חיפשת:

אמנות בבתי ספר

אמנות חזותית לבית הספר היסודי - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › tulyesodisofi2016
משרד החינוך. המזכירות הפדגוגית. אגף אמנויות. הפיקוח על הוראת האמנות החזותית. תכנית לימודים. אמנות חזותית. לבית הספר היסודי. הממלכתי והממלכתי-דתי.
איך צריך ללמד אמנות? - פלטפורמה כתב עת לחינוך מוזאלי - - מוזיאון ...
https://museum.imj.org.il › magazine
שם הגשמתי את הרצון ללמוד אמנות בלי לדבר עליה ישירות, מתוך מפגש עם אמנים, ... אני רואה שהרבה בוגרי בתי ספר לאמנות מוצאים את עצמם מלמדים אמנות בבתי ספר ...
חיים משותפים באומנויות - Machon Merchavim
www.machon-merchavim.org.il › programs › חיים
מפגש בין בני נוער יוצרים מהחברה הישראלית –התכנית שמה דגש על טיפוח חברה משותפת של יהודים וערבים. כך, לצד הלימודים השוטפים, מתקיימים לאורך השנה מפגשים, יצירה משותפת ומופעים משותפים בין תלמידים ותלמידות יהודים וערבים. במהלך השנה מקדישים תלמידי התוכנית בבתי הספר היהודים ...
תיכון תמר, חינוך וולדורף | מקומה של האמנות בחינוך וולדורף
https://www.tamarwaldorf.org/draw-waldorf-education
Nov 01, 2020 · בית ספר תמר יסודי עד תיכון: tamarwaldorf.org/contact גני עמותת תמר: tamar.w.kindergarten@gmail.com 054-545-7253
חינוך לאמנות: אסתטיקה ואתיקה - מטח
https://kotar.cet.ac.il › index › Book
הספר פותח בדיון ממבט-על בשאלת מקומן של האמנויות במערכת החינוך, ובהמשכו מציע דרכים מעשיות לשילובן במערכות החינוך בבתי-הספר ובמכללות לחינוך.
מירי ישראלי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מירי_ישראלי
כמו כן העבירה הרצאות והדרכות בנושא קידום המודעות הסביבתית בחברה, אמנות משקמת בבתי חולים, בגנים ובתי ספר, בבתי דיור מוגן, בפנימיות, במתנ"סים ולמדריכי אמנות ברשויות מקומיות.
תיכון תמר, חינוך וולדורף | מקומה של האמנות בחינוך וולדורף
www.tamarwaldorf.org › draw-waldorf-education
Nov 01, 2020 · בית ספר תמר יסודי עד תיכון: tamarwaldorf.org/contact גני עמותת תמר: tamar.w.kindergarten@gmail.com 054-545-7253
מוזות בית ספר תיכון לאמנויות
https://www.muzot.co.il
מוזות בית ספר תיכון לאמנויות. מוזות, בית ספר תיכון לאמנויות פתח את שעריו בספטמבר 2005 ביפו העתיקה. מוזות מעניק הזדמנות לבני נוער שנשרו ממסגרות בעקבות משברי חיים ומצבי סיכון ורוצים לשלב לימודי אמנות בלימודים לבגרות. מוזות מעניק הזדמנות ליצירה וללימוד ומביא לביטוי יכולות ...
כשבית ספר אלים משקיע באמנות במקום בשומרים - Mako
https://www.mako.co.il › education
הנה פרק מתוך הספר, שמראה איך השקעה במדעי הרוח ואמנות בבתי ספר משפר את ... תכנית הלימודים החדשה, העשירה בתכני אמנות, הניעה את כל התלמידים ...
טיפ קצרצר מעולם אמנות השכנוע-שימוש בעובדות ובהומור - …
https://www.youtube.com/watch?v=gb5eoQvdL8Y
לקורס המלא: http://bit.ly/15l60Jyבקורס "אמנות השכנוע" -- תלמדו כיצד לשכנע ולשווק נכון בזמן הרצאות ...
כרך 9, גליון 2, דצמבר 2019
ajcat.haifa.ac.il › index › he
המחשבה הפסיכודרמטית בשירות הרוורי (rêverie) בטיפול פרטני בפסיכודרמה עמודים 929-937. ♦ איריס מינדל. מחשבות על טקסי פרדה וסיום טיפול באמנות במסגרת מערכת החינוך עמודים 939-950. ♦ רותם בן גל חזן, פזית כרמון, דפנה רגב ושרון שניר. התרומה הייחודית של טיפול באמצעות אמנות לתחום של הפרעות ...
חיים משותפים באומנויות - Machon Merchavim - מכון מרחבים
https://www.machon-merchavim.org.il › ...
בהשוואה לכלל בתי הספר היהודים, קיימות מעט מאד מגמות אמנות בבתי ספר ערבים, ומספר התלמידים שניגשים לבגרות בתחום האמנויות מועט. בנוסף, בתי ספר יהודים ובתי ספר ...
תכנית לימודים לבתי הספר היסודיים - משרד החינוך
https://edu.gov.il › Pages › curriculm
על פי הוראת החוק יש ללמד את אחת מהאמנויות לפחות, במהלך כל שנות בית הספר היסודי, במשך שעתיים שבועיות (אמנות חזותית, תיאטרון, מחול, מוסיקה, קולנוע).
רבקה ורדי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/רבקה_ורדי
רבקה ורדי היא מנהלת השלוחה החרדית של בצלאל ומקימתה.
איך צריך ללמד אמנות? - פלטפורמה כתב עת לחינוך מוזאלי
museum.imj.org.il › magazine
בית ספר לאמנות צריך לשאוף לריבוי ולשונוּת בקרב התלמידים, אבל גם בקרב המורים, מבחינת התפיסות והקשרים התרבותיים שכל מורה מייצג במרחב של בית הספר. למה בחרת בתואר "אזרחי" דווקא כדי לתאר את המודל?
מוזות בית ספר תיכון לאמנויות
www.muzot.co.il
מוזות בית ספר תיכון לאמנויות. מוזות, בית ספר תיכון לאמנויות פתח את שעריו בספטמבר 2005 ביפו העתיקה. מוזות מעניק הזדמנות לבני נוער שנשרו ממסגרות בעקבות משברי חיים ומצבי סיכון ורוצים לשלב לימודי אמנות בלימודים לבגרות. מוזות מעניק הזדמנות ליצירה וללימוד ומביא לביטוי יכולות ...
מאפיינים של הוראת אמנות בבתי ספר גבוהים לאמנות כפי שהם עולים ...
http://app.oranim.ac.il › 2012/11 › miki-tzadik
סק בהיבטים של. המודל. ובמאפייני הוראה. בבתי ספר גבוהים לאמנות. ,. כפי שהם עולים בעיקר מתוך ראיונות עם אמנים .1. המאפיין המשמעותי של המודל מורה.
פורטל מס"ע | מי בכלל צריך חינוך לאמנות
https://portal.macam.ac.il/article/מי-בכלל-צריך-חינוך-לאמנות
מילות מפתח: אמנות אמנות חזותית בתי ספר הוראה ביקורתית חינוך תיאוריות
חיים משותפים באומנויות - Machon Merchavim
https://www.machon-merchavim.org.il/programs/חיים-משותפים-באומנויות
מפגש בין בני נוער יוצרים מהחברה הישראלית –התכנית שמה דגש על טיפוח חברה משותפת של יהודים וערבים. כך, לצד הלימודים השוטפים, מתקיימים לאורך השנה מפגשים, יצירה משותפת ומופעים משותפים בין תלמידים ותלמידות יהודים וערבים. במהלך השנה מקדישים תלמידי התוכנית בבתי הספר היהודים ...
אמנות | בית ספר יסודי | על חינוך ולדורף | Waldorf
http://www.waldorf.org.il › showpage
אמנות. כבר בראשית המאה, עם יסוד בית ספר ולדורף הראשון, אמר שטיינר (מייסד חינוך ולדורף) שחינוך ולדורף צריך "להפוך את החינוך וההוראה לאמנות – לאמנות החינוך".
כרך 9, גליון 2, דצמבר 2019
https://ajcat.haifa.ac.il/index.php/he/2015-05-26-08-55-28/9-2-2019
המחשבה הפסיכודרמטית בשירות הרוורי (rêverie) בטיפול פרטני בפסיכודרמה עמודים 929-937. ♦ איריס מינדל. מחשבות על טקסי פרדה וסיום טיפול באמנות במסגרת מערכת החינוך עמודים 939-950. ♦ רותם בן גל חזן, פזית כרמון, דפנה רגב ושרון שניר. התרומה הייחודית של טיפול באמצעות אמנות לתחום של הפרעות ...
מי שבאה מתוך אמונה - פלטפורמה כתב עת לחינוך מוזאלי
https://museum.imj.org.il/magazine/?p=4857
מי שבאה מתוך אמונה שלאמנות יש המון יכולת השפעה מבינה כמה הכוח שלה גדול וכמה גם גדולה הסכנה שבה". שיחה מרתקת עם רבקה ורדי, מנהלת "אֹמַן", מרכז לאמנות חזותית לציבור החרדי, ומי שעומדת בראש השלוחה החרדית של בצלאל במוסד. לפני 19 שנה הגו שתי אמניות חרדיות תוכנית חדשנית: הקמת מרכז ...
פורטל מס"ע | מי בכלל צריך חינוך לאמנות
portal.macam.ac.il › article › מי-בכלל-צריך
מילות מפתח: אמנות אמנות חזותית בתי ספר הוראה ביקורתית חינוך תיאוריות
מי שבאה מתוך אמונה - פלטפורמה כתב עת לחינוך מוזאלי
museum.imj.org.il › magazine
מי שבאה מתוך אמונה שלאמנות יש המון יכולת השפעה מבינה כמה הכוח שלה גדול וכמה גם גדולה הסכנה שבה". שיחה מרתקת עם רבקה ורדי, מנהלת "אֹמַן", מרכז לאמנות חזותית לציבור החרדי, ומי שעומדת בראש השלוחה החרדית של בצלאל במוסד. לפני 19 שנה הגו שתי אמניות חרדיות תוכנית חדשנית: הקמת מרכז ...
איך צריך ללמד אמנות? - פלטפורמה כתב עת לחינוך מוזאלי
https://museum.imj.org.il/magazine/?p=281
בית ספר לאמנות צריך לשאוף לריבוי ולשונוּת בקרב התלמידים, אבל גם בקרב המורים, מבחינת התפיסות והקשרים התרבותיים שכל מורה מייצג במרחב של בית הספר. למה בחרת בתואר "אזרחי" דווקא כדי לתאר את המודל?