חיפשת:

אמן חושים מחיר

אמן חושים מחיר? - mindmagic.co.il
https://www.mindmagic.co.il/post/אמן-חושים-מחיר
Feb 01, 2018 · אין נכון ולא נכון בתחום הזה, ולכן אם יש לכם תקציב ספציפי בו אתם צריכים לעמוד, או מחיר שכיוונתם אליו, מומלץ להיות גלויים ולשתף את האמן בו אתם מתעניינים כדי שאולי יוכל להתאים את תוכן המופע ואת ערך ההפקה עבור האירוע שלכם, או אפילו לעזור לכם למצוא אמן אחר בתקציב שלכם.
אמן חושים ליום הולדת בלתי נשכח - עומרי ישי - מופע חוויתי גדוש בהומור
https://mentalism.co.il › אמן-חושים-ליו...
מחפשים אמן חושים ליום הולדת? עומרי ישי מציע מופע אמנות חושים ייחודי שישאיר אתכם עם פה פעור. מחירים מיוחדים לתקופת הקורונה!
אמן חושים ישראלי מומלץ לאירועים - מופע טלפתיה מטורף ...
https://marommor.co.il
אמן חושים מפורסם ומומלץ במופע טלפתיה שהולך להמם את האורחים שלכם! "מרום מור מעבר לכל צפייה , יש לו מופע מדהים! אם אתם רוצים להנות ממופע בידור מקצועי ואיכותי, הזמינו את מרום מור".
אמן חושים - אסף סלומון, אמן החושים מהמובילים בארץ. 100% הפתעה!
https://www.kosemagic.com
מלבד היכולות המדהימות שבהן ניחן אמן החושים אסף סלומון, אחד היתרונות של אירוע איתו הוא האפשרות להתאים את ההופעה לסגנון הקהל והאירוע: אמן חושים לבר מצווה, אמן טלפתיה, קוסם ליום הולדת, אמן חושים לילדים, קוסם למבוגרים, קוסם לילדים, קוסם לבר מצווה, אמן חושים למבוגרים, אמן חושים ...
אמן חושים - דביר שאבי | מופעי בידור וטלפתיה
https://www.dvirsmagic.com
אמן חושים. מי אני? מה אני? דביר שאבי – אמן חושים טלפתיה ובידור (yes , קומדי בר TV). אמן חושים (או מנטליסט) הוא אדם המשתמש בכל חמשת החושים על מנת ליצור אפקט של 'חוש שישי', הוא משתמש במגוון טכניקות מתוחכמות על מנת לשחק לכם במוח, לקרוא ולשתול מחשבות ולספר לכם על הדברים הכי אישיים ...
אמן חושים וטלפתיה ️ מופע מצחיק - סוחף קהל - מחיר סבבה
https://admagic.co.il
הזמנו את אמן החושים לערב גיבוש של צוות רפואי במרכז הארץ, היה מוצלח מאוד! אין ספק שהשילוב הזה שבין תדהמה לבידור זה שילוב מנצח! מומלץ בחום! “. הזמנתי את אמן החושים ליום ההולדת ה-50 של בעלי, אמן החושים נתן מופע עוצר נשימה! אין ספק שהצבת סטנדרט חדש לימי ההולדת אצלנו במשפחה.
כמה עולה אמן חושים ואיך אפשר לשלם על מופע של אמן חושים
https://chinabuy.co.il › אירועים
התשלום עבור הופעה של אמן חושים נגזרת מאופי ההופעה, מהאורך שלה ומסוג הקהל הנוכח ... כאשר דורש אמן חושים מחיר עבור ההופעה, הוא אמור לכלול בו את כל אמות המידה ...
אמן חושים מחיר - כמה עולה להזמין אמן חושים לאירוע
https://yaron-mind.co.il/אמן-חושים-מחיר
אמן חושים - 10 אמני חושים לאירועים - מופע על חושי מצחיק ומרתק
https://www.mesibot.co.il › cat_artist
6) מחיר אמן חושים – המחירים של האמנים הטובים ובעלי הניסיון מתחיל מ3000 ש”ח לאירוע מעל 20 איש ועד 30,000 ש”ח לאירועים רבי משתתפים כמו חברות הייטק, ...
אמן חושים מחיר - כמה עולה להזמין אמן חושים לאירוע
https://yaron-mind.co.il › אמן חושים
אמן חושים מחיר – כמה עולה להזמין אמן חושים לאירוע. ✓ בעל תו ירוק בתוקף.
אירועים פרטיים | רון לופטין- אמן חושים
https://www.ronlopatin.co.il/bar-mizva
בזמן קבלת הפנים אמן החושים רון לופטין מסתובב בין האורחים ומבדר אותם בקטעי קריאת מחשבות פנים אל פנים, מניפולציות בקלפים, מטבעות, שעונים ועוד. הכל ממש מול עיניי האורחים , באופן אישי מקסים ומצחיק מאוד. האורחים מופתעים ומתרגשים לגלות שיש הפתעות באירוע ובעיקר מחכים להמשך ! .
אמן חושים לאירועים ️ אמן חושים מומלץ ומפורסם, אמן חושים ...
https://www.iattraction.co.il/sensory-artist-for-events
אמן חושים לאירועים ✔️ אמן חושים מומלץ ומפורסם, אמן חושים לבר מצווה
https://www.iattraction.co.il › sensory...
אמן חושים מחיר יכול להיות גבוה אם לא עושים את הבחירות הנכונות. לכן אם אתם מחפשים אחר אמן חושים מומלץ במחיר הטוב ביותר אנו ...
כמה עולה אמן חושים לכל סוגי האירועים? - TNT - מגזין אופנה
https://www.t-n-t.co.il › כללי
אמן חושים מתחיל ואינו מוכר בתעשייה, שמופיע בפני קהל קטן באירוע ביתי, גובה בערך 1,800 ₪.
אמן חושים - 10 אמני חושים לאירועים - מופע על חושי מצחיק ...
https://www.mesibot.co.il/cat_artist/אמן-חושים
אמן חושים – יש לכם אירוע בזמן הקרוב? מחפשים אמן חושים איכותי לאירועים? אתם במקום הנכון, בפורטל מסיבות ואירועים יש אמני חושים מהטובים שיש בארץ, כמו כן תקבלו 10 טיפים מעולים שיעזרו לכן בבחירת אמן על חושי לאירוע שלכם, תצפו בסרטונים, המלצות אותנטיות ודרך ליצירת קשר.
אמן חושים מחיר - כמה עולה הופעה של אמן חושים? - מרום מור
https://marommor.co.il › blog › אמן-ח...
כשמזמינים אמן חושים מחיר הוא לא שיקול אם מדובר במרום מור. יש הרבה סוגים של אמני חושים – חלקם מחקים אחרים בעוד שחלקם מפתיעים באמת ועושים דברים שלא רואים בשום ...
אמן חושים מומלץ ✔️ מופע טלפתיה - קריאת מחשבות - טלקניזס
https://admagic.co.il
אמן חושים לאירועים - מופע טלפתיה מדהים ומצחיק, זוכה פרסים, שהופך אירוע לחגיגה. תתכוננו לשאול את עצמכם "איך לעזאזל זה קרה" פעם אחר פעם.
רון לופטין | אמן חושים | מנטליסט
https://www.ronlopatin.co.il
בהיותו בן 14 בלבד, שבר שיא ישראלי בכך שזכה בתחרות הקוסמים הארצית השנתית במקום ה-1 וכך הפך בין לילה ל"ילד הפלא" של ישראל. רון מופיע ברחבי העולם: סבב מחנות קיץ של הסוכנות היהודית בארה''ב (בוסטון, לוס אנג'לס), בית השגריר בלונדון, כנסים ותערוכות, וכן ברשת המלונות "Club Med". .
אמן חושים וטלפתיה מרשים ומצחיק - מופע סוחף, 100% הנאה - מחיר ...
https://www.mxgems.com
אמן חושים לאירועים - אמן טלפתיה מהשורה הראשונה. מופע טלפתיה מרשים במיוחד בשיתוף הקהל ובהתאמה אישית. מופע הטלפתיה מרשים ומצחיק במידה שווה.