. פלורנטין היא שכונה בדרום תל אביב, ישראל, לזכרו של דוד פלורנטין, יהודי יווני שרכשו את הקרקע בסוף שנות 1920. פיתוח של האזור היה בהשראת קרבתו למסילת הרכבת יפו - ירושלים.
10 מתחמי גרפיטי ואמנות רחוב הכי שווים בתל אביב - דרור הדדי
https://drorhadadi.com › מתחמי-גרפיטי-...
איקונים שחורים = האמנים המרכזיים והמשפיעים ביותר בסצינת אמנות הרחוב בתל אביב. לצד היצירה יופיע לינק בו תוכלו לראות את רוב היצירות של היוצר/ת כאן בבלוג. איקונים ...
סיורי אמנות רחוב Street Art - נירו Trip טריפ Niro
http://nirotrip.com › streetart
סיור אמנות רחוב ישראלית בתל אביב. The hottest street art scene takes place in the backyard of the Florentine neighborhood – the “canvas of Tel Aviv”.
גרפיטי בפלורנטין - סיור עצמאי של אמנות רחוב בתל אביב ...
https://www.israel-in-photos.com/he/tel-aviv-florentin-graffiti.html
ניתן למצוא אמנות רחוב באזורים רבים בתל אביב, אבל בשכונת פלורנטין יש את הצפיפות הגבוהה ביותר של גרפיטי. פלורנטין היא שכונה בדרום תל אביב, ישראל, לזכרו של דוד פלורנטין, יהודי …
אמנות רחוב - עיריית תל-אביב-יפו
www.tel-aviv.gov.il › Business › Art
אמני רחוב. עיריית תל אביב-יפו מעודדת הופעות ברחובותיה ומכירה בתרומתם של אמני הרחוב לעושרה התרבותי של העיר ושל תושביה ולשמחת החיים בה. אמני רחוב מכל המדיות - תיאטרון, תיאטרון רחוב, קרקס, מוסיקה ...
סיור גרפיטי בתל אביב – מסלול אומנות רחוב בעיר ללא הפסקה
https://www.chasinglenscapes.com › ...
סיור גרפיטי בתל אביב – מסלול אומנות רחוב בעיר ללא הפסקה. על-ידי Chasing Lenscapes / ישראל / אומנות מקומית,היסטוריה ואומנות,חופשה אורבנית,שכונות טרנדיות.
אמנות רחוב וגרפיטי באזור קריית המלאכה, דרום תל אביב ...
https://www.talkingart.co.il/product/אמנות-רחוב-וגרפיטי-באזור...
אמנות רחוב וגרפיטי באזור קריית המלאכה, דרום תל אביב ... הסיור שלנו מציע מבט מבפנים על סצנת אמנות הרחוב והגרפיטי של תל אביב, נכיר את העבודות של האמנים החשובים שפועלים כיום בתחום, נעמוד על ...
סדנת צילום בסמארטפון עם סיור גרפיטי בתל אביב
https://www.smartpic.co.il/graffiti
סיור אמנות רחוב וגרפיטי באזור פלורנטין (או קריית המלאכה) בדרום תל אביב מפגיש אותנו עם אחד האיזורים המענינים והמרתקים של תל אביב, שילוב של איזור תעשיה, עם סצינת אמנות נרחבת, מגלריות, אמנות רחוב וסטודיו של אמנים. משך הפעילות: כ-3 שעות (כשעה וחצי לכל פעילות)
גלריות תל אביב
https://www.artbeat.co.il/גלריות-בתל-אביב
בית האמנים תל אביב ע''ש זריצקי בית האמנים הינו בית המכנס בתוכו 6 גלריות לתצוגות אמנות בת זמננו כמו גם סדנאות יצירה בתחומי ההדפס והציור.
סיור גרפיטי בתל אביב: אמנות רחוב בקריית המלאכה - סיור ...
https://www.tiuli.com/guided-tours/1946
מדברים על סיור גרפיטי בתל אביב: אמנות רחוב בקריית המלאכה. חוות דעת, עדכונים מהשטח, שאלות ותשובות. צרו קשר 053-627-3694. שלח וואטסאפ.
סיור גרפיטי בתל אביב: אמנות רחוב בקריית המלאכה - טיולי
https://www.tiuli.com › ... › תל אביב
כל המידע על סיור גרפיטי בתל אביב: אמנות רחוב בקריית המלאכה. משך הסיור: שעתיים | מתאים לילדים: לא | נגיש לנכים: כן. טיול free tour : קירות דרום תל אביב הם ...
גרפיטי בתל אביב - סיור בבירת הגרפיטי של ישראל - אלטר נע טיבה
www.alter-na-tiva.co.il › 2018/10/03 › גרפיטי
Oct 03, 2018 · בעולם המהיר של התרבות והאומנות האורבנית, "דור המייסדים" של אמנות הרחוב בתל-אביב פעל כאן לפני עשור לכל היותר. מביני עניין באומנות, בטכניקות ציור, וברמת היכולת בתחום הזה, נוטים לומר, שלרוב דור המייסדים הם יותר מוכשרים, יצירתיים ואומנותיים. שתי סקירות מרתקות על האומנים התל אביביים המובילים: הכתבה של מיכל ישראלי ב "טיים אאוט"
אומנות רחוב בדרום תל אביב - visit-tlv
https://www.visit-tlv.co.il › ArticleID...
אומנות רחוב בדרום תל אביב (הגדל). במבוך הנגריות, והמוסכים של שכונת פלורנטין, נגלות יצירות אמנות עליהן איש לא שמע. מיהם אמני הרחוב? מה הם רוצים להגיד?